Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.07.2016 în toate secţiunile
-
Mi-am facut curaj ieri dimineata si m-am apucat de desfacut. Am dat bara jos si am schimbat becurile de xenon in prima faza. Am scris mai sus ca nu m-au lasat cele OEM, dar nu cred ca mai aveau multa viata oricum. Much better cu becurile noi Dupa asta am lipit noii magneti in bara. I-am pus cu poxipol transparent si ca sa fiu sigur ca raman acolo am pus niste poxipol colorat/clasic peste ei. Magnetii din bara sunt: neodim disc 25mm x 5mm, N48; forta de aderenta cca. 10 kg Magnetii de pe numar: neodim disc 25mm x 3mm, N48; forta de aderenta cca. 5.25 kg Probabil un pic overkill, but better safe than sorry Lookin' good cu Osram CBI /end2 points
-
lookin good! bv. deci acum tre sa scazi la timp. recomand si sway bars. eu nu am voie. fac...enorm. tocmai am scos un 2.10, pe 36 de grade afara si 55 la asfalt. locul 3 in etapa care s-a incheiat.2 points
-
1 point
-
Cine pleaca spre Grecia (Thasos) pe 31 Iulie? sa ridice manuta sus! Poate facem o coloana VW Caut camarad de drum!1 point
-
Eu unul as renunta la: computer Premium, keyless, pachet business, pachet conectare comfort, park assist (deci doar park pilot), roate de rezerva, selectarea modului de conducere, sistem de navigatie (ai App-Connect la o adica ca last resort). De aici cred ca ai castiga vreo 1900 EUR aprox. La nevoie ai mai putea renunta la parbriz incalzit si/sau oglinzi rabatabile (desi oglinzile le vei folosi tot timpul + cand dai in R cea din drepta se lasa si te ajuta la borduri). In plus insa eu as spune ca ai avea nevoie de alta culoare decat cea standard care mie imi nu imi place deloc, deci macar + 122 EUR pentru alb.1 point
-
ok, opel astra sau megane in locul rapidului, dar ideea a fost inteleasa si e f corecta. Nu faci compromisuri la dotari, faci la nivelul all-round al masinii si iei opel astra de exemplu. pana la urma se reduce de a lua ce e mai potrivit pt nevoile si gustul fiecaruia. si, fara alegeri/compromisuri extreme.1 point
-
Dada Si sa stii ca cu toate astea, sunt destui care se limiteaza la faptul 'ah, e o Skoda.. Ce poate fi de ea?'1 point
-
1 point
-
Nu ma intelege gresit, este bine ca fiecare dintre noi sa tindem si sa vrem mai bine, dar cateodata trebuie gandit la rece. Personal ( desi recunosc spre rusinea mea ca nu am facut asta pentru ca am luat masina de pe stoc cu plata cash) m-as gandi in primul rand la confortul in habitaclu: - scaune incalzite - ergo - parbriz incalzit - media plus - parking sensors - volan multifunctional Pe urma vin mofturile: - xenon/led - tehnologie de conectare - park pilot - dsg - si altele. Din moment ce colegul se uita la 1.4 de 125....oare nu ar fi mai castigat daca ar lua 1.0 si diferenta ar baga-o in dotari? Ca e clar ca motorizarea nu conteaza.1 point
-
Pai asta a fost si ideea de la bun inceput. Sa fie cat mai aproape de conceptul de "sleeper". Ma rog, atat cat se poate. Acum imi pare rau ca i-am facut si tips-urile alea - desi arata bine - ca mai dau de banuit. Mai ales ca se se inegresc repejor. Trebuie sa repozitionez si ceasul de boost.. Nu de alta,d ar de cand l-am pus, nu si-a mai infoiat nimeni muschii la mine cand eram primii la semafor. Nu sunt adeptul liniutelor dar momentele erau savuros de amuzante. A se citi ca ma refer la masini similare sau diesel mai puternice, alti pasionati cu softuri si ceva icnredere in pedala.. altii cu Cupre, GTI-uri nici nu se oboseau sa-mi dea atentie din start!1 point
-
@Anorganix, stiu de setare, le-am pus pe varianta reocomandata byte12, intensitate 36%, pe 46% aveam impresia ca lumineaza mai tare cele din exterior si nu erau uniforme. PS: Intensitatea este mai mult decat satisfacatoare, pot spune ca noaptea pe pozitie lumineaza mai intens decat vechile lampi. In poza asta m-am jucat cu setarile de lumina ca sa se vada mai bine forma luminii de pozitie, in realitate erau mult mai luminoase1 point
-
+1 pentru triple, se cerea un "fundulet" de facelift! Va arata foarte bine cu LED-urile OEM pentru ca au o dispersie uniforma a luminii (spre deosebire de balariile chinezesti "error-free"). PS: da, asa cum bine zice @Cosmin ZKG, intensitatea se seteaza cu VCDS-ul la nevoie. La 100% ti-e greu sa te uiti la lumini noaptea/pe ceata.1 point
-
1 point
-
Am revenit cu noutati. -Revopsire integrala nardogrey (de pe RS3/RS7/etc) -Faruri noi OEM (am renuntat la pleoape) -Difuzor bara spate RS+ concept -Jante BBS CK 8x19'' et44 si cu distantiere 1cm spate (deci et34) Astept opinii de bine sau de rau. P.S. Rog un moderator sa modifice titlul topicului in "Octavia 2 - 1.9tdi - Nardogrey"1 point
-
Trebuie sa scoți capacelul cu `air bag` si sa desfaci surubul cu o cheie torx ( nu mai stiu exact de cat). Baga un varf de surubelnita sau cutit sa il scoti cu grija sa nu intepi tapiseria si ai sa iti dai seama ce e de facut in continuare1 point
-
cam multa agitatie cu acest Polytron de care nu a auzit multa lume... In aceiasi bani iei un ulei decent si recunoscut... Fuchs Titan 5W30, Motul Specific 507.00, etc etc1 point
-
Et 50 am eu pe alea de iarna,merg dar as putea spune ca sunt cam in interior.Daca ai de ales et 42 e normal,eu nu am gasit. Referitor la 6j,maxim poti pune latime 205 pe ele,daca iti trebuie cauciucuri mai late cauta 6,5 j sau 7 j.1 point
-
Unde te grabesti asa tare? te mai poate tine ambreiajul si 20-40 000km inainte sa cada, nu esti singurul caruia ii face zgomote ambreiajul. Cand incepe sa-ti patineze in ultima treapta poti sa-l schimbi, pana atunci ramai cu el.1 point
-
Salut, la fel am patit si eu.Am schimbat bordul si acum imi arata mult mai mult adica daca merg cu 30 la ora pe bord imi arata 50. Cum ai rezolvat problema?1 point
-
Vi se pare normala gandirea asta? " Hmm...am x euro disponibili si vreau un golf neaparat! Ia sa vedem la ce pot sa renunt doar ca sa imi iau un golf!"???? Eu unul nu inteleg chestia asta...daca tot ai de gand sa faci un efort ( din modul in care colegul pune problema e considerabil) sa iti iei o masina pai zic ca ar fi ok sa ti-o iei echipata cum trebuie, nu cum iti permiti. Daca nu iti permiti un golf echipat cum trebuie inseamna ca nu iti permiti un golf si poate ar trebui sa iti reconsideri optiunile... O masina ti-o iei pentru un numar destul de mare de ani, timp in care s-ar putea sa iti dai seama ca ai nevoie de toate optiunile alea pe care le-ai dat jos doar ca sa-ti iei golful... N-am scris asta ca sa primesc aplauze de simpatie dar zic ca e cazul sa fim realisti cateodata...0 points
-
este o parere preconceputa a romanilor"priceputi" ca un motor benzina nu tine mult, sau nu tine cat un diesel, asta ca sa isi justifice alegerea lor economica disel.... tin suficient ,cat sa nu repari la el chiar daca ai 300000km pe bord. intrebati de curiozitate taximetristi care au solentza cati km au cu ele si daca au facut ceva la motor... si asta la un motor frantuzesc....uitati daciile vechi carora le faceai segmentare la 400000, sant alte materiale si alte tehnologii acum... parerea mea, care este.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut, Tocmai mi-am achizitionat masina din semnatura, si trebuie sa merg sa fac schimbul de ulei. Voi merge la Avia Motors Pantelimon, vroiam sa ii fac schimbul cu Castrol long life iii, dar un prieten m-a sfatuit sa schimb cu Polytron, este mult mai bun. A mai facut cineva schimbul cu el la CC TDI ? Cei de la Avia ma lasa sa vin cu uleiul meu, si programarea o am sambata . Cod motor CFGC. Mersi-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00