Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.07.2016 în toate secţiunile

  1. Eu sunt de parere ca pe o masina care nu vine deloc de fabrica cu astfel de evacuare (y-2tevi) nu arata bine. Daca era un a4 b6-b7 pe care se intalnesc evacuarile astea era altceva, indiferent de motorizare. Acum... asta e parerea mea.
    3 points
  2. Nu vreau sa intru un polemica cu nimeni, pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui, dar eu as pune doua intrebari: ati verificat cum arata uleiul dupa 15k Km? Si daca da, vi s-a parut ca e ca si scos din bidon? Dar filtrul de aer dupa vreo ...7000 Km in Romania ?
    2 points
  3. OK, cred ca nu am itnrat pe acest forum ca sa ne masuram muschii sau cunostintele unii cu ceilalti, ci doar sa ne exprimam pareri ( mai mult sau mai putin argumentate , mai bune sau mai proaste ) - cu alte cuvinte nu e nevoie sa sun nici la Cluj si nici in Germania, caci nu ma intereseaza Asa cum bine ai spus la final, nu o sa ma convingi si nici eu nu te voi convinge pe tine. Fiecare procedeaza in felul in care doreste cu masina personala. Drumuri bune iti doresc!
    1 point
  4. In primu rand cred ca pt masina mea stiu putin mai bine ca tine ce e mai bine. Doi poti suna la reprezentanta in Cluj sa intrebi de mine si o sa iti explice oamenii ce si cum. 3 am descoperit probleme de fabricatie la masina mea inainte sa fie cineva pe forum in ro sau de sa vorbeasca de ele. Verific uleiul saptamanal si presiune in pneuri de 2 ori pe saptamana. Nu mi am luat Gti sa umblu la "bunica" la tara. Masina asta merge numai pe super asfalt, nu urca borduri si nici macar nu o sterg sa arate lacu ca nou. Masina e obsesia vietii mele, am incaltari de condus, conduc cu manusi etc. Si parchez masina la 10 m de orice alta masina. Masina mea din 66000 km, are 40.000 km facuti in afara tarii. Pentru motor mecanic vorbind, e mai avantajos sa existe fluctuatii de turatie. Crezi ca e bine sa mergi in 3800 rpm din 4500, cu un diesel 4-5 ore fara oprire? Sau cu 5500 cu o benzina? Motoru e mai protejat in Ro, ca nu ai unde sa mergi ca in Germania. Eu ma refer stric la motor! Nu vb de calitatea drumului, cantitatea de praf, sau alte detalii de genu! O sa ti fac poza sa vezi cum arata uleiul la 17.000 km facuti deja, ca sa nu avem discutii. Daca nu mergi turat pe rece, daca astepti sa se incalzeasca uleiul la 80-90 de grade si doar apoi folosesti potentialul masini nu va fi nici o problema. Daca vrei poti schimba uleiul la 3000 km, sau la 5000km, desfaci un surub cade tot jos, si complectezi pe sus cat ai nevoie. Poti face in fata blocului daca vrei si saptamanal. Te ai gandit vreodata uleiul ala folosit de tine ce face pentru natura asta si pamantu asta? Daca toti am schimba la 5000 km ulei, ar fi un dezastru ecologic. E masina pana la urma, nu e tigaia in care facem cartofi prajiti:)) E o gluma doar, sa nu te superi pe mine. Iti respect punctu de vedere si nu vreau sa te conving. Eu ti am zis parerea mea doar, ca e buna ca e rea nu are importanta. Daca vrei sa schimbi la 15.000 chiar te rog sa o faci.
    1 point
  5. Cam trebuie demontata..
    1 point
  6. de rigide , sunt rigide. si eu am pe fata Kayaba de cca 4000 km si cand dau prin gropi, se zguduie si bordul si .... dintii tot excel G am si eu cu versiune confortline la auto. eu am luat ptr spate tot kayaba, tinand cont de urmatorul aspect: la denivelari ( ondulari de asfalt, minisanturi ) de care sunt pline drumurile patriei, nu mai dau cu botul/burta de pamant, asa cum faceam cu vechile amortizoare care nu erau la final de viata cand le-am schimbat ( intre 55 si 65 % pe tester de suspensie ) si erau Sachs. asa ca, fiecare alege conform necesitatilor proprii.
    1 point
  7. daa ny el , verifica pe Radio sa nu ai bifat Voice comand - inactive
    1 point
  8. Eu as merge pe Audi. Nu poti sa vorbesti de performante cand pui in propozitie masinile astea doua. Audi e masina mai buna.
    1 point
  9. J502-Tyre pressure monitor control unitbehind rear bumper on right
    1 point
  10. Cam asa alearga gulfuletu
    1 point
  11. Din punctul meu de vedere nu este nici un upgrade de la GTI-->GTI Clubsport. Daca vrei asta, bagi un soft si aia e, te costa 500 EUR maxim. Upgrade ar fi sa treci la R de ex
    1 point
  12. Cine e interesat de kyb ultra sr.....le-am probat eu pe o jetta de 170 cp ..nu le recomand pe drumurile din Romania doar autoztrada Germania...de ce? Va zic: -stabilitatea e super super pe viraje zici ca esti cu formula 1 e fantastic de stabila se lipeste de asfalt de nu iti vine sa crezi -la comfort sunt praf inainte sa le pun va spun sincer ca aveam "pietre la rinichi acum dupa un ecograf au disparut toate pietrele" zici ca ai suspensia sudata nici nu zici ca ai amortizoare..proaste tare la comfort -ca durata de viata foarte proaste au tinut doar 30000 km fac joc mai ales pe fata in axul amortizorului si troncane valeu zici ca ai oale castroane dupa tine e valabil si la cele de pe spate Si ce sa mai zici ca amortizoarele au fost montate cu arcurile stock...nu le recomand deloc ...o sa le incerc si pe astea mai inferioare excel-g si daca si astea tin tot atat Japonezii sa isi ia kayaba si sa.... le vanda la ei acolo...
    1 point
  13. Da, sunt sigur ca era de la amortizoare, pentru ca le-am pus inapoi pe cele OEM care nu erau terminate si cu care masina era mai stabila. Cele KYB le-am vandut separat. :icon_thumleft: Acum nu spun neaparat ca sunt proaste, poate cele pe care le-am luat eu erau "super contrafacute". :D Oricum, daca am patit-o cu ele, nu mai risc a doua oara. Asta era pe fosta Bora de 1.4 16V. :beer:
    1 point
  14. E aiurea sa iti dea o masina din service fara sa fie spalata macar la exterior si curatata cat de cat la interior, adica sa nu fie jeg care a fost produs de ei in timpul reparatiei.
    1 point
  15. noi sintem multi , tu esti singur anyway sint rigide rau si nici pretul nu le avantajaza, bafta all
    0 points
  16. extrem de rigide inseamna ca ma apas pe masina si nu coboara nici un cm parca e tank, excel-g, arcuri standard
    0 points
  17. Stiti care e problema? schimbati amortizoarele, insa trebuie rezolvate toate problemele de suspensie, inclusiv arcuri tasate sau moi care automat scurteaza mult viata amortizoarelor. Eu am schimbat de 30 000km fix toata suspensia si inca se tin ca noi amortizoarele, fata x2 erau facute Spania. spate x2 erau Cehia insa am schimbat tot, inclusiv 4 arcuri.
    -1 points
  18. Salutare, dati-mi un sfat, trebuie sa schimb uleiul daca are doar 6000km dar a trecut un an jumate de la ultimul schimb? E ok sa pun Castrol Magnatec A3/B4, 10W40 (tot 10w40 a avut si inainte si din cei 6000km eu am facut ~5000 si nu a scazut deloc nivelul)? sau recomandati 5w40? sau alta firma
    -1 points
  19. Nu stiu ce vorbiti voi, insa eu cu amortizoare kayaba excel G si arcuri kyb noi nu simt deloc masina rigida, amortizeaza foarte foarte bine fata de cum era cu cele originale. Posibil sa aveti altfel de amortizoare, sau ceva defect la masina (arcuri tasate, arcuri sport, arcuri DCC pe care voi ati pus amortizoare normale). M-am dat cu masina cu suspensie sport, sau cu masina cu toate bucsele powerflex, si aia era ridiga. Totodata am mers acu 5 zile cu un opel astra 2009 break, aia era foarte rigida cu suspensia standard, la gropi facea top top.
    -2 points
  20. Deci tu vi si arunci cu rahat intr-un produs, fara sa dai argumente, si repeti ca un papagal continuu ca nu-s bune, si pretul nu le avantajeaza? e 150-180 ron 1 amortizor. Faci reclama negativa si asa ceva nu este permis fara argumente, ti-am cerut argumente si nu am primit deci sa-ti fie sterse posturile si penalizat contul!
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!