Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.07.2016 în toate secţiunile

  1. Articolul 1 Te rog frumos citeste articolul de mai sus si incearca sa iti verifici informatiile inainte de a le scoate pe degete. Am inteles ca tu esti "cineva" pe la citez " reprezentanta vw cluj" am incheiat citatul, dar asta nu inseamna ca detii adevarul absolut. Promotiile astea, in cazul in care ai fi asa bine informat, ti-ai da seama ca au legatura cu perfomantele relativ slabe de vanzari ale modelului. Acestea sunt "datorate" politicii de preturi total inadecvate pentru Romania cat si intarzierii programului Rabla. Plus ca treaba cu tva-ul te depaseste daca e sa analizez modul in care te-ai exprimat. Ti-am citit postarile in topicul de revizii G7 si, pe langa faptul ca faci greseli gramaticale, esti extrem de agresiv in exprimare. Inca o data iti zic, nu detii adevarul absolut, nu intereseaza pe nimeni ca esti "cineva in reprezentanta vw cluj" si cu atat mai putin nu te faci respectat daca o tii sus si tare cu informatiile pe care le deti, evident gresite. Modelele pre-productie exista atat la G8 cat si la Touareg si CC sau Jetta. Asta nu inseamna ca masinile se vor lansa cand zici tu.
    3 points
  2. Meanwhile am reusit sa folosesc "dintele albastru" pentru ca mi-am schimbat telefonul. Calitatea semnalului/convorbirii este in limitele acceptabile dar e o optiune confortabila. Adunam kilometri, ne facem planuri de viitor si ne bucuram de prezent.
    2 points
  3. Daca citeai doar 3 randuri mai sus aveai raspuns la intrebarile tale!
    1 point
  4. Corect. Dar toate scaunele sunt cu tapiteria de "piele" , inclusiv cele din spate . In plus fetele de usi mi se par mai ok cu tapiteria de la ergoActive. Poate daca ai avea echipare high-line nu ar fi asa mare diferenta, dar pt confortline sunt un upgrade destul de mare si la design si la confort. Si mai ai si incalzirea in scaune fara sa platesti pachetul iarna (destul de putin folositor)
    1 point
  5. Parerea mea este ca nu are treaba cu ambreiajul,problema este de la turbo si daca mai mergi asa risti sa-l strici complet.Cauta si pe ''google'' turbo surge.La tine este in faza incipienta.Totusi fa un clip cu masina ta.
    1 point
  6. S-a cam pus praful pe aici. Intre timp cam de 1 an am reusit sa cumpar Turbina K04 , injectoare S3 , debitmetru S3 , cam toate piesele necesare pentru upgrade. Dar nici pana acuma nu am reusit sa le pun sus din lipsa de timp. Am cumparat si pompa externa aditionala. Am fost nevoit sa schimb ambreiaj care evident a cedat , am pus masa simpla si un ambreiaj intarit care pana acuma se pare ca m-a servit fara probleme. Am schimbat suspensia de pe masina cu o KAYABA AGX reglabila pe duritate , impreuna cu 1 set de arcuri H&R rosii , se comporta exemplar. Am schimbat rotile cu un set de BBS RX Las cateva poze cu masina , mai vechi ce e drept dar revin curand cu cateva poze noi.
    1 point
  7. Salutare. Daca nu vrei sa sari mult peste 250+ atunci pune o pompa originala. Pentru stage 1 va fi suficient pompa originala cu regulatorul de 3 bari. Stg 1 te vei duce undeva in 200 - 210 cai fara alte modificari. Ce va trebuii doar sa scapi de catalizator si un downpipe. Daca vrei sa urci mai sus , atunci iti trebuie FMIC , regulator 4 bari , bujii mai reci cu 1 grad , downpipe si o evacuare mai mare. Eu am pe 63 evacuarea pana in toba finala care am pastrat-o originala pe motive de sunet. Nu vreau galagie , doar sa sufle putin si cam atat. Ambreiaj teoretic te tine cel original , dar volant probabil vei avea nevoie cu masa simpla. Cu stg 2 vei sarii 230 - 240 cp. Eu am pe masina stg 2 , si vei ramane surprins de consum
    1 point
  8. este la distributie senzorul tau.
    1 point
  9. Mersi frumos! Arcurile le am deja, doar ca nu pe masina. @mike, spune-ne si noua cum mai e masina. Sunt foarte curios cum a mai evoluat in ultimul timp. Sincer, nu voi duce lipsa retrofit-urilor. Ma axez in a pune km pe bord si a vedea cat mai multe. Deja in nicio luna jumatate am 3500km. E o masina mai usor de condus. Atat prin prisma atmosferei la bord la care trapa contribuie mult (deschisa sau nu), cat si prin usoara crestere de putere. Suficienta cat sa nu mai fiu nevoit sa trag de masina, indeajuns cat sa nu ma ia valul si sa constat ca nu am unde sa pun toti caii jos fara sa risc cel putin permisul. Strict pentru modul in care folosesc eu masina este exact ce voiam. Diferenta la volan e mai mare decat ar sugera cifrele de putere, desi se traduce in performante net mai bune. http://www.zeperfs.com/en/duel2733-5575.htm
    1 point
  10. Esti sigur ca face acelasi zgomot?? In videoclip problema este la turbo-'' turbo surge''- verifica valva N75 si actuatorul turbinei.Mai bine mergi la un atelier de reconditionat turbine sa-si dea si ei cu parerea
    1 point
  11. Mitza, faci multe afirmatii gresite sau bazate pe argumente puerile. Insa pari genu care le stie pe toate, nu cred ca te poate convinge sau ajuta cineva cu ceva, poate doar sa te "perieze". Mi se pare ca ai intrat pe forum doar pentru a "te da rotund".
    1 point
  12. la gama VAG nu exista placute cu senzor metalic de uzura (tabla scartaitoare). Masinile asiatice au astfel de placute. poate la modelele noi sa bage asa ceva , din ratiuni de cost....
    1 point
  13. Am aflat si rotitele de clima in piano noir si sunt pe drum. De pe o clima de Q7 facelift.
    1 point
  14. Nu vreau sa intru un polemica cu nimeni, pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui, dar eu as pune doua intrebari: ati verificat cum arata uleiul dupa 15k Km? Si daca da, vi s-a parut ca e ca si scos din bidon? Dar filtrul de aer dupa vreo ...7000 Km in Romania ?
    1 point
  15. @tomyk eu am schimbat placutele originale anul trecut si am montat tot originale, dar nici unele nu aratau ca in poza ta. Verifica masina ca s-ar putea sa ai martor de uzura care te atentioneaza in bord: la roata din stanga fata ar trebui sa ai un fir care pleaca din placuta de frana.
    1 point
  16. Pentru taxa de mediu da, poti cere restituirea si statul iti va inapoia banii dar in 5(cinci!) ani. Timbrul de mediu, desi declarat iarasi ielgal, inca se plateste si nu se poate recupera. Deocamdata. Tine cont de asta. Daca bugetul e de 6000, analizeaza-l astfel: Pentru ca tu cumperi o masina veche de 10 ani, cu cel mai rpobabil 200.000km si la banii aia, cu siguranta o masina care va cere niste bani: - ai fi surprins sa vezi cate VAG-uri 1.9/2.0 tdi au inca distributia originala pe masina, dupa 10 ani! sau daca e schimbata, va trebuif acuta din nou cel mai probabil - 1000Ron minim - majoritatea vin cu un singur set de anvelope, si ala praf - trebuie sa cumperi alt set anvelope nou - minim 350E - amortizoare/discuri/placute - da, desi consuambile de termen emdiu spre lung, multe masini de le vei gasi vor necesita cel putin una din astea - costurile se aduna. Nu sunt scumpe, dar suta de lei cu suta de lei se aduna pe factura - bucasaraie, etc - ca mai sus - vopsea! unelemasini sunt revopsite si revopsite prost! Cu exfolieri lac, vopsea cursa sau mai rau. Mare atentie cum si de ce a fost vopsita! - RUGINA! Mare atentie, ca unde rugina si-a facut aparitia, elementul trebuie revopsit. Iar un element costa minim 250-300 lei revopsirea. - de turbina, ambreiaj, egr, garnituri si alte "nimicuri ieftine" de genul nu maia re rost sa mentionez. - ii faci o revizie completa, minim 100E In concluzie, pastreaza o parte din bani pentru eventualele interventii care pot fi necesare. Asadar, din cei 6000, aloca pentru strict achizitia masinii, udneva la max 5250E. Si daca n-are nici timbrul achitat, atunci e groasa.. la TDI, sub 400E taxa, n-ai sa vezi (la una veche de 10 ani). Reflecteaza putin asupra aspectelor de mai sus..
    1 point
  17. Pai eu de asta il intreb de buget dar vad ca tine secret! Ca sa nu mai tragem focuri in aer aiurea.
    1 point
  18. Multumesc Retzius pentru apreciere! Victor, dupa cum bine stii, reteta succesului este ca tu sa te implici cat mai mult! Si uite asa m-am hotarat sa mai tai din lista de retrofituri nerealizate, asa ca am montat butonul de blocare usi si pe partea pasagerului, o optiune extrem de binevenita pentru sotie!
    1 point
  19. exact - dar oricum, nu cred ca mergi cu ea asa minute/ore - incat sa afecteze - cred ca vrei sa o folosesti destul de rar....
    1 point
  20. A ajuns si butonul de Q7, numai ca nu este direct compatibil cu A6 4F ci a trebuit modificat un pic de mine. Arata super, nu am dat 20€ pe degeaba. Inainte Dupa
    1 point
  21. Cel din clip este un Golf GTE, nu e-Golf! Este un hibrid, motor termic+motor electric si de aceea are mufa de incarcare in fata. Iar in spate, pe aripa, s-a pastrat busonul rezervorului de benzina.
    1 point
  22. chiar nu inteleg ce rost are comentariul tau. Intr.adevar esti mai vizibil cu 2 lampi si arata mai bine masina simetric. Iar legal nu interzice nimeni asta, pentru ca sunt masini care vin din fabrica cu 2 lampi...
    1 point
  23. salutari tuturor ! sunt fan mk2 am crescut de mic cu un golf 2 GTD din 86 cumpărat de ai mei in 96 si pana in prezent mașina a suferit niște accidente si nu si a mai păstrat linia motor - 1.6 turbo,cod motor jr dotări- geamuri electrice fata acuma a venit rându meu sa preiau ștafeta si sa pun mașina la punct am cumpărat încă un golf mk2 neînmatriculat din 86 1.6 diesel cod motor jp sa fac recarosare dar mașina era mult mai coapta dar principalu era ca nu era lovita si si-a păstrat linia . problemele mașini cumpărate : praguri mâncate de rugina si îndoite , podea mâncata pe unele locuri de rugina , fusta spate mâncata de rugina ,aripa spate mâncata de rugina ,suporți toba rupți , vopsita cu pensula peste vopseaua ei originala cu albastru de fostu proprietar ,haion mâncat de rugina , buza de la parbriz mâncata de rugina si cam atat din ce mai tin minte. pana acuma sau făcut următoarele : înlocuit praguri , peticit podeaua , înlocuit bucata aripa spate , cumpărat alt haion făcut buza de la parbriz ,data vopseaua albastra jos , făcut suporți tobei . urmează caroserie : dat cu antifon in interior pe podea dat cu texturat pe dede supt si pregătita pt vopsit partea mecanica : făcut motoru 1.6 cod jr alezat chiulasa, segmentare,făcut timonerie, înlocuit capeți de bara , planetare , rulmenții pe fata, bucșe punte spate schimbat curea distribuție,filtru ulei si motorina ,garnitura chiulasa si baie de ulei duze înlocuite si bujii , pompa de motorina si injectoarele duse la verificat ,turbina reconditionat si multe altele care nu imi vin acuma ...
    1 point
  24. 2015 revizia mare Pbn 59.800km . toate filtrele + ulei 2000 ron . de 1 luna avem si volan cu padele :icon_bounce: . Poze p1
    1 point
  25. In Irlanda, incarcarea e gratis la statiile publice momentan. In UK am vazut intr-o stire mai noua, deci probabil acum costa ceva "Until recently, you could charge your electric car for free at all public power points." Probabil acest termen "gratis" e suportat de guvern si cu cat vor fi mai multe masini electrice, vor aparea si costurile pentru incarcare. Aici in Irlanda mie imi place Audi A3 SB E-Tron care e plug in hybrid. Beneficiez atat de reducerea de la stat de 5000E, incarcarea gratis (publica) pentru drumurile uzuale urbane (ei zic range 50Km. Poate realist e 30Km dar e suficient pentru 90% din drumurile mele urbane), cat si de performanta si autonomie. E-Tron e 39.000E in Irlanda si 2.0 TDI DSG e 36.000E. (ca sa nu mai zic de parcarea in centru de 2.4E/ora de care scap)
    1 point
  26. @ B_o_g_d_a_n Pretul unui eGolf e acelasi cu pretul unui Golf TDI Trendline, fara nici o optiune. Aici masinile electrice sunt scutite de TVA si taxa de inmatriculare. Impozitul masinilor electrice e o fractiune fata de cel al masinilor cu motor cu combustie interna. Asigurarea e 1/4 fata de cat plateam la Passat. Ieri am folosit pentru prima data Park-Assist si e cea mai nenecesara si amuzanta optiune. Un party trick foarte fain. :icon_thumleft: @bubu182 Multumesc :-)
    1 point
  27. In primu rand cred ca pt masina mea stiu putin mai bine ca tine ce e mai bine. Doi poti suna la reprezentanta in Cluj sa intrebi de mine si o sa iti explice oamenii ce si cum. 3 am descoperit probleme de fabricatie la masina mea inainte sa fie cineva pe forum in ro sau de sa vorbeasca de ele. Verific uleiul saptamanal si presiune in pneuri de 2 ori pe saptamana. Nu mi am luat Gti sa umblu la "bunica" la tara. Masina asta merge numai pe super asfalt, nu urca borduri si nici macar nu o sterg sa arate lacu ca nou. Masina e obsesia vietii mele, am incaltari de condus, conduc cu manusi etc. Si parchez masina la 10 m de orice alta masina. Masina mea din 66000 km, are 40.000 km facuti in afara tarii. Pentru motor mecanic vorbind, e mai avantajos sa existe fluctuatii de turatie. Crezi ca e bine sa mergi in 3800 rpm din 4500, cu un diesel 4-5 ore fara oprire? Sau cu 5500 cu o benzina? Motoru e mai protejat in Ro, ca nu ai unde sa mergi ca in Germania. Eu ma refer stric la motor! Nu vb de calitatea drumului, cantitatea de praf, sau alte detalii de genu! O sa ti fac poza sa vezi cum arata uleiul la 17.000 km facuti deja, ca sa nu avem discutii. Daca nu mergi turat pe rece, daca astepti sa se incalzeasca uleiul la 80-90 de grade si doar apoi folosesti potentialul masini nu va fi nici o problema. Daca vrei poti schimba uleiul la 3000 km, sau la 5000km, desfaci un surub cade tot jos, si complectezi pe sus cat ai nevoie. Poti face in fata blocului daca vrei si saptamanal. Te ai gandit vreodata uleiul ala folosit de tine ce face pentru natura asta si pamantu asta? Daca toti am schimba la 5000 km ulei, ar fi un dezastru ecologic. E masina pana la urma, nu e tigaia in care facem cartofi prajiti:)) E o gluma doar, sa nu te superi pe mine. Iti respect punctu de vedere si nu vreau sa te conving. Eu ti am zis parerea mea doar, ca e buna ca e rea nu are importanta. Daca vrei sa schimbi la 15.000 chiar te rog sa o faci.
    0 points
  28. ca o curata / ca vrea sa o foloseasca?
    -1 points
  29. da, ai dreptate, boul din spatele tau va fi dezorientat si asimetric daca nu mergi cu 2 lampi de ceata activate. Ca doar si tu pui accentul nu pe luminozitate. Lampi de ceata iti urez sa ai in fata, noapte pe ploaie.
    -1 points
  30. evident, raspunsul tau inlatura orice dubiu privind utilitatea raspunsului meu anterior :)))) Legal nu este interzisa din pacate nici prostia ori dreptul de vor al celor care nu au o educatie minima. Traiasca simetria.....de dragul unei estetici reusite
    -1 points
  31. Unde? sa le vedem si noi. Motorizarea pusa pe mazda 2.0 tdi 136 CP este euro 3. Si daca nu ma lasa memoria, unele au si dpf. Si vezi ca dupa serie sasiu se delimiteaza normele auto la noi, nu dupa motorizare, mergi la rar verifica seria si iti da norma, poti sa ai ce motor vrei tu pe ea. De ex pe passat b5.5 este pus motorul de 2.0 tdi euro 4 cu DPF tot 136 cp, se poate sa fie acelasi motor ca cel de pe mazda, daca are si DPF pass.
    -1 points
  32. Ce inseamna extrem de rigide? nici nu ai spus ce model de kayaba ai, daca ai sau nu ai arcuri sport, si asa mai departe.
    -1 points
  33. Eu nu am putut face niciodata 30.000 km asa cum ar trebui sa pot pentru ca imi scade intervalul pe la 26-27. Deci suma adunata nu da 30.000 ca da 27.000 de mii. Nu e cum spui tu. La un a6 3.0 bitdi, cu interval variabil am schimbat la 15.500 ca asa ma anuntat si a considerat el, masina mergand mult in oras. Conditiile de trafic din Romania sunt foarte bune, spre exemplu uleiul se distruge la temperaturi mari, spre exemplu pe autostrada in Germania cand merg unii cu 190 cand viteza maxima a masini e 180 in talon, masina mergand turata si fiind in sarcina. In romania folosesti toata plaja de turatie, si e putin probabil sa stai aproape de rosu timp indelungat. 2 Romania face parte din tarile in care intervalu e 30.000 km, dupa ce sa analizat situatia de fond. In dubai sau kazakstan, intervalul nu e 30.000 km din diferite motive. Sunt camioane care fac peste 100.000 km cu un schimb, si utilitare care fac 50.000-60.000 de km cu un schimb. Nu vad care ar fi problema sincer sa faci 30.000 cu un autoturism. Eu am mers pe circuit si nu am nici o problema, merge absolut perfect masina. Si sunt sigur ca merge mult si bine fara probleme, mergand pe circuit, avand soft si schimband uleiul la cat spune computeru!
    -1 points
  34. Stai linistit ca atatia agitati cat sunt in Germania nu sunt in nici o alta tara, ar merge cu 220 cu 1.6 tdi daca ar putea. Eu nu circul in oras, si am explicat ca daca circuli in oras intervalul ajunge repede la 15.000 km. Deci nu mai e problema cand faci intervalul ca te obliga el sa mergi mai repede. Pentru un gti 200, nu e nici o problema, nici 220 nu e. Pt un 2.0 tdi, 200 poate deveni o problema in timp. Si de multe ori aia cu 3.0 sunt mai linistiti decat aia cu 2.0 tdi si cred ca hatchback e denumirea normala nu hot-hatch. Turbina daca nu e stresata cum spui tu, o sa o schimbi repede ca se infunda. La fel si filtru de particule si egr in unele cazuri. De aia trebuie sa circuli cu masina nu sa o tarasti cu 1500 ture. Caz concret Jetta 1.6 tdi, dsg, masina de 4 ani, 45.000 km cumparata de noua condus preponderent in oras. Injectoare schimbate, egr dus dupa ce a iesit din garantie. Iti garantez ca daca mergeai in m cu ea sau trageai de ea in 3000-4500 ture nu aveai problemele astea la km astia. Dar dsg merge cu pana in 2000 rpm in mers normal, condusa de o femeie linistit si uite rezultatul. Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc. Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!
    -1 points
  35. Iti franeaza asa din cauza etrierilor spate care sunt partial blocati. Eu cand franam de la 100km/h se auzea un scapa etrierul si fac bum bum bum, cu un usor tremurat ritmic pana spre oprire. O chestie foarte ciudata era, ca uneori daca franam hotarat, nu mai avea jocul asta. M-am pus pe verificat si rasverificat, jocuri la culise, cursa etriere, inlocuit lichid frana, schimbat discuri fata, defapt aveam un etrier blocat pe stanga spate, insa nu ramanea blocat pe franare, pt ca nu se incingea roata la mers, ci doar frana sacadat, l-a dat jos mecanicul complet, inclusiv mecanismul cu o-ring C ce se afla in spatele melcului, si l-a reparat cu un kit de reparatie cu garnituri noi. Acum merge fara absolut nici o problema, dupa curatare a intrat usor pistonul cu mana prin apasare + rotire. As zice sa verificati acolo prima data, daca nu atunci in alta parte, zgomote la viraje mai vin de la arcuri rupte, sau pietre intre disc si aparatorile de disc, in ultima ipostaza de la planetare, in special cele metalice. Cele mai frecvente defectiuni la toata generatia asta e din cauza jegului de pe drumuri care afecteaza etrierii spate in special.
    -1 points
  36. @ mitza91, mi-a placut postul tau, de mai sus...cu obsesia. Nu zic la mishto. Credeam ca sunt eu foarte "rar" Oricum, acum si eu la cea de-a doua O3 TSI schimb dupa cum zice ea uleiul. Filtrul de aer il schimb acum eu singur, cand o face 1 an.
    -1 points
  37. Iti aduci aminte partial, firmele de transport, paza, care se ocupa cu taxi, distributie etc pot sa deduca tva integral. Poti sa mergi la finante sa ceri ROI daca esti platitor de TVA, fara sa ai relati economice cu exteriorul. E o formalitate, poti face asta doar sa iti aduci masina pe firma, daca nu ai operatiuni o perioada vei fi scos intr-un anumit timp din registru dar poti sa refaci certificatul cand vrei. Hai te rog sa vorbim de facelift si nu de consultanta economica/financiara. E topic de configurare si vreau sa discutam pe topic. Daca te deranjeaza scrisul meu, sau felul de a scrie te rog mult sa nu mai citesti. Ai posibilitatea sa ma eviti si sa nu postezi legat de ce spun eu. Pe toate revistele de specialitate se discuta de golf 7 facelift in 2016. Asta e subiectul principal aici. Si legat de GTI clubsport era discutia. Daca vrei sa revenim la ea cu mare drag. Pentru consultanta financiara nu suntem pe forumul potrivit. Prefer personal sa fie discutii amicale, prietenoase si sa ne respectam reciproc. E mai bine sa fim constructivi si sa nu ne atacam aiurea.
    -1 points
  38. sper ca este ok sa postez aici problema mea .... am schimbat flansele, rulmentii sarcina si amortizoarele pe fata de cca 4000 km. azi am constatat ca, cauciucul de la flansele mele este fffffoarte moale ( elastic ). flansele sunt SWAG , cehia ( scria pe ele ). asa trebuie sa fie ? ca parca cele originale pe care le-am dat jos si aruncat ( ca un fraier...) erau mai rigide decat astea. astea noi, daca impingi mai cu forta in ele cu degetul, cauciucul cedeaza. daca cineva stie sa-mi dea un raspuns obiectiv, il rog frumos sa-mi spuna ca am bagat o gramada de bani in astea si macar daca sunt proaste, sa le schimb pana nu-mi strica si amortizoarele. multumesc anticipat.
    -1 points
  39. Atentie cand iti comanzi placutele sa aiba butonii aia iesiti inafara, altfel o sa-ti stea placutele mai mult timp pe discuri la franare. Eu nu am stiut si se pare ca nici cei care mi-au comandat piesele la service autorizat nu au stiut treaba asta.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!