Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.07.2016 în toate secţiunile

  1. M-am gandit si eu mai bine si clar nu e deloc stilul meu, asa ca voi merge clean look pana la capat. @deenman evident ca voi schimba pe parcurs piese care trebuie schimbate, doar ca aia mi se pare ceva normal, de-aia nu am mai mentionat. Modificari vor fi... Insa voi merge spre oem+, fara schimbari drastice.
    2 points
  2. 2 points
  3. @cristi511 Daca merg pe finantare o sa iau cel mai probabil A200 cu pachet AMG sau Polo GTI, insa nu sunt foarte convins sa aleg varianta asta (iese rata destul de mare). Daca nu iau finantare, e greu de zis. Oricum trec pe benzina.
    1 point
  4. Daca vrei vag diesel in 4 cilindri, post 2004-2005, toate vor putea avea probleme in egala masura, atata timp cat bubele tipice au fost rezolvate (cel mai probabil). Adica daca de passat ti-e teama, ia aminte ca si Golf5/A3 8p impartasesc probleme similare. BKD-ul spuneai ca l-ai research-uit si stii de problemele la chiulasele tip A si B. De 1.9 si problematica tipica e plin forumul. Dar, dupa cum spuneam, vbind deja de masini de aproape 10 ani vechime, cel mai probabil problemele au fost remediat. Daca nu, va fi vizibil la vizionare. Daca nu circuli mult, ori faci sub 20.000km/an si multi in oras, uita-te la un motor pe benzina. Problemele care pot aparea sunt mai reduse si mai putin costisitoare.
    1 point
  5. De la rulment de obicei!!
    1 point
  6. Da as vrea o cutie magica de la compania DSG
    1 point
  7. Rudi,lasa desenele de pe capota,mergi pe custom normal ca si pe bolf si iese brici Cat despre mici mod-uri,evident ce rost are daca o tii stock?:D dar ideea e sa folosesti piese care sa bata cu aceeasi an/stil,de exemplu plasa de TT (mentionata mai sus) e OZN pe langa toata masina,lightyears away...
    1 point
  8. Pana la urma s-a rezolvat problema consumului prin update la SW unității. Din pacate, cu variantele de SW 5xxx, unitatea se bloca si își făcea reboot la fiecare 5 min, indiferent de ce făceam, drept urmare, am revenit la SW 4020 - cel original. Ma bucur ca am scăpat de toate probleme, oricum!
    1 point
  9. Mergi si tu fara copil. Fii-mea n-are probleme cu viteza si curbele, insa cu 4mo se poate merge mai tare decat poate ea accepta, asa ca daca e drum de fuga si viraje si vreau cu golful plecam fara ea
    1 point
  10. In final am cumparat KYB excel g pe gaz de la karma cu 155ron.Imi par destul de ok ,masina are o tinuta mult mai buna.Amortizoarele de pe masina erau cele originale(2002,232tkm☺).Praf,evident.
    1 point
  11. Sa revenim cu detalii despre ce am mai facut la masina Am avut niste mici probleme "scurgeri de ulei" pe partea de motor si anume ( clapeta egr si capac mecatronic ), cu aceasta ocazie am curatat si galeria de admisie, clapeta de control, clapeta egr, am luat garnituri noi, se pare ca problema a disparut cu scurgerea de ulei, pe partea de DSG, am luat garnitura de la capacul de mecatronic + capacul de mecatronic, care nu arata prea bine, avand putina rugina pe el. Am avut si conducta de inalte care era ruginita si am schimbat-o si pe ea. Masina a mai primit niste upgrade-uri: - oglinzi electrice rabatabile cu puddle lights ( oglinzi de B6, nu le suport pe cele de B7, nu sunt de acolo ca si linie a design-ului ), buton rabatare oglinzi - climatronic nou, rama aluminiu - rns 510 ( avand rns 315 inainte ) - grile de ventilatie chromate, piano black, iluminate - insonorizant ( Stp ) fete de usi interioare - exterioare, fata/spate, kit boxe fata/spate MB Quart QM-165 Golf VI ( mid-bass 166 mm, tweeter 25 mm ), amplificator Pioneer GM-D1004, subwoofer Alpine SWD-355 ( Subwoofer amplificat SWE-1244E + Amplificator Digital V-Power MRV-M250 ) Astept acum un upgrade mai mare si anume airride-ul, dupa voi continua pe partea de interior.
    1 point
  12. Caterinca! Eu ma apucasem sa scriu un comment, nu m-am prins care e faza. Dupa aia am inteles aluzia cu pisica. Buna. Buna asta! Acum vizualizez si eu bascalia cu matza care inspecteaza pe acolo.. "What you have there, hhmmm?!"
    1 point
  13. Parca ziceai ca nu se vede intercoolerul.. Dar daca si o pisica se prinde ca ceva nu e stock acolo, atunci nu e sleeper
    1 point
  14. gicaskoda - Verifica knock sensor, e pe spatele blocului. In mod normal nu incurca schimbarea ambreiajului... AMac - poate fi si egr de vina daca supapa agata la inchidere
    1 point
  15. Gata si distributiiaaa. Claxon nu gasesc decat pe original si dureaza cateva zile. Asta e.. o mai ardem a la clovn cateva zile. Abia astept un drum sa vad si eu cum se misca masina. De ieri, pe oriunde am apucat sa merg, numai bara la bara a fost. Parca imi facea soarta-n ciuda! "Nu , nuuu..! N-ai voie sa vezi cum merge! Nuu nuuuu!"
    1 point
  16. Vi se pare normala gandirea asta? " Hmm...am x euro disponibili si vreau un golf neaparat! Ia sa vedem la ce pot sa renunt doar ca sa imi iau un golf!"???? Eu unul nu inteleg chestia asta...daca tot ai de gand sa faci un efort ( din modul in care colegul pune problema e considerabil) sa iti iei o masina pai zic ca ar fi ok sa ti-o iei echipata cum trebuie, nu cum iti permiti. Daca nu iti permiti un golf echipat cum trebuie inseamna ca nu iti permiti un golf si poate ar trebui sa iti reconsideri optiunile... O masina ti-o iei pentru un numar destul de mare de ani, timp in care s-ar putea sa iti dai seama ca ai nevoie de toate optiunile alea pe care le-ai dat jos doar ca sa-ti iei golful... N-am scris asta ca sa primesc aplauze de simpatie dar zic ca e cazul sa fim realisti cateodata...
    1 point
  17. Little mean silver machine. Din fata stance-ul se vede perfect Consumul a fost obtinut in regim de 90% in 4 cilindri. Oricum nu atat pentru consum am luat motorizarea asta, cat pt ca poate sa impace atat trafic urban, cat si extraurban cu performante bune pt mine cu un consum decent. Exact precum e Golful, jack of all trades, master of none.
    1 point
  18. Sper sa nu fie cu suparare! Dar jantele si culoarea etrierilor nu au nicio treaba cu masina... O pereche de jante OEM si etrierii pe argintiu sau negru ...
    1 point
  19. Daca faci "flush" la motor rezidurile o sa-ti infunde sau o sa se depuna pe alte piese din motor, cum ar fi pompa de ulei. Decat "flush" mai bine schimbi uleiul mai des si nu ai probleme.
    1 point
  20. Le-am cumparat de aici: http://www.audioalchemy.ro/accesorii/fonoabsorbant.htm - Lana fonoabsorbanta Intertechnik Sonofil si Lana fonoabsorbanta Acoustilux. Recomand Sonofil pe negru. Vin 2 bucati intr-un pachet - asta insemnand ca poti reface capacul de 2 ori. Pretul e de 4.50 euro pachetul (~20 lei + transportul). Sa-l rupeti pe jumatate, pentru ca este destul de gros, iar astfel va va ajunge sa refaceti buretele capacului cu o singura bucata. Am luat Sonofil pe negru si Acoustilux pe alb ca sa pot vedea care e mai bun, pentru a stii ce sa comand pe viitor (sunt ieftine si de aceea le-am cumparat pe amandoua). Merci, @C o s m i n
    1 point
  21. Multumesc! Some tunnel action: Pe drumul spre casa dupa Gumball 3000 Saptamana viitoare ajung si franele spate de R
    1 point
  22. Salut, ai PM pt detalii. Pentru feedback e cam devreme, insa pe franele stock am avut placute Yellowstuff cu discuri EBC USR si am fost multumit Multumesc! 7.5x18 ET51. Actual ET36 Nu e chiar asa rau cu 15mm pe fata, a inceput sa-mi placa cum arata. Ramane de vazut ce fac cu carenajul ala de la aripa Zilele astea trebuie sa comand inca un set de distantiere de 15 ca sa le pun pe spate. Cele de 10mm le pun la vanzare. Pt jantele de iarna trebuie 5mm, deci setup-ul final iarna va fi 8.5x17 ET45, PERFECT
    1 point
  23. N-as putea s-o numesc modificare but here we go Am reusit sa comand saptamana trecuta din Germania un sticker pt GTI-ul din grila, ma enerva ca fiind negru nu se mai vedea deloc. Mi se pare misto ce diferenta poate sa faca un rahat de sticker Cea mai noua "modificare" oricum e asta Dupa ce se mai incalzeste putin vremea o sa investighez daca e din flanse sau nu; au sub 7500km
    1 point
  24. Nu prea exista masini cu pompa electrica de servo care folosesc ulei rosu atf,toate folosesc ulei incolor sau verde.
    1 point
  25. De ce ? E bine sa fii habarnist si sa semnalizezi intrucat asta in general atrage atentia unor oameni informati iar unii dintre acestia sunt suficient de binevoitori pentru a te lumina cu cate un raspuns argumentat. Problema aici, pe langa niste informatii de tip "zvon" si cam fara logica, este adverbul cantitativ ("mult") care este de-a dreptul subiectiv. Cat de mult e "mult" ? 5%, 80%, 150% ? Si mai ales unde sunt afimatiile montatorilor (eventual si datele/cifrele) care ne arata cat de "mult" mai cald si uscat e procesul de ardere gpl ? Pentru ca sunt montatori (e drept, nu asa de renumiti ca cei pe care i-ai enumerat tu) care nu prea subscriu la afirmatia ta. Spre exemplu, in privinta temperaturilor cei de la LeadingPowerGas spun ca: Problema temperaturii in contextul uzurii scaunelor supapelor a fost tratata si AICI: La partea cu mult mai "uscat" ar fi cazul sa le spui celor care ti-au dat informatia ca sunt cu vreo 20 de ani "en retard" fata de ce se intampla pe planeta Pamant, nu de alta dar benzina aia care "ungea" a cam disparut de ceva vreme. Tot din materialul de mai sus (care este util si interesant in totalitate): Asa ca balaurii cu uleiul care se uzeaza prematur cu efecte asupra motorului cred ca trebuie lasati acolo unde le este locul, adica in povesti... In mod logic, daca uzura suplimentara a motorului ar fi cauzata de uzura accelerata a uleiului atunci ai schimba uleiul la 1000km si ar trebui sa nu mai ai probleme. Nu ? In fine...
    1 point
  26. astia la porsche imi fac schimbul la DSG 6 viteze la fiecare 60k km. ei zic ca asa recomanda producatorul. in sectorul 5 iti recomand pe astia: http://abssistems.ro/contact/ pentru un service in drumul taberei mergi la dudu pe timisoara. vezi despre el in zona de feedback si la oferte extinse de servicii.
    -1 points
  27. E super, decat sa freci la ele, vopsea.....!
    -1 points
  28. Nu sunt fan culoarea asta. Stiu ca e la moda, insa imi pare ieftina, neterminata. Nemetalizata, fara perla, nici mata nu e. Ceva foarte simplu, parca ar fi grund. E doar cu cateva nuante mai deschisa decat culoarea standard la VW, uranograu.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!