Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.07.2016 în toate secţiunile
-
Buna tuturor, Vreau sa impartasesc ceva ce am cautat demult si n-am gasit , si la final a trebuit sa platesc pe cineva in Munich sa ma ajute (40 eur). De ce aveti nevoie: a. oglinzi rabatabile electric deja instalate pe masina ( evident ) b. interfata VCDS de Ross-Tech (cu ultimul update de preferat) + laptop-ul (sau cu ce va conectati la ea pe usb). Odata ce ati conectat laptopul urmati urmatorii pasi: 1. Selectati "Door Elect, Driver" - modul 42 2. Click pe: "Security Access - 16" 3. Inserati codul de securitate: 04354 si click pe "Do it!" 4. Cand ati ajuns din nou pe meniu precedent, click pe "Adaptation - 10" 5. Aici selectati urmatorul canal: (9)-System_Parameter_0-System Parameter Byte8 (aveti rabdare, lista este lunga .. parametrul este in a doua jumatate a listei) 6. Odata selectat veti vedea vechea valoare 90. Aici aveti 2 optiuni inainte de a da click pe "Do it!": a. 95 (pe care am ales-o) - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul cand pornim motorul. b. 99 - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul in care deschidem usa soferului. 7. In urmatoarea fereastra apasati: "Yes". 8. Click "OK" 9. Verificati noua valoare pe care ati ales-o mai sus , si "Go Back" si iesiti din program si deconectati interfata. 10. Sunteti gata! Acum puteti lasa butonul de rabatare oglinzi de interior in pace o vreme (eu prefer pe "L") si sa faceti rabatarea din telecomanda, pornire motor .. respectiv deschidere usa. :) Doua video cu rezultatul final: https://youtu.be/N0Wkq_0rULM https://youtu.be/bAwLndFQn8U Daca imi apreciati postul si in acelasi fel daca v-am fost de ajutor nu m-as supara daca imi donati o bere :) aici ii adresa mea de paypal: bogdan_tmtm@yahoo.com1 point
-
ventilatoarele se alimenteaza cu plus permanent, cu un plus prin contact si ca sa mearga la viteza maxima se mai da un alt plus. ca sa-l verifici pe cel mic trebuie demontate de pe masina.1 point
-
Cum am zis, la mers fin bate 2.0TDI la consum, la mers mai tare deja dieselul iese castigator. Dar diesel merita doar daca faci extraurban 80% sau si mai mult...legat de sunetul ambreiaj era si la fosta 1.4Tsi 122CP inca de la inceputuri asa am vandut masina la 102 000 km... Absolut superb peisajul. Vacanta cat mai placuta!!!! Next week si eu ma apuc de pedalat 1100 km pana la Zadar Croatia :))))1 point
-
1 point
-
Nu este highline , cum zice in anunt, e confortline. Pretul e diferit si in functie de echipare , nu numai anul de fabricatie , km si motorizare. Altfel, e o masina corecta cu km putini si pret bun. Asta inainte de verificare istoric.1 point
-
1 point
-
1.2l mai mult..la un moment dat aveam 8.2% cu media de 135kmh dupa 135km. Mi s-a parut ca a batut tare vantul. Anyway, diesel is still king la drum intins.1 point
-
Făina mașina ...ne-am petrecut in trafic prin Pipera ...pe frâna doar centralul mai luminează ...1 point
-
1 point
-
Mașina a schimbat proprietarul. Nici o problema cu ea să îmi fie frică ca nu ajung undeva sau că nu îmi asigură confortul. Toate funcțiile funcționeaza perfect și vopseaua doar cu mici imperfecțiuni. O mașină bună și cu kilometri putini. 64000 km. End. End.1 point
-
Am gasit problema intre timp, cine a lucrat ultima data la racitorul de gaze nu l-a prins in nici un surub de galerie. Imi lipseau toate cele 3 suruburi, era sustinut doar de cele 2 conducte, deci s-au rupt de la vibratiile mari.1 point
-
E consum de diesel, eu consum pe medie 6,5-7 tot cam acolo, cu gaz mergi de te rupi, la pretul de jumatate fata de benzina sa tot mergi.1 point
-
trebuie inlocuita cupla centurii de la sofer. in ea este un intrerupator care se activeaza cand este pusa centura primul pas - se verifica firele si mufa de la aceasta cupla.1 point
-
E adevărat, dar atâta vreme cât nu introduce nimeni rapoartele cutiei de viteze şi diferenţialului şi nici nu introduce greutatea exactă a maşinii cu şofer, pasageri, trusă de scule şi xx litri de carburant, de unde ar putea programul să ştie asta?... (Chiar şi estimarea puterii dată de un accelerometru e greşită, fiindcă softul lui nu poate spune decât că "pentru a accelera de la 0 la 100 km/h în timpul măsurat x.xx secunde cu o maşină cu greutatea introdusă zzzz kg, e nevoie de yyy CP". Dar maşina ajunge la 100 km/h în treapta a II-a, und nu se atinge presiunea turbo maximă niciodată şi nici nu se ţine acceleraţia la podea fiindcă pierde aderenţa, deci nici măcar nu foloseşte toţi caii-putere. Astfel încât nu te poţi baza pe accelerometrul de bord decât ca pe un cronometru mult mai precis decât acela de mână, în celelalte funcţii ale lui, care nu fac măsurători directe, nu poţi avea încredere.) Atâta vreme cât nu putem pune bază decât pe măsurătoarea directă, Torque e un program foarte folositor ca înlocuitor al ceasurilor de bord suplimentare. Ştiind că fiecare indicator suplimentar de bord costă cel puţin 150-200 RON plus montajul destul de dificil sau în unele cazuri imposibil, Torque şi cititorul de OBD2 împreună te ajută să economiseşti 1000-1400 RON, ceea ce nu-i puţin. Şi mai face şi citirea erorilor, loguri sau estimări ale vitezei medii şi consumului mediu pe un anumit traseu, dacă telefonul are GPS şi alte câteva chestii. Cam aşa, ca un glass cockpit din aviaţie. Nici acela nu se presupune că ar putea calcula puterea şi cuplul motor, dar în alte privinţe e nepreţuit.1 point
-
Legat de stergatoare, am sesizat un joc al axului ce tine bratul din stanga de la sofer. Ma gandesc poate de aia se misca mai greu, chiar si la ultima treapta. Ma pun pe citit tutorialul de pe TDI Club sa vad daca e de mine treaba :) Intre timp am schimbat LED-urile albe de la pozitie cu becuri galbene; eu imi comandasem LED galben dar mi-a placut mai mult cum se vede cu bec asa ca am facut schimb cu Lawrentzyu, el a pus LED si eu am pus becurile lui. Astept sa o mai vad cateva nopti sa ma decid daca ramane asa (mai am acasa LED albe cu 9 si cu 28 smd) sau trec inapoi pe alb :D Cele cu 28 SMD fac o lumina cam puternica pt niste becuri de pozitie... Cele cu 9 SMD sunt ca cele pe care le-am avut inainte (dar dupa 2 ani incepuse un cip sa faca probleme, nu se mai aprindea)1 point
-
Da, motorul are codul AAH. Nu am de gand sa-i descurajez pe ceilalti dar stiu ca tu ai avut asemenea probleme si l-ai sfatuit si pe florinSLX. Semnatura am sa o schimb sa se stie pe viitor.1 point
-
m-am uitat nu e nimic diferit,doar la mufa de sus la gamma are mai multe chestii(cred ca e chestia cu maxidot - afisarea datelor de la cass),cine mi l-a dat,mi-a spus acum ca el avea firul de masa pe un surub care se afla in spatele casului...surub stiu care ar fi..dar nu prea vad ce legatura sa fie, am mai schimbat cassuri si la masinile pe care le-am detinut anterior dar nu am dat de asa ceva.Ati mai intalnit ceva de genul?-1 points
-
Iti respect opinia, chiar daca pentru mine e cel putin hilara. Ce treaba au dotarile aici? Adica tu imi zici mie ca daca iau un Duster cu sistemul touchscreen de 7" e mai masina decat un Touareg care standard vine cu un display de 5.8"? Ii imbrac sigla CC ului in cristale Swarowski, e mai dotat decat un E, inseamna ca merita si ca e mai bun?? Va credeam oameni mari... Oricum pentru mine sa dai >50 k pe o masina pe care o poti lua tot DE NOUA si cu 25 k e dementa in stadiu incipient (acelasi diagnostic l-as suspiciona si in cazul celor care dau >30 k pe Octavia), reversibila sub tratament adecvat. No offence, unele deviatii patologice nu sunt o rusine. Dar deja divagam prea mult...eu ma opresc aici, daca doresti sa continui cu argumente in genul celor de mai sus, te astept cu drag pe pm-1 points
-
cam multa agitatie cu acest Polytron de care nu a auzit multa lume... In aceiasi bani iei un ulei decent si recunoscut... Fuchs Titan 5W30, Motul Specific 507.00, etc etc-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00