Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.07.2016 în toate secţiunile

  1. Daca nu ai multe ciobituri mari e ok, nu sunt vizibile decat de foarte aproape. Azi am schimbat becurile de cornering, nu-mi placea cum dadea galbenul lor pe langa xenon/DRL. Am luat OSRAM Cool Blue Intense (CBI), care cica au temperatura de culoare pana la 4200K, similar cu becurile cu xenon. M-a uimit modul de prindere al becurilor, pare ca s-a renuntat la clema de siguranta, iar acum becul se fixeaza doar intr-o buza metalica care apasa pe el. Probabil si din cauza ca nu este critic pentru iluminat au decis sa reduca costurile... Becurile original sunt Philips in caz ca se intreaba cineva. Cam asa arata:
    3 points
  2. Baieti, haideti sa revenim la o stare normala. Inainte sa comentam, ar fi foarte indicat sa citim fiecare dintre noi regulamentul acestui forum, ca sa stim mai bine ce putem posta si ce nu... In alta ordine de idei, acest topic este creat intr-adevar pentru "consiliere" in vederea achizitionarii modelului Passat CC, dar nu trebuie transformat intr-un chat. Gasesti o masina, poti posta link-ul si asteapta parerile unora dintre noi care au mai multa/putina experienta, dar sunt doar pareri subiective.... Cel mai indicat este sa mergi, sa vezi masina si sa ii faci testele pe care le considera fiecare dintre noi relevante pentru achizitie. Eu, de exemplu, urasc samsarii analfabeti din Romania si prefer sa dau 1000 euro in plus si sa imi iau masina din Germania. Altii dintre voi evitati masinile din Germania si cautati masini cumparate de noi din Romania. De aceea, parerile sunt strict subiective si trebuie sa le luati ca atare, fara sa creem tensiuni intre noi..... In concluzie, postati anunturile masinilor care pot fi posibile variante de achizitie si luati parerile colegilor ca atare. O zi buna tuturor si succes in achizitie !!!
    2 points
  3. Nu am zis ca nu avea bani, am zis ca trebuie sa fii intr-o dunga sa dai suma asta pe un Passat! Ca si cum as da 23 000 euro pe un Logan cu piele de capra neagra de Bucegi. Imi pare rau dar cu 52 k euro iti iei un E-Class bine echipat. NU zic de Q5, ML sau chiar Jaguar. Care sunt masini pe langa CC (oricat de mult mi-ar placea mie)
    2 points
  4. ceva ti a gresit mecanicu ,cand ti a facut motoru.Dute la un mecanic care a lucrat cu asa ceva,nu carpaci de la service,si poate o sa i dea de cap,este pacat de bani care i ai bagat in motor...
    1 point
  5. Doar iti intaream spusele, consateanule
    1 point
  6. Eu inca duc dorul la suspensia de Rocco... Destul de dura intr'adevar, dar tinuta de drum absolut impecabila. Pe golf nu mi se pare ca am aceeasi stabilitate in curbe, cu tot cu DCC setat pe sport.
    1 point
  7. Instalatia se spala cu un aparat asemanator celui cu care se baga freon, doar ca in locul valvei de laminare se pune una oarba si mai are un al 3-lea furtun si foloseste 7 litri de fron la spalare.
    1 point
  8. Bogdan, vorbeste cu mine, ca lucrez la Honeywell. Garrett-ul este pe locul 2 la exporturi dupa Dacia, cu aprox 2 miliarde de euro in turbine. chiar discutam cu un coleg o problema legata de ambalajele de la turbo. Cat despre preluare, iti pot spune ca faci confuzie cu fabrica din Ploiesti care a fost achizitionata de Federal Mogul.
    1 point
  9. pt admini: se poate face un tabel in care sa punem aceste valori ? impedanta e usor de masurat dar se poate face doar cu mufa scoasa din injector, o ocazie buna de a curata si lamele oxidate.
    1 point
  10. La fiecare crestere a nr API-GL creste si aditivul special pus in ulei pt cresterea EP-ului, aditiv care este daunator pt anumite cutii de viteze... Recomandarea este sa respecti indicatiile producatorului. " EP means extreme pressure and refers to the additive used in gear oils. This additive is designed to stop metal-to-metal contact taking place between transmission components. The EP additives are usually based on sulphur and phosphorous. These elements bond to the metal surfaces where there are points of extreme pressure and temperature, forming a sacrificial chemical layer. The sulphur gives gear oils their characteristic smell." " Depending on the age, make and model non-EP gear oils may be required for use in gearboxes and final drives. Certain designs contained a lot of phosphor-bronze (copper containing) components that are sensitive particularly to the sulphur extreme pressure (EP) additive. The sulphur attacks the copper and destroys the integrity of the meshing gear surfaces."
    1 point
  11. Trebuie demontată instalația dupa masina, curatata instalatia, schimbat compresorul, si daca e prea mult șpan in radiatorul de clima trebui înlocuit si acesta. Vezi ca mai sunt mecanici, care zic ca fac ei curatarea cu aparatul care baga freon, sa nu te duci la ei, ca te duci si dai banii degeaba.
    1 point
  12. Cred ca ar fi util sa postam deviatiile la rece si cald, impedanda la rece, nr de km, incarcare oil ash DPF. Aceste date au valoare de diagnostic. Intamplator sau nu am observat ca masinile la care pica frecvent EGR aveau probleme cu injectoarele. Poate ar fi bine ca inainte de a schimba EGR sa fie testat sistemul de injectie pentru a nu ajunge in situatia de al schimba din nou dupa 40 000 km.. La 1.6 tdi CAYC ma refer. Nu cumva injectoarele strica EGR la CAYC?:)) chinuit de ceea ce trece prin el
    1 point
  13. curatata instalatia, inlocuit compresorul
    1 point
  14. George, daca masina are kit de pana, nu are cric si coarba in dotare. Ai 3 optiuni: 1. Sa faci o constatare profesionista la VW (care costa destul de mult dar aia e) si sa faci reparatia la ei, solicitind kulanz, care acopera manopera si 50% din piese minim. La km masinii si cu toate reviziile la ei, sunt sanse 80% sa beneficiezi de kulanz. Avem un coleg pe forumul de Touran care a reparat pe kulanz un DSG7 la o masina second luata din DE, fara probleme, iar costul a fost 0. In plus ai 2 ani garantie. Daca nu beneficiezi de kulanz ai alternativa 2 de mai jos. 2. Sa faci o constatare la un mecanic profesionist care stie cu ce se maninca motorul asta (nu e suficient doar un mecanic bun si de incredere), sa -ti dea o lista de piese pe care sa o cumperi din cele mai bune surse posibile, ca pret si calitate. 3. Sa gasesti la dezmembrari un motor bun. Teoria mecanicului cu compresia de la depunerile pe supape e buna dar se poate verifica foarte usor, eu nu cred in ea. Din pacate motorul asta are istoric dovedit de probleme la pistoane care se crapa si atunci bubuie si blocul.
    1 point
  15. @cristi511, challenge accepted! Conditiile sunt aproximativ la fel, la presiune eu am pus 2.3. A si 2 trollere :)). Legat de 2 sau 4 cilindri, greu de zis. E la limita iar cum autostrazile la noi nu sunt ca in palma, schimba intre 2 si 4 cilindri, mai degraba insa merge in 4. De amorul artei, greutatea in talon este 1280kg vs 1290 cat era mk6. Wow, nice weight saving, insa ma asteptam la asa ceva. Taxa de poluare a fost 312 ron.
    1 point
  16. pai coliere nu ai nevoie daca iti iei diametrul interior corespunzator.Cel mai bine iei un subler si masori stuturile pe care vei baga furtunele de silicon....sau dai jos furtunasul si mergi cu el in mana la magazin.E aiurea ca nu ai o singura dimensiune,nu de alta dar sunt ceva vacuumuri la motorul asta.Teoretic cel de 3 mm e ce iti trebuie cam peste tot,insa sub admisie ai niste stuturi mai subtiri.
    1 point
  17. scrie in balonul de pop-up cand tii mausul pe valori. LA care grupuri te referi? ex: presiunea poate fi intre 2 si 32 bari, curentul pana la 880mA.
    1 point
  18. Tu ai facut o afacere, ala de a luat-o de noua a fost (cel putin) idiot. 52 000 euro un Passat?
    1 point
  19. aici nu se discuta despre fosta/fostele mele masini. daca ai ceva de adaugat legat de intrebarea lui, poate raspunsul tau ar fi util si pentru altii.
    1 point
  20. iobau998 lasa omu' in pace, te rog, este singurul care tine topicul in viata, toti ceilalti intreaba o data si apoi cumpara ! el este in germania si nu are cum sa-si cumpere de acolo ca nu prea se gasesc, vin multi romani si cumpara tot ce iese la vanzare, asa ca singura lui sansa este sa cumpere din Ro.
    1 point
  21. 5 passat b6 la o firma de medicamente, cumparate de noi. La 180.000 se schimba distributia. La 3 din ele sa rupt in jurul a 150/160.000 km. Masinile fiind noi sa schimbat motorul pe garantie. Vrei sa risti? Daca ai luat masina sh nu stii cum a circulat cu ea si cum a tras de motor, de bagat in viteze, de retrogradat in trepte mici ... etc. Faci cum vrei, eu ti.am dat exemple avute sub ochi.
    1 point
  22. Am tot citit pe topicurile de 1.8T și 90% din posesorii de 1.8T nu recomanda BOV pe motoarele astea. Din cate am citit pentru sunetul asta ai nevoie de un DV (forge 007) - corectati-ma dacă greșesc - și sunetul e aceelasi.poate ar fi o idee buna sa îl faci retur și sa iti iei un DV.
    1 point
  23. numai variatorul sare de 1500 lei..
    1 point
  24. După 2013 au înlocuit cay (motor ea 189) cu clh (motor generatie ea288) care, în ciuda faptului că are aceleași caracteristici e cu totul și cu totul alt motor. Injecție Bosch, egr e pus pe low pressure, intercoolerul e pus pe admisie si e răcit cu apa + multe multe alte diferențe
    1 point
  25. Ventilatoarele din fata merg?
    1 point
  26. La jante nu ma bag ca, desi ni se spune altceva, in subconstient stim ca marimea conteaza.
    1 point
  27. Frumoasa masina - un hardtop convertible...visul oricarei fete...frumoase picioare...sa le stapanesti sanatoasa ! :) ...volanul in schimb cam uratel...ar merge schimbat intr-adevar !!...asteptam cat mai multe poze cu interventiile tale !!!
    1 point
  28. Chestia asta ar trebui gravata undeva. Oricum nu rezista mult :))
    1 point
  29. Mai jos, continuarea cu raspunsuri: De ce spun asta: -sunt mai pretentioase la benzina - Da. -sunt mai fragile adica trebuie sa mergi cu ele intr-un anumit fel, respectiv mai turat.... ca sa nu omori turbina intr-un an doi (apropo sunt curios cat o sa-i tina motorul pe cei care merg asa la economie...adik pana in 2600-2700 rpm)...pe cand batranelul 1.6 mpi merg cu el cum vreau...nu se supara - DSG-ul meu imi tine motorul la fix 1400 rpm pana la 80kmh apoi urca usor; la 1400 rpm, am cuplu maxim asa ca unde e subturarea? -cand intra consumatorii (aer conditionat, faruri etc) se cam taie gazul (aici vorbesc in special de 1.2 tsi.... sa spunem ca 1.4 tsi nu simte) - care gaz taiat la 200-250 nm (la 1.4)? Nici 1.2 TSI nu e departe cu 175 nm. -vara cand e canicula TSI-ul sufera si pierde din putere - comparativ cu ce? 1.4 aspirat de acu 10-15 ani? oare turbina, de ce o fi pusa? -iarna iar ai probleme ca trebuie sa astepti...nu poti pleca direct - scrie undeva ca nu poti pleca cu ea de pe loc imediat ce-ai pornit-o? in Germania nu ai voie sa stai cu masina pe loc, in parcare,, cu motorul pornit. -costurile de intretinere nu mai sunt asa mici comparativ cu diesel pt ca TSI-ul nu mai este un motor simplu, aspirat (e mai complicat are turbina si implicit si mai fragil) - ca sa va convingeti luati costurile reviziilor de la reprezentanta pe primii 5-6 ani la 1.2 tsi si 1.6 tdi sa vedeti ca tot cam acolo ajungeti...eu am verficat - si ce importanta are - vrei masina, platesti revizii si asigurari; amandoua au turbina, care-i baiul (ai macar habar care are geometrie fixa si variabila, care e plaja de turatii si culpu a fiecareia, macar asa de dragul discutiei)? -singurul dezavantaj al 1.6 tdi e ca este mai scump...dar nu ai probleme cu el...nu te doare capul. - culca-te tu pe urechea asta! Pt mine sincer sa fiu sa iau o masina noua si sa stau toata ziua cu ea in service...sau sa fiu cu urechile cat palniile sa vad cam ce zgomote mai scoate...e prea mult :))))) vreau o masina care sa ma urc in ea si sa mearga ca doar e noua si pe care sa o tin 10 ani de acum incolo - asta nu prea mai e valabila nici la clasa premium. sunt cam in dilema...dar pana acum 1.6 tdi este invingator clar dupa cum vad eu....daca aveti alte argumente va ascult cu placere :) - momentan, n-ai nici un argument irefutabil. :)) motoare mici mai fac si altii...gen 1.0 turbo de la ford...dar eu nu am auzit atatea probleme ca la TSI :) - ia mai cauta!
    1 point
  30. azi am dat jos EGR ul,lam curatat tot era destul de murdara :blah_:, sa vedem daca o sa mai curga ceva ,am avut multe belele pana ce lam montat ;)
    1 point
  31. alungatu, imi cer scuze daca te-am jignit cumva. Te ajutam cu cea mai mare placere. Avusai o zi mai nasoala la job. Mednick: aiureli pe diverse teme. E class la 52.000 eur NOU cu dotarile lui LAU? Te rog sa verifici pe configurator singur, ca sa nu postez eu direct . Poate second DA. deci cc ul a fost 52.000 eur NOU. Si DA , un passat B8 variant 2016 nou, configurat de mine FULL OPTIONS cu motor de 240 CP 4motion DSG este 54.000 EUR. un pret f f corect.
    0 points
  32. cu 5 mii gasesti ceva din 2006 cu 1.9TDI si dotari slabute si fara taxa pretul corect pentru un Passat B6 e de 6-7 mii euro, asta cu motor 2.0 si dotari bunicele mai mult de 7-8 mii nu merita nici in vis pentru ca poti lua B7 la banii astia
    -1 points
  33. Salut. Baga polytron cu cea mai mare incredere, am mers 9 ani pe LM iar acum 2 sap am facut schimbul de ulei si am bagat polytron 5w-30 la un lupo 1.4 bnz, 275mii km. Mersul motorului s-a schimbat semnificativ; fara batai sau tacaneli. Ulei contine si tratamet pt motor MTC. Made in U.S.A
    -1 points
  34. Alungatuu frate cumpara-ti masina odata ca ne disperi. Exista topic dedicat cu ce probleme pot apare.
    -1 points
  35. Salut, am luat mai multe mașini de la Sandra si pot să-ți spun ca ce tine de păreri negative sau pozitive acestea sunt împărțite in funcție de caracterul si prb fiecăruia; in aceasta rubrica multi amesteca cel ce iti vinde masina cu servisul reprezentantei; referitor la doamna care ți-a făcut contractul, ea spune ce stie ca si informatii; in mod normal se respecta acești timpi; daca apar întârzieri, sigur nu depind de ea, ci sunt alți factori de la producător, livrare, pregătire masina, RAR care , acte etc. De ex eu am dat comanda de G7 1.4tsi act 150cp highLine + alte dotari de moft pe 23 Martie si pe data de 25 Aprilie masina era ajunsă deja la Curtici, timp in care mi se spusese ca masina ajunge in 10-12 saptamâni. Dealerul intermediază, el nu decide ce cand si cum. Daca te mai pot ajuta cu ceva, nu ezita!
    -1 points
  36. Dragoshmmm mulțumesc ptr răspuns. Am văzut în acest topic ca variază timpul de livrare și de aia am pus această întrebare. Problema e ca Jetta vine din Mexic , plus ca în această perioadă au vacanta si cei de la fabrica si din aceasta cauza nu prea cred că se livrează în acele 10 sapt. Dar poate am noroc. Chestia e ca mașina era pe stoc ( probabil stocul de la mexicani) , dacă mai doream sa pun ceva pe ea dura până la 4 luni să ajungă.
    -1 points
  37. stie cineva cum se poate seta playeru ca atunci cind opresc masina si o pornesc din nou sa porneasca de la aceiasi melodie de pe stik? suna cam prostesc dar m- am plictisit de prima melodie si chiar nu stiu ce sa ii fac .multumesc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!