In primu rand cred ca pt masina mea stiu putin mai bine ca tine ce e mai bine. Doi poti suna la reprezentanta in Cluj sa intrebi de mine si o sa iti explice oamenii ce si cum. 3 am descoperit probleme de fabricatie la masina mea inainte sa fie cineva pe forum in ro sau de sa vorbeasca de ele.
Verific uleiul saptamanal si presiune in pneuri de 2 ori pe saptamana. Nu mi am luat Gti sa umblu la "bunica" la tara. Masina asta merge numai pe super asfalt, nu urca borduri si nici macar nu o sterg sa arate lacu ca nou. Masina e obsesia vietii mele, am incaltari de condus, conduc cu manusi etc. Si parchez masina la 10 m de orice alta masina.
Masina mea din 66000 km, are 40.000 km facuti in afara tarii.
Pentru motor mecanic vorbind, e mai avantajos sa existe fluctuatii de turatie. Crezi ca e bine sa mergi in 3800 rpm din 4500, cu un diesel 4-5 ore fara oprire? Sau cu 5500 cu o benzina? Motoru e mai protejat in Ro, ca nu ai unde sa mergi ca in Germania. Eu ma refer stric la motor! Nu vb de calitatea drumului, cantitatea de praf, sau alte detalii de genu!
O sa ti fac poza sa vezi cum arata uleiul la 17.000 km facuti deja, ca sa nu avem discutii. Daca nu mergi turat pe rece, daca astepti sa se incalzeasca uleiul la 80-90 de grade si doar apoi folosesti potentialul masini nu va fi nici o problema.
Daca vrei poti schimba uleiul la 3000 km, sau la 5000km, desfaci un surub cade tot jos, si complectezi pe sus cat ai nevoie. Poti face in fata blocului daca vrei si saptamanal.
Te ai gandit vreodata uleiul ala folosit de tine ce face pentru natura asta si pamantu asta? Daca toti am schimba la 5000 km ulei, ar fi un dezastru ecologic. E masina pana la urma, nu e tigaia in care facem cartofi prajiti:)) E o gluma doar, sa nu te superi pe mine.
Iti respect punctu de vedere si nu vreau sa te conving. Eu ti am zis parerea mea doar, ca e buna ca e rea nu are importanta. Daca vrei sa schimbi la 15.000 chiar te rog sa o faci.