Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.08.2016 în toate secţiunile

  1. 6.5% in alta ordine de idei, camera marsarier si noul model de buton de start/stop
    3 points
  2. Declaratie pe propria raspundere a celui care inmatriculeaza masina (cum ca masina a venit pe platforma cu nr. de inmatriculare X).
    1 point
  3. 1 point
  4. Multumesc, asemenea. Sper intr-o rezolvare rapida pt ca treaba este evidenta si raspandita. In rest e o placere de facut km, mai ales daca este drumul ok. Cam zdruncina pe denivelari mici si repetate. Mai ales spatele nu imi place cum se aude.
    1 point
  5. Coduri pt aripoare ce merg pe hayon si eleron standard: 5G6805945D041 5G6805946D041 Legat de pedale: https://www.kunzmann.de/shop/en/interieur-original-volkswagen-vw-golf-7-gti-pedalset-manualgear-steel.htm
    1 point
  6. multumesc, pana la urma am comandat meyle heavy duty, nu stiam ca lemforder sunt cele originale, erau si mai ieftine cu 5 ron. Sa vedem cat tin astea acum.
    1 point
  7. Salutare, Bucsele mici de la bascula le gasesc si sub numele de bucsa brat suspensie roata ca vad ca alea mari sunt bucsa punte. Sau e invers? si inca ceva...am vazut ca ma Meyle are bilete antiruliu heavy duty si sunt duble la pret dar mie mi-e cam scarba de cate bielete antiruliu am tot schimbat. Astea heavy duty or fi mai bune? sau daca nu cedeaza ele o sa cedeze altceva si o sa fie mai rau? ce recomandati? normale sau astea heavy duty? mersi
    1 point
  8. Multumesc.. pana acum nu am primit nici un "premiu" doar laude ??? pot spune si ca merg cat se poate de legal ba chiar intrec limita,iar totul, cum ai spus si tu ,drumurilor noastre. si claxoane,este adevarat ,foarte multi oameni nerabdatori. Chiar in seara asta mergeam pe o portiune cu 55 km/h si un domn foarte amabil tot ma blitza din spate ca sa mearga cu 58. constant fix in fata mea, la ora 11 seara. graba asta ?
    1 point
  9. Multumesc Retzius pentru apreciere! Victor, dupa cum bine stii, reteta succesului este ca tu sa te implici cat mai mult! Si uite asa m-am hotarat sa mai tai din lista de retrofituri nerealizate, asa ca am montat butonul de blocare usi si pe partea pasagerului, o optiune extrem de binevenita pentru sotie!
    1 point
  10. Asta este ? Nu merge resuscitata cu ceva ''shocuri'' electrice ? Sau are un servo inautru ?
    1 point
  11. Mergi la unii care se ocupa cu asta, se pierde freonul la demontarea electrovalvei.
    1 point
  12. La 1.2 tuning?!? Doar exterior,era un coleg proud member of insomnia racing,michael 9n parca,avea un 9n frumos facut la exterior.Asa,multi au modificari la ele,si eu am 1.2 cu jante de 16,discuri spate,aeroterma electrica,lumini automate si alte modificari,dar nu cred ca se numeste tuning,fara 200 de cai...Vezi ca este unul Pimpovski pe net,ala are un 9n cu motor de 3,2 si frine modificate,caroserie,etc.Abia ala e tuning.
    1 point
  13. Banatene, sa ai noroc de adaptare, iar mufangiului sper ca i-a veni mintea la cap :lol:
    1 point
  14. Dupa adaptarea corpului de clapeta si al egr-ului nu vor mai fi probleme. Vezi in timp ce tu ii faci adaptarea, sa fii pe faza ala sa nu tot scoata mufele :lol: , ca te vei strofoca pe degeaba. E cumva mufangiu? :lol: unde vede mufa trage de ea? bolundu :))
    1 point
  15. BLOC 030 OXYGEN SENSOR REGULATION Mergi in blocul 030.Field 1 este un numar din trei digitzi care indica starea senzorului de O2 pre-cat.Field 2 este pentru senzorul post-cat.Acest numar din trei spune daca incalzirea sensorului functioneaza si de asemeni daca senzorul functioneaza ca atare sau nu.Valoarea trebuie sa fluctueze intre 111(sensor incalzit)si 011 ( sensor neincalzit).Ultimele doua digit-uri pot fluctua intre 0 si 1 dar ar trebui sa fie predominant 1. BLOC 032 OXYGEN SENSOR CONTROL LEARNED VALUES Mergi in blocul 032. Field 1 indica amestecul la relanti si Field 2 indica amestecul la sarcina partiala ( in mers de ex.)Valoarea tre sa fie intre -10% si +10%.Valoare negativa - amestec bogat, valoare pozitiva - amestec sarac.Daca valoarea este la cca +25% ( valoarea superioara limita) atunci MAF sensor este defect. Daca valoarea este intre +10% si +25% atunci sensorul O2 pre-cat este terminat sau exista aer fals in galeria de admisie sau MAF sensor este terminat.Valoarea in general ar trebui sa fie undeva la +1.6%, +1.8% ca toate sa fie OK. BLOC 033 PRE-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL Mergi in blocul 033.Valoarea data in Field 1 reprezinta controlul sensorului O2 pre-cat. Aceasta valoare trebuie sa fluctueze cel putin cu 2% in intervalul -10% si +10% BLOC 036 POST-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL Mergi in blocul 036( acest test trebuie facut in basic settings si nu in measuring blocks). Apesi si tii asa pedala de frana ptr ca testul sa se autoinitieze.Turatia motorului ar trebui sa creasca la cca 1400rpm.In Field 1 este valoarea voltajului pe sensorul post-cat.Trebuie sa fluctueze usor intre 0 si 1V.Field 4 va spune de asemenea" TEST ON/OFF" inainte sau in timp ce testul ruleaza si de asemeni "B1-S2 OK" ( sensor bun) sau "B1-S2 NOT OK" ( sensor terminat) dupa ce testul s-a terminat.Ridici piciorul de pe pedala de frana dupa ce testul s-a terminat. BLOC 034 AGING OF PRE-CAT OXYGEN SENSOR ( VARSTA SENSORULUI DE 02 PRE-CAT) Mergi in blocul 034( testul trebuie facut in basic settings si nu in measuring blocks).Apasati si tineti asa pedala de frana.Turatia motorului ar trebui sa urce la cca 1400 rpm.In Field 1 este turatia motorului.In Field 2 este temperatura catalizatorului.Valoarea din Field 3 spune cat de imbatranit este sensorul O2.In Field 4 va aparea ca si in blocul 036 "test on/off" , "B1-S1 OK" sau B1-S1 NOT OK".Valoare care ne da gradul de imbatranire al sensorului trebuie sa fie deasupra de 0,80.Valoare ptr un sensor nou este 1.99.Valoarea scade odata cu varsta sensorului.Ridici piciorul de pe pedala de frana dupa terminarea testului. BLOC 046 CATALYTIC CONVERTER ( VERIFICAREA CAT-ULUI DACA MAI E BUN SAU NU). Mergi in blocul 046 ( testul trebuie facut in basic setting si nu in measuring blocks).Testul 034 trebuie facut imediat inainte de acest test (046) acesta sa se poata autoinitializa. Apesi si tii asa pedala de frana ptr ca testul cat-ului sa porneasca automat.( cat-ul trebuie sa se incinga la cca 400 grade C ca sa se obtina o citire exacta).Turatia motorului ( Field1) trebuie sa creasca la cca 1400 rpm.Field 2 este temperatura cat-ului.Aceasta de asemeni se va ridica in timpul testului.Field 3 arata capacitatea de conversie
    1 point
  16. Da da..cu sa nu, e foarte normal Ateca (un SUV!) este model de nisa ?! Nu mai zic, ca atunci cand TOATA lumea vinde SUV-uri de rupe, tu spui ca vanzarile sunt gandite la un nivel prudent ? Nu, iti spun eu care este adevarul: s-au aruncat aiurea cu lansarea cat mai repejor, cand de fapt nu sunt pregatiti asa cum ar trebui (sa poata si produce la nivelul cererilor). Iar acum o scalda aiurea si dau explicatii pe care eu le consider chiar jignitoare. Au vazut ca lumea este interesata si probabil masina va avea cerere foarte mare si au iesit cu un comunicat de 2 lei: avem super masina, dar nu o sa v-o putem vinde asa usor..dar lasa ca asta e chiar bine (!), ca o sa valoreze si mai mult! D-ne fereste!
    0 points
  17. E normal, pana cand nu incepe sa patineze nu ai de ce sa-ti faci probleme. Ca sa testezi ambreiajul la limitele lui, baga in ultima viteza si da drumu la ambreiaj, daca nu moare motoru si continua sa functioneze la relantiv atunci e papa ambreiajul si trebuie schimbat de urgenta.
    -1 points
  18. 5w40 dintotdeauna am fost un rebel si in perioada de garantie si am folosit numai ce am vrut eu ma refer la marca ulei motor
    -1 points
  19. E asa de greu sa mergi cu masina fara curea? sa vezi daca mai face.... ce dumnezeu de mecanici ai gasit? schimba-i.
    -1 points
  20. Salut, proaspat iesit din studentie si angajat, necesitatea unei masini ma presa foarte foarte tare. Astfel fiind-mi decontat 7.5 l/100km prin delegatii si mergand mult prin tara si des, am strans cu chiu cu vai suma modica de 5000E si am ajuns sa dau de acest minunat golf 5: Specificatii: 1.9 tdi cod BKC 105 cp 5 trepte, model trendline, productie 2004 jante aliaj Vw 15, dublu climatronic, dotari mediocre, nu am pretentii mari, insa dupa ce am probat vreo 30 de ford focus II si vreo 15 Vw golf (inclusiv benzina am ajuns la acest exemplar). Am cumparat-o din targul auto Cj, singurul golf 5 din perioada aceea cu peste 200 000km la bord, carte service, distributie schimbata, service doar la reprezentanta in Germania, km reali, fara interventii majore asupra masinii, fara accidentari. Motorul merge minunat. Poze aici : http://www.flickr.com/photos/89891858@N08/sets/72157637666153425/ Dupa ce am achizitionat-o, fostul propo. mi-a recomandat sa fac revizia si asa am si facut, o programare la Robot Vw- Baia Mare, m-a costat 550 ron o revizie+ o inspectie totala( lichidul de frana intra in pret). I-am comandat si pus niste anvelope Nokian WR D3 si acuma masina este pregatita de iarna. Defectele masinii, daca pot sa le numesc asa se vad in poza 7. Pe viitor as vrea sa-i schimb una alta dar nimic major, nu sunt pasionat de tuning, sau chestii de genul, asa ca va intreb si as vrea sa stiu mai multe informatii despre urmatoarele: - prima operatiune ar fi o ceruire, care sa protejeze de apa pe timp de iarna. - apoi am usoare probleme la pedala de ambreiaj, dupa ce rulez peste 2 ore cu masina, pedala nu imi revine 20% din timp pana sus ci sta la 3/4 din cursa, nu afecteaza schimbatul, nu patineaza. (suspectez pistonul hidraulic din kit). - o eventuala imbracare a volanului in material/piele perforata, si eventual un schimb al interfetei audio/gps cu ceva mai modern, asta stock nu recunoaste mp3 si de usb nici nu mai zic, iar o navigatie medium ar fi perfecta pt ca fac mult drumuri in tara si nu cunosc toate drumurile. - semnul spate de la portbagaj este deteriorat, as putea sa-i fac ceva? I-am scos un set de numere rosii, si am sa-i mai scot, achitarea taxei de mediu va fi abia in ianuarie si tot atunci va primi si numere de Ro. Cu cat mai multe sugestii, comentarii de bine de rau cu atat mai bine. LE: ce era mai important, masina are ~ 260 000km.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!