Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.07.2016 în toate secţiunile

  1. Astazi am avut ocazia sa ma joc putin cu masina. Am facut un drum pana la Pitesti si imprejurimi, mostly A1. Desi conditiile nu prea ideale (foarte cald iar), 2 persoane, Ac on si geam deschis ca fumam in acelasi timp(se aude pe funal vajaiala) rezervor aproape plin si portbagajul plin de chestii de dus "la tara" pot sa zic ca masina raspunde mai bine si trage mai bine ca niciodata. Insa, uneori, FMIC-ul (desi se simte din plin) este si el depasit de situatie. Ori asta, ori catalizatorul incins ma injura de mama. Nu am apucat sa fac prea multe filmari, il inteleg acum pe @EmilianPop cand spunea ca e greu sa filmezi si sa conduci in acelasi timp. Asta plus un accident cu un tir rasturnat (cum rahat te rastorni la 7 dimineata, singur pe un drum cu sens unic, drept si cu aproape 3 benzi NU STIU) care a stricat weekendul tuturor care aveau sa treaca pe A1 catre Pitesti. Era coada de 5 km.. Asa cum v-am zis, uitandu-ma si eu pe video chiar nu pare spectaculos. Comparand cu unele de fwd cu soft pe turbo stock. Insa, in masina se simte foarte ok. Ai putere mereu. Si in conditii mai bune (testat azinoapte dar nu mi-a dat in minte sa si filmez) e chiar impresionanta. Cel putin fata de setup-ul anterior si pentru mine, in general. Ce am incercat de mai multe ori, dar am filmat doar 1 data, a fost repriza 80-120 in treapta 4. In medie, ams cos cam 4.5. Cred ca la gol si noaptea pe racoare, se poate ceva mai bine. Am asadar 3 filmulete. Intr-unul m-au trollat aia cu radio-ul. Am realizat abia cand am vazut si eu ce am filmat. "Normal, arat si eu la baietii astia ceva si trebuie sa ma fac de rahat.. dar asta e, life goes on. Si de fel imi place si bascalia " Va las pe voi sa identificati care dintre ele e cel cu..surprize. Si da, am un telefon cam de rahat... Si partea cea mai buna dupa toate astea: Pentru ultimii 800 km, facuti 100% in Bucuresti, urban. In carte am declarat 8.7%. Pentru escapada de azi, am avut 7.3 la dus - cu toate testele - si 6.3 la intors, mers normal - 110-140 pe ceas. Nu e rau pentru Tankenstein..
    2 points
  2. Salutare tuturor, Pentru ca astazi se fac 3 saptamani de cand o am, am zis ca o prezentare ar fi binevenita. Comandata la sfarsitul lunii Februarie, in luna Mai mi-a ajuns masina mult dorita. Este vorba de un VW Jetta Style, 1.4 TSI 125CP, cu ceva dotari optionale ( pachet iarna, pachet lumini, App-Connect si altele). Ma apropii incet de 2000 km , masina este extrem de placuta din toate punctele de vedere, consum pana acum 6,9 l ( Bucuresti + extern ) avand in vedere stilul de mers de "rodaj". Am pus cateva poze de pana acum, urmand ca in curand sa o bag la niste poze mai serioase. Planuri de viitor ? Probabil niste jantele OEM pe 17"
    1 point
  3. Foarte bine arata. Sa o conduci cu placere. Acum cat priveste DCC e suspensie adaptiva nu sasiu, si RNS-ul nu stiu sa aiba comenzi vocale
    1 point
  4. Frumoasa masina , sa te bucuri de ea !
    1 point
  5. Asa as face si eu, vacanta pe primu loc dupa modificarile
    1 point
  6. Daca amortizoarele sunt ferme nu e un dezavantaj,mai ales pe viraje iar daca scrie ca sunt facute in Germania si au acelasi pret nu cred sa fie mult mai bune.Macar astea pe care scrie Cehia sunt cinstite ,au avut pret fara concurenta si se comporta foarte bine,tocmai am facut 7-800 km cu 5 persoane,bagaje,drumuri mai bune sau mai proaste si pot sa spun ca isi fac treaba.
    1 point
  7. Eu am pus la un Golf 4 amortizoare fata Kyb Excel G-spate made in Spain fata made in Cehia.Mie personal imi place suspensia ferma.Senzatia cu aceste amortizoare este ca nu le-as fi schimbat deloc. Este adevarat ca le-am cerut standard. La masina mea o sa-mi pun Sachs supertouring.Sachs/Boge este acelasi lucru,diferenta este doar o ''eticheta.
    1 point
  8. Deci tu vi si arunci cu rahat intr-un produs, fara sa dai argumente, si repeti ca un papagal continuu ca nu-s bune, si pretul nu le avantajeaza? e 150-180 ron 1 amortizor. Faci reclama negativa si asa ceva nu este permis fara argumente, ti-am cerut argumente si nu am primit deci sa-ti fie sterse posturile si penalizat contul!
    1 point
  9. Nu stiu ce vorbiti voi, insa eu cu amortizoare kayaba excel G si arcuri kyb noi nu simt deloc masina rigida, amortizeaza foarte foarte bine fata de cum era cu cele originale. Posibil sa aveti altfel de amortizoare, sau ceva defect la masina (arcuri tasate, arcuri sport, arcuri DCC pe care voi ati pus amortizoare normale). M-am dat cu masina cu suspensie sport, sau cu masina cu toate bucsele powerflex, si aia era ridiga. Totodata am mers acu 5 zile cu un opel astra 2009 break, aia era foarte rigida cu suspensia standard, la gropi facea top top.
    1 point
  10. thassos -luata la bani marunti apa uscat ,offroad inclus ipsario theologos etc cu barca, moto si jimny cazare limenas hotel crista -recomand viata de seara medie concluzie =interesanta lefkada-luata tot la bani marunti cu toate plajele grotele de pe mare vazute cele 7 insule vizitate nidry,vasiliki etc cazare lefkada town hotel nirikos-nu recomand viata de seara top concluzie-peisaje mai salbatice si mai pitoresti ca in thassos
    1 point
  11. Eu cu atat mai putin, ale mele fiind noi noute
    1 point
  12. Salut baieti !! Am si eu o problema cu ceva amortizoare pe spate , de curand le-am schimbat deoarece era unul pe duca si na zic sa le schimb pe amandoua, dus la magazin cu certificatul luat 2 bucati amortizoare de spate sachs si na nu am citit codul de pe alea vechi si surpriza masina mea arata ca una incarcata la maxim iar botul este mai ridicat am dat jos si am pus altele cu alt cod aceasi treaba masina este passat b6 de 2.0 l din 2007 cod motor BMR 170 cai. Sa mai confruntat cineva cu problema asta ???
    1 point
  13. La 7000 euro nu gasesti golf 6 1.6 tdi cu putini km si cu dotari multe, vw isi pastreaza mult mai bine pretul de revanzare decat Renault de aici si faptul ca pt aceleasi dotari ca si pe megane dar si pt renume platesti cu 1000-1500 euro mai mult pe piata SH, de noi diferenta este mult mai mare, in plus pe langa 7000 euro mai ai nevoie de 500-1000euro pt revizie/distributie, diverse chichite. Majoritatea masinilor vin cu km fix inainte de distributie pt ca nici o firma de leasing operational nu se incumeta la cheltuieli inutile, masinile se folosesc cat sunt in garantie sau pana incep sa ceara piese majore de schimb, dupa care la export cu ele, unele chiar au peste si sunt dati inapoi dar distributia tot nu e facuta, sunt masini aduse multe de la licitatii din tarile vestice, inclusiv multe din Danemarca, Olanda, Franta, vb de megane. toate au pe bord 145-160 000km si daca nu ma lasa memoria la 160 000km se face distributia. Am cautat acum 4 luni cu un prieten in Buc si imprejurimi Renault Megane, voia echipare mai buna si break, buget avea 8000 euro, si nu am gasit nimic sa merite mentionat, deoarece foarte multe masini cu nr straine, aveau tot felul de chichite ascunse, una era acceptabila dar avea prabriz fisurat si distributia trebuia facuta. Altele erau suspecte, pt ca cineva a facut polish insa nu a protejat plasticele si chederele asa ca toate erau zgariate si cu o tenta alba, de la vopseaua masinii si de la pasta de polis. Mai era una, care era 2013 si avea niste jante pe 17 (cu care nu cred ca a iesit masina din fabrica) si avea 4 locuri in care au fost pusi plumbi, in 3 ani a schimbat "cateva anvelope". Ca idee, atentie cu cumperi, un pabriz cu senzor de ploaie la Renault poate o fi 800-1000 ron, o distributie 1000-1500 si uite cum sar 2500 ron dintr-un foc.
    0 points
  14. cumpara cu cea mai mare incredere megane in echipare buna, are foarte multe optiuni in bani putini in comparatie cu golful. La motorul de 1.6 tdi de pe golf apar tot felul de probleme in timp (injectoare/egr), si daca ai condus mult logan si ai comparat megane-ul cu logan si apoi cu golf e perfect normal sa ti se para suspensia de golf foarte rigida, asa e proiectata sa amortizeze socurile, in timp ai sa te obisnuiesti cu ele. Am un coleg la munca care a avut de noi 2 loganuri 1.6 mpi si 1.5 dci le-a condus foarte mult, iar acum are passat b7 2013 si in primele luni credea ca are amortizoarele stricate, asa de diferita si rigida e suspensia de VW in comparatie cu cea de renault. Apropo cel mai important e bugetul, ce buget ai disponibil si ce faci cu masina? cat circuli pe an, afara sau oras?
    0 points
  15. Mersi cosmin&cuiuda, dar nu ma bag la scos bara :) Momentan sunt extrem de frustrat pt ca nu pot sa pun una din sigurante inapoi la unul din capete (dinspre intercooler) ale furtunului marcat in poza... O ora m-am chinuit si tot imi iese de pe canelurile alea, mi-e imposibil, mai ales ca trebuie sa lucrez sub masina cu o singura mana, sa nimeresc calumea ala.... Evident ca vroiam sa plec cu masina undeva si acum nu pot... Frumos... Exista vreo tehnica speciala de a pune siguranta/sarma aia? Am renuntat acuma ca deja nu mai vedeam nimic... Nici nu-mi dau seama daca se punea cu "piciorusele" inspre furtun sau inspre intercooler.... Help pls...
    -1 points
  16. Pai asta a fost si ideea de la bun inceput. Sa fie cat mai aproape de conceptul de "sleeper". Ma rog, atat cat se poate. Acum imi pare rau ca i-am facut si tips-urile alea - desi arata bine - ca mai dau de banuit. Mai ales ca se se inegresc repejor. Trebuie sa repozitionez si ceasul de boost.. Nu de alta,d ar de cand l-am pus, nu si-a mai infoiat nimeni muschii la mine cand eram primii la semafor. Nu sunt adeptul liniutelor dar momentele erau savuros de amuzante. A se citi ca ma refer la masini similare sau diesel mai puternice, alti pasionati cu softuri si ceva icnredere in pedala.. altii cu Cupre, GTI-uri nici nu se oboseau sa-mi dea atentie din start!
    -1 points
  17. noi sintem multi , tu esti singur anyway sint rigide rau si nici pretul nu le avantajaza, bafta all
    -1 points
  18. Stai linistit ca atatia agitati cat sunt in Germania nu sunt in nici o alta tara, ar merge cu 220 cu 1.6 tdi daca ar putea. Eu nu circul in oras, si am explicat ca daca circuli in oras intervalul ajunge repede la 15.000 km. Deci nu mai e problema cand faci intervalul ca te obliga el sa mergi mai repede. Pentru un gti 200, nu e nici o problema, nici 220 nu e. Pt un 2.0 tdi, 200 poate deveni o problema in timp. Si de multe ori aia cu 3.0 sunt mai linistiti decat aia cu 2.0 tdi si cred ca hatchback e denumirea normala nu hot-hatch. Turbina daca nu e stresata cum spui tu, o sa o schimbi repede ca se infunda. La fel si filtru de particule si egr in unele cazuri. De aia trebuie sa circuli cu masina nu sa o tarasti cu 1500 ture. Caz concret Jetta 1.6 tdi, dsg, masina de 4 ani, 45.000 km cumparata de noua condus preponderent in oras. Injectoare schimbate, egr dus dupa ce a iesit din garantie. Iti garantez ca daca mergeai in m cu ea sau trageai de ea in 3000-4500 ture nu aveai problemele astea la km astia. Dar dsg merge cu pana in 2000 rpm in mers normal, condusa de o femeie linistit si uite rezultatul. Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc. Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!
    -1 points
  19. Nu te-ai gandit la module US style? Da foarte bine, avand in vedere faptul ca ai semnalizare dubla. Asta e al unui prieten. Noaptea e wow!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!