Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.07.2016 în toate secţiunile

  1. Mitza, faci multe afirmatii gresite sau bazate pe argumente puerile. Insa pari genu care le stie pe toate, nu cred ca te poate convinge sau ajuta cineva cu ceva, poate doar sa te "perieze". Mi se pare ca ai intrat pe forum doar pentru a "te da rotund".
    2 points
  2. 1 point
  3. Daca ai un stil molcom de condus si nu te intereseaza reactii sportive, multitronicul este probabil varianta potrivita. Ramane doar problema fiabilitatii si a faptului ca nimeni nu prea stie sa le repare din cauza complexitatii foarte ridicate. Daca insa vrei ceva mai sportiv si esti dispus sa sacrifici putin (chiar foarte putin) din confort, atunci DSG este varianta pentru tine. Cat despre masinile din titlu, nu prea exista nicio dilema care e masina superioara, nici nu merita discutat.
    1 point
  4. Pai si de ce e ciudat? Dupa cum ai zis, in compresor nou ar intra 250 ml de ulei, iar mie mi-a zis ca n-am suficient ulei in compresor si mi-a completat cateva zeci de ml, pana a facut 'plinul' de 250 de ml. Nu vad nimic ciudat in asta. Eu la asta ma refeream ca mi-a completat, nu la aia 15 - 20 ml pe care ii baga aparatul odata cu freonul. Am scris clar mai sus ca a desfacut o conducta de pe compresor si a bagat ulei direct in compresor, nu prin vreo conducta. Poate ai inteles gresit mai devreme.
    1 point
  5. Nu se desluseste nimic, mai bine zi tu care sunt concluziile testului.
    1 point
  6. Acelasi sunet l-am avut si eu, doar ca era permanent, indiferent de temperaturile de afara. S-a golit instalatia de freon, s-a desfacut o conducta de pe compresor si s-a bagat ulei direct in el cu o seringa (cateva zeci de ml) si incarcare inapoi cu freon. Problema rezolvata. Acum nu zic ca n-o fi pe duca compresorul, dar macar incerc sa-i prelungesc viata. Tipul care a facut operatiunea mi-a zis din prima ca asta era buba (ulei prea putin in compresor) doar descriindu-i problema si sunetul, deci intalnise mai multe cu aceleasi simptome. :-D
    1 point
  7. Deci tu vi si arunci cu rahat intr-un produs, fara sa dai argumente, si repeti ca un papagal continuu ca nu-s bune, si pretul nu le avantajeaza? e 150-180 ron 1 amortizor. Faci reclama negativa si asa ceva nu este permis fara argumente, ti-am cerut argumente si nu am primit deci sa-ti fie sterse posturile si penalizat contul!
    1 point
  8. Nu stiu ce vorbiti voi, insa eu cu amortizoare kayaba excel G si arcuri kyb noi nu simt deloc masina rigida, amortizeaza foarte foarte bine fata de cum era cu cele originale. Posibil sa aveti altfel de amortizoare, sau ceva defect la masina (arcuri tasate, arcuri sport, arcuri DCC pe care voi ati pus amortizoare normale). M-am dat cu masina cu suspensie sport, sau cu masina cu toate bucsele powerflex, si aia era ridiga. Totodata am mers acu 5 zile cu un opel astra 2009 break, aia era foarte rigida cu suspensia standard, la gropi facea top top.
    1 point
  9. A sosit si footrest'ul de Audi TT, original, de pe o masina dezmembrata.S-a potrivit perfect, sta fix, doar in partea stanga, jos, ramane putin neacoperit. Dar nu ma deranjeaza deloc. Chiar schimba mult interiorul acum si cred ca, fara footrest, nu e complet setul de pedale de aluminiu, si e cam cea mai importanta piesa din set.Si niste poze:
    1 point
  10. Verifica/curata furtunul acela,pe motor e epuratorul care se curata/schimba 2 oringuri.Fa o scanare masinii...incearca sa scrii corect.
    1 point
  11. Salut , mi se apropie schimbul de ulei si as vrea sa-l fac singur ( cea mai mare grija de masina o ai doar tu). As vrea sa curat tot din motor adica tot uleiul vechi , gasisem un video pe youtube intr-un timp si nenea ala il curata cu apa distilata parca , adica scurgea uleiul si dupa aceea punea apa distilata pentru clatire dar mai trebuie pornit motoru cu apa distilata ca sa scoata uleiul din toate "incheieturile" ?Sau trebuie lasat pur si simplu asa , pe o parte pui apa distilata pe alta parte curge :)) Vreau sa fie coala cand ii bag ulei nou :) Deci ce ma sfatuiti , apa distilata? motor pornit sa "clateasca" bine sau simplu ?
    1 point
  12. Normal poti pune orice pe masina problema e ca sistemul asta are niste senzori si la ce "meseriasi" avem noi in serviceuri mai bine te lasi pagubas.La masina mea de exemplu , cand am fost la prima revizie se uita cam derutat ala de plimba masinile prin service.Si cred ca te ajunge si cam scump.
    1 point
  13. sry de intarziere am eu keyless!!! Hai sa explic cam ce face keyless ul asta ca o gramada de prieteni intreaba!!! deci pt inceput: keyless ul arata ca o cheie normala (numai ca pe partea comata scrie keysis ), se introduce il lochil de cheie si se lasa acolo. Acum intervine cheia normala care toti o avem. cheia normala trebuie sa fie in interiorul masinii ca sa poti apasa pe keysis ca sa poti porni masina. asa ca tu fain frumos stai ci cheia in buzunar si pornesti masina. acum trecem la usi: pe langa manerul normal de deschidere al usii, mai exista pe acestea ca un fel de bula, o unflatura pe care daca pui degetul si ai in apropierea ta cheia se deschide usa, daca nu ai cheia nu se deschide. deci afirmatia ca cu keysis te apropii de masina si se deschide singura e eronata. trebuie sa atingi manerul de la usa si respectiv bula ca sa poti deschide masina. aceeasi chestie e si la inchidere dar va spun ca nu merge ff bine. iesi din masina si atingi senzorul de pe maner si se inchide usa. faza naspa este ca parca ar avea un fel de delay ca dupa ce ai iesit din masina e nevoie de vreo 10 sec dupa care poti atinge manerul sa se blocheze usa. la fel e si cu porbagajul. daca ai cheia in apropiere si apesi pe semnul de la vw se deschide daca nu apesi degeaba. cam asta e keysis ul. pt alte intrebari postati ... sau explicatii mai precise
    1 point
  14. Si lasa-ma sa ghicesc, toate enumerate mai sus inainte de OE au fost cumparate din acelasi loc?
    -1 points
  15. Chiar daca e topic de golf 4, incerc si eu cu problema la un golf 5. Am comandat piesa care era rupta, clema aia mare de plastic care tine sufele de la macara. Stiu sa o schimb, am mai dat jos fata de usa, problema mea e ca nu stiu si nu mai pot sa pun nicicum nici clanta de la usa dreapta spate si nici butucul ala fals, care tine clanta. Pur si simplu clanta mea nu vrea sa intre si sa stea lipita de fata de usa. Am incercat operatia asta fara fata de usa, si intra si clanta si butucul in locul lor, insa cu fata de usa pusa nu intra neam. Am rasverificat fata de usa si e pusa corect, toate cel 3 tipuri de suruburi la locul lor, mecanismul din interior/broasca functioneaza corect. Care este ordinea?sau ma ajuta cineva cu un pdf ori vre-un sfat?
    -1 points
  16. noi sintem multi , tu esti singur anyway sint rigide rau si nici pretul nu le avantajaza, bafta all
    -1 points
  17. Eu nu am putut face niciodata 30.000 km asa cum ar trebui sa pot pentru ca imi scade intervalul pe la 26-27. Deci suma adunata nu da 30.000 ca da 27.000 de mii. Nu e cum spui tu. La un a6 3.0 bitdi, cu interval variabil am schimbat la 15.500 ca asa ma anuntat si a considerat el, masina mergand mult in oras. Conditiile de trafic din Romania sunt foarte bune, spre exemplu uleiul se distruge la temperaturi mari, spre exemplu pe autostrada in Germania cand merg unii cu 190 cand viteza maxima a masini e 180 in talon, masina mergand turata si fiind in sarcina. In romania folosesti toata plaja de turatie, si e putin probabil sa stai aproape de rosu timp indelungat. 2 Romania face parte din tarile in care intervalu e 30.000 km, dupa ce sa analizat situatia de fond. In dubai sau kazakstan, intervalul nu e 30.000 km din diferite motive. Sunt camioane care fac peste 100.000 km cu un schimb, si utilitare care fac 50.000-60.000 de km cu un schimb. Nu vad care ar fi problema sincer sa faci 30.000 cu un autoturism. Eu am mers pe circuit si nu am nici o problema, merge absolut perfect masina. Si sunt sigur ca merge mult si bine fara probleme, mergand pe circuit, avand soft si schimband uleiul la cat spune computeru!
    -1 points
  18. Stai linistit ca atatia agitati cat sunt in Germania nu sunt in nici o alta tara, ar merge cu 220 cu 1.6 tdi daca ar putea. Eu nu circul in oras, si am explicat ca daca circuli in oras intervalul ajunge repede la 15.000 km. Deci nu mai e problema cand faci intervalul ca te obliga el sa mergi mai repede. Pentru un gti 200, nu e nici o problema, nici 220 nu e. Pt un 2.0 tdi, 200 poate deveni o problema in timp. Si de multe ori aia cu 3.0 sunt mai linistiti decat aia cu 2.0 tdi si cred ca hatchback e denumirea normala nu hot-hatch. Turbina daca nu e stresata cum spui tu, o sa o schimbi repede ca se infunda. La fel si filtru de particule si egr in unele cazuri. De aia trebuie sa circuli cu masina nu sa o tarasti cu 1500 ture. Caz concret Jetta 1.6 tdi, dsg, masina de 4 ani, 45.000 km cumparata de noua condus preponderent in oras. Injectoare schimbate, egr dus dupa ce a iesit din garantie. Iti garantez ca daca mergeai in m cu ea sau trageai de ea in 3000-4500 ture nu aveai problemele astea la km astia. Dar dsg merge cu pana in 2000 rpm in mers normal, condusa de o femeie linistit si uite rezultatul. Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc. Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!
    -1 points
  19. E cam ciudat ce zici, pt ca in compresor cand ii schimbi uleiul intra 250 ml. In rest ca-ti baga 5 ml sau cat de ulei cand baga freon ala e altceva, nu uleiul care ajuta la functionarea compresorului.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!