Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.07.2016 în toate secţiunile

  1. Salutare colegi, dupa luni de cautari si "rasfoit" forumul si intrebat cativa colegi ce au Golf 6 GTI calora le multumesc pentru toate informatiile acordate... cu timp si multe altele am reusit sa ma urc intr-un Golf 6 GTI Edition 35 nu doar cu gandul ca este doar a mea. Imi cer scuze de acum pentru prezentarea cam sara dar masina a fost achizitionata cu 3 zile in urma si nu am mancat si nu prea am dormit doar m-am plimbat abia am tras cateva poze la disperare intr-o seara. Am sa pun o lista aleatorie cu dotarile care imi vin in cap si voi completa maine, in plus sper sa primesc ceva info si ajutor cu diverse chesti din capul meu. Trebuia ceva sport... inca nu am 30 de ani, ceva confortabil, era pe lista si Evo IX dar... nu prea mergea treaba, neaparat 4 usi pentru ca masina anterioara avea 2 si am inebunit dupa un an, nu imi placea ideea de automata dar DSG-ul in teorie nu e automata asa ca dupa un test drive cu Leon Cupra 5F 290 am zis ca automata e altceva, avand experienta doar cu modele vechi gen tiptronic... Jucaria este un Golf 6 GTI Edition 35 an 2012 , 72000 la cumparare , carte service, revizii la timp, totul in regula. Partea tehnica este "pompata" cu un soft efectuat de vechiul propietar la domnul Mihnea de la MRC pentru cine cunoaste, urmeaza cat de curand un dyno sa verificam daca este totul ok si sa aflam rezultatul deoarece nu s-a efectuat dyno, cei de la MRC mi-au estimat intre 290-310CP. Tot aici intra si softul la DSG, din cate stiu eu, nu am intrebat la MRC inca, este intarziat putin limitatorul turelor, cutia in S sta peste 2200-2300rpm , in Manual mode este doar manuala, schimbi doar cu padelele si nu stiu inca daca se poate calca frana cu stangul in mers, stiu ca taie gazul din fabrica , inca nu am incercar dar mi-ar fi de ajutor in viitorul apropiat deoarece masina va ajunge pe circuite cat mai repede posibil. Cam atat din ce stiu aici. Partea de sunet este stock ca evacuare doar ca propietarul anterior a spus ca are o modificare nu am inteles exact, decat , habar nu am inca, suntem de "prrrr sau brrr" se aude inca de la pornire, constat dar fara durere de cap , din ce mi-a spus el a fost indepartata o bucata de toba si sudata inapoi... voi afla dupa ce o ridic pe elevator sa inteleg si in termenii mei la ce s-a referit. Partea exterior este aproape stock, mai putin un semn de "35" pe haion, la o masina de genul mie mi-ar fi placut 100% stock.. dar poate il fac sa dispara intr-o zi si bine inteles nu pe placul meu dar foarte dragute jantele de Golf 7 GTI pe 18' originale, MOMENTEAN, din pacate, MOMENTEAN fara nicio zgarietura, ma doare ca stiu ca voi fi primul dar.. sa speram cat mai tarziu... am o bordura fix in locul meu de parcare... Partea de interior a fost, parerea mea, exagerat de bine ingrijita, sunt multumit chiar nu "a fost facuta de vanzare" de la butoane la ecrane si plastice , etc... totul arata aproape ca nou, nu sunt zgarieturi, ciobitorui, gauri sau altceva, totul e ca dupa 1-2 luni de la iesirea din fabrica cu exceptia unor mici pete de grasime si bine inteles, uzura celor 4 ani. Ca dotarile din fabrica voi incepe tot aleatoriu ca nu am o lista cu toate si o voi completa in timp daca uit ceva. RNS 510, cu tot cu nav. pe Romania, totul merge perfect, exagerat de multumit nu era neaparat un must be dar, merita pentru look si nu numai. Comenzi volan CB MaxiDot ( sper sa nu incurc iar, dar este cel cu plus, nu cel normal) Suspensia DCC - da stiu... aproape 0 pentru circuit dar am tinut oarecum sa fie un must be, stiu si ca diferenta este aproape inexistenta intre cele trei moduri, am incercat sa vad diferentele si sunt mai mici fata de asteptarile mele, totusi daca nu iau o groapa naspa in tara noastra carpicita... sunt multumit. Senzori parcare fata-spate + camera R. Senzori ploaie + lumini Incalzire in scaune fata Si cam atat ce imi vine in cap. Iar primele modificari de pe lista scurta tot intr-o ordine dupa buzunar si nevoie.... Kit distributie - asta chiar e prima, nu a fost schimbata si aici rog un sfat daca este in regula sau nu... masina are 4 ani si 72000km, ar trebui? Eu oricum o am pe lista serios deoarece nu vreau surprize pe circuit.... Frane ATE ( disc-plac ate-ate ) Cu o experienta foarte placute cu ate de strada dar si combo strada-circuit pe masina anterioara ( a3 8l ) am ramas tot timpul cu o impresie buna chiar si atunci cand a fost alergata in regim de circuit. Aici am o intrebare foarte importanta... Acum pe masina sunt Bosch, nu vor face fata mai mult de 3 ture pe circuit cel putin Adancata, sunt intre a alege ate-ate pe acest sistem sau a fac upgrade de S3/R? Brembo poate.. astept cateva pareri si dupa pret daca este posibil. Dyno - sa vedem cum sta softul si graficul. Anvelope Semislick Federal 595 RS-R 225/40 ZR18 88W pentru circuit , de strada inca mai merg ce am acum, Bridgestone potenza S001 si sunt destul de bunicele... vor gusta si ele din circuit probabil. Ca sa nu ma chinui cu seturile de anvelope + usurarea masini un set de jante 18' OZ Ultralegerra. Modificari pe termen lung inca nu stiu exact... dar prima idee din cap este suspensia KW3 cu DCC inclus... modelul Plug & Play pentru un confort mai confort pe strada si un sport mai sport+ pe circuit In cazul in care aleg sa merg pe sistemul de franare stock dar discuri+placute racing... atunci va veni un kit upgrade RS3/Brembo/Porsche. --------------------------- Iar pentru mine, orice sfat, rau, bun, idee, plan... cu mare drag il discut si astept orice fel de comentarii legate de jucarie ca poate le punem in aplicare. Daca intereseaza pe cineva o parere... pot spune ca jucaria pentru mine este un tanc confortabil si linistit pana la 2000-2100rpm, dupa care cu piciorul chemi 300 de formatii rock sa cante in spatele tau si lasi iadul dupa fiecare metru parcurs. Este o masina perfect din punctul meu de vedere, iar sincer sa fiu 235CP sunt excelenti oriunde dar peste 280CP in oras... sunt aproape inutili, mai departe devine 100% periculos indiferent de situatie. ** Imi cer sute de scuze, stiu cum este dar doar pozele astea le am si voiam sa fac prezentarea ca nu stiu cand mai intru, clar voi reveni maine cu poze din interior.... As vrea un ajutor cu franele, am citit undeva dar nu mai stiu exact daca se pot pune discuri mai mari pe etrierii stoc? Imi cer scuze daca le-am prezentat anapoda, urmaresc forumul de ~ 6-8 luni si am vazut ca uni colegi fac descrieri si mai mici si mai mari... am zis sa o fac natural, daca trebuie ceva modificat rog sa fiu anuntat.
    2 points
  2. Buna ziua, Mi-am configurat noul tTiguan. Adica il cumpar. Ma doare o leaca capul cand vad comparatii idioate intre mere si portocale. Nu poti compara Octavia cu Superb, nu poti compara un motor de 115 cai cu unul de 240 ca nu mere. Recomand tuturor care se uita la Tiguan de 120cp sa isi cumpere Dacia Duster. Si nu fac misto, ma dau in campionatul national de off road si va pot spune ca Dusterul e acolo, si e si cam 8000 Euro mai jos. Sfatul meu e sa va cumparati masina pe care v-o permiteti.E cea mai buna. Revin la Tiguan, am buget de 34500 Euro plus taxe. La banii astia primesc 240 CP si cam tot ce se poate pe masina, fara trapa. Cu tot cu discountul de la vanzator. Pana sa ajung la Tiguan, m-am cam interesat la toti, primesc Volvo xc60 cu ceva optionale cu motor de 190caluti. Lumini cu xenon, fata de full led pro. Deci, ca sa lamuresc lumea care din punctul meu de vedere nu a calcat pe la vreun dealer sa intrebe. Led normal, inseamna lumini de 800 lumeni pe faza scurta, led pro, 1200 lumeni si adaptiv.Adica, cand vine unul din fata, adapteaza lumina sa nu il orbeasca. Am mai fost si pe la Ford, pentru Mondeo Vignale, la fel. Pentru banii mei, primesc mult mai putina masina decat la VW. So, aveti grija ce va doriti, daca e important sa vada vecinu de la 2 ca de la octavia ai trecut la tiguan, imi este mila de tine. Daca vrei ceva in care e important sa te simti tu bine atunci socoteste cu grija. Si, luati in consideratie sh.O masina de 30000euro , dupa 1 an la 20000 km costa 20000 euro.Si asta e bine, pentru ca chiar de nu ai bani sa o intreti sau sa mergi la o carciuma , vecinu de la 2 o sa creada ca esti potent. Numa bine.
    2 points
  3. Every day I see my dream. Ma gandeam sa iau din nou capacele de prezoane gri cum sunt la Skoda, Audi.
    2 points
  4. Am mai bifat un weekend la munte si am ajuns la aproape 1950 Km. Pentru ca am depasit cei 1500 km minimi pentru rodaj inca de la plecare, mi-am permis si eu pentru prima data sa merg ceva mai tare pe serpentine, am reusit performanta ca pentru prima data sa umblu la padele in manual sau pe modul Sport . Nu prea e bine, pentru ca desi masina e silentioasa chiar si in ture, tot devine adictive si iti vine sa schimbi doar la 6k rpm Azi la plecare m-am intalnit cu un R alb in Bran, B-100-ETG parca...stie cineva al cui este ? M-a depasit la un moment dat, n-am avut ce sa fac, era pornit omu' si 300 CP chiar pareau a conta! . Ce sa zic...mi-ar prinde si mie bine vreo 230-240CP si vreo 350 Nm sa-i asez bini de tot pe asfalt asa... --> vise din viitorul indepartat.. Deci dupa vreo 400 Km in care am mers intr-un mod sustinut acolo unde s-a putut, cu toata coloana de la intoarcere (vreo 1.5 ore), am avut un consum mediu de 10.1 de la alimentare. Am facut si un test, la intoarcere, 50 Km exclusiv pe autostrada, tempomat setat la 136 Km/h --> consum 9.3l % De la achizitie consumul mediu ramane la 11%, in conditiile in care aprox 1200 Km sunt facuti in afara localitatii, restul in oras. Poze nu am, toate gazele soselelor sunt pe masina mea...am dovedit cateva
    1 point
  5. Masina rulata mult in exterior nu va fi asa problematica cutia. Plangerile sunt la dsg7 uscat frecat mult in oras. Acolo se incinge si se uzeaza. In exterior pe autostrada e si logic sa nu fie probleme.
    1 point
  6. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  7. Foarte frumoasa si potenta! Sa o stapanesti sanatos! La cat a ajuns ca si pret( daca nu este secret)?
    1 point
  8. Salut, Am dat ieri o fuga pana la Avia Motors pentru a primi oferta de schimb ulei. Astfel, am aflat cu stupoare ca-n RS TSI intra 6l de ulei! Avem urmatoarele: - Ulei Castrol Longlife III 507 (Vrac) - 344,04 Lei - 1L este gratuit; - Filtru Ulei - 76,26 Lei; - Buson Baie Ulei - 10,24 Lei; - Manopera + Materiale Mici - 97,2 + 7,78 = 104,98 Lei TOTAL = 535,52 Lei;
    1 point
  9. Este bestiala masina, felicitari! mie unul mi se pare cel mai reusit golf . Sa-l fugaresti cu placere !
    1 point
  10. Diferente si pe partea de fueling. EA888 este si putin mai eficient Cat despre intercooler, sa fim seriosi. Cost saving => VW pune intercoolerul ala subdimensionat care vine stock pe GTI pe mai multe motoare; nici pe o masina stock nu face față daca dai in ea http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3e01bf511d4da3315c66902d6.r6.cf1.rackcdn.com/FSIvTSI.pdf
    1 point
  11. Felicitari masina a fost atinsa de cel mai bun Tuner pentru masinile VAG , felcitari pentru masina!
    1 point
  12. Da, iti iei diesel și după câteva luni te abonezi pe topicurile despre DPF, EGR, o sa constați ca o sa ai consum de 10 în oraș, iarna ingheti, o să-ți bage căldură când ajungi la destinatie etc Greu de înțeles obsesia cu diesel, pt cineva care face putini km și aia preponderent urban! Bafta
    1 point
  13. Am iesit la niste poze zilele trecute dupa o spalare si am observat ca se vad din ce in ce mai pronuntat micro-zgarieturi si swirls. Weekendul asta are in plan un light polish pentru a indeparta zgarieturile, si o ceara pentru shine. Enjoy!
    1 point
  14. Este antigel care raceste turbina. Acolo sunt 2 oringuri de cauciuc care se ard si nu mai etanseaza. Antigelul se scurge pe evacuare si de aici fumul. Oringurile au 10 mm interior x 2,5 mm grosime, codul original este WHT003366.
    1 point
  15. Probabil au avut cei din Mexic vacanta si din cauza asta intarzie..am sa sun si eu la dealer vineri sa vad daca este vreun "update" dupa o luna de la comanda. Imi pare rau pentru situatia ta..dar macar mai ai putin de asteptat :). Scuze...nu am gasit topic despre timpul de livrare in sectiunea dedicata si cred ca nu are rost sa deschid altul.
    1 point
  16. Articolul 1 Te rog frumos citeste articolul de mai sus si incearca sa iti verifici informatiile inainte de a le scoate pe degete. Am inteles ca tu esti "cineva" pe la citez " reprezentanta vw cluj" am incheiat citatul, dar asta nu inseamna ca detii adevarul absolut. Promotiile astea, in cazul in care ai fi asa bine informat, ti-ai da seama ca au legatura cu perfomantele relativ slabe de vanzari ale modelului. Acestea sunt "datorate" politicii de preturi total inadecvate pentru Romania cat si intarzierii programului Rabla. Plus ca treaba cu tva-ul te depaseste daca e sa analizez modul in care te-ai exprimat. Ti-am citit postarile in topicul de revizii G7 si, pe langa faptul ca faci greseli gramaticale, esti extrem de agresiv in exprimare. Inca o data iti zic, nu detii adevarul absolut, nu intereseaza pe nimeni ca esti "cineva in reprezentanta vw cluj" si cu atat mai putin nu te faci respectat daca o tii sus si tare cu informatiile pe care le deti, evident gresite. Modelele pre-productie exista atat la G8 cat si la Touareg si CC sau Jetta. Asta nu inseamna ca masinile se vor lansa cand zici tu.
    1 point
  17. Praf si polen este cel de habitaclu. Posibil sa nu retin bine, dar la mine de ex cel de aer se schimba la 6 ani sau 90k km. Eu le schimb asa... Ulei plus filtru la fiecare 15k, polen la fel, de combustibil nu am, iar pe cel de aer il schimb la 2 schimburi de ulei. La 15k mi s.a parut curat.
    1 point
  18. M-am intors din Grecia, am stat ~ 14 zile si am insumat 2100km, viteza medie 56 km/h pe toti acesti km, inclusiv prin orasele de acolo, consum 5.2% cu 2 plinuri am facut 2100 km. Consum de ulei in 2500km ~ 100ml, deci e super ok, mai ales ca in Gr au fost si 39 grade si ca am mers si la dus si la intors pe autostrada cu viteze destul de mari sustinute. Si ca sa nu zic ca nu am avut probleme cu masina, am avut una ridicola care mi-a facut nervi, insa am trecut peste, mi s-a rupt o bucata din plasticul de macara ce tine geamul dreapta spate mai exact bucatica ce opreste sufa sa iasa din suportul de macara, asa ca nu mai functiona macaraua si am ramas cu geamul coborat pe plaja, am desfacut fata de usa interior/exterior am blocat geamul cu ceva si asa a ramas. Problema enervanta a fost ca nu am mai reusit sa pun la loc manerul de pe fata de usa, asa ca i-am aplicat niste power tape. O sa comand un kit de reparatie si o sa o rezolv. Inca putin si lovesc 300 000km mult asteptati, si mi-am pus in cap sa mai tin masina maxim 1 an, dupa care vreau sa trec la altceva, ceva mai pe gustul meu pt iesirile la munte, camping, o sa ma orientez spre un Daihatsu Terios 4x4 dotat din 2010~ 1.5 benzina. Am cautat o masina sa indeplineasca cateva conditii de baza din grupul VAG sa se incadreze si in bugetul meu dar n-am gasit, din pacate. Am nevoie de garda la sol 16cm+, neaparat 4 usi, motor pana in 1600cmc pt ca vreau sa trec masina pe mine, 4x4 nu este o necesitate insa este bun pentru ca eu mai intru pe campuri la munca in delegatii si iarna e ajutator. Consumul nu ma intereseaza, discutam si pe pm sa nu poluam aici.
    -1 points
  19. Bucuresti-Brasov-Mures - 29.06.2016 - Murest-Dej-Baia Mare- -04.07.2016 Baia Mare- Satu Mare- 05.07.2016 Baia Mare- Cj-Turda-Medias- 06.07.2016 - aici am avut o medie de 80km/h si un consum de doar 5.2 % pe 300km. Urmeaza inca 3 drumuri de oridinul sutelor de km, momentan stam la 297500km si curand o sa fie 300 000km cu ambreiajul original. Imi surade un ambreiaj nou prin toamna masa simpla KM Germany de pe ebay, calitate excelenta + un soft la 130 cp. 10.07.2016- Medias- Bv-Buc 15:07.2016- Bucuresti- Baia Mare (un mic concediu de 5 zile prin Maramuresul istoric, si o expeditie pe munte). 19.07.2016- Baia Mare- Buc. In mod normal pana in august ar trebui sa fac 300 000km. Drumuri bune, si lasati jantele si briz briz-urile si plimbati mai mult masina ca e pacat.
    -1 points
  20. odo: 298 000km. S-a ars un bec de pozitie (stanga fata) si mi-a aparut in bord semnul de bec ars/contact imperfect. Am luat doua becuri w5w si le-am schimbat, functioneaza ok. Inca nu am rezolvat treaba cu geamul, din lene, ca timp am avut. Maine plecam in mini vacanta, se anunta vreo 1500km Buc- Baia Mare, posibil sa vina si poza cu 300 000km, o sa-i fac un cadou. Si o concluzie, ca am deja 10 000km cu anvelopele de vara Hankook eco k425 comparandu-le cu Michelin Energy Saver (comparatia o fac pt ca anvelopele sunt similare si am avut mult timp si Energy saver, au acelasi profil si aceleasi specificatii, difera doar pretul, una costa 180 ron cealalta 350 ron pe 15). Pe franare ud/uscat se comporta la fel ca si Michelin, insa sunt mai zgomotoase cele Hankook.
    -1 points
  21. Iti aduci aminte partial, firmele de transport, paza, care se ocupa cu taxi, distributie etc pot sa deduca tva integral. Poti sa mergi la finante sa ceri ROI daca esti platitor de TVA, fara sa ai relati economice cu exteriorul. E o formalitate, poti face asta doar sa iti aduci masina pe firma, daca nu ai operatiuni o perioada vei fi scos intr-un anumit timp din registru dar poti sa refaci certificatul cand vrei. Hai te rog sa vorbim de facelift si nu de consultanta economica/financiara. E topic de configurare si vreau sa discutam pe topic. Daca te deranjeaza scrisul meu, sau felul de a scrie te rog mult sa nu mai citesti. Ai posibilitatea sa ma eviti si sa nu postezi legat de ce spun eu. Pe toate revistele de specialitate se discuta de golf 7 facelift in 2016. Asta e subiectul principal aici. Si legat de GTI clubsport era discutia. Daca vrei sa revenim la ea cu mare drag. Pentru consultanta financiara nu suntem pe forumul potrivit. Prefer personal sa fie discutii amicale, prietenoase si sa ne respectam reciproc. E mai bine sa fim constructivi si sa nu ne atacam aiurea.
    -1 points
  22. Cum e drumul pana la Bolboci? Acum poti merge linistit cu suspensia stock.
    -1 points
  23. Problema este ca benzina din Romania nu e curata. Am pus de 98, de 100 dar nu e curata (de la toti Mol Rompetrol Petrom..altele nu stiu). Sunt super incantat de noua masina. Am 26000km fara incidente. Euro 6. Dar benzina e de Euro 4.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!