Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.08.2016 în toate secţiunile

  1. Plusez cu ceva recomandari pentru Transalpina, dupa ultima mea vizita: - Pentru traseu, folositi cu incredere toata Marginimea Sibiului, adica de la Saliste, in loc sa iesiti in DN catre Sibiu, mergeti Saliste - Gura Raului - Poplaca - Rasinari (cu varianta la Paltinis) - Cisnadioara - Cisnadie - cu iesire aproape de intersectia cu Valea Oltului. Drumuri pustii, asfalt perfect, niste viraje delicioase, peisaj foarte frumos - se merge paralel cu DN-ul si cu autostrada. Cisnadioara este din punctul meu de vedere o perla a Transilvaniei. Super curata, super cocheta, un loc linistit, plin de sasi, unde eminamente te simti bine. Ca si cazare/cafea recomand Hanul Cetatii. Casele vechi renovate, iar casele noi....cu iz de Elvetia. - Pentru masa pe Transalpina recomand in Dobra pensiunea Silva Dobra. Se mananca excelent si incredibil de ieftin, totul e "home-made" si foarte proaspat. - DeVis Bistro a fost o surpriza neplacuta (din nou, omul sfinteste locul, in cazul asta a fost varianta "strica locul"). Exceptand locatia, totul a fost o dezamagire (am fost in cursul saptamanii) - Nota bene pentru benzinaria din Novaci - se poate plati cu card Am incercat si varianta Obarsie - Petrosani, dar dupa 3 km am renuntat. Drum spart, plin de nisip si cu cratere (cel putin cat am mers eu)
    3 points
  2. 3 points
  3. Actualizez putin topicul cu nr.8 care pe vremea aceea era la inceput si nu-mi era cunoscut : 8) Micro-Precision Z si Z-studio > de departe cei mai dinamici si transparenti mid-basi auziti de mine pana acum. Mediile urmeaza aceeasi linie, cu transparenta suprema si dinamici explozive. Din pacate, tweeterele lor, desi la fel de detaliate, pentru mine sunt foarte metalice si deranjante, lipsindu-le muzicalitatea altora. Pentru cei cu bugete la nivelul pretului intregii masini, difuzoarele de medie si mid-bass sunt greu de batut de orice de pe planeta pamant ! In acest moment, daca as merge din nou la un campionat european de SQ as incerca asa - Subwoofer > Brax Matrix. Un subwoofer mai rapid decat orice JL Audio si foarte muzical in acelasi timp. La mica distanta urmeaza Micro-Precision Z care are microdinamica putin mai buna dar pierde la impact fata de Brax - Mid-Bass > Micro-Precision Z sau Z-studio (2 bucati/portiera) - Medii > Micro-Precision Z sau Z-studio urmat imediat de Scan-Speak revelator 12M - Tweetere > Scan-Speak Revelator Exista multe alte variante foarte scumpe, neauzite de mine de la Accuton, Seas, Fostex...
    1 point
  4. 4 senzori x 60-100 lei bucata - 240/400 lei unitate parcare = 150-200 lei 4 suporti senzori - SH nu prea ai cum sa gasesti x 25 lei bucata = 100 lei cablaj bara spate + cablaj de la bara la unitatea de parcare + cablaj de la unitate la CAN = se pot confectiona de cel care realizeaza montajul, e nevoie de mufe, mai costa si alea vreo 150-200 lei Per total: 640-900 lei + montaj Iesi mai ieftin daca cumperi kitt-ul: http://www.aliexpress.com/store/product/VW-Golf-5-6-JETTA-Passat-CC-Park-Pilot-Rear-4-Sensor-With-OPS/523203_938655572.html
    1 point
  5. Eu nu prea sunt multumit de VPD 5W-40, parca il mananca mai repede decat castrolul si suna mai tare motorul. Am luat 4L+1L, parca cei 4L erau din 2015, si 1L e din 10.14 Scrie data fabricarii pe ei tommy.
    1 point
  6. Foarte faina masina! Estetic sa nu umbli - edition-urile sunt suficient de "speciale" oricum. Si grija la bordura aia (care oricum vad din poza ca e la vreun metru totusi )
    1 point
  7. Trebuie verificata bataia butucului, poate discul nu are nimic degeaba cumperi altul ca tot asa va bate, se curata butucul perfect pe suprafata de contact cu discul se masoara daca are bataie dupa care se monteaza discul, sa fie perfect curat unde se aseaza, orice mica pata de rugina sau mizerie intre suprafetele de contact influenteaza aliniamentul.
    1 point
  8. "Plasticul" e bun, de vina sunt depunerile care forteaza mecanismul. O curatare din 50 in 50 mii(daca nu m ai des)ar prelungii durata de viata.
    1 point
  9. Mai degraba jante pe 16 si anvelope de marca (calitate) , decat jante pe 18 si anvelope farà siguranta!
    1 point
  10. Frumos! S-o stapanesti sanatos! O sa urmaresc topicul, poate ma inspir de aici cu una alta Legat de problemele cu aderenta sub 90-100 km/h, conteaza mult ce anvelope ai acum pe masina. Eu cu GY Asymmetric 3 dupa 50 in treapta 2 deja nu mai am probleme si sunt stage 2
    1 point
  11. Am mai bifat un weekend la munte si am ajuns la aproape 1950 Km. Pentru ca am depasit cei 1500 km minimi pentru rodaj inca de la plecare, mi-am permis si eu pentru prima data sa merg ceva mai tare pe serpentine, am reusit performanta ca pentru prima data sa umblu la padele in manual sau pe modul Sport . Nu prea e bine, pentru ca desi masina e silentioasa chiar si in ture, tot devine adictive si iti vine sa schimbi doar la 6k rpm Azi la plecare m-am intalnit cu un R alb in Bran, B-100-ETG parca...stie cineva al cui este ? M-a depasit la un moment dat, n-am avut ce sa fac, era pornit omu' si 300 CP chiar pareau a conta! . Ce sa zic...mi-ar prinde si mie bine vreo 230-240CP si vreo 350 Nm sa-i asez bini de tot pe asfalt asa... --> vise din viitorul indepartat.. Deci dupa vreo 400 Km in care am mers intr-un mod sustinut acolo unde s-a putut, cu toata coloana de la intoarcere (vreo 1.5 ore), am avut un consum mediu de 10.1 de la alimentare. Am facut si un test, la intoarcere, 50 Km exclusiv pe autostrada, tempomat setat la 136 Km/h --> consum 9.3l % De la achizitie consumul mediu ramane la 11%, in conditiile in care aprox 1200 Km sunt facuti in afara localitatii, restul in oras. Poze nu am, toate gazele soselelor sunt pe masina mea...am dovedit cateva
    1 point
  12. Buna ziua, Mi-am configurat noul tTiguan. Adica il cumpar. Ma doare o leaca capul cand vad comparatii idioate intre mere si portocale. Nu poti compara Octavia cu Superb, nu poti compara un motor de 115 cai cu unul de 240 ca nu mere. Recomand tuturor care se uita la Tiguan de 120cp sa isi cumpere Dacia Duster. Si nu fac misto, ma dau in campionatul national de off road si va pot spune ca Dusterul e acolo, si e si cam 8000 Euro mai jos. Sfatul meu e sa va cumparati masina pe care v-o permiteti.E cea mai buna. Revin la Tiguan, am buget de 34500 Euro plus taxe. La banii astia primesc 240 CP si cam tot ce se poate pe masina, fara trapa. Cu tot cu discountul de la vanzator. Pana sa ajung la Tiguan, m-am cam interesat la toti, primesc Volvo xc60 cu ceva optionale cu motor de 190caluti. Lumini cu xenon, fata de full led pro. Deci, ca sa lamuresc lumea care din punctul meu de vedere nu a calcat pe la vreun dealer sa intrebe. Led normal, inseamna lumini de 800 lumeni pe faza scurta, led pro, 1200 lumeni si adaptiv.Adica, cand vine unul din fata, adapteaza lumina sa nu il orbeasca. Am mai fost si pe la Ford, pentru Mondeo Vignale, la fel. Pentru banii mei, primesc mult mai putina masina decat la VW. So, aveti grija ce va doriti, daca e important sa vada vecinu de la 2 ca de la octavia ai trecut la tiguan, imi este mila de tine. Daca vrei ceva in care e important sa te simti tu bine atunci socoteste cu grija. Si, luati in consideratie sh.O masina de 30000euro , dupa 1 an la 20000 km costa 20000 euro.Si asta e bine, pentru ca chiar de nu ai bani sa o intreti sau sa mergi la o carciuma , vecinu de la 2 o sa creada ca esti potent. Numa bine.
    1 point
  13. nu mai era nimic de curatat la el . comandat nou si original : valeo 570 lei n am valente de mecanic dar n am mai avut rabdare pana miercuri cand eram programat la mecanic .[vreo doua ore de munca,noroc ca am avut o trusa de calitate ], dar sunt multumit ca am descoperit unde era problema.
    1 point
  14. Ce-i drept fiu-meu protesteaza puternic atunci cind ma proptesc in acceleratie la Seat, la Touran nu are comentarii. Istoria alegerii Touranului dateaza din perioada cind aveam masina la munca un Superb 2 combi si cind am montat scaunele de copii in ea, am vazut ca s-a transformat intr-o masina de 4 locuri ... iar noi calatorim de regula in 5, cu Touranul am fost si 6 ... Am inceput sa ma uit pe piata dupa o masina cu trei scaune individuale pe rindul 2, surprinzator nu sunt prea multe, in final s-a calificat un S-Max cu 7 locuri si cutie Powershift, TDCI de 163 de cai si Touranul. S-Maxul avea circa 4000 de km si o luna vechime si era cu circa 7000 (!) de euro mai ieftin, dar mi l-a suflat cineva. Asa ca am luat Touranul
    1 point
  15. Every day I see my dream. Ma gandeam sa iau din nou capacele de prezoane gri cum sunt la Skoda, Audi.
    1 point
  16. Doar pentru ca esti pe drum nu inseamna ca tre' sa ratezi calificarile
    1 point
  17. 1 point
  18. Multumesc de sugestie, facem orice tur este permis de restrictiile de masa/somn/pipi/caca/rau de masina ale bebeilor. Da' e bine ca bagam si bebeii in poze.
    1 point
  19. Pus Motul pe BKP si diferenta e mare in bine, mai silentios si mai putine vibratii, de papat toate papa.
    1 point
  20. Codul senzorului: 059919501A. Posibil tensiune de alimentare prea mica, baterie descarcata, consumator, fire in scurt, etc. AC functional? Locatia senzorului de temperatura la motorizarea ta:
    1 point
  21. Frumos , dar 44k pentru Tiguan ... pare SF. Am configurat 2.0TSI HL pana in 35k sau 1.4TSI CL + optionale pana in 30k
    1 point
  22. Nu inteleg de ce toata lumea se cramponeaza in motorul de 150 tdi. Cu 1000euro in plus exista motorul de 190cai. Si cu inca 2400 euro exista cel de 240 de cai, care vine cu DCC standard. Stiu ca sunt sume mari, dar in raport cu costul total nu sunt asa mari. De ce sa iei Rline de 150 de cai cand poti sa iei cel fara plastice in plus si cu putere mai mare?
    1 point
  23. Am configurat si HL si se pare ca iese mai bine asa, 35845 eur (33184 eur baza + 2661 eur optionale), nu am mai pus ErgoActive, am selectat doar Discovery Media si doar camera spate (senzori fata-spate sunt inclusi in HL, nu si la CL daca nu gresesc), farurile sunt LED din standard la HL (nu halogen ca la CL), am pus si Keyless, are Active Info Display in standard. Cred ca am pus volan incalzit din greseala, am vazut pe urma ca HL vine cu volan multifunctional din piele cu padele DSG. Parerea mea este ca atrage echiparea HL, are multe incluse care nu sunt in CL si sunt utile pe masina: Front Assist si City Emergency Brake, Active Info Display, Faruri LED, Iluminare ambientala, jante pe 18", Lane Assist, Light Assist, Senzori parcare fata-spate. Deci un 36000 EUR din care scazi rabla si un discount ajungi pe la 32000 eur, mi se pare normal ca pozitionare, Tiguan ramane cel mai scump crossover non-premium. Configurator - Oferta dumneavoastra Tiguan HL.pdf LE: oglinda interioara foarte ciudata, fara rama si parca mai mare decat una obisnuita, sunt sigur ca ofera o vizibilitate in spate foarte buna Uitati-va de la minutul 1:00 ce fac astia eu cred ca au facut prapad pe sub bara din fata, asta nu e abordare inteligenta
    1 point
  24. Nu merge. Infunzi DPF si probabil ca o sa mai strici si altele pe acolo. Nu face experimente din astea ca strici masina.
    0 points
  25. Masina arata intr-un mare fel. Te-a vazut si @75NOR cand intrai in Mamaia si mi-a atras atentia
    -1 points
  26. Se poate sa huruie de la planetara? nu se aud zgomote metalice, pocnituri de la planetare? De obicei sunetele astea infundate provin ori de la rulmenti, in special cei de pe spate iti dau impresia ca se aude ceva de sub masina nu din spate, se intensifica in sunet pe umezeala si cand urci/cobori cu ceva incarcat,daca sunt rulmentii spate iti dai seama ca sunt ei cand urci o rampa, o sa faca ca naiba. Anvelopele le poti schimba fata cu spate iar daca zgomotul se schimba, devine mai diminuat sau mai puternic iti dai seama ca e din anvelope. O alta posibilitate e sa incerci cu diverse presiuni la roti, daca se schimba e din anvelope. Zgomotul de planetara, e destul de puternic, pe viraje, cred ca se aud pocnituri si nu o huruiala ciclica care depinde de rotatie.
    -1 points
  27. Interesanta presiune la berlina, si la logan se baga mai mult pe spate decat pe fata, prima data cand mi-a zis cineva am zis ca greseste. La golf 5 (a mea) care e ~ ca si jetta, motorizare, sasiu, si o parte din caroserie, pe fata se baga mai mult ca pe spate, e oarecum normal, greutatea e mai multa pe fata. Make: Volkswagen Model: JETTA V: Spec: Jetta. 1.6 FSi. S, SE We have found 1 different tyre size(s) that match this vehicle. Tyre Pressures, for this vehicle, are as follows: TYRE SIZEFRONT TYRES 205/55R16 W 94 2.1 BAR / 31 PSI Deci pe spate tot 2.1 bari,nu mai mult. La 17-18 se baga 2.3-2.4. depinde de suspensie si starea drumurilor.
    -1 points
  28. DA! din 2015 cu noul stock avem o fisa tehnica si o aditivare mai buna a uleiului Ravenol. Multe din stockurile vechi dateaza din 2013-2014.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!