Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.07.2016 în toate secţiunile

  1. Daca folosesti masina in oras sau pe distante scurte, pentru mers la piata, fara sa o arzi intre semafoare, poti pune orice anvelopa mai putin chinezesti (desi Hankook sunt made in Ceaina). Daca mergi mult, extraurban si tragi de masina, depasiri etc - se recomanda gama premium.
    3 points
  2. Am iesit la niste poze zilele trecute dupa o spalare si am observat ca se vad din ce in ce mai pronuntat micro-zgarieturi si swirls. Weekendul asta are in plan un light polish pentru a indeparta zgarieturile, si o ceara pentru shine. Enjoy!
    3 points
  3. Poti combina Histria + Enisala + Cheile Dobrogei si imbini culturalizare + peisaj + drumuri faine de condus si pozat XPerience-ul
    2 points
  4. Da, au-doar ptr fata. In aria masina mea nu se discuta pb tehnice
    2 points
  5. Eu de regula tin masina curata si cit mai aproape de starea de nou, din pacate pe zi pina seara tarziu trebuie sa muncesc mult ca sa platesc ratele la ea iar pentru cimpuri de floarea soarelui in Bucuresti, cred ca ne face tanti Firea doar dupa alegerile urmatoare daca mai iese, deocamdata are probleme cu tintarii, cu apa calda etc. Poate facem niste sedinte foto si niste draiveteste la Busteni pe la mijlocul lui august ... sunt niste drumuri forestiere bestiale pe linga casa mea.
    2 points
  6. Salutari, De astazi sunt fericitul posesor al unui Golf VII electric. Masina a fost importata din Germania unde a fost folosita ca si test drive car. Are 5000 km la bord, 115 cai electrici si 270Nm de la 0 la 12000 rpm. Masina vine cu echiparea de top plus cateva optionale: - roti de iarna si vara - pachet de iarna (parbriz incalzit, scaune incalzite si duze spalator parbriz incalzite) - Full LED (faruri, stopuri si interor) - stopuri fumurii - senzori de presiune roti - PDC fata spate - park assist - camera pentru mers inapoi - ACC cu City-Brake - Front Assist - Lane Assist - Navigatie Discover Pro - Bluetooth premium - auto-hold - Keyless Access - lumini ambientale albastre in usi si praguri, footwell lights - volan multifunctional si schimbator de piele cu cusaturi albastre - oglinzi electrice incalzite si rabatabile - senzor de ploaie - Coming Home, Leaving Home - USB si AUX - Servotronic - Clima programabila (un fel de webasto electric) Am si doua cabluri de incarcare de 10A respectiv 16A. Cel de 10A se foloseste la priza normala si cel de 16A la statiile de incarcare. Scaunele sunt super comfortabile, pozitia la volan la fel. E surprinzator de spatioasa chiar si pe bancheta din spate, pentru mine la 1.88m si 95kg, avand in vedere ca bateriile sunt plasate sub scaune. Am luat hotararea de a o cumpara dupa doua saptamani de cautari si calcule. Passatul ce-l aveam necesita o suma considerabila pentru a-l pregati pentru inspectia tehnica si pastrarea lui nu mai era justificabila d.p.d.v. economic.
    1 point
  7. ioanidis84 in cazul tau tu ai 2 componente din 3(ecu motor si cip-ul). Urmezi procedura de la immo3 de schimbare a ceasurilor, dupa imperecherea lor cu ecu motor, codul variabil(CS) o sa fie pe 1 in grupul 23( se copiaza din ecu motor in procesul de adaptare). Acest cod este folosit pt autentificare ecu-bord-cip, VIN si codul pin nu se foloseste pt autorizarea pornirii. Intre bord si cip se mai foloseste un cod din 4 bytes pt autentificare, cod care pana de curand se putea doar citi din cip si memora in bord. Mai nou sunt si id48 care suporta programarea acestui cod dupa bord. Un cip de vw immo3 se poate debloca dar nu cu vcds, trebuie un programator de transpondere. Pt ai raspunde si lui MMG, poti adapta un cip pe un bord dar numai daca are acelasi cod variabil ca si bordul sau daca este deblocat.
    1 point
  8. 1 point
  9. Mi se pare o prostie faptul ca nu se mai cere certificatul de autenticitate. Acest certificat era o asigurare pentru cumparator ca masina, obiectul fizic, corespunde cu actele. Este adevarat ca, din pacate, foarte putini cumparatori solicitau acest certificat inainte de a da banii pe masina, majoritatea mergand la rar pentru el dupa ce au dat banii pe masina, dar tot era un lucru bun. Acum este foarte important ca atunci cand cumparam o masina second hand sa ne uitam cu atentie la seriile masinii si la ce este scris in acte. Problema este ca seria motorului nu o poti vedea mereu si nu toti stiu unde sa o caute.
    1 point
  10. dif intre R si GTI CS este de target. or fi banii apropiati, dar GTI e mai track oriented, pe cand R e mai daily racer. un fel de 911Turbo vs GT3RS
    1 point
  11. https://goo.gl/photos/7aGuDMToTqq8B4HF8 Dupa polish + interior
    1 point
  12. Esti pregatit sa suporti consumul foarte mare ? (tine minte ca e motor aspirat, nu are turbina etc) , impozit mare etc. Sunt ok motoarele, sunet evacuare.. o simfonie Daca ai bani de ce am precizat mai sus, go for DSG + 4motion ... e o nebunie pe motorul ala
    1 point
  13. Salut băieți. Eu am avut usa de la șofer blocată și pe interior și pe exterior. Am rezolvat-o în 10 secunde. Sufa care duce de la broasca la mânerul exterior era prea întinsă. Mulțumita acestui topic am rezolvat așa repede. Bafta. Faceți o treaba minunata.
    1 point
  14. Nu sunt bancher..muncesc cinstit pt banii mei si cum știm cu toții , calitatea se plătește asa ca prefer sa nu ma zgârcesc cand vine vb de siguranța mea si a familiei! Michelin fabricate in romania posibil , doar cele energy saver . PS 2,3 made in france . PS4 made in germany dar probabil sunt făcute la Zalau ca si Lamborghini care se asamblează la Suceava.. nu ?!? Eu unu' mi-am spus punctul de vedere .. acum daca s-a simțit cineva cu musca pe căciula asa e !
    1 point
  15. Cateodata ma distreaza cand vad pe uni ca zic ca anumite marci de anvelope si nu numai se fabrica in Romania. Asa..si ? Crezi ca romanul saboteaza intentionat calitatea cauciucului ? Daca era facut in germania era clar mai scump din cauza manoperei. Ca sa scazi pretul majoritatea scad manopera (ori prin marirea normei ori scaderea tarifului orar). Si descpre ce vorbim aici, crede careva ca muncitorul din romania altereaza reteta de compozitie a anvelopei ? Pe bune ? sau ca face ce anume la cauciucul ala de nu mai merita pt ca e fabricat la noi ? Nu uitati ca tehnologia e de la firma producatoare, nu au inventato romanii sau sa vina sa zicem Michelin sa dea la o fabrica din romania sa produca pt ei anvelope fara sa aduca ei masinile care produc anvelopele. Cine crede ca cineva sta si toarna cu galeata materialele pt anvelopa.... nici nu stiu exact ca sa ii zic... sa se duca intr-o fabrica mai serioasa sa vada ce inseamna prodcutie adevarata. Deci... marcile premium nu degeaba sunt premium, le merita. Ceilalti... fiecare face ce poate cum poate. Unele modele mai reusite ...altele nu... As alege oricand siguranta inainte de orice altceva. imi aduc aminte de Politie care are un simulator de accident si e expus in diferite oras periodic.... as invita pe oricare sa se urce macar 1 data.. Astea fiind zise... eu recomand oricare marca premium, si nu, nu sunt bancher, si nici nu am venituri mari. Si cele medium sunt ok. Fugiti de chinezarii....
    1 point
  16. Nu am auzit ca Rombat sau Varta sa aiba vreo legatura. Am condus de multe ori masini de aceeasi marca cu cauciucuri diferite si firmele premium au intotdeauna cele mai bune cauciucuri din punct de vedere aderenta, zgomot, rezistenta sau consum. Intotdeauna mi s-au parut ca Michelin si Continental sunt cele mai bune... Diferenta este insa clara, nu am nici cel mai mic dubiu ca unele sunt foarte bune si celelalte foarte proaste. Este gresita ideea ca "nu merg la competitii cu masina". Cand pui frana aia de urgenta cu pedala la fund esti exact la o competitie, iar cauciucul bun poate face diferenta. Daca te opreai in acel moment cu un metru mai devreme te costa mai putin decat doua perechi de cauciucuri. De unde si vorba - scumpul mai mult pagubeste. Pana la urma nu sunt firmele mele, dar cel mai tare sunt ingrozit de cauciucurile chinezesti. Aici vom vorbi in unele cazuri de morti....
    1 point
  17. Nu cred ca se gandeste nimeni ca niste anvelope lowcost se pot apropia de performatele unor avelope premium, dar sunt o alternativa foarte buna pentru pretul cerut
    1 point
  18. Silver care sa se potriveasca si cu ornamentul de pe volanul de gti. Rosu arata bine in poza, dar efectiv sa fie acel rosu aprins in fata daily cam obosește plus ca e cam prea flashy, da aspect de tuning exagerat.
    1 point
  19. 1 point
  20. Stai linistit ca atatia agitati cat sunt in Germania nu sunt in nici o alta tara, ar merge cu 220 cu 1.6 tdi daca ar putea. Eu nu circul in oras, si am explicat ca daca circuli in oras intervalul ajunge repede la 15.000 km. Deci nu mai e problema cand faci intervalul ca te obliga el sa mergi mai repede. Pentru un gti 200, nu e nici o problema, nici 220 nu e. Pt un 2.0 tdi, 200 poate deveni o problema in timp. Si de multe ori aia cu 3.0 sunt mai linistiti decat aia cu 2.0 tdi si cred ca hatchback e denumirea normala nu hot-hatch. Turbina daca nu e stresata cum spui tu, o sa o schimbi repede ca se infunda. La fel si filtru de particule si egr in unele cazuri. De aia trebuie sa circuli cu masina nu sa o tarasti cu 1500 ture. Caz concret Jetta 1.6 tdi, dsg, masina de 4 ani, 45.000 km cumparata de noua condus preponderent in oras. Injectoare schimbate, egr dus dupa ce a iesit din garantie. Iti garantez ca daca mergeai in m cu ea sau trageai de ea in 3000-4500 ture nu aveai problemele astea la km astia. Dar dsg merge cu pana in 2000 rpm in mers normal, condusa de o femeie linistit si uite rezultatul. Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc. Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!
    1 point
  21. nu. nu mai merg demult la reprezentanta. si, ce treaba are una cu alta ? ca nu prea pricep.... asta este un forum destinat DOAR celor care Nu merg la reprezentanta ?
    1 point
  22. Si Astra de 1,6 115CP nu este tot aspirat? Why? Pentru ca este ieftin si fiabil la pachet cu consum mare, cuplu mic, impozit/asigurare mari. Totusi, si Toledo/Rapid a trecut la noile motoare EA211 cu distributie pe curea si nu mai au problemele de fiabilitate ale celor vechi EA111 cu lant. Vezi ca Seat Toledo/Skoda Rapid sunt pe platforma de Polo marita, nu sunt in clasa cu Opel Astra care se bate cu Golful sa zicem. (rayn, nu mai scrie " an titlu" sau "An schimb". Este foarte deranjant sa folosesti la inceputul cuvintelor a. Trebuie i, adica "in titlu" si "in schimb").
    1 point
  23. Unde te grabesti asa tare? te mai poate tine ambreiajul si 20-40 000km inainte sa cada, nu esti singurul caruia ii face zgomote ambreiajul. Cand incepe sa-ti patineze in ultima treapta poti sa-l schimbi, pana atunci ramai cu el.
    1 point
  24. Va multumesc pentru cuvintele faine :D Aici masinile electrice sunt excluse taxelor de inmatriculare si inregistrare, impozit, parcari si portaje. Am configurat un Golf ca al meu pe vw.de si pretul e putin sub 40.000 EURO. Eu am platit pe ea 30.000. Unul cu un 1.6L 105 cai si echipare similare costa in jur de 36.000, asta din cauza taxelor de inmatriculare. Autonomia e undeva intre 130 si 180km. Depinde foarte mult de stilul de condus, geografia drumului, modul in care conduci si greutatea masinii. Primul drum de la reprezentanta pana acasa a fost de 140km cu 4 roti in masina si am mai avut 20km range. Toate astea pe modul "NORMAL", pana in 130km/h, cateva depasiri si clima off. Poti alege intre trei moduri: Normal, Eco si Eco+ Pe Normal se pot folosii toti cei 85 kW, clima si toate sistemele de incalzire functioneaza normal. Pe Eco motorul dezvolta 70 kW iar clima functioneaza cu oarecare restricii. Pe Eco+ puterea e limitata la doar 55 kW, clima se opreste si doar incalzirea in scaune mai functioneaza. Pentru a incarca bateria de la 0 la 100% de la priza normala de 10A dureaza 12 ore. Pe 16A dureaza 8 ore de la 0 la 100%. Masina se mai poate incarca la statiile de incarcare rapida din benzinarii de la 0 la 80% in 30 min. Ideea e ca situatiile in care bateria ajunge sub 10% sunt practic nule. Asa ca in fiecare dimineata bateria e la 100%. Imi voi instala in garaj o statie semiportabila de incarcare pe 16A in viitorul apropiat. Asta pe langa statiile de incarcare din parcarea de la munca, unde masina se incarca gratis in perioada programului. Masina vine cu garantie de 8 ani pe baterie si motor. Asta inseamna ca daca autonomia scade sub 75%, adica 142km cu bateria incarcata 100%, aceasta v-a fi schimbata cu una noua la reprezentanta VW.
    1 point
  25. Frumos, Se pare ca la unii nu se simte criza . Sa ne zici si noua cam cat este impozitul la un motor de 3000 cmc (modifica si in post-ul de prezentare acei 30000 ca nu e vapor) . O zi buna si km fara probleme .
    1 point
  26. Cum poti frate sa compari Michelin PS4,Continental SC5 daca tot vb de jante pe 18" cu Falken , Matador si altele :)))) daca nu aveti bani nu mai cumpărați jante de 18,19" ... si dupa alergați pe la SH-uri dupa rebuturile europenilor . Eu am avut Michelin PS2 ,3 iar acum am 4 si sunt foarte mulțumit (235/45R17) . 600€ montaj plus azot !
    0 points
  27. Mare atentie cum ai strans totul pe acolo cand ai facut montajul, daca nu ai folosit dinamometrice si cuplu recomandat de producator s-ar putea sa apara probleme ulterioare.
    -1 points
  28. NU! si vezi ca ai uitat partea mecanica printre demontaje, sigur gasesti chestii de inlocuit pe acolo sau care nu functioneaza cum trebuie/ frane/bucse/ flanse etc. Daca bagi un desen din asta sau colant pe capota, pe langa ca din cate stiu eu persoanele fizice nu au dreptul sa faca asa ceva, toata politia o sa intoarca gatul si atentia spre masina ta, care nu e tocmai cea mai legala.
    -1 points
  29. E foarte bine, insa ai mers de te-ai plictisit. Eu in general mai ales cand am drumuri foarte lungi in tara (600km) nu pot sa merg sustinut cu depasiri pentru ca obosesc mult mai tare decat daca merg lejer. Mers lejer prin tara asta pe europene si doar 15% autostrada din cei 600km scot o medie de 65-68km/h si asta fara blocaje, iar consumul e de pana in 5%. Chiar vineri am mers din Buc-Ploiesti-Valea Prahovei (unde am prins aglomeratie si am pierdut 1 ora trecand bara la bara Busteni si Sinaia) - Mures- Baia Mare in total sunt 550 km am scos 55 km/h la destinatie neavand nici o autostrada din tot Buc pana la destinatie, iar consumul a fost 4.6%. Dar acum, fiecare merge cum crede si cum ii permite motorizarea/masina, eu de exemplu chiar am zis de multe ori, ca aproape niciodata nu apas pedala de acceleratie pana in fund, nu stiu daca a fost vreodata nevoie sa o apas de tot, poate doar in depasiri riscante ori la log in mers, in rest niciodata. Ca o remarca, o data am fost nevoit sa fac Pitesti (intrare pe A1) pana in Buc (intrare pe centura) in 42 minute ~ 110km ca distanta, viteza media a iesit 157 km/h iar consum vreo 7-8% sper sa nu vada moderatorii.
    -1 points
  30. Foarte frumoasa masina, imi place mult Fabia asta noua iar a ta e super ! @EmilianPop pare ca nu exista posibilitatea optiunii de faruri cu xenon, la prima varianta de echipare sunt halogen H4 iar la restul, inclusiv cele din imagine sunt "Faruri cu halogen H7 si lentila de proiectie si LED daylight"
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!