Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.07.2016 în toate secţiunile

  1. 1. Trebuie înlocuite si mufele la faruri, de pe cablajul mașinii, la ambele mașini. 2. La tine trebuie făcut tot sistemul de leveling - senzori roti, modul, cablaje....la el...făcut pt reglare manuala. 3. A schimbat 2-3 becuri, deoarece a cumpărat ieftine....dacă își cumpără becuri bune,originale - osram, philips, etc....nu era așa De meritat, da, merita sa treci la sistemul bixenon oem, dacă îți permiți acest Retrofit.
    1 point
  2. Vara - lugano 19" Iarna - phoenix 17" (phoenix sunt nu spoke).
    1 point
  3. Totul tine de gusturile personale,e greu de dat un sfat obiectiv. Eu de exemplu folosesc pe timp de vara Lugano de 19,iar pentru iarna Borbet Btg de 17,toate de aliaj,toate originale CC. Am cumparat masina pentru eleganta ei,si fac compromisuri pentru a nu o altera. Alti colegi circula fara probleme cu jante de 16 sau jante de tabla,ceea ce eu nu as face in veci la o masina cum e CC-ul. De aceea spun ca va trebui sa decizi singur,gusturile nu se discuta. Bafta!
    1 point
  4. Interiorul e de vis. Frumos exemplar
    1 point
  5. stiu sigur ca ai un stut sub admisie subtire la care ar cam trebui de 1 mm(cel putin asa e la mine,motor transversal) care duce in combi valve(egr).Daca iei siliconate alea iti permit sa le bagi fortat(ala de 3 mm il bagi si pe stut de 5mm) si sunt aderente,se lipesc bine pe metal.Cel putin la mine,la vacuumuri nu a sarit nimic,chiar daca sunt expuse la caldura.Astea de silicon sunt net superioare celor "oem" de pe masina.La traseele de admisie(intercooler),trebuie MUSAI coliere la cuplele siliconice...dar acolo e alta discutie.
    1 point
  6. Baieti, STOP !!! Semnul de "cedeaza trecerea" l-ati omis de mult...... Acest topic este facut strict pentru "consiliere" in vederea achizitionarii modelului VW PASSAT CC si nu a modelelor altor marci. De asemenea, nu este nici topic de VS, pentru comparatia cu alte modele. Acestea fiind spuse, v-as ruga sa reveniti la subiectul acestui topic, iar gusturile voastre in materie de alte marci sau parerile comparative, v-as ruga sa vi le expuneti in topic-urile destinate, NU AICI !!!
    1 point
  7. De data asta consum de 8.2% cu vit medie 133kmh. Ceva mai mult trafic unde am stat tot cu ACC-ul. A batut si vantul. Plus un rolling shot de la Cristi..unul din cateva rolling shots. Foarte inspirate!
    1 point
  8. cam multa agitatie cu acest Polytron de care nu a auzit multa lume... In aceiasi bani iei un ulei decent si recunoscut... Fuchs Titan 5W30, Motul Specific 507.00, etc etc
    1 point
  9. Daca tot plec la drum lung am zis sa ii aplic o ceara pe culoare + punctat pe unde a sarit vopseaua Rezultatul:
    1 point
  10. Iti respect opinia, chiar daca pentru mine e cel putin hilara. Ce treaba au dotarile aici? Adica tu imi zici mie ca daca iau un Duster cu sistemul touchscreen de 7" e mai masina decat un Touareg care standard vine cu un display de 5.8"? Ii imbrac sigla CC ului in cristale Swarowski, e mai dotat decat un E, inseamna ca merita si ca e mai bun?? Va credeam oameni mari... Oricum pentru mine sa dai >50 k pe o masina pe care o poti lua tot DE NOUA si cu 25 k e dementa in stadiu incipient (acelasi diagnostic l-as suspiciona si in cazul celor care dau >30 k pe Octavia), reversibila sub tratament adecvat. No offence, unele deviatii patologice nu sunt o rusine. Dar deja divagam prea mult...eu ma opresc aici, daca doresti sa continui cu argumente in genul celor de mai sus, te astept cu drag pe pm
    1 point
  11. Inca astept cablajele de la stopuri, maine cred ca imi ajung. Am mai comandat si lampile de la numar pe led, varianta OEM,cam asa ar trebui sa arate la final.
    1 point
  12. Cand scapa compresie cum zici tu se creaza presiune de vapori de ulei, gazele alea multe de se aduna in capac la fiecare apasare de supapa scapa pe langa coada supapei, acelasi lucru si dupa explozie, nu tot uleiul arde, mai scapa si pe langa coada supapei de evacuare, de aceea se depune pe supape in draci, ai sa vezi ce gasesti pe ele la demontare. Altfel cum iti explici ca nu se rezolva problema daca schimbi numai semeringurile, obligatoriu si segmentii? E delicata problema, dar in mare cam asa sta situatia.
    1 point
  13. Aditzu mie in consuma la 100 de km 1 l de ulei, fum albastrui la greu, rezultat final segmentii de ungere buliti, erau ca si inexistenti pe piston, restul de segmenti erau buni, dar i-am inlocuit pe toti+ semeringurile de la supape. In aproape 10 mii de km nu i-am completat deloc si nivelul pe joja e la maxim, dar dupa ce l=am segmentat i-am pus ulei si filtru nou, nu ca alti mecanici care pun tot acelasi ulei uzat si dupa cateva sute de km incepe sa ai pape ulei. Daca doresti sa il segmentezi pune totul nou si mai de calitate ca nu desfaci motorul in fiecare zi.
    1 point
  14. Pai am scris mai sus ca nu mi-a functionat testerul. O sa ma duc cu ea azi dupa masa. Am un prieten cu BOSCH ESItronic.
    1 point
  15. pai, daca ceasurile erau ca si cand nu e pus contactul - totul stins - atunci nu are cum sa fie de la pompa....
    1 point
  16. Nu cred ca e un aspect relevant acesta legat de consum la o masina din categoria S4/S5/335 atata timp cat un amarat de 1.2 sau 1.4 tsi fac 10-11 medie in Bucuresti! Mai degraba as masura in Zambete/km sau tremurat din picior aka adrenalina dupa un drum virajat si liber de munte. In rest genul asta de masini vin in viata unui pasionat atunci cand acesta are stabilitatea financiara dar mai ales emotionala necesara...nu de alta dar performantele de care sunt capabile sunt oarecum peste mana majoritatii soferilor. Ceea ce ma incanta la S4/S5 este versatilitatea si caracterul predominanat de cruiser...ele sunt la baza niste executive saloons confortabile dar care dau bine cu stanga la ficat cand e cazul.
    -1 points
  17. Castrol Magnatec 10w-40 iar zilele astea trebuie sa ai fac schimbul de ulei si vreau sa ai pun castrol edge 5w-30 sa vedem daca e asa de bun la consum ca 10w-40.
    -1 points
  18. Da cu chinezarie nu functioneaza?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!