Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.07.2016 în toate secţiunile
-
6 points
-
Salutare din nou! Studiind sectiunea Masina mea de pe forum, am remarcat ca sunt aici prezentate foarte putine Touranuri, iar din versiunea 1T3 nu exista nici unul. Al meu este si mai special, pentru ca nu este numai 1T3 din 2012, MY 2013, dar este si versiunea Cross cu DSG. Masina: Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI 140 DSG, culoare Titanium beige, model MY 2013 Euro 5, cod motor CFHC. Citeva dotari principale (unele de serie, altele optionale): - sistem multimedia RNS 315; - interior specific pe maro; - motor 2.0 TDI 140 de cai CFHC (EA 189, din ala care polueaza), cutie DSG 6, tractiune fata; - volan multifunctional; - tempomat; - alarma; - oglinzi cu de toate; - PDC; - jante pe 17 Funplay asimetrice (6,5 J pe fata si 8J pe spate); - scaune incalzite, spalatoare incalzite; - oglinzi rabatabile electric, cea din dreapta cu coborire la marche - arierre; - faruri bixenon, lumini de zi cu led; - 7 locuri, fara roata de rezerva, cric si coarba; - compartimente de depozitare in plafon; - webasto neprogramabil; - scaun dreapta complet rabatabil; - roti de iarna complete originale AZW Dolomite pe 16 cu cauciucuri Continental TS 830; - numar spate luminat cu led; - pachet drumuri grele; - scut motor din ABS; - SunSet; - clima dubla cu aeratoare si pe rindul 2. Ce nu are si as fi vrut sa aiba: - plasa verticala de bagaje; - scaun sofer electric cu memorie; - webasto programabil; - camera de mers inapoi; - motorul TDI de 177 de cai sau TSI de 160 de cai - 4 motion, asta stiind ca TSI ul de 1,8 si 4 motionul sunt optiuni imposibile la 1T3. Ce are si as fi vrut sa nu aiba: - nimic Retrofituri OEM (multumesc @albundy): - TPMS low; - Door Warning Lights; - Foot well Lights; - roata de rezerva subtire. Mai folosesc distantiere H&R dedicate pe rotile de iarna, prinse cu suruburi pe butuc, pentru a aduce jantele la un nivel acceptabil de marginea caroseriei, intrucit jantele originale de iarna au un ET foarte mare si stau inestetic de inauntru. Am luat masina de la Weltauto la circa 8900 de km, pretul a fost foarte bun tinind cont de kilometraj si faptul ca mai avea 3 ani 6 luni de garantie, plus ce optionale are pe ea (la VW optionalele adevarate se numara din mie in mie sau mai mult: pachet 7 locuri 700 de euro fara TVA; bixenoane 1200 de euro fara TVA; PDC 800 de euro fara TVA; roti de iarna aliaj 1000 de euro fara TVA etc.) Impresii: 1. Spatiu: desi platforma pe care sta Touranul este una compacta (masina fiind dezvoltata mai mult pe latime si pe inaltime decit pe lungime), spatiul interior este URIAS. Este organizat un pic altfel decit la berline, pentru ca pozitia de sedere pe scaune este mult mai inalta si mai dreapta (nu lasata usor pe spate), ceea ce reduce nevoia de spatiu la genunchi in spate. Oricum cele 5 locuri principale se misca fata spate individual, iar cele 3 de rindul doi sunt pliabile si complet amovibile (au inclusiv minere pe dos ca sa le porti ca pe valize). Are o multime de spatii de depozitare, inclusiv in podea pe rindul doi de scaune si in tavan. Portbagajul cu 5 locuri: 695 de litri. Scaunele de rindul 3 pot fi folosite si de adulti dar nu in calatorii lungi. 2. Dinamica: masina vine cu un motor reusit (cine a mers cu CFHC sau cu CFFB stie ce spun), foarte silentios si lipsit de vibratii la orice turatie si care consuma extrem de putin, singurul defect ar fi acela ca se plafoneaza la viteze mari de autostrada, dar oricum mult dincolo de limita legala in Romania. Avind in vedere ca misca un mic autobuz, consumuri extraurbane de 5,5 la suta sunt perfect realizabile, ca si consumuri urbane sub 10 pe trasee mai lungi (minim 20 de km). Oricum consuma mai putin ca Seatul dar nici nu ofera pushul motorului de 184 de cai. DSG 6 nu mare nevoie de prezentare, ce m-a surprins la acest DSG este faptul ca si in D lasa citeodata motorul sa se tureze la 5000 (!) de ture. Nu e de rau. In ce priveste comportamentul rutier, este la fel de sigur ca la o berlina, cu mentiunea ca pe denivelarile scurte suspensia are reactii extrem de seci si zgomotoase. Dupa cum am mai spus pe celalalt topic, probabil ca este un sacrificiu adus comportamentului rutier, dat de inaltimea masinii si faptul ca suspensia este inaltata fata de stock. Directia este sesizabil mai grea ca la Seat. 3. Consumuri: in Bucuresti poate sa ia oricit intre 7 si 12 functie de trafic si distanta dar mai mult de 12 nu am vazut (la Seat am vazut citeodata si 15, rar ce-i drept). Pe drum national o medie de 5,3 - 5,5 e fezabila fara sa merg ca melcul, iar pe autostrada cu tempomatul la 139 scoate undeva la 6,3 cu masina incarcata. Eu zic ca nu e rau. 4. Confort: cum spuneam mai sus, motorul este extrem de silentios si lipsit de vibratii, mult mai rafinat in functionare decit CUNA de la Seat. Masina in sine este bine legata, nu scartaie, nu are zgomote parazite, desi plasticele din interior nu sunt premium cu exceptia bordului. Aerul conditionat face fata fara probleme desi suprafata vitrata este mare. 5. Ciudatenii: rotile asimetrice, mai late pe spate si mai inguste pe fata, mai mult ca sigur din ratiuni estetice si nu de tractiune sau stabilitate. Rotile obisnuite, din cauza trimurilor negre de pe aripi, ar fi stat inestetic de inauntru, asa ca neamtul a facut rotile pe spate de 8 J latime fata de 6,5 J pe fata. 6. Probleme: niciuna pina acum (circa 26 de mii de km). In final atasez si niste poze, unele sunt cu jantele originale de vara (de cind am luat masina; dealerul din Brasov nu a stiut ca jantele sunt asimetrice si mi-a montat doua subtiri pe o parte si doua late pe o parte, am descoperit eu dupa 500 de km si o geometrie facuta), celelalte sunt cu jantele de iarna montate pe distantierii H&R. Va stau la dispozitie pentru intrebari/comentarii.2 points
-
Multumesc de aprecieri, consumul e din Constanta (5 km urban) pe autostrada pina la iesirea de pe autostrada, tempomatul setat la 139. Nu am resetat nimic pentru ca am folosit statistica de la ultima pornire a motorului. O sa mai pun poze, am pus citeva in postul de deschidere a topicului, le-ai vazut? Ma gindeam sa fac un topic si la Cross Touran, nu am vazut niciunul pe aici, ce ziceti?2 points
-
Stiu ca sunt cateva bucati de tutoriale despre cum sa iti transformi plafoniera intr-una gen W8 dar un DIY complet cap-coada cred ca este benefic. Daca se crede a fi util se poate muta in sectiunea DIY. In sens contrar se poate sterge. Acest DIY se adreseaza celor ca nu isi permit/nu ar da banii pe o plafoniera W8 originala si doresc sa isi modifice propria plafoniera cu un cost relativ foarte mic. Materiale necesare: - 2buc led 3mm rosu cap plat - 0.63 lei/buc ( se poate cu orice led, dupa preferinta. Am ales modelul cu cap plat ca sa arate mai bine, cu toate ca nu sunt multumit de luminozitate ) - 2buc rezistenta 1/4W 470R 5% - 0.20 lei buc ( am ales rezistenta in urma unui calcul facut cu un calculator online de rezistenta ) - fir electric Unelte folosite: - statie lipit - aliaj lipit - bormasina cu spiral de 3mm - banda izoliera Nivel dificultate: usor-mediu Pasul 1 Demontarea plafonierei: Se da geamul jos, se desfac cele doua suruburi si se trage plafoniera afara. Daca iese greu puteti baga o surubelnita in lateral intre plafoniera si rama metalica din plafon. Cu mare grija !! Pasul 2 Gaurirea plafonierei. ATENTIE !! Plasticul plafonierei este extrem de sensibil. Ca sa pot gauri mai bine, am desfacut butonul mare( se scoate arcul din spate si apoi sina) apoi am desfacut fata plafonierei. Din nou atentie. Se crapa foarte usor. Eu nu am reusit fara sa o crap. Gaurile le-am dat din spatele plasticului, nu dinspre partea care se vede. Am pus-o pe o bucata de lemn si am tinut apasat pe ea ca sa aiba contact pe toata suprafata unde vine gaura. Atentie ca fata este putin curbata. Intai tineti apasat pe prima jumatate, apoi pe cealalta. ATENTIE !!! Gaurile dati-le foarte incet si cu minim de apasare pe bormasina. Foate, foarte usor. Folositi foarte putin din viteza bormasinei. Controlati din buton turatia !!! Pasul 3 Pregatirea ledurilor. Lipiti rezistenta pe unul din pinii ledului. Eu am lipit pe minus (-) (piciorul mai scurt al ledului). Pe plus am legat un fir. Ledurile le-am legat in paralele. Adica minus cu minus si plus cu plus. La final din cele doua leduri trebuie sa va rezulte doua fire. Unul de plus si unul de minus. Eu am lipit ledurile in carcasa plafonierei cu un "plastic topit". Se gaseste in bare si se aplica cu un pistol special. Relativ ieftin. Puteti folosi orice modalitate de fixare: picatura, guma de mestecat :) etc Pasul 4 Tragerea unui fir de la plafoniera prin plafon si stalpul masinii pana la blocul de lumini. Eu am folosit o sarma de care am prins firul ca sa pot sa il imping prin plafon. Captuseala stalpului se scoate usor. Trageti din partea de sus catre lateral si apoi ridicati captuseala spre plafon. Sau puteti sa trageti in continuare dar exista riscul sa rupeti clemele. Pasul 5 Conectarea firului la blocul de lumini. Am uitat sa specific, acest fir o sa aiba polaritatea -plus- Se desface bucata de bord de sub volan. Are doua suruburi in lareral unde sunt sigurantele, unul in fata unde este buzunarul dinspre usa si unul in buzunarul lung, in dreapta spre consola centrala. de asemenea este prins si in doua cleme: una chiar langa volan unde se imbina cu bordul si una in partea cealalta a volanului. Pasul 6 Legarea la blocul de lumini. Se va lega la pinul 17 (este numerotat pe carcasa blocului)- firul gri-albastru. Legarea la pinul 17 asigura luminarea doar cand bordul este aprins. Deasemnea lumina va beneficia de potentiometrul care regleaza intensitatea luminoasa din bord. Pasul 7 Legarea plafonierei la firul plus de la blocul de lumini si firul minus la mufa plafonierei. Minusul se va lega la pinul nr. 3 al mufei. Daca legati pe pinul 1 care este tot minus vi se va aprinde lumina rosie doar cand aveti usa deschisa. Montati totul la loc si asta e ! Precizari: Incercati functionarea ei inainte de montajul final. Atentie la gaurire A nu se considera reclama: ledurile si rezistentele le-am achizitionat de pe adelaida.ro1 point
-
Ba da, dar nu am avut timp. Mai spre seara le decodez pe toate...1 point
-
@75NOR nu cred pt ca o sa fim la Chisinau. Poate mai devreme. Dar asta nu te va opri sa mergi sa vezi masina si sa impartasesti niste impresii aici . @ToniM good job. Ideea este ca mi-am calculat pentru Leon ce ar inseamna retrofitul la "fundul" cu 2 evacuari si iese asa - bara - fusta - finala dedicata cu 2 iesiri - vopsit - montaj Toate cele de mai sus sunt repere OE si se gasesc in catalogul de accesorii. Total ----> 1000e. Edit: brosura de UK pentru Leon.1 point
-
@kpk1 nu o să-ți răspund la celelalte pt ca găsești informații, dar strict referitor la superb 3, am povestit tot pe topicul asta cred cum am văzut cu ochii mei unul în Poiana Brașov atingând de asfalt la ieșirea de pe o strada în rampa. Și da, pdg e f util chiar dacă ar fi doar înălțată. Dar din ce am înțeles pe superb 3 pdg înseamnă suspensie mai tare și puțin mai înaltă. Nu mai vine și cu scut metalic ca la alte modele skoda anterioare. Eu o sa caut să-mi pun scut metalic după ce vine, în cazul în care nu vine cu scut metalic asa cum mi s-a spus.1 point
-
Frumoasa foc masina, s-o fugaresti sanatos. Ai venit sa-ti iei masina sau stai in Germania ? Eu sunt la vreo 20 km de Karlsruhe1 point
-
Interesanta culoarea...s-o stapanesti sanatos,arata bine ...apropo credeam ca sunt singurul fara proiectoare pe CC1 point
-
1 point
-
Sunt topic-uri distincte ptr intrebarile tale. Nu neaparat in aria b7- nu difera de ex intervalul de service la un diesel chiar daca e b7 sau b6-tot de 15k este. In plus, in regulament e stipulat destul de clar ca in cadrul unui topic nu se dezbat n probleme sau intrebari cu problematica distincta. Aloca-ti un pic de timp si citeste sectiunea tdi. In mod cert vei gasi toate raspunsurile la intrebarile tale. In plus, nu mai da te rog quote la mesajul anterior. Contravine regulamentului. Esti totusi membru level 2 nu primul pas. http://vwforum.ro/forum/83-service-uri/ Etc. Spor la citit.1 point
-
1 point
-
Conteaza ce fel de centralizata ai daca vrei ajutor, adica OEM sau AM. Poti incepe cu verificarea bateriei telecomandei.1 point
-
E importanta aceasta procedura de umplere dar eu cred ca nu poate curge tot cu ea pe masina. Eu recomand, unde e cazul, schimbarea uleiului cand se schimba kitul de ambreiaj, eu asa am procedat si am reusit sa golesc cutia 100% intoarsa pe toate partile. De aceea mi-a intrat 2L cat zice cartea.1 point
-
Asteapta sa vezi daca apar erori legate de egr pana la urma vor aparea daca e el de vina...1 point
-
Pe acolo se invartea discontul pentru Xperience, care la randul lui a fost model nou, asa ca mi se pare realizabil. Rotile pe 19...rationamentul e urmatorul: daca e mai sportiv decat Tiguanul, masina care nu se poate lauda cu un tren de rulare foarte confortabil, ce rost are sa nu merg full banana?...ca sa nu zic ca puncteaza maxim la capitolul look. Pentru soft road-ul pe care il fac de fel Leonul actual e suficient de inalt ( echipat cu roti pe 18). Inca asteptam preturile...in configuatorul de .ro.1 point
-
Nu stiu daca aici e chiar locul potrivit pentru o discutie legata de achizitionarea unui passat b6 pentru ca (virgula) cred ca e un topic dedicat chiar pe aria Passat B6 a acestui forum. Insa pretul masinii descrise de tine e extrem de bun. Un 2.0 tdi 4motion cu 100-110 mii de km reali, corect intretinut, cu istoric complet si cu aspect decent se vinde cu 10-12 mii de euro cel putin. De acea toata lumea e mirata de faptul ca tu ai gasit-o la jumatate de pret. Intretinerea sistemului 4motion (ca sa fim si un pic on-topic :D ) presupune anumite revizii insa nu e un capat de tara. Probleme apar in momentul in care nu s-au facut (la timp) aceste revizii. Remedierea unor defectiuni la acest sistem te poate usca de bani. Mai e si problema injectoarelor in cazul in care masina e TDI (nu ai specificat). Sunt foarte multe TDI-uri de 140 de cai (cod motor BKP) fabricate in perioada 2005 - 2008 cu grave probleme la sistemul de injectie (li se ard injectoarele). Alte probleme cunoscute la acest tip de motor: pompa de combustibil pica destul de des, am auzit cazuri cand a picat pompa de ulei. In rest, avem riscurile obisnuite ale oricarui diesel de generatie noua: turbina sensibila la mers subturat, volant dubla-masa a carei fiabilitate este indoielnica etc. Totusi, la 5500 de euro nu as sta pe ganduri nici un moment inainte de a cumpara un Passat 2.0 (diesel sau benzina) si mai ales 4MOTION.1 point
-
Mazda 6 cred ca pica din discutie in special varianta diesel, deoarece este euro 3 (taxa monstru) si are mari probleme cu rugina la aripile spate si praguri, nu exagerez cand zic probleme mari.... gen dacia 1310. In orice caz eu presimt ca utilizatorul e cam indecis, si are un buget prea limitat, pt ca o mazda din 2004 o gasesti la 3000 euro pe cand un passat incepe de la 5000 euro si nu e cine stie ce. Deci eu zic ca el are un buget de 4000-5000euro ceea ce e prea putin pt toate masinile enumerate acolo. A3/g5/b6 incep de la 6000 euro, cu dotari multe si km acceptabili, (~200 000km).-1 points
-
Deci stii prost atunci, mazda 6 2004 este euro 3, chiar si 2005 pot fi euro 3. Eu cautam mazda 6 cand voiam sa-mi cumpar masina in 2013, si taxa era 2000 euro +. http://www.automobile-catalog.com/car/2003/1675700/mazda_6_2_0_mzr-cd_exclusive_136.html-1 points
-
Problema la golf 5 usa dreapta spate. Am comandat piesa care era rupta, clema aia mare de plastic care tine sufele de la macara si in care intra geamul. Stiu sa o schimb, am mai dat jos fata de usa, problema mea e ca nu stiu si nu mai pot sa pun nicicum nici clanta de la usa dreapta spate si nici butucul ala fals, care tine clanta. Pur si simplu clanta mea nu vrea sa intre si sa stea lipita de fata de usa. Am incercat operatia asta fara fata de usa, si intra si clanta si butucul in locul lor, insa cu fata de usa pusa nu intra neam. Am rasverificat fata de usa si e pusa corect, toate cel 3 tipuri de suruburi la locul lor, mecanismul din interior/broasca functioneaza corect. Care este ordinea?sau ma ajuta cineva cu un pdf ori vre-un sfat?-1 points
-
Daca motorul merge ok si nu consuma mergi tot pe 10w-40.Eu acum am in motor 10w-40 castrol ai nu mi.a papat deloc. in aproape 10 mii si vreau sa trec pe 5-30 castrol edge ca 5-40 nu am gasit la magazinul acela.-1 points
-
Salut, ai grija cu numerele galbene ca nu scapi în Ungaria. Are Tuf masina? Dacă da, ia-ți numere roșii nu pleca cu cele galbene. Daca nu poți mai bine o pui pe trailer. Bafta-1 points
-
M-ai convins. Deranjeaza asa mult topicul nou ? Am folosit functia search si nu am gasit un raspuns concludent la intrebarile mele.-1 points
-
Astept sa-mi vina un passat b7 break 1.6tdi 105 cp 2012 second hand. nu sunt habarnist, am mai avut masini dar nu vw . Incerc sa intretin masina cat mai apropiat de cerintele producatorului (absurde sau nu). ca si intrebari pentru posesori care au masina de ceva timp, masina e iesita din garantie ma intereseaza revizii cat mai apropiate de adevar, la service cu pret minim sau mecanic vw care stie cu ce se mananca si face in timpul liber reparatii in BUCURESTI. 1. la cati km schimbati filtre si ulei ? ( producatorul pe germania recomanda 30k , pe ro 15k am inteles asta) 2. distributie pompa apa / curea accesorii la cati km ? ( 210k din cate am inteles) 3. merge sa dezactivez intervalul de service cu atentionare din bord ? il tin eu manual pe hartie, nu vreau tehnologie si avertizari aiurea. 4. mecanici seriosi in bucuresti care au pret real la revizii / mententanta? 5. alte chestii de care ma lovesc va intreb-1 points
-
Salutare , Vreau sa schimb si eu uleiul la Haldex (passat B7 din 2011 140 cai 4mottion) , ma intereseaza daca a mai schimbat cineva ce ulei trebuie , daca are filtru haldex si cantitate imi trebuie?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00