Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.07.2016 în toate secţiunile
-
Salut, Asa cum am promis pe aria skoda fabia va prezint masina cumparata recent de mine. - cum am ajuns sa o cumpar: aveam un opel astra g ce implinise onorabila varsta de 15 ani si cu care nu ma mai intelegeam (probleme de batranete, cu motorul si alte bazaconii) asa ca am decis sa o schimb. Prima optiune a fost ceva sh dar dupa cateva vizionari cu diversi samsari cu masini manarite am abandonat aceasta optiune si am decis sa iau ceva nou. Voiam un break deoarece am caine, bicicleta si porc la tara, glumesc, partea cu porcul nu e adevarata dar cine stie in viitor. Analizand preturile pietei am vazut ca ma incadrez financiar la clasa supermini deoarece nu voiam masina cheala ci cu ceva dotari esentiale pentru mine despre care voi vorbi mai jos. Optiunile erau: skoda fabia, seat ibiza, dacia logan si renault clio. Dupa ce am citit reviewuri si am facut configuratii punctajul cel mai mare l-a avut skoda asa ca am mers sa fac drivetest unde am mers si cu octavia, cu motorul ales de mine, si cu fabia cu motorul de 1 L si 70 de cai. Diferenta de spatiu s-a simtit imediat dar nu am vrut sa renunt la dotari asa ca am mers in continuare cu fabia. - masina aleasa:skoda fabia combi smart1.2 L 110 Cp corrida red cu urmatoarele dotari: motorul 1.2 l 110 CP - voiam motor turbo cat mai fasnet, nu regret decizia clima automata - dotare esentiala, +1 la confort ca sa zic asa senzori de lumini si ploaie, oglinda heliomata - dotare esentiala, de asemenea +1 la confort android auto + ecran 6.5 inch - dotare esentiala, google maps integrat si in curand waze, mai trebuie sa spun ceva? bluetooth - dotare esentiala pentru siguranta la volan cruise control - dotare esentiala, la drum lung este foarte folositor cotiera si scaune incalzite - dotari esentiale comenzi pe volan - +1 la confort scaune sport - ok ca si confort si sustinere laterala dar si ca aspect e un mare plus, schimba destul de mult interiorul geamuri cu tenta +1 la aspect si minus la grade celsius si soare in masina spalatoare faruri - ca sa vad mai bine senzori parcare spate - sunt utili cu toate ca masina e micuta hill hold - era doar 70 de euro bare plafon +1 la aspect mai mult, in viitorul apropiat nu intetionez sa car ceva pe plafon maxidot - face parte din oferta smart Ce n-am luat si regret: dsg - n-aveam destui bani plafon panoramic - idem front assist - mi-am dat seama mai tarziu ca e foarte util Impresii dupa 3000 km: partile bune: motorul si cutia: se ajuta reciproc ca sa depasesc tirul mai repede si sa fiu primul la semafor, glumesc dar mai trag de ea prin oras din cand in cand stabila, frane bune, absoarbe foarte bine gropile si denivelarile ambianta la bord e foarte placuta, mai sa confund cu audi, exagerez dar chiar imi place ce vad, mai putin ce pipai deoarece toate plasticele sunt tari spatiul e decent, cu plus pentru portbagaj, okeish pentru locurile din fata (era si mai ok daca era ca in octavia ) si cu minus pentru locurile din spate, este limitat pentru persoanele inalte dar 4 adulti ce inaltime medie am calatorit fara probleme consum decent pentru stilul meu de condus: 5.8 media la un drum de 1500 km incarcat si cu ac iar media generala in cb este 6.2 tot ce tine de sistemul media / bluetooth functioneaza foarte bine si se aude decent portbagajul vine cu carlige si plase care te ajuta sa nu mai zboare porcul de colo pana colo partile mai purtin bune: zgomotul motorului se aude cam tare pentru gusturile mele cand o accelerezi/ o turezi in schimb e clar mai silentiasa la viteze de autostrada decat opelul ating cu piciorul drept tunelul median, as fi apreciat ca tunelul median sa fie mai subtire sau ca pedalele sa fie 1 cm mai la stanga ruliu in viraje pronuntat si de asemenea rotile de 15 cu talon mare nu ajuta, simti ca aluneci in curbe mai stranse Cam atat deocamdata, am sa incerc sa tin updatat acest thread.4 points
-
3 points
-
3 points
-
Fara suparare, la ce isi cumpara uni masini pe care nu le pot intretine ? Sau ia janta de 16 de tabla si poti lua cea mai buna marca la pret de 300 roni. Aaaaa nu e asa smechera.... atunci asta e, costa. Siguranta este pe primul loc. In final e decizia fiecaruia ce face.Din pacate unele decizi se reflecta si asupra altora...2 points
-
Dupa cum unii au vazut pe topicul dedicat achizitionarii de CC-uri, dupa ceva cautari mi-am gasit masina. M-am oprit la un VW Passat CC, iesit pe poarta fabricii in 26.09.2011, culoare bleu metalizat (sau Night Blue Metallic dupa cum spun ei), care momentan a ajuns la "frumoasa varsta" de 160.000 km Ca si dotari (unele standard, altele optionale): - RNS 510 (comanda vocala) - Comenzi volan - Bi-Xenon adaptiv - Suspensie adaptiva (DCC) - Senzori parcare/presiune roti/ploaie/lumini - Winter Paket (duze incalzite, scaune fata incalzite) - Auto-Hold - Start/stop .... cam atat cred, sper ca n-am omis vreouna. Sunt al 2lea proprietar (dupa cel din Germania, care a fost Posta Germana). Ma incanta ca are tot istoricul la VW si ca masina a fost foarte intretinuta (schimburi de ulei la timp, la DSG la fel, la Haldex, etc). Dupa un drum astazi de aproximativ 650 km pe autostrada, mers cu climatronicul pornit, pe alocuri mers sportiv (cu viteze de pana la 200-210 km/h), insa cu o medie de ~100 km/h datorita celebrelor "stau-uri", consumul pe BC imi indica 5.5 litri/100km, un consum zic eu foarte bun. Nu stiu ce sa mai zic, asa ca .. hai cu pozele! (unele dintre ele preluate de pe siteul dealerului)1 point
-
Salutare baieti, am zis ca ar fi o chestie interesanta sa-mi prezint si eu masina, la aproape 3 ani de la achizitie, ca sa pot sa vin si cu cateva pareri. Dupa o perioada in care am impartit masina familiei cu batranu' , am zis ca ar fi momentul sa ne separam si sa intru si eu in randul lumii, sa-mi iau masina. Nici prea scumpa dar nici prea ieftina, nici prea mare nici prea mica, nici prea urata nici prea frumoasa. Am batut targurile in lung si-n lat, am sunat 30 de insi, am vazut 40 de masini, nu imi placea nimic. Ba nu-mi placea culoarea, ba nu stiu ce. Niste pretentii de parca aveam zeci de mii de euro in buzunar. Ma resemnasem, si m-am hotarat sa plec in Germania. Facusem toate pregatirile, banii erau sub saltea. Intr-o dimineata am zis sa ma mai uit pe OLX. Si am vazut-o pe ELA. Da, ELA, si mi-a facut cu ochiul asa de frumos incat l-am chemat pe om sa vina sa mi-o prezinte, si a fost fix ce mi-a recomandat doctorul - mint, nu a fost chiar asa. Era mai slab dotata ca altele dar mi-a placut mai mult ca toate. Nu tester, decat un mic test drive. Am luat-o, 3200, inscrisa, m-a incantat. Deci, m-am ales cu un Golf MK4 din 2003, fabricat in Belgia, 1.6 16V BCB. Pe sticker-ul din portbagaj e varianta "Basis" dar are si cateva optionale : - climatronic, geamuri si oglinzi electrice, ceasuri "Pacific/Sportline/cum le-o zice" cu CB , volan in 3 spite, trimuri aluminiu (specifice editiei aniversare sau R32-ului) si cam atat. Da, slabut dotata. Masina se prezenta ok dpdv. optic si mecanic, se tinea bine la varsta de 10 ani si 200.000km (sau cat o avea, nu am fost niciodata tentat sa verific) . Cateva poze cu masina din momentele imediat ulterioare achizitiei : Au urmat apoi mici adaugiri. Am vopsit bandourile, o folie si niste jante VW Bravo / Borbet Evolo 17''. Masina asa arata in stadiul actual : Dupa aproape 3 ani ma declar multumit de alegerea facuta, e o masina buna, nu a necesitat investitii mari in afara de costul combustibilului. Piesele pe care le-am schimbat au fost in mare parte consumabile. Pe 26 sunt programat pentru montarea unei instalatii GPL si apoi o sa montez un kit exterior de editie aniversara, moment in care o sa ii retusez si defectele optice care probabil se vad si in poze. Mai am in plan niste mici upgrade-uri la interior, un interior Sportline cu incalzire, un cluster maxidot, montare cruise control si schimbarea sistemului audio. O sa retapitez si plafonul (care da semne de oboseala), si cam atat. Sper sa mai tina cativa ani, nu am in plan s-o schimb foarte curand. Imi cer scuze pentru postul lung, am zis ca ma limitez la cateva vorbe dar m-a cam luat valul. Va transmit multe salutari si sa aveti drumuri bune!1 point
-
Cateodata ma distreaza cand vad pe uni ca zic ca anumite marci de anvelope si nu numai se fabrica in Romania. Asa..si ? Crezi ca romanul saboteaza intentionat calitatea cauciucului ? Daca era facut in germania era clar mai scump din cauza manoperei. Ca sa scazi pretul majoritatea scad manopera (ori prin marirea normei ori scaderea tarifului orar). Si descpre ce vorbim aici, crede careva ca muncitorul din romania altereaza reteta de compozitie a anvelopei ? Pe bune ? sau ca face ce anume la cauciucul ala de nu mai merita pt ca e fabricat la noi ? Nu uitati ca tehnologia e de la firma producatoare, nu au inventato romanii sau sa vina sa zicem Michelin sa dea la o fabrica din romania sa produca pt ei anvelope fara sa aduca ei masinile care produc anvelopele. Cine crede ca cineva sta si toarna cu galeata materialele pt anvelopa.... nici nu stiu exact ca sa ii zic... sa se duca intr-o fabrica mai serioasa sa vada ce inseamna prodcutie adevarata. Deci... marcile premium nu degeaba sunt premium, le merita. Ceilalti... fiecare face ce poate cum poate. Unele modele mai reusite ...altele nu... As alege oricand siguranta inainte de orice altceva. imi aduc aminte de Politie care are un simulator de accident si e expus in diferite oras periodic.... as invita pe oricare sa se urce macar 1 data.. Astea fiind zise... eu recomand oricare marca premium, si nu, nu sunt bancher, si nici nu am venituri mari. Si cele medium sunt ok. Fugiti de chinezarii....1 point
-
Skoda livrează cu Nexen asa ca nu-i bai. Nu este corect sau normal sa etichetati sau sa catalogati persoane pe care nu le cunoasteti indiferent de mentalitatea sau alegerile făcute. De regulă parerile radicale izvorasc fie din ignoranță ori din lipsă de informații. Nu cred ca e cineva dispus să își piarda viața pentru 1000 de lei însă asta nu înseamnă ca e normal să platesti de 2 sau 3x prețul pentru absolut niciun beneficiu real. Haideți sa fim mai maleabili si mai reținuți în a cataloga si eticheta. Încă o dată, actualele Matador Hectorra 3 sunt anvelopele cu cel mai bun raport calitate/pret pe care le-am rulat. Asta nu înseamnă că recomand sau ca îndemn la achiziție. Fiecare e liber să isi cheltuie cum consideră banii.1 point
-
1 point
-
Cum poti frate sa compari Michelin PS4,Continental SC5 daca tot vb de jante pe 18" cu Falken , Matador si altele :)))) daca nu aveti bani nu mai cumpărați jante de 18,19" ... si dupa alergați pe la SH-uri dupa rebuturile europenilor . Eu am avut Michelin PS2 ,3 iar acum am 4 si sunt foarte mulțumit (235/45R17) . 600€ montaj plus azot !1 point
-
@ToniM: multumesc mult pentru vorbele frumoase, ti-am urmarit si eu topicul si ti-am admirat cumpatarea cind ai luat 1.6 TDI la Skoda, avind in vedere drumurile pe care le faci, precum si curajul cind ai ales 1.0 TSI cu DSG7. Drumuri bune si ne mai intalnim pe forumuri!1 point
-
1 point
-
Cred ca astea sunt verificari de pe vremea bunicii. Ia pe cineva cu tester.1 point
-
1 point
-
Frumoasa tare Fabia in culoarea asta. Arata foarte bine, interior si exterior.Dotarile fac diferenta.Te felicit ca ai ales varianta asta si nu ai mers pe ceva mai mare "chelline". Dar as " fi facut crima de om" si tot imi luam plafonul panoramic.Eu zic ca aducea + 5 la interior si exterior. SI sa ii pui si niste jante, vad ca nu ai bifat deloc acolo. Multi km fara probleme.1 point
-
Mai bine te uiti la Kumho, Falken sau altceva mediu. Tigar si restul sunt sub limita parerea mea. Nu am avut dar am condus masina echipata cu Tigar si lasa mult de dorit la franare, zgomot. Si se tocesc f repede LE: Sau mai poti cauta Federal, vazusem la @voinea un model si vad ca au preturi f bune pe emag, 300 lei/buc1 point
-
Are start and stop? Daca nu, nu trebuie codata. Daca are, pe 61 parca -bat regulation. Codezi conform balonului de pop up. http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.html http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement1 point
-
1 point
-
Poate te lipesti de noul model daca vine si cu 4 motion, nu are rival.1 point
-
La fostul Passat am avut aceeasi problema , timp de 9 ani s-a tot extins albul pe cromul de la geamuri. De 6 ani , la Mb , spalat intensiv , in aceeasi locatie , nu mai am nici o problema. Rezolvarea la mine a fost ceara solida aplicata pe crom, dupa spalare !!! De 6 ani nici o pata nimic , ca noi:) ps: orice ceara solida e buna .1 point
-
Am comandat Passat Variant B8 in leasing, plata avans confirmata si data lansarii comenzii a fost 5 Iulie 2016. Am primit update cu data estimata de livrare fiind sapt. 39 (19-23 Septembrie). Teoretic, termenul de livrare este cum spunea colegul "Grajan" mai sus, aprox 2 luni. La mine, termenul este mai lung din cauza fabricii care intra in vacanta (cand se face si intretinerea la utilaje/ roboti). Detalii despre masina mai jos (focusul a fost mai mult pe siguranta & comfort): Passat Variant - Comfortline - 1.4 TSI ACT - 4 MOTION, cutie manuala, si urmatoarele optionale(in ordinea din configurator): culoare Tungsten Silver Metallic jante aliaj "Aragon" 215/60/R16 Active Info Display ACC + Front Assist Aer conditionat climatronic cu reglare pe 3 zone Airbag genunchi sofer + airbag-uri laterale pt. locurile spate Alarma antifurt App-connect Camera spate "rear view" Faruri LED High Faruri de ceata cu iluminare statica la livrare Geamuri laterala fata laminate + geamuri laterale spate si luneta fumurii Oglinzi exterioare rabatabile electric Scaune fata incalzite si duze parbriz incalzite automat Park Assist Sistem navigatie Discover Media Sistem pregatire telefon Comfort Soundsystem Dynaudio Suporti transversali cromati cu sistem antifurt Suspensie cu reglare adaptiva DCC din optionalele de mai sus, multe sunt cuprinse in pachetele: Pachet Business Comfortline Pachet Business Plus Comfortline Pachet Function Pachet Iarna Pachet Tehnic1 point
-
eu zic megane, cum zic si colegii de mai sus, motorul de 1.6tdi numai fiabil nu este. cel de 1.5 e super fiabil, pot sa zic ca aici in fr, toate firmele cu care lucram au megane 3 dci si ajung fara probleme la 250k km. iti propun sa dai o tura si pe forumul de la renault , sa vezi ce si cum1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma tot roaga un prieten sa-i fac un film cum se aude masina la alergat si tot n-am apucat sa ies putin din oras, da' am facut un filmulet rapid de cateva secunde cum se aude la acceleratie 50% si fara sa trec de 4k rpm.1 point
-
Acum ca am facut aproape 2 luni de cand am masina, am apucat sa merg mai mult si in oras, si in afara si pe drumuri virajate si mi-am creat o parere destul de completa. Comparatia principala o voi face cu fosta masina (A4 B8 3.0TDI 240cp quattro cu soft stage1+ la ~290cp si ~600Nm). Stiu ca nu e teribil de corecta comparatia din perspectiva faptului ca A4 era softat iar S5-ul este stock dar asta este. In mod evident, nu pot sti acum cum e S5-ul cu soft si nici A4 fara nu-mi mai amintesc. Overall, masina este un daily absolut excelent (probabil niste jante de maxim 18" ar fi recomandate daca vrei sa stai fara griji). Trecand peste confortul suspensiei (care, evident, va fi putin mai ferma decat o masina normala dar nu ceva de speriat, mai ales cu suspensiile adaptive din Audi Drive Select), masina este semnificativ mai confortabila decat fostul A4. Mai liniste in interior, daca mergi calm si o lasi pe ea sa schimbe cum vrea nici nu stii ca ai motorul pornit (schimba pe la 1800rpm), se incalzeste infinit mai repede (cu pretul unui consum mai mare, bineinteles), mult mai smooth atat pentru sofer cat si pentru pasageri din perspectiva schimbarii de viteze (la A4 de fiecare data cand acceleram asa un 50%, la schimbarile de viteza vedeam pasagerul cu coada ochiului cum se duce fata/spate cand se oprea acceleratia pentru ca apasam ambreiajul si cand pornea iar). Este aproape incredibil modul cum se transforma masina la o apasare mai ferma a acceleratiei. Dintr-o masina extrem de civilizata si de linistita iese brusc un huligan care te infige in scaun, urla ca un nebun si scoate niste zgomote pe evacuare la schimbarea vitezei care te fac sa razi ca prostul de unu singur. Dar sa le luam pe rand: Detalii tehnice generale: Motor: 3.0TFSI V6 24V supercharged (compresor) Putere: 333cp @ 5500-7000rpm (mai toti cei care au pus motorul asta pe dyno au obtinut o putere reala in jur de 355cp (folosind benzina de 100), aparent cei 333cp sunt calibrati pentru benzina de 91 disponibila in US, inclusiv pe capacul rezervorului scrie "minim 91, recomandat 95"). Cuplu: 440Nm @ 2900-5300rpm ~400Nm @ 2000rpm ~110cp @ 2000rpm ~185cp @ 3000rpm ~250cp @ 4000rpm ~310cp @ 5000rpm 0-100 km/h: 5.1s S-Tronic 7 trepte, dublu ambreiaj, launch control 4x4 permanent cu 60% pe spate Suspensie sport cu duritate reglabila Evacuare cu valve controlate electronic pentru modificarea sunetului Motorul: Doua lucruri ies imediat in evidenta cand calci mai hotarat acceleratia: instantaneitatea raspunsului si sunetul. Prima nu prea am cu ce alt motor sa o aseman, n-am mai vazut asa ceva pe nicio masina. Probabil doar un aspirat de capacitate mare ar mai putea avea genul asta de raspuns la pedala. Nu numai ca nu exista notiunea de lag deloc dar toata puterea ceruta e disponibila dintr-o data, nu ai acel moment in care simti cum turbina se incarca si masina trage din ce in ce mai tare. Practic atunci cand calci hotarat acceleratia, masina te zmuceste in scaun, nu te impinge progresiv. Revenind la sunetul motorului si al evacuarii, este parte a sistemului Audi Drive Select si are deci 2 optiuni, confort sau dynamic. Diferenta intre ele este complet insesizabila la mers calm sau la cruising pe autostrada la viteze gen 130km/h insa este foarte semnificativa la accelerare medie si puternica si la cruising la viteze mari. Practic in momentul cand calci acceleratia hotarat nu ai niciun dubiu in privinta modului in care te afli. Acum sa nu se inteleaga ca pe confort e tacuta ca o pisicuta pentru ca nu e cazul. Un avantaj foarte mare dupa parerea mea al S-Tronic-ului pe acest motor, din perspectiva sunetului, il reprezinta zgomotele pe care le scoate pe upshift si downshift. De fiecare data cand schimbi mai sus de 3000-3500rpm si ai acceleratia calcata macar un 50-60%, face un "fart" pe evacuare care te lasa razand singur ca prostu' in masina (gen https://www.youtube.com/watch?v=CIDo2DKAMfk&t=4m45s). In mod similar, la downshift, daca pici macar in 3000rpm in treapta inferioara, scoate un "latrat" absolut fabulos cand sare turatia brusc (practic ECU ii da un "spritz" ca sa faca rev-matching). Din punct de vedere al comportamentului si al modului cum trage (din nou, comparat cu un 3.0TDI chipuit la 290cp si 600Nm), masina e destul de diferita: Avantaje zero lag, incepe sa traga mai brusc si mai puternic decat diesel-ul suna intr-un mare fel semnificativ mai rafinat incalzire f rapida mai rapid cand folosesti toata banda de rpm Dezavantaje evident, consumul, undeva la 50% mai mare la mers normal iar diferenta creste cand o alergi nu prea mai ai posibilitatea sa faci depasiri "linistit". Cu diesel-ul cand mergeai cu familia pe DN si voiai sa depasesti, plecai de la un 2500rpm, o calcai si zburai pe langa. Cu asta ai doua "probleme": daca vrei sa obtii aceeasi acceleratie, va trebui evident sa urci mai mult in ture. Daca incerci sa faci acelasi sprint "relaxat" gen 2500-4000rpm evident ca nu vei fi lent (vorbim totusi de o putere medie de 200cp pe zona asta) dar comparativ, diesel-ul te va manca. nu mai exista notiunea de depasire "in liniste". Indiferent ca ai evacuarea pe confort sau dynamic, cand depasesti in forta va stii toata lumea S-Tronic: Dupa 14 ani de condus manuala (holy shit, I'm old ) am decis sa fac trecerea la S-Tronic. TL;DR-ul ar fi ca (cel putin pan-acum) a fost alegerea absolut corecta si nu ma vad intorcandu-ma la manuala vreodata. Cutia este absolut senzationala, are limitarile ei ca orice computer care incearca mereu sa prevada ce ai de gand sa faci, nu o va nimeri 100% din cazuri dar o va face suficient de des incat sa fie ok. Exista un learning curve pana te lamuresti ce face si cum face (in principiu sa intelegi cand va tine pregatita treapta superioara si cand va tine pregatita treapta inferioara). Dupa ce ai invatat-o, e destul de usor sa o faci sa faca in 99% din cazuri ce vrei tu. Daca nu-ti bati capul insa sa intelegi de ce se intampla ceea ce se intampla si te vei multumi cu un "baga-mi-as in ea de cutie", atunci probabil te va frustra din cand in cand, spre exemplu daca vii cu 60km/h spre o curba mergand linistit, franezi pana la 20km/h usor si in mijlocul curbei dintr-o data (cand cutia e in a 4a la 900rpm) iti vine ideea "ia sa o calc acum", e, ghinion Not gonna happen. Daca S-Tronicul ar putea vorbi, mi-l imaginez in momentele alea zicand ceva de genul "CE?! TALPA?! ACUM??? Pffff, pai acu' zici?!?!... hai sa vad daca gasesc vreo viteza pe-aici, ai rabdare....". Lasand gluma la o parte, cutia este superba daca intelegi cum sa o folosesti si ca "las-o pe automat ca stie ea" nu are cum sa mearga perfect pentru absolut orice situatie, mai ales la schimbari foarte bruste de ritm. Pentru situatiile de genul asta exista padelele. Daca e sa le luam pe toate pe rand: Avantaje: confort incomparabil schimba f smooth, nu mai zgudui pasagerii la fiecare schimbare daca accelerezi ceva mai tare absolut niciun fel de intrerupere a tractiunii in timpul schimbarii vitezelor. Chiar ma uitam la vitezometru cand accelerezi mai tare si se misca repede, efectiv nu vezi nimic in momentul cand schimba, acul nu se opreste, nu incetineste, nu nimic. E absolut seamless. dupa cum ziceam si la capitolul motor, ofera ocazia evacuarii sa te distreze cu diverse sunete la upshift/downshift foarte usor de scapat de momentele cand face altceva decat vrei tu dupa ce ai inteles cum functioneaza. schimbari din padele aproape instantanee atata vreme cat ii ceri treapta pe care o avea pregatita. launch control - absolut IN-CRE-DI-BIL cum poate lansa masina LC-ul, este freakin' ridiculous treapta 7 pt cruise foarte lunga, 130km/h @ 2000rpm, permite mersul cu viteze mari in liniste. Dezavantaje: intretinere mai scumpa, posibilitate mai mare de probleme o chestie care ma cam enerveaza este ca nu schimba din D2 in D1 decat cand aproape te-ai oprit complet. Daca inca mai ai 4-5km/h, o lasa in D2 ceea ce inseamna ca atunci cand vii la o intersectie si te opresti aproape complet sa te asiguri, cand vei pleca o va face in treapta a 2a si evident o va face ceva mai lent dacat ar face-o in D1. Este de asemenea singura situatie cand override-ul din padela este ignorat. Degeaba dau minus, tot in D2 ramane, nu mi-e clar de ce. Singura solutie e sa arunci repede schimbatorul in dreapta pe full manual si apoi sa dai minus (din padela sau din schimbator). Nu e big deal dar ar fi fost dragut sa asculte padela si in situatia asta. Tinuta de drum: Desi nu am apucat sa fac asa multe drumuri unde sa pot testa asta, am prins insa vreo 2 drumuri pe serpentine si mi-am facut o idee. Desi stiu ca e stupid sa o compar la capitolul asta cu fostul A4, diferenta insa m-a uimit maxim, nu m-asteptam sa fie atat de mare. In locurile unde A4 se simtea ca era la limita, dracia asta era chiar lejer. Dar ce m-a impresionat f placut la capitolul asta a fost pachetul complet. Pe drumuri bune virajate, totul era "ca la el acasa". Motorul, cutia, sunetul, modul cum schimba directia... pur si simplu conduci si razi ca prostul1 point
-
Salut, De curand mi-am pus pe Golf5 1.6 Tomasetto stag4 Qbox cu toroidal 53l, pana acum foarte multumit fara probleme.Ca si organizare a spatiul din porbagaj am folosit polistiren extrudat 2placi de 5cm, cost total 55ron, atasez cateva poze:1 point
-
stii ce nu inteleg eu aici? un gigel a scris un soft. Inainte de asta a citit ce aveai tu in ecu. nu s-a prins gigelul ce varianta de motor e in acel moment? sau nu prea i-a pasat? ciudat...1 point
-
salutare cand pornesc masina dimineata porneste la 900 si pe urma la 1100 dupa ce se incalzeste apa cobora la 900 dar cand ajung la semafor opresc scade la 500 iar pe urama uraca la 900 ce ar avea?1 point
-
Treaba e si mai simpla. Statistic, daca mergi mai des la service, acel sevice incaseaza mai multi bani. Tot statistic, daca schimbi uleiul mai des, producatorii de ulei incaseaza mai multi bani. Si tot statistic, daca mergi de mai multe ori pentru schimbul de ulei, vei avea mai putini bani in buzunar...1 point
-
Murdarie, trip de 9300km de la ultimu schimb de ulei (cu viteza medie de 55km/h pe 9300km). Am ajuns in Mures, iar. Strangem bani pt ambreiaj monomasa in prima faza (nu rahaturi turcesti de la depozitele auto din tara) si pt black friday poate prind o reducere la un soft.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00