Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.07.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 la mana esti in topic de passat cc si nu ai postat unde trebuie 2 la mana dsg 7 nu are ambreiajele imersate in ulei,deci prin urmare nu se schimba uleiul la ea1 point
-
Vreau un naked cat mai usor, de maxim 80CP. Ideal este Yamaha MT07 (74 CP, 160 kg la gol), dar este cam scump. Pe doi este Yamaha XJ6 (78 CP si 183 kg la gol) si cred ca asta voi cumpara. Imi place si Kawasaki ER-6N (am facut scoala pe el) si este cel mai ok la pret. Cam astea sunt pe shortlist. Bugetul este de aproximativ 3000 EUR (stiu...nu gasesc MT07 in banii astia).1 point
-
Mazda 6 cred ca pica din discutie in special varianta diesel, deoarece este euro 3 (taxa monstru) si are mari probleme cu rugina la aripile spate si praguri, nu exagerez cand zic probleme mari.... gen dacia 1310. In orice caz eu presimt ca utilizatorul e cam indecis, si are un buget prea limitat, pt ca o mazda din 2004 o gasesti la 3000 euro pe cand un passat incepe de la 5000 euro si nu e cine stie ce. Deci eu zic ca el are un buget de 4000-5000euro ceea ce e prea putin pt toate masinile enumerate acolo. A3/g5/b6 incep de la 6000 euro, cu dotari multe si km acceptabili, (~200 000km).1 point
-
Nu s-a simtit nimeni jignit. Insa, problemele alea(marea lor majoritate) sunt specifice codului motor BMP - foarte important si de specificat . Cel mai "firav" motor de B6.1 point
-
Dupa ce vad Ateca iau o decizie asupra viitoarei masini. Pana atunci nu ma grabesc pentru ca din pacate oricat m-as invarti nu o sa pot sa iau ceva care sa imi gadile toate "casutele". Trebuie sa tin cont si de faptul ca ma duc binisor spre 27-30k/an asa ca costurile de rulaj/intretinere nu am cum sa nu le iau in calcul. La un calcul rapid imi ies undeva la 15.000 ron pe an costuri de utilizare ( combustibil+ intretinere+ rca+ casco) care totusi sunt niste bani. @Andrei_Tdi da, cu cea mai mare placere. Poate reusesc sa mai ajung duminica dimineata la Junior la intalniri. Dau de veste .1 point
-
Salut, Vorbim de consumuri dar discutiile sunt de amorul artei pentru ca nu isi face nimeni griji. Stiu ca masina consuma mai mult decat altele asemenea ( skoda, golf) dar nici ca imi bat capul sau ca ma doare capul. Stilul meu de condus oricum nu e unul economic ci mai degraba orientat spre placerea condusului. Ceea ce ma intereseaza este ca masina sa livreze, sa nu existe probleme pentru ca eu sa fiu concentrat pe a ma bucura de drum si de persoana cu care calatoresc. Restul e can can cum s-ar spune. Ps: testatul asta la limita pe Paraul Rece tare imi e ca nu e aceeasi mancare de peste intre cele doua masini. Dar asta e o discutie care implica chestii mai putin legale asa ca nu are rost sa o continuam.1 point
-
Asta e amuzant. @Justin91, man, daca ai laut teapa cu masina ca ai pus dotarile inaintea starii tehnice si acum tragi ponoasele, nu inseamna ca trebuie sa influentezi si alte persoane la modul asta. Pe bune. Si apoi, "proprietar de B6 2.0 tdi 4motion" in adevartul sens al cuvantului, te poti numi dupa o perioada mai lunga decat acele cateva luni de cand detii tu masina. No offence.. @phenom Stii ce nu ai mentionat tu deloc? Care e bugetul pentru achizitie! Ar fi util, am putea sa iti dam sfaturi pertinente.1 point
-
Am tot citit zilele astea comparative între Leon si Golf echipate cu 2.0 tdi de 150 cp ( ams, autobild...) si deloc suprinzator am găsit următoarele concluzii: - Golful oferă cel mai potent pachet. - Leonul e cel mai sportiv din clasa - desi echipate cu același motor Leonul e mai rapid atât pe 0-100 cât si pe reprize. - atât consumul declarat cât și cel real este mai mare la Leon. Asadar softurile celor două sunt total diferite iar în timp ce Golful este setat sa ofere o experienta cât mai rafinată Leonul își respectă ADNul si este setat pentru performante maxime. Good job SEAT!1 point
-
1 point
-
Mno, pe mine ma lasa rece culoarea asta....este..meh. Daca era mată da....era wow wow, asa este exact cum au spus si colegii...neterminata. Mergi pe jante hyper silver, zic! Ps: nu lua în seamă ce zicem noi p aici..tu sa fii mulțumit.1 point
-
Android Auto nu este inca disponibil oficial pe Google Play Store Romania. Asa ca: - pe telefon trebuie sa ai versiunea de Android minim 5.0 - in Settings undeva la Security trebuie sa activezi instalarea din Unknown Sources - downloadezi de aici aplicatia Android Auto. Pe asta o folosesc si eu. Nu incerca sa o iei pe cea mai noua pt ca e x86 - instalezi, deschizi aplicatia si ii dai permisiunile cerute - conectezi telefonul si astepti sa fie identificat. (ar fi util ca in settings la media unit sa selectezi preferred mode Android Auto) - pe ecranul telefonului o sa-ti ceara permisiunea de pairing Bluetooth - de asemenea va mai face update/ download la o serie de aplicatii (Google Music, Voice, Services, etc) - restul e cam de la sine1 point
-
Exista o aplicatie gratuita pe Google Play: VAG DPF Free, unde va arata Soot Mass (g) cat timp face regenerare, si cand a fost facuta ultima regenerare. Am observat ca atunci cand la Soot Mass ajunge la 24g se incepe procesul de regenerare unde va anunta de cate minute a pornit acest proces si o sa mai observati cum din acel 24g incepe sa scada. De obicei tine cam 25-30min indiferent daca esti pe loc sau in mers. Cand acel Soot Mass ajunge de la 24g la 6g se termina procesul de regenerare. Apoi in functie de cum o calci sau cand este motorul rece se incarca mai repede filtrul. Asa sti cel mai bine cand o sa aibe loc regenerarea si poti sa iesi cam 20km in drum intins sa isi faca treaba sau stand pe loc, timpul este aproximativ acelasi, in drum intins isi face aerisire mai buna motorul, nu se incinge asa tare ca si cand ai sta pe loc. Mai exista si varinta cu plata a acestei aplicatii 18,50 lei care iti arata exact cat este de incarcat filtrul de particule in procente si mai multe detalii despre regenerare. Vedeti in poze pe Google Play. Va trebuie un adaptor wireless sa va puteti conecta la aplicatie si asta e tot! Eu sper sa va ajute!1 point
-
1 point
-
1 point
-
se conecteaza acel furtun la bidonul de ulei si se tine mai sus decat cutia. restul e simplu, curge uleiul in cutie.1 point
-
Sa le luam pe rand. Ai deja un sistem de franare bun dar si masina e grea, ceea ce inseamna energie cinetica mare care trebuie transformata in caldura de sistemul de franare. 1) EBC yellowstuff sunt niste pocnitori. Incearca ceva Pagid RS29 daca vrei anduranta mare si bite bun. Sunt altele si mai bune gen Carbotech, Carbone Lorraine, Performance Friction, Endless...dar scartaie tare si fac mult praf pe janta. Astea iti dau acel bite extrem de puternic dar e greu de mers cu ele pe strada ! 2) La discuri diferentele sunt f mari intre OEM si un disc bine calit. Aici totul depinde de stilul tau de franare si cata temperatura ai de gand sa pui in frane. Pentru 1-2 frane mai puternicute sunt decente si alea OEM. Daca vrei frane de la 150-180 la masina aia, trebuie sa pui macar un Tarox F200 ( e vreo 400E setul) sau mai sus, ceva Racing Brake, Ap Racing ... Si eventual din 2 bucati. 3) Furtunele de frana OEM de pe sistemul tau sunt ranforsate bine fata de alea de pe GTI dar nu sunt chiar ca si alea din inox. Chestia cu pedala moale dupa furtunele de inox e o baliverna. Cei ce au zis asa nu au aerisit cum trebuie frana dupa. Eu am furtune metalice la ambele masini si schimbarea pedalei a fost in bine. 4) descrierea e ceea ce patesti tu la cele 2 feluri de franare e absolut normala. Daca vrei sa menajezi frana, franezi scurt si puternic. Daca tu franezi mediu de la 150 la 80, tii placuta presata pe disc mult timp si cresti temperatura placutei ( care nu rezista oricum prea mult daca e oem) si duci temperatura in lichidul de frana care fierbe si devine compresibil din cauza bulelor de aer care se dezvolta pe traseu. Atunci apare pedala moale si normal ca nu poti sa mai dai inca o frana brutala de la 80 in jos. Oricum, stilul asta de franare nu e sanatos pentru nici un sistem, asa ca ar fi bine aici sa schimbi si tu modul de franare. Lichid de frana foarte bun e Motul 660 sau mai sus Castrol SRF ( daca vrei sa dai 500ron pe 2L ca astia nu fac decat la bidon de 1L si tie iti intra putin peste 1 L). Atentie > Daca ai fiert idata lichidul, el isi revine cand se raceste dar niciodata nu va mai avea performantele dinainte, adica la urmatoarea frana puternica, pedala se va inmuia mult mai repede. De asemenea mare atentie la cine faci montajul, sa faca aerisirea calumea !1 point
-
va multumesc mult....faza e ca nu.mi apare nimic pe pe mdf sau pe navigatie sa pot connecta telefonul la bluetooth...pe navigatie cand intru la media-bluetooth audio pe butoanele stanga dreapta pe care le poti accesa si cu touchscreen.ul ....raman goale...am vazut intr.un clip pe youtube ca acele butoane apareau pt a putea conecta telefonul.... la mine raman goale...am navigatia aceea cu ecran mic... comenzi pe volan pt tel.... un suport pt telefon sau nush ce e ala in partea dreapta... si modulul bluetooth sub scaun care are seria 1k8 035 730 d nush care ar fi problema...1 point
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00