Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2016 în toate secţiunile
-
A venit si mexicana mea...Getta... 1.2 tsi, echipare style+ senzori lumina si ploaie, App-Conect, pachet iarna...Am primit-o vineri si deja am facut un traseu de 600 km. Super confortabila pe toate tipurile de drum. Tin sa multumesc si Dl Gabriel Sandu de la Tess Brasov, pentru surpriza care mi-a facut-o ( masina a sosit cu trei saptamani inainte de data care scria pe contract) si exact cu doua zile inainte de aniversarea a 5 ani frumosi de casatorie.3 points
-
tot in Kamari voi sta si eu insa am mai fost acum 3 ani asa ca imi mai aduc aminte cum merge treaba pe acolo. De data asta as vrea sa iau un scuter sau o motocicleta tocmai pentru a putea cobori peste tot spre plajele pe care nu le-am vizitat data trecuta. Mersi pentru pont Singurul lucru care m-a deranjat ( desi recunosc ca poate e un moft) a fost reprezentat de hoardele de englezi beti, imputiti si pusi pe scandal ( bautura multa ca ei altfel nu stiu). De regula astia pe unde te duci pe acolo sunt mascaricii zonei. Data trecuta am stat la Orion Star, un hotel cu 16+ varsta obligatorie. Locatia, 2* dar suficiente. De asemenea merita sa urci la vechea cetate Thera ( parca asa ii zice) pentru a admira intreaga insula. Excursia pe conul vulcanului este misto dar nu obligatorie pentru ca efectiv mergi 2 ore prin soare, pe roca vulcanica ascutita si incinsa, ca sa ajungi in varf si sa "bagi" mana intr-o gaura de unde ies gaze. Ala e cam singurul indiciu ca vulcanul inca e activ. In zona Oia exista vechiul port, unde ajungi coborand n scari sau calare pe magar. De acolo, urmand linia tarmului ajungi intr-o zona mai retrasa, cu vechiu far, de unde se pot face sarituri si scufundari. In port acolo se mananca foarte bine fructe de mare si peste. Sa nu uitam de apusul la Oia, cel mai frumos apus din lume ( erau cateva publicatii/siteuri care l-au clasificat asa). In Fira intradevar este centrul agitatiei pentru ca acolo se gaseste majoritatea teraselor, tavernelor, pub-urilor ( da exista asa ceva tocmai pentru ai ii satisface pe englezoi) si a magazinelor de tot felul ( bijuterii, haine, accesorii, suveniruri). Plimbarea spre Imerovigli dezvaluie o panorama incredibila, mai ales la inserat/apus. Sunt cateva excursii pe care le poti face, pe langa cea de la vulcan, Spre exemplu poti merge pe a 2a insula, unde sunt cateva taverne (Small cafe sau Captain John) care servesc fructe de mare delicioase ( pentru amatori) dar unde mai degraba as recomanda snorkeling. Este genial cand la vreo 20-30 de m de mal fundul apei dispare in abis. De asemenea obligatoriu de vazut sunt : Red Beach, White Beach si Monolithos. Plajele cele mai bune, dupa mine, sunt Perissa-Perivolos, Kamari si Agios Georgios. Cele mai animate pe timpul zilei sunt Perissa-Perivolos unde se gasesc chiar cluburi pe plaja cu muzica data tare ( o raritate pana acum pe unde am fost prin Grecia). Mancarea...aici pot spune cu mana pe inima ca in Santorini am mancat cel mai bine pana acum din toata Grecia. Experientele mele in Grecia implica: Creta. Corfu, Santorini, Platamonas, Halkidiki. Edit: anul asta clar voiam sa merg in alta parte insa nu am fost pe faza sa estimez corect efectul atentatelor si a situatiei agitate din Europa astfel incat am ramas fara variante. As fi vrut sa ajung in partea de vest a Cretei, in prefectura Chania tocmai ca prima data am mers in zona de est, cu Stalida, Malia, Hersonissos. La anu sper sa iau din timp ceva ok, de preferat in Kos, Mykonos, Zakynthos sau Rhodos.2 points
-
Până la urmă am plătit pentru Santorini, a 2a oară. O sa revin cu un review cat mai cuprinzator săptămânile următoare care sper eu sa ajute.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri fara probleme! Arata foarte bine masinuta, e foarte frumoasa!1 point
-
Welcome to the club! Big like pentru ceasurile color 3D. Sa o stapaniti sanatosi!1 point
-
Recomand sa cumparati autobildul de saptamana asta si cel de săptămâna cu 16 august.1 point
-
Acolo vine pompa de vacuum electrica. Passat-ul nu are asa ceva, pe audi a 4 o poti vedea la motoarele pe benzina.1 point
-
In definitiv este inca un mic suv. Nu sparge niciun tipar, nu aduce nicio inovatie in segment si nici ca automobil. Pretul nici el nu e impresionant de mic. Sa fie liste de asteptare pt un asemenea model, sa dureze eventual jumatate de an pt livrare, mai degraba traduce proasta gestionare din partea Seat. Daca era un model special, cum era conceptul de Cupra Suv coupe mai intelegeam sa fie wow, asa e doar meh cu o cerere crescuta artificial. Stii ca vei produce putine si zici ca deja e cerere pt ele, lumea deduce cerere mare. Nu neaparat.1 point
-
Trebuie avut grija cu portbagajul electric.Pe langa broasca electrica mai are si prinderea de jos care culiseaza tot electric dupa inchidere si apropie haionul . Portbagajele clasice au prinderea de jos fixa. Broasca cedeaza atunci cand pui bagaje si haionul nu se poate inchide lejer. Prinderea de jos culiseaza si pune presiune oe melc.1 point
-
Felicitari pentru achizitie(super masina) si multa sanatate dealer-ului :). Ce surpriza mi-ar face si mie dealer-ul daca m-ar suna maine sa imi zica ca a ajuns masina..si jetta mea e programata sa ajunga la sfarsitul lunii august.1 point
-
Rostul..pff...argumente pro găsesc 1000. Singurele contra sunt nenorocirea aia de impozit si costul CASCO. Nu aduc în discuție costul de achiziție. După mine, mașină perfecta e M2-ul. 370 cp pe 4m de caroserie. Revenind la scufița, de sâmbătă va stationa 8 zile dar preconizeaz niste mii de km după. To be continued. Azi i-am aplicat un interior făcut de mine si un exterior executat la spălătorie, fără stergere ca de obicei. Exceptând capota, vopseaua se prezintă în stare perfecta fara zgârieturi. Ca un mic update, anvelopele se prezintă foarte bine oferind aderenta suficienta dar și confort acustic. O achizitie reusita.1 point
-
Eu nu am spus ca nu e misto sa ai motor mare, mai ales pe masina mica, am zis doar ca nu vad rostul atunci cand te intereseaza si costurile cat de cat. Altfel toti am lua motoare de min 3L, normal1 point
-
1 point
-
@GABIVVX, ma poti ajuta te rog cu mai multe informatii referitoare la cod motor CZEA (1.4TSI ACT 150cp)? Cati litri ulei, antigel si alte detalii. Am vazut postul tau la 1.2TDI pe aria de Polo si mi s-a parut foarte util.1 point
-
1 point
-
conform erorii,sonda trebuie schimbata,de aceea si valorile sunt 0,0%.1 point
-
Mitza, faci multe afirmatii gresite sau bazate pe argumente puerile. Insa pari genu care le stie pe toate, nu cred ca te poate convinge sau ajuta cineva cu ceva, poate doar sa te "perieze". Mi se pare ca ai intrat pe forum doar pentru a "te da rotund".1 point
-
Nu, uleiul e cel mai stresat in regimurile tranzitorii. In acceleratii puternice si eventual de la turatii mici, caracteristice orasului, apar si cele mai multe particule care contamineaza uleiul. Turbina la fel, e mai stresata in regimurile tranzitorii. Exagerezi nitel, nici macar acolo nu merg toti cu pedala in podea non-stop. Nici nu pot, pentru ca s-au aglomerat destul de mult drumurile si la ei. In general aia care merg cu 200+ km/h au 3.0 sau hot-hatch - noi la GTI avem ~4.500 rpm la 200 km/h, eu nu-l consider stres. Daca tu mergi mult in afara, atunci uleiul e mai putin stresat. Altcineva care merge mult in oras, e bine sa se gandeasca sa il schimbe mai repede pentru ca isi pierde calitatile mult mai rapid. Plus ca nu uita, la 2.0 TSI intra aproape 6l de ulei n motor, nu se compara cu ~3.7 litri cat are un 1.2/1.4 TSI.1 point
-
OK, cred ca nu am itnrat pe acest forum ca sa ne masuram muschii sau cunostintele unii cu ceilalti, ci doar sa ne exprimam pareri ( mai mult sau mai putin argumentate , mai bune sau mai proaste ) - cu alte cuvinte nu e nevoie sa sun nici la Cluj si nici in Germania, caci nu ma intereseaza Asa cum bine ai spus la final, nu o sa ma convingi si nici eu nu te voi convinge pe tine. Fiecare procedeaza in felul in care doreste cu masina personala. Drumuri bune iti doresc!1 point
-
Da, asa zic. Totusi trebuie verificat la dealer, cu Rabla n-am avut treaba1 point
-
1 point
-
Am un prieten care a avut probleme cu dpf pe golf 5 ...scotea fum alb,mirosea f înțepător..fără niciun martor aprins . Pe tester i-a dat Sonda cu mufa maro, înainte de filtru particule, era blocata si arata 1000 grade . A făcut curățare filtru la firmă specializată , 700 ron...a înlocuit Sonda ...apare regenerare activa si nu mai miroase așa înțepător. Cam păcătos dpf asta...1 point
-
Ai sansa sa o iei la fel "de buna" ca a ta...Pretul unei electrovalve nu e chiar mare, eu am gasit pentru compresorul meu la 200 ron. Si mai costa inca ~100 reumplerea cu freon. De golit, sigur se goleste daca scoti electrovalva :)) insa te murdaresti. Poti merge la un service cu aparatura de umplere si ti-l pot scoate ei, dupa care schimbi electrovalva si mergi iar sa incarci instalatia. Tu NU POTI REUMPLE INSTALATIA acasa, decat daca ai ceva mai multe cunostiinte si scule/materiale.1 point
-
marius scuza-mi gramatica dar limba romana nu imi mai foloseste demult , sau sa zicem ca nu mai e o prioritate pentru mine, si cred ca ideea conteaza, sau poate pentru tine e mai important o idee de 2 lei spusa intr-o gramatica impecabila.....nici o problema intr-o zi o sa deveniti republica si atunci nu or sa va mai deranjeze nimeni...... Sa il recomanzi aici pe Cipos nu cred ca mai este o reclama, mai mult ca eu nici nu il cunosc personal,dar pentru un user nou care nu il cunoaste cred ca e o buna recomandare inainte de asi baga nasul singur ori a citi forumul de la cap la coada. Si sa scriem si ceva on topic asa pentru tine special cand vrei sa demontazi conducta baga intre reductie (adica cuplajul) si miezul turbo un surub M8 foarte putin polizat conic in asa fel sa blocchezi racordul si asa vei desface piulita la conducta fara nici o grija. Si inca ceva pentru cei ce se incumeta inelul comanda VTG se poate pune invers, deci atentie mare la demontare respectiv la montare.1 point
-
Pentru documentatie, accesati site-ul Ross Tech: - Frequently Asked Questions - Car Infos and Procedures O colectie de informatii foarte utile se gaseste pe www.openobd.org.1 point
-
DRUMUL SPRE GRECIA PRIN ZLATOGRAD – THERMES: http://grecia.de-weekend.ro/drumul-spre-grecia/ A fost recent cineva pe aici, este drum bun, insa ingust si cu serpentine, daca nu esti obosit si nu ai greturi de condus pe drum virajat dupa 6-7 ore de condus atunci e ok. La vama nu se sta deloc pe acolo, trec doar masini mici, localnici, nu vin nici aia cu 2-3 tone pe acolo. Vama : https://www.google.ro/maps/place/4980+Zlatograd,+Bulgaria/@41.3656183,25.0493412,3a,75y,57.71h,64.74t/data=!3m7!1e1!3m5!1s_4rt6YA2SGQU6QqbZ7Mb7A!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D_4rt6YA2SGQU6QqbZ7Mb7A%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D11.077436%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x14adba84665d07a9:0x4e79c6d538562be8!8m2!3d41.3798446!4d25.096521!6m1!1e1?hl=ro Mergi cu google maps in fata pe drum sa vezi despre ce e vorba. E o optiune demna de luat in considerare daca e coada mare la Makaza. Sa ne zici cum a fost.0 points
-
Daca ai statie, intrebi de pe traseu cat de mare e coada cam cu 1 ora inainte sa ajungi in vama, si daca se anunta coada poti sa faci dreapta cu vreo 15-20km inainte de vama si te duci sa treci pe la Zlatograd, doar ca pe varianta asta e drumul ingust si sunt serpentine dar te scoate mai in fata pe Egnatia Odos. O alta varianta ar fi daca ai net sa te uiti pe maps/waze daca e aglomerata vama, si daca este apelezi la varianta 2.0 points
-
Salut si bine ai venit pe forum. Ar trebui intai sa citesti regulamentul... Ce doresti tu se gaseste pe diversele topic-uri ale forumului sau pe site-ul oficial Ross-Tech. Ca sa nu zici ca doar facem morala, iti dau niste informatii, dar te rog pe viitor sa cauti mai bine ce te intereseaza. Nu se pot centraliza toate informatiile dupa cum isi doreste fiecare user. Informatii privitoare la folosirea VAG-COM gasesti AICI (engleza) sau pe forumul site-ului www.vag-com.ro (romana) Intr-adevar, pagina lui andiTDi nu mai functioneaza. O parte din modificarile existente la el pe site le-am downloadat si le-am salvat in fisiere TXT. Le gasesti atasate acestui mesaj. Tot atasat, am pus si un PDF in care gasesti codurile de eroare VAG si scurta lor descriere Cu privire la erorile postate de tine...nu esti foarte specific. Ori pui intreg LOG-ul obtinut, ori toata eroarea. Daca ne spui DOAR modulul/componenta defecta fara sa ne spui si CE este defect la ea (asta cred ca vrei sa afli) atunci nu avem cum sa te ajutam. In plus, ar fi trebuit sa iti treci mai multe date la profil (de ex. orasul din care esti) ca sa stim cine te-ar putea ajuta. Activare_functii_ascunse_pt_inchiderea_centralizata.txt Ajustarea_cantitatii_de_motorina_injectate_la_ralanti.txt Modificare_ciclu_de_lucru_EGR.txt Modificare_distanta_senzori_parcare.txt Modificare_turatie_ralanti.txt Reglaj_pozitie_referinta_la_Xenon.txt Setarea_combinatiilor_luminoase_pt_bord.txt Setarea_Limbii_la_computerul_de_bord.txt Coduri_eroare_VAG_COM.pdf-1 points
-
se face aerisire la toate rotile, inclusiv tragi frana de mana ca sa impingi si mai tare aerul pana la etrierii spate, e mai usor in 2, unu-l face pedala si cu pedala apasata maxim dupa ce ai dat la pedala, desfaci aerisitorul usor, sa iasa aerul, repeta operatia de 3-4-5 ori (cu datul la pedala/deschis) la fiecare etrieri, incepand cu cel mai distant fata de pompa abs/bidonul de lichid de frana. Ca sa-ti usurezi munca si sa vezi progrese, e mai simplu daca bagi un furtun transparent pe aerisitor si desfaci, si vezi cum ies bule de aer, in felul asta nici nu risipesti asa mult lichide de frana, si nu curge tot pe jos.-1 points
-
-1 points
-
Stai linistit ca atatia agitati cat sunt in Germania nu sunt in nici o alta tara, ar merge cu 220 cu 1.6 tdi daca ar putea. Eu nu circul in oras, si am explicat ca daca circuli in oras intervalul ajunge repede la 15.000 km. Deci nu mai e problema cand faci intervalul ca te obliga el sa mergi mai repede. Pentru un gti 200, nu e nici o problema, nici 220 nu e. Pt un 2.0 tdi, 200 poate deveni o problema in timp. Si de multe ori aia cu 3.0 sunt mai linistiti decat aia cu 2.0 tdi si cred ca hatchback e denumirea normala nu hot-hatch. Turbina daca nu e stresata cum spui tu, o sa o schimbi repede ca se infunda. La fel si filtru de particule si egr in unele cazuri. De aia trebuie sa circuli cu masina nu sa o tarasti cu 1500 ture. Caz concret Jetta 1.6 tdi, dsg, masina de 4 ani, 45.000 km cumparata de noua condus preponderent in oras. Injectoare schimbate, egr dus dupa ce a iesit din garantie. Iti garantez ca daca mergeai in m cu ea sau trageai de ea in 3000-4500 ture nu aveai problemele astea la km astia. Dar dsg merge cu pana in 2000 rpm in mers normal, condusa de o femeie linistit si uite rezultatul. Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc. Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!-1 points
-
Iti aduci aminte partial, firmele de transport, paza, care se ocupa cu taxi, distributie etc pot sa deduca tva integral. Poti sa mergi la finante sa ceri ROI daca esti platitor de TVA, fara sa ai relati economice cu exteriorul. E o formalitate, poti face asta doar sa iti aduci masina pe firma, daca nu ai operatiuni o perioada vei fi scos intr-un anumit timp din registru dar poti sa refaci certificatul cand vrei. Hai te rog sa vorbim de facelift si nu de consultanta economica/financiara. E topic de configurare si vreau sa discutam pe topic. Daca te deranjeaza scrisul meu, sau felul de a scrie te rog mult sa nu mai citesti. Ai posibilitatea sa ma eviti si sa nu postezi legat de ce spun eu. Pe toate revistele de specialitate se discuta de golf 7 facelift in 2016. Asta e subiectul principal aici. Si legat de GTI clubsport era discutia. Daca vrei sa revenim la ea cu mare drag. Pentru consultanta financiara nu suntem pe forumul potrivit. Prefer personal sa fie discutii amicale, prietenoase si sa ne respectam reciproc. E mai bine sa fim constructivi si sa nu ne atacam aiurea.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00