Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.08.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
2 points
-
Engine oil with filter 4,30 litres Engine oil viscosity VW 507 00 SAE 5W-30 Engine oil specification VW 507 00 Manual gearbox oil 5 gear 02R 2,00 litres Manual gearbox oil specification Gearbox 02RG 052 512 A2 Power steering oil with electro-hydraulic servo steering0,80 litres Power steering oil specification with electro-hydraulic servo steering G 004 000 M2 Coolant 8,00 litres Cooling fluid specification TL 774 G Brake fluid when changing 1,15 litres Brake fluid specification VW 501 14 Air-conditioning system refrigerant 485 - 515 Gram Refrigerant specification R134a Air-conditioning system oil Compressor DELPHI 6CVC100 - 120 cm³ Compressor -Sanden- 11PXE1465 - 85 cm³ Compressor -Sanden- 6PXE14100 - 120 cm³ Compressor -Sanden- 7PXE16100 - 120 cm³ Compressor Denso 6SEU1480 - 100 cm³ Air-conditioning compressor oil specification Delphi compressorG 052 154 A2 Original oil Sanden compressorG 052 154 A2 Original oil Denso compressorG 052 300 A2 Original oil2 points
-
Mai sus cu 2-3 post-uri scrie ce versiune de soft este recomandata pt 99% din RNS-uri si acum intrebi ce sa pui? Hmm... Oare fw 5238? @maketi, iti recomand sa nu-ti iei RNS510 pt Seat ci de VW, aceeasi chestie, doar logoul de start difera. Minim varianta C, cu ecran LED1 point
-
1 point
-
asa stau azd'urile...am cautat si eu metode sa ridic relantiul...singura modalitate e la cineva care face remapari.Avem aici in iasi cativa baieti destui de buni...dar sa dai 200euro doar pt treaba asta...mai bine pui masina la pct sa nu mai trepideze/vibreze la relanti.1 point
-
Pentru CBAB turbina este BorgWarner: - 03L253056A - teava de esapament cu turbocompresor BorgWarner (CBAB, CBAA, CBDC) ~7.368Lei pret MSRP - 03L253056AX - teava de esapament cu turbocompresor BorgWarner (CBAB, CBAA, CBDC), cu piesa veche la schimb ~4.716Lei Codul 03L253056 este pentru motorul CJAA, CBEA.1 point
-
Depinde ce doresti de la o masina. Sportivitate(bmw) confort(audi ,vw) sau intretinere(vw) . e logic ca bmw -ul este cel mai scump la intretinere,dar nu cu mult. Eu te sfatuiesc sa mergi la piata si sa probezi masinile respective. In care te simti cel mai bine, pe aia sa o alegi. Dintre masinile de mai sus e90 este si preferatul meu,mai ales daca are navi cea mare(doar pe ea o sa ai si harta romaniei) .iarna o sa fie mai greu cu ea,doar pana te obisnuiesti. la audi as lua doar cu pachet s-line, il prinde foarte bine,face masina mai speciala. Passatul ar fi ultimul la care m-as uita, dintr-un singur motiv,sunt comune( este o prostie,stiu,dar fiecare cu bubele lui ?) dar daca gasesti unul euro 5, optiuni, intretinut si care sa te atraga sari pe el! trebuie sa alegi cu inima, sa ai rabdare si sa te gandesti de ce ai nevoie de la urmatoarea masina, Succes.1 point
-
Salutare , scuze de intârziere. Concediu. @quattro3001. Mulțumesc. Diferența imensa. In bine. Per ansamblu acum ma declar mulțumit. Ma pot baza pe frana in orice moment. Am făcut niște coborâri de am rămas si eu uimit. Cu siguranța nu e de circuit dar de strada e ce trebuie! @ToniM pot spune ca ma pregătesc . Dar mai am de așteptat . Am doar 87500. Si bine am făcut ca am așteptat. Pt ca de 2 sapt merg fără spate. Nu stiu de la ce si nici timp nu am avut sa ma duc la garanție .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Every day I see my dream. Ma gandeam sa iau din nou capacele de prezoane gri cum sunt la Skoda, Audi.1 point
-
1 point
-
Codul senzorului: 059919501A. Posibil tensiune de alimentare prea mica, baterie descarcata, consumator, fire in scurt, etc. AC functional? Locatia senzorului de temperatura la motorizarea ta:1 point
-
Laurentiu M - Specificul de la Motul e teoretic dupa reteta producatorului, da rin practica poate sa difere treaba de la caz la caz deoarece conditiile de exploatare sunt diverse si nu sunt 2 la fel - uleiul la diesel e normal sa se innegreasca, practic el se innegreste mult mai repede fata de benzinare care nu se prea innegresc, e chestie de combustie - consumul de ulei sau innegrirea lui sunt chestii relative si subiective, nu sunt indicatori reali si obiectivi de calitate a uleiului, dupa cum ziceam mai sus nu exista 2 masini exploatate la fel deci nici 2 motoare perfect identice, diferentele pot fi atat de mari incat ce ti se potriveste tie sa nu fie bun la altu si vice-versa1 point
-
1 point
-
1 point
-
Parbriz cu încălzire schimbat la Avia =2500 lei (manopera inclusă) . Pana la 1000€ mai e cale lunga.1 point
-
Am rezolvat si eu problema cu clima. Cam asa aratau valorile cu electrovalva veche si cu freon maxim in instalatie, baga aer rece doar dupa ce se incalzea motorul (70 grade+temp antingel) si nu era un aer rece rece. Am comandat electrovalva pt compresorul : Sanden PX16- 1K0820803Q care are o electrovalva cu o saiba inclusa pe corpul ei si prindere cu surub in lateralul electrovalvei: asa arata electrovalva comandata (cod produs: THERMOTEC KTT060003): Electrovalva a fost schimbata astazi, s-a curatat compresorul pe interior, umplut cu freon, si valorile arata asa: Ce vreau sa precizez, sa fie de ajutor pt cei care au aceasta problema: Costuri: electrovalva- 189 Ron/ manopera (demontat compresor/curatat partial/demontat/montat electrovalva/ scos/umplut freon)- 150 ron. Cost total 340 Ron. Destul de ieftin as zice eu, tinand cont ca aceleasi servicii le primeam la firme specializate si plateam aproape dublu.-1 points
-
Nu zici prea bine, se recomanda ca in cazul tuturor lichidelor/ freonul nu e chiar un lichid, sa fie schimbate la un nr de ani. In cazul instalatiei freon din cauza ca poate capta umiditate prin pori sau din alte cauze, e indicata o golire si o reumplere odata la 2-3 ani, sa se schimbe si uleiul si freonul. Totodata functionarea componentelor fara freon suficient o perioada indelungata poate cauza uzuri. Un incarcat cu freon in Bucuresti costa 60 ron (525grame freon/ulei) odata la 2-3 ani nu cred ca e o avere. Discutia legata de freonul frigiderului care nu se schimba niciodata nu se poate aplica pentru ca o masina nu are acelasi sistem de utilizare ca a unui frigider.-1 points
-
Cred ca esti prima persoana de pe acest forum care pune 2.OTDI-ul de 15O CP in fata 1.4TSI 15O CP... eu le stiu pe amandoua ca in familia foarte apropiata le am pe amandoua motorizari... Drive Selection este fain... extraurban doar Sport ca altfel efectiv ai degeaba aceste motorizari... legat de suspensia sport iti zic ceva interesant. Suspensia sport desi este mai joasa cu 1.5cm, dar are arcuri mai puternice si masina nici macar la incarcare mai puternica nu se lasa asa in jos. In timp ce cea normala desi sta mai sus, la incarcare se lasa in ultimul hal, stiu ca am avut Octavia...si chiar azi a semnalat cineva pe forumul marcii... in rest da, masina devine mai rigida si o sa simti orice denivelare si gropi...eu am acum Leon FR 2.O TDI si stiu ce zic ca in rest are acelasi tren de rulare sport ca si O3 cu cea sport... insa 2.O TDI iti recomand doar daca faci drumuri multe extraurban ca DPF-eul EU 6 este foarte nasol la aceasta motorizare si se infunda foarte repede, iar ca reprize 1.4TSI si acesta au aceleasi reprize doar ca redau altfel, TSI-ul este mai fin... si la mers tare TSIul consuma ceva mai mult dar diferentele nu mai sunt mari... eu daca nu as umbla atat cat o fac acum as lua benzinarul. La 1.6TDI sper ca nu te-ai gandit serios pe langa motorizarile mai inainte discutate...Alegere usoara iti doresc! + RCA de doua ori mai scump la excrocii de la asigurari pe ce, cu 1.4TSI de 15O nu la fel te poti duce???? Taxe iarasi mai mari... revizie mai scumpa desi acolo cred ca numai litrul ala de ulei ar fi in plus...-1 points
-
De obicei cea mai des intalnita problema la modelul asta de masini, este senzorul de presiune freon numit si G65 care crapa si se pierde freon pe acolo. Daca nu e pe acolo atunci poate pe la dopul radiatorului de ac. Asculta sfatul lui Florin si apeleaza la cineva cu interfata VCDS sa faci o diagnoza a sistemului de clima, erori, presiuni, cuplu absorbit de electrovalva. Orice problema are rezolvare, e important sa nu apelezi la orice service care profita de tine si te pune sa-ti schimbi jumate de masina, cand problema e defapt un simplu senzor. Si eu l-am schimbat de curand, senzorul se afla sub farul drept pe o conducta de aluminiu in care este freon, la nivelul scutului motor (undeva sub rola de la electromotor, intai fa scanarea si daca e asta il schimbi, e ieftin. Asa arata, si vezi cum crapa si pe acolo se pierde freon.-1 points
-
Am vazut si eu testul, sunt de acord cu ei dar mai putin partea cu DSG-ul. Intradevar DSG-ul nu se pupa cu Start/Stop, dar daca dezactivezi start stop nu smuceste deloc. Sincer start/stop e cea mai mare prostie bagata "standard" pe gat, mai ales la noi cand avansezi tot cate 1 metru in intersectie. Unitatea de 2 litri nu are 190 cp ci doar 184 cp. In rest tot ce zic este adevarat.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00