Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2016 în toate secţiunile

  1. eu zic megane, cum zic si colegii de mai sus, motorul de 1.6tdi numai fiabil nu este. cel de 1.5 e super fiabil, pot sa zic ca aici in fr, toate firmele cu care lucram au megane 3 dci si ajung fara probleme la 250k km. iti propun sa dai o tura si pe forumul de la renault , sa vezi ce si cum
    2 points
  2. In weekend mi-am mai facut un pic de treaba si am mai mesterit pe la masina. Motorul a primit o cosmetizare ca deja incepuse iar sa adune praf. Si daca tot mi-a atras colegul @motanelul atentia ca lampile de frana sunt foarte slabe - am rezolvat si problema asta, montand becurile corecte (aveam unele chinezesti). Pentru ca pachetul sa fie complet am pus si LED cu lupa pe marsarier si un LED mai puternic pentru iluminarea portbagajului. Imi place ca lumina este alba nu albastruie.
    2 points
  3. Mersi frumos! Arcurile le am deja, doar ca nu pe masina. @mike, spune-ne si noua cum mai e masina. Sunt foarte curios cum a mai evoluat in ultimul timp. Sincer, nu voi duce lipsa retrofit-urilor. Ma axez in a pune km pe bord si a vedea cat mai multe. Deja in nicio luna jumatate am 3500km. E o masina mai usor de condus. Atat prin prisma atmosferei la bord la care trapa contribuie mult (deschisa sau nu), cat si prin usoara crestere de putere. Suficienta cat sa nu mai fiu nevoit sa trag de masina, indeajuns cat sa nu ma ia valul si sa constat ca nu am unde sa pun toti caii jos fara sa risc cel putin permisul. Strict pentru modul in care folosesc eu masina este exact ce voiam. Diferenta la volan e mai mare decat ar sugera cifrele de putere, desi se traduce in performante net mai bune. http://www.zeperfs.com/en/duel2733-5575.htm
    1 point
  4. Ne uităm după aceeași mașină, știi nu? Mizez pe minim 10% discount.
    1 point
  5. 1J0881671G 47H ( culoare neagra)
    1 point
  6. TUV! si nu numai in Ungaria! In Romania este Dosar Penal!
    1 point
  7. Salut, ai grija cu numerele galbene ca nu scapi în Ungaria. Are Tuf masina? Dacă da, ia-ți numere roșii nu pleca cu cele galbene. Daca nu poți mai bine o pui pe trailer. Bafta
    1 point
  8. Brici! S-o stapanesti sanatos! Arata foarte bine, e ce trebuie.
    1 point
  9. salut.frumoasa masina! unde ai plecat cu numerele galbene? Vezi ca in Romania pt numere galbene se face dosar penal!
    1 point
  10. @Laurentiu_LWR Nu nu. Eu am lansat o "undita", ramanea sa fac propunerea cand raspundea cineva/se oferea sa ma ajute. Ma gandeam la ceva de genul: "Tank Jr." - Passat-ul meu 4motion Sunt deschis si altor propuneri Multumesc Laurentiu! @EmilianPop Asa a fost la mine cu intercooler-ul. Ca ce-mi trebuie, ca cum, ca de ce? M-am straduit eu sa-i explic - moment a la James May asa - pana cand mi-am dat seama ca nu merge, am lasat sa se raceasca problema si apoi i-am zis ca s-a stricat. JOB DONE! Si apoi m-am facut ca par foarte surprins ca acel intercooler nou mi-a dat si aproape 20 de cai in plus si ca au fost cei mai bine cheltuiti bani ever! Acum, cu evacuarea e mai greu, femeile sunt foarte perceptibile/susceptibile la sunete noi si mai ales vibratii. Inca o coc..
    1 point
  11. Sincer, cine ti-a dat un astfel de sfat? Sigur nu era prietenul tau.
    1 point
  12. Sa o stapanesti sanatos! Asteptarea se pare ca a meritat .
    1 point
  13. Foarte faina masina .. sa te bucuri multi km fara investitii doar in tuning.
    1 point
  14. de ce nu ai vrea si o mazda 3? ai facut un drive cu ea? daca vei face reviziile la reprezentanta atunci iti recomand golf, pretul fiind mai mic ca la renault. in caz contrar iti recomand megane si eu
    1 point
  15. Crezi ca daca pui doar discuri ai rezolvat problema si ai si tu 200-0 in 116m ? Sunt mai multe de luat in calcul ...
    1 point
  16. Maintenance 2 and shiny attempt! No, am reusit sa schimb si garniturile de la capacul axelor cu came iar cat a stat 2 zile prin casa am incercat sa il fac cat mai stralucitor. As fi vrut un mirror finish dar mi-ar fi luat vreo 2 saptamani :)))
    1 point
  17. Distributia e mult mai ieftina decat la golf. Probabil in reprezentata sunt foarte scumpe dar la un service bun e mult mai ieftin. Oricum golf foarte greu gasesc in baniia cestia dar, incerc, desi as merge pe 1.5 dci pentru fiabilitatea deja cunoscuta.
    1 point
  18. am montat recent si cotiera de b5,5 , a trebuie sa cumpar toata consola pana la bord caci nu se potrivea bine cotiera de 5,5 cu partea de la schimbator de b5 , era un luft destul de urat in special pe margini , am primit bonus si scrumiera imitatie mahon oem , arata super impreuna , chiar daca toata lumea stie ca sunt decat niste plastice la baza , trimurile de mahon sunt foarte bine finisate dupa parerea mea .......butonul de deschidere clapeta rezervor l-am montat pe partea frontala , si am adaugat si un voltmetru finut , deosebit de util caci poti urmari incarcarea in timp real la nivel de mV..... am renuntat la chinezaria aia ordinara audiola care imi face nervi in fiecare zi , in favoarea unei navi MCD plus magazie de cd 6 cd OEM in cotiera care pe langa faptul ca suna bine , arata intr-un mare fel seara in special de asemenea am renuntat la farurile cu lupa , nu m-au impresionat in mod deosebit , nu spun ca erau proaste dar nici extraordinare in raport cu cele stock HELLA ........am facut rost de 2 lupe de rover si 2 de passat b6 si le-am pus in farurile stock , rezultand faruri de b5 cu lupa pe ambele faze , diferenta este uriasa acum , poate si pentru ca ambele seturi de lupe sunt mai mari decat ce aveam eu inainte ......am pus si semnale galbene noi TYC , in care am pus ledurile de pozitii .... am renuntat la aparatorile de noroi spate , desi iarna trecuta mi-au fost de mare folos caci nu mai stropeam tot spoilerul pana in spate , as vrea sa gasesc unele oem , eu am avut aftermarket si dupa un an si ceva se rupsesera la partea de jos , arata urat plus ca parca se si albisera , din negrul lor de la inceput ........de asemenea , am schimbat si triplele cu unele in stare mai buna , cele vechi fusesera vopsite si incepusera sa se cojeasca urat , oricum nu prea imi placea cum dadeau pe masina ........in fine , acum suntem ..clean .. pe spate .....deasemena am refacut si luciul negru al bandourilor din spoilere , am vazut ca unii le vopsesc in culoarea masinii , inca nu stiu daca imi place sau nu ..... din acest punct nu imi mai doresc nimic decat sa trec la climatronic ,am piesele dar nu gasesc pe cineva dispus sa ma ajute , nu ma incumet sa fac singur operatiunea ,..........deasemena caut un tapiter pentru scaune si fetele de usi , am renuntat sa le tot caut in dezmembrari caci toate au cate ceva , este aproape imposibil sa gasesti unele in stare buna mai ales pe crem.........as pune interios de piele negru- scaune- dar nu stiu daca ar da bine ,negru gasesc mai multe variante ..........bafta tuturor si drumuri bune sa avem !......si rezervorul plin.....
    1 point
  19. Bugetul e 7000 euro. Nu stiu exact cat fac, in general voi merge prin oras, dar in weekend voi merge la țară (50km~).
    1 point
  20. cumpara cu cea mai mare incredere megane in echipare buna, are foarte multe optiuni in bani putini in comparatie cu golful. La motorul de 1.6 tdi de pe golf apar tot felul de probleme in timp (injectoare/egr), si daca ai condus mult logan si ai comparat megane-ul cu logan si apoi cu golf e perfect normal sa ti se para suspensia de golf foarte rigida, asa e proiectata sa amortizeze socurile, in timp ai sa te obisnuiesti cu ele. Am un coleg la munca care a avut de noi 2 loganuri 1.6 mpi si 1.5 dci le-a condus foarte mult, iar acum are passat b7 2013 si in primele luni credea ca are amortizoarele stricate, asa de diferita si rigida e suspensia de VW in comparatie cu cea de renault. Apropo cel mai important e bugetul, ce buget ai disponibil si ce faci cu masina? cat circuli pe an, afara sau oras?
    1 point
  21. Am revenit cu noutati. -Revopsire integrala nardogrey (de pe RS3/RS7/etc) -Faruri noi OEM (am renuntat la pleoape) -Difuzor bara spate RS+ concept -Jante BBS CK 8x19'' et44 si cu distantiere 1cm spate (deci et34) Astept opinii de bine sau de rau. P.S. Rog un moderator sa modifice titlul topicului in "Octavia 2 - 1.9tdi - Nardogrey"
    1 point
  22. Revenind, masina este echipare Ambition, 1.4tsi 150cp, 6 trepte, manuala (nu ma atrage deloc dsg, rareori simt nevoia cand stau ore in sir in aglomeratia din capitala). Pe langa echiparea Ambition am mai pus cateva dotari printre care: faruri Bi-Xenon cu AFS, instalatie spalare faruri, verificare nivel lichid parbriz, DRL cu LED, Active Cruise Control, Maxi-DOT color, airbag-uri laterale spate, compartimente laterale in portbagaj cu capac, Crew Protect Assist, Driving Mode Selection, duze parbriz incalzite, incalzire stationara cu telecomanda, jante aliaj Zeus 17", volan multifunctional imbracat in piele cu comenzi radio/telefon, pachet drumuri grele (obisnuiesc sa merg des la munte si sa scot masina de pe asfalt, asa ca am ales pdg ca sa nu dau cu ea de pamant - acum cateva saptamani am vazut un Superb nou, cu numere rosii, in Poiana Brasov cum a atins la iesirea de pe o strada cu panta mare - e foarte joasa masina pt zona montana, daca nu ai de gand sa o lasi in parcarea din centrul oraselor montane si sa o iei pe jos in rest..), consola spate cu priza 230V, 12V, USB + suport tableta, SunSet, pachet led exterior, parbriz incalzit, pregatire telefon bluetooth + phonebox, prezoane antifurt, proiectoare ceata cornering, scaune fata incalzite, senzori parcare fata spate, SmartGate, stergator luneta, portbagaj electric....si cam atat.
    1 point
  23. Pana la urma am comandat din germania. Proaspat montate.
    1 point
  24. Sal., Daca ai posibilitate cumparale pe cele de la CLIMAIR . Sunt peste HEKO sau SZATUNA . Eu le-am avut pe ambele iar cele HEKO la 100 Km/H sau spart iar la cele SZATUNA am probeme cu cel de la sofer . Mai precis se misca in mers si nu se inchide geamul de fiecare data, fiind nevoit sa misc de paravant ca sa se inchida . Ca sa nu mai zic ca am suficiente erori pe calculatorul de usa din aceasta cauza . O seara buna .
    1 point
  25. Daca este ca o bataie .. Vezi pe la roti. Prezon slabit. Daca si dat in vreo groapa... Galma, janta stramba.
    1 point
  26. Logan 2012 1.5 DCI 90 CP, tras de el la firma pana in 2016 cand omul si-a dat demisia de la firma Isomat si a predat masina la 340 000km. Unicul sofer, toti km facut in tara exclusiv. La motor nu a umblat deloc, doar schimburile uzuale, distributie, ulei, revizie toate facute la timp. La 300 000km i s-a defectat ambreiajul si a ramas cu masina in drum, pedala era la fund. Si motorul de 1.6 tdi este destul de fiabil, insa sa zicem ca masinile au inceput sa fie un bun consumabil care necesita investitii fara doar si poate dupa un anumit nr de km (la unii mai repede, pt ca o ard in oras, la altii mai tarziu pt ca circula afara, si nu franezi, schimbi faci manevre asa multe). Ar mai fi o chestie, sunt multe masini venite la noi in tara, cumarate Sh in care fain frumos apare o cifra pe bord si alta in realitate, de aici tragem concluzii pripite cum ca la nici 200 000km s-a defectat 1 injector, sau pompa de inalte, sau pompa de apa, sau egr-u, trebuie sa verificam atenti aceste informatii si sa nu tragem concluzii pripite, parerea mea e ca inca VAG face masini bune, insa cu anumite repere slabe care se inlocuiesc din cauza ca asa sunt construite, intentionat. Sa aveti drumuri bune.
    0 points
  27. Iti franeaza asa din cauza etrierilor spate care sunt partial blocati. Eu cand franam de la 100km/h se auzea un scapa etrierul si fac bum bum bum, cu un usor tremurat ritmic pana spre oprire. O chestie foarte ciudata era, ca uneori daca franam hotarat, nu mai avea jocul asta. M-am pus pe verificat si rasverificat, jocuri la culise, cursa etriere, inlocuit lichid frana, schimbat discuri fata, defapt aveam un etrier blocat pe stanga spate, insa nu ramanea blocat pe franare, pt ca nu se incingea roata la mers, ci doar frana sacadat, l-a dat jos mecanicul complet, inclusiv mecanismul cu o-ring C ce se afla in spatele melcului, si l-a reparat cu un kit de reparatie cu garnituri noi. Acum merge fara absolut nici o problema, dupa curatare a intrat usor pistonul cu mana prin apasare + rotire. As zice sa verificati acolo prima data, daca nu atunci in alta parte, zgomote la viraje mai vin de la arcuri rupte, sau pietre intre disc si aparatorile de disc, in ultima ipostaza de la planetare, in special cele metalice. Cele mai frecvente defectiuni la toata generatia asta e din cauza jegului de pe drumuri care afecteaza etrierii spate in special.
    -1 points
  28. Am si eu o intrebare, a schimbat pana acuma cineva placute sau discuri de frana pe un golf 7 ? Sunt curios cat va costat in cazul in care ati schimbat aceste piese. Eu am cerut o ofera sa schimb discuri fata, placute fata, placute spate + rectificat discuri spate plus schimbat lichid de frana masina avand aproape 3 ani, si am primit o oferta de numai 3650 lei cu discount de 5% la piese si tot 5% la manopera. Masina are in momentu de fata 66.000 km, am mai schimbat pana acuma placute fata la 44.000km si ma costat in jur de 1000 lei, mai am din placutele pe fata peste 50%, dar am inteles ca daca se schimba discurile este indicat sa se puna placute noi. Discurile care le am in prezent, incep sa vibreze daca sunt incalzite sau daca pun mai multe frane repetat de la viteze mari. Adevarul este ca m-au tinut mai mult decat credeam ca ma vor tine tinand cont ca am fost de vreo 4 ori pe circuit cu masina. Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde si care ma pot ajuta cu informatii legate de cat au platit ei pentru astfel de operatiune. Am pus si o poza cu discurile, arata asa pentru ca au fost incalzite foarte tare cand am fost pe pista. Asfalt incins pentru toata lumea si drumuri bune.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!