Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.07.2016 în toate secţiunile

  1. Am revenit cu noutati. -Revopsire integrala nardogrey (de pe RS3/RS7/etc) -Faruri noi OEM (am renuntat la pleoape) -Difuzor bara spate RS+ concept -Jante BBS CK 8x19'' et44 si cu distantiere 1cm spate (deci et34) Astept opinii de bine sau de rau. P.S. Rog un moderator sa modifice titlul topicului in "Octavia 2 - 1.9tdi - Nardogrey"
    3 points
  2. Bun, s-a terminat si weekndul asta. +400 de km dintr-un foc, +900 per total . Am tras de masina cat s-a putut iar aceasta nu m-a dezamagit. Drumul a fost aglomerat atat la dus cat si la intors dar fiindca nu a fost politie s-a mers intins si relativ linistit. A fost o escapada incredibil de misto, am dormit 2 nopti pe velier ( in port bineinteles) iar pe zi am iesit la "plimbare" urmand linia tarmului si "alergand" dupa vant. Am invatat sa navigam, sa facem volte, sa simtim vantul, sa controlam un vas de 44 de picioare (asa se vorbeste in lumea asta). A fost genial, ca o gura de oxigen. Nu de alta dar n-am ratat si o baie in Vama ( de control si strict pentru comparatie )iar de acolo impresia e atat: culoare si clatite. Este o senzatie speciala sa te deplasezi fara zgomot si sa realizezi ca doar prin priceperea ta in a intelege fizica, natura si barca poti ajunge unde vrei...sau nu . Restul de party pe velier (plaja, alcool, muzica, glume, voie buna) nu cred ca are nevoie de detaliere. Totodata am vazut si niste "mamuti" in curs de livrare (da da, inca mai exista industrie in Ro) dar si o parte (cred eu destul de consistenta) din flota militara autohtona Recomand cu drag experiente de genul oricui simte nevoia sa isi incarce bateriile intr-un alt mod. Este magic sa petreci ore pe mare fara telefon ( ai semnal dar nu iti arde), fara zgomot de motor, ascultand vantul, sunetul facut de velatura si carena care despica valurile cu aplomb. GENIAL!
    3 points
  3. Testerul iti spune multe daca stii ce sa faci cu el. Pompa poate avea momente cand se blocheaza si apoi merge ok/clapeta nu face fluctuatii decat in relanti si nu in mers.
    1 point
  4. La clapeta te ai uitat spun asta pentru ca am vazut ca se accelera singura...dupa ce a pornit intr un final si apoi se opreste brusc...
    1 point
  5. Mi-am facut curaj ieri dimineata si m-am apucat de desfacut. Am dat bara jos si am schimbat becurile de xenon in prima faza. Am scris mai sus ca nu m-au lasat cele OEM, dar nu cred ca mai aveau multa viata oricum. Much better cu becurile noi Dupa asta am lipit noii magneti in bara. I-am pus cu poxipol transparent si ca sa fiu sigur ca raman acolo am pus niste poxipol colorat/clasic peste ei. Magnetii din bara sunt: neodim disc 25mm x 5mm, N48; forta de aderenta cca. 10 kg Magnetii de pe numar: neodim disc 25mm x 3mm, N48; forta de aderenta cca. 5.25 kg Probabil un pic overkill, but better safe than sorry Lookin' good cu Osram CBI /end
    1 point
  6. Bai ce-i drept, dupa ce v-ati infoiat toti turbinele pe aici nu am mai putut rezista si am dat buzna peste Eric! Ce pot sa zic, e altceva. Desi, la primul run pe dyno am fost placut surprins sa vad ca masina avea 202 cai si vreo 440Nm, eu banuind dupa comportament si promisiuni ca ar avea vreo 190-195. Dupa FMIC si mici ajustari a ajuns la ce se vede, 216 hp si ~470Nm. Masina trage acum mereu la fel gratie FMIC-ului nou si mai bine datorita ajustarilor. Fumul e ca la o masina stock. La evacuare nu am umblat si nu cred ca voi umbla. E drept, as castiga inca vreo 10 cai si mai mult pe partea de cuplu dar de e sa raportez gain-ul la costuri de realizare, apreciez ca nu merita. Plus ca nu sunt adeptul evacuarilor pe diesel - si apoi mai este si problema tipica la revanzare. Cand am vrut sa o dau acum ceva timp, multi au strambat din nas pentru pura idee de "soft", d-apoi sa o mai auda si horcaind and stuff.. Vbind de principiu aici, caci nu mai am de gand s-o dau prea curand. In schimb, tot Tank Jr. este.. in pofida cifrelor, tot nu se simte precum a ta. Nu musca si nu este brutala. Dar pentru gabaritul ei, este mai bine ca niciodata. Turbo-ul in schimb, tot mai greu intra (atat poate) si poti observa asta comparand graficele noastre. Concluzionand, sunt chiar multumit si suprins de rezultat. La asta cu ce i-am mai facut din 2014 e dificil, trebuie sa ma gandesc.. O sa incerc sa punctez treburile dar nu promit ca voi nimeri si ordinea corecta din pdv cronologic. Asadar: - am aruncat mizeria de husa de pe volan ! Worst choice ever pentru a proteja volanul. Nu recomand! - i-am facut faruri bixenon custom cu lupe Morimoto de 3.5" si becuri d2s de 4300K de care sunt extrem de multumit. Raport ce primesti pentru cat dai excelent! Lumina este peste bixenonul de fabrica. E drept, n-am cornering, autoleveling sau mai stiu eu ce alte nebunii dar sincer sa fiu, nici nu le simt lipsa. - Am revopsit aproape 70% din masina la colegul @dr_junior1980, care a facut o treaba excelenta, diferentele de vopsea fiind ca si insesizabile. Masina suferea de ciupituri de pietricele pe buza capotei si a plafonului care o dadusera in rugina dupa iarna trecuta, aveam tot felul de bucurii facute de binevoitori si infundaturi cauzate de alte portiere atent deschise.. asa ca n-am avut de ales. - i-am schimbat tot ce inseamna amortizoare, discuri, flanse, brate, bucse la 125.000 nu pentru ca ar fi avut probleme ci pentru ca am considerat ca dupa aproape 9 ani, e cazul sa le inlocuiesc cu unele proaspete. Nu am facut niciodata carpeli sau am mers pe principiul "lasa ca mai merge". - am schimbat iar o caseta de directie... de ce naiba, nu stiu... aparent sunt facute dintr-un compozit de rahat. La propriu. - am schimbat tunerul Cam atat imi trece prin minte momentan. Daca imi mai aduc aminte, completez. Saptamana asta sau cealalta, in functie de cum gasesc timpul necesar, va intra in service pentru distributie si verificarea completa trimestriala. Pozele sunt mai vechi, dar din lipsa de altele noi, le urc pe acestea. Revin cu unele fresh cand voi avea ocazia sa le fac.
    1 point
  7. Inspectia am facut-o mereu la 2 ani sau 30.000 km, pana acuma am facut 2 inspectii. Verifica starea generala a masini, se primesc informatii legat de frane, cauciucuri, eventuale erori sau probleme detectate cu ajutorul unei diagnoze. Schimbu de ulei e variabil 30.000 km, dar masina analizeaza modul de condus al soferului, eu m am dus prima oara 25000 km, a doua oara 27000 km , si acum am parcurs 17000 km si mai pot face 10.000 km. Daca conduci masina cu preponderenta in oras o sa se reduca intervalul de schimb. Daca mergi in afara localitati exista sanse sa faci 30.000 km. Acuma depinde si cat de linistit/agresiv mergi cu masina, cat de turat sau subturat, daca o turezi pe rece exista mari sanse sa se reduca intervalul de schimb. Ce am observat ca mergand 130-150 pe autostrada, chiar daca intervalul de service sa redus incepe sa creasca din nou, mai ales daca se merg multe ore fara oprire. Pare sa ii placa masini acest stil de mers.
    1 point
  8. Nu sunt fan culoarea asta. Stiu ca e la moda, insa imi pare ieftina, neterminata. Nemetalizata, fara perla, nici mata nu e. Ceva foarte simplu, parca ar fi grund. E doar cu cateva nuante mai deschisa decat culoarea standard la VW, uranograu.
    1 point
  9. Hehe, nu te-ai putut abtine Hai cu detaliile Apropo, frumos Passatul! Ce i-ai mai facut de la penultimul post? (ala din 2014)
    1 point
  10. WVWZZZAUZGW333351.pdf Nu cred ca o sa iti mearga cu fisier txt. De la versiunea 7.4 parca nu mai functioneaza, plus vin'ul e de la o masina 2016. Cel putin de la versiunea 7.4 asa stiu ca filtrarea merge doar prin decodare online daca ai cont. Success oricum daca vrei sa incerci. Codurile pt continutul fisierului le gasesti in PDF. WVWZZZ1KZCW121325.pdf
    1 point
  11. Depinde de masina(hatch,sedan etc), la golf se murdareste rau spatele.
    1 point
  12. Lipeste un scotch peste pana ajungi in RO. Sa nu intre praf sau mizerie. Cand ajungi mergi la un centru de reparat parbrize. Se da o gaura si se umple cu o rasina speciala.
    1 point
  13. Frumoasa masina , multi km fara probleme .
    1 point
  14. Are gusturi bune puștiu'
    1 point
  15. Conform aceluiasi link de pe volkswagen.de , e o inspectie la maxim 30.000km sau 2 ani si inca una la maxim 60.000km sau 3 ani. http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenService/pflege_und_wartung/service-intervalle.html Si conform volkswagen.uk, masina te anunta: This Flexible regime has been made possible due to the development of new Volkswagen engines with the latest technically advanced longlife oil. These engines use built-in sensors that continually monitor the oil quality, making it possible to enjoy reliable and confident motoring for up to a maximum of 18,000* miles or 24 months (whichever occurs first). Dar sunt si eu curios ce zic cei care au trecut prin asta.
    1 point
  16. Am testat azi motorul de 1.0 TSI 115 cp pe Octavia 3; pt mine este OK, merg mai departe cu comanda pt O3 echipare Style si acest motor. Sper să nu mă dezamăgească în timp căci oricum până la unul 1.6 diesel mai trebuia să pun 2000 euro pe care nu îi am.
    1 point
  17. Oho, mare intarziere. De unde atata track day Nimic nou pe aici. Inca nu am reusit sa gasesc suruburile pt capacul de TTS asa ca inca stau cu el in dulap La inceputul lunii am facut revizia (88.400km), am trecut la ulei Motul X-Clean 5w40. Ieri am reusit sa fac cred ca cea mai buna modificare, am decuplat soundtaktor-ul E foooarte liniste acum in masina si se aud mai bine fart-urile de la upshift in masina cand se merge mai alert, so win-win Upgrade-urile pentru anul asta sunt cam gata, in continuare ma bucur de ea. La anul mai vedem Imi face cu ochiul setul de sway bars de la H&R, cu 28mm fata si 24mm spate
    1 point
  18. Am avut un mic concediu de 4 zile si 1250 km plin de activitati ! M-am bucurat de vreme frumoasa si calda , la ducere a fost drumul aproape pustiu ! M-am bucurat de masina si am uitat de consum Am avut cazare langa Hateg in comuna Rau Barbat iar printre obiectivele principale se numara: 1) Am venit pe Transalpina , am ajuns acolo in jur de ora 10:30 si pot sa spun ca am prins PUSTIU ! M-am bucurat de curbe la maxim. Drumul pana la Obarsia Lotrului se prezinta foarte bine in acest an ! 2) De la Obarsia Lotrului am luat drumul de Petrosani cu destinatie Rau Barbat , un drum cu peisaje mirifice, dar jumatate fara asfalt iar cealalta jumatate un santier in lucru ! O provocare pentru amortizoare si garda la sol ! Am intalnit cativa participanti la trafic pe aceasta portiune. 3) Am vizitat si rezervatia de zimbri de la Hateg , drumul se prezinta foarte ok , are si parcare semiamenajata , de asemenea pustiu : 4) Am fost la ruinele de la Sarmizegetusa Regie , drumul de la Calan la Costesti este destul de prost , asfaltat dar plin de denivelari si de gropi , in schimb de la Costesti la Sarmi este aproape tot drumul asfalt nou ! 5) Au urmat apoi Cetatea DEVA , Cetatea Malaiesti , Cascada Lolaia , Barajul Malaiesti plus alte drumuri de seara de explorare off road a frumusetilor naturii. Am ajuns si la limita Parcului National Retezat . Prea multi copaci sunt taiati zi de zi Nu am stat toata ziua in masina , m-am bucurat de liniste si pace fara telefonul mobil , munca si alte griji. De la inceputul anului am tot ravnit la o astfel de iesire ! Am cam maltratat exploratorul , merita o baie si o ceara dupa ce apuc sa il spal .
    1 point
  19. Recomand un test la presiunea in rampa de injectie. Eu mi-am confectionat singur testerul dintr-un manometru de aer la care i-am atasat un metru de furtun de benzina si l-am legat sus de capota ca sa nu ajunga benzina in el (poate influenteaza acul...), un T pentru distributia benzinei si coliere... In exemplul meu sistemul de injectie functioneaza la 3 bari, cand pun contactul pompa baga 3,2, cand se opreste indica 2,8, iar cu motorul pornit baga 3,3 ca in poza. Eu am masurat practic presiunea IN rampa de injectie, regulatorul de pe filtru doar decarteaza surplusul de presiune din circuitul de TUR adica circuitul DIRECT pompa-rampa. Se poate observa constructiv cum s-a realizat asta pentru cine are dubii, pe un filtru cu regulator detasabil. Cine are regulatorul pe rampa trebuie sa intercaleze T-ul pe circuitul de TUR al benzinei, NU la iesirea din regulator, pe retur, cum zic unii. Regulatorul trebuie vazut ca un baraj lateral (in T) pe o apa curgatoare ce mentine nivelul constant pe cursul principal (TUR) iar surplusul il decarteaza intr-un canal secundar (RETUR), iar nivelul cababil sa il sustina se masoara oriunde inaintea lui pe cursul principal (TUR), nu dupa el pe canalul secundar de decartare a surplusului pompei numit RETUR. Am exemplificat schematic cele 2 tipuri de alimentare a sistemelor de injectie multi-punct, cu galben e descris circuitul de TUR pe care se poate intercala manometrul printr-un T. Si cu verde e trasat circuitul de retur care ne ajuta sa diagnosticam sanatatea pompei de benzina astfel: daca acel circuit este intrerupt si pompa pusa in functiune putin, pe aici trebue sa avem jet de benzina, care ne arata ca pompa e capabila sa ridice presiunea peste cea a regulatorului asa cum este proiectat circuitul.
    1 point
  20. ESC OFF -> 03 - ABS Brakes (security code: 20103) -> Coding -> Copiati codul original si schimbati ultimele 2 cifre din 06 in 09. Exemplu: original: 01FA6BA13425096C03770608C1CBA980D62C90C0608395F5006250FAC209 modificat: 01FA6BA13425096C03770608C1CBA980D62C90C0608395F5006250FAC206 Variante: - 05 - ESC ON / ASR OFF / ESC OFF - 06 - ESC ON / ESC Sport / ESC OFF - 09 - ESC ON / ASR OFF / ESC Sport (Default) Eu am mers pe 06 XDS set to "Strong" -> 03 - ABS Brakes (security code: 20103) -> Adaptations -> select "Expanded electronic differential lock" -> "Strong" (default: Standard) (se zice ca uzeaza placutele mai mult :) dar feeling-ul este ca te apropii de comportamentul GTI-ului PP). Modificarea se poate face si pe PP !
    1 point
  21. ms mult pt sfat(sper sa nu raman pe drum cu masina )
    1 point
  22. Azi m-am intors din concediu si de-abia asteptam sa dau o tura cat de mica . Am facut un drum prin oras de vreo 25 Km, trafic lejer, vit medie 32 Km/h, consum 9.9 cica. Maine bag benzina si o scot pe A2 la un drum de vreo 100+100 Km. Trebuie sa sun la dealer sa vad daca sunt ceva vesti cu cartea masinii, vreo sa o inmatriculez cat mai repede, sa scap.
    -1 points
  23. Sincer, mi se pare o gluma: "Masina te anunta cand sa mergi la schimb ulei in functie de nr. de porniri si de turatie/viteza/etc." Masina are setat un deadline si atat. In plus, nu stiu ce legatura poate avea o inspectie tehnica, care, asa cum ii spune si numele este o simpla inspectie (eventual se pune masina pe tester, dar asta e cam maxim ce se face) cu intervalele flexibile sau nu. Intrebarea mea era si este foarte clara: trebuie ca inspectia sa fie facuta anual sau ba? (De preferat ar fi sa raspunda cei care au ceva treceri pe la servis si/sau stiu cum stau lucrurile.)
    -1 points
  24. Da Mihai, am curent, o folosesc la telefon. Pe bricheta " oarba" scrie 12v. Mersi Florin, am crezut ca s-a ars becul. Totusi , daca e scrumiera acolo, poate mai pui o guma , ceva in ea. Puteau sa-i puna un bec.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!