Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.07.2016 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Dupa ce colegii prezenti la intalnirea aniversara vwForum 13 ani mi-au cerut detalii despre masina, am hotarat sa-i deschid topic de prezentare. Asadar: Audi S3 8P quattro, 2007, echipare Ambition, Imola Yellow motor BHZ, 2.0 TFSI (195 kW) cutie manuala JET in 6 rapoarte bi-xenon adaptiv (AFS generatia 1 - dynamic bending light) + DRL interior negru, ornamente piano black, tapiserie in piele nappa scaune scoica Recaro (Audi Exclusive) cu incalzire navigatie RNS-E + sistem audio Bose + CD changer + intrare Aux bluetooth + comenzi vocale trapa + cruise control + senzori parcare spate oglinzi heliomate cu incalzire + duze spalare parbriz incalzite servotronic (speed-related variable steering assist) hill hold control De-a lungul timpului s-au mai facut cate ceva modificari, atat estetice cat si de performanta: elementele cromate din exterior au fost vopsite piano black; pe lista au ramas doar capacele de la oglinzi footrest Audi TT manere consola imbracate in piele maner frana de mana imbracat in piele triple facelift pachet complet LED (interior + DRL) jante de iarna OEM 18" echipate cu Pirelli SottoZero 2, jante de vara Rotor 19" echipate cu Falken Azenis FK453 suspensie coilover DTS-Line, reglabila pe inaltime si duritate discuri frana perforate Zimmermann fata/spate bobine R8 + bujii NGK Iridium BKR7EIX + DV revizia G evacuare OEM decat + catback Milltek 3" (doar finala, la intermediara am renuntat) admise Evoms soft Koch Stage 2 Atasez cateva poze de la intalnirea aniversara, urmand sa revin cu altele in curand. Exista si ceva planuri de viitor, stay tuned.
    5 points
  2. Superba. Culoarea face 90% Eu i-as fi pus si "inelele" din spate, pe negru.
    3 points
  3. Scaunele sunt porn..pfoa.. Vad ca inca ai PCV. Mai bine scapi de el
    2 points
  4. Turbina nu se masoara in "secunde intarziere"sau poate da si nu stiu eu . Fa un log pe grupurile 003/010/011 un BS pe 003/011, posteaza le in topicul dedicat si apoi vedem ce sfat sa ti dam.
    1 point
  5. Doar sa-i treaca automat pe recirculare climatronicul.
    1 point
  6. E porn toata masina, nu numai scaunele ! Super faina, s-o calaresti sanatos !
    1 point
  7. Superba! Eu unu as merge si pe ,,S3,, dar si pe cerculete negre!
    1 point
  8. Senzatie! Scaunele sunt geniale Vreau si eu PM cu niste info despre PCV daca stiti ceva
    1 point
  9. Ovidiu, este suficient ca Adminsitratorul sau un reprezentant legal al firmei sa dea o declaratie prin care spune ca persoana care apare pe brief a fost soferul care a a condus masina pana in tara. Teoretic acea persoana trebuie sa fie angajatul acelei firme. Daca nu, este mai complicat pentru ca Administratorul ar admite ca are angajati la negru Cealalta solutie este un contract de vanzare-cump intre firma si acea persoana. Nu cred ca ai nevoie de fiscal, este ca si cum ai cumpara de la un german. Iti trebuie un contract de vanzare cumparare.
    1 point
  10. Senzatie masina ! Am condus de cateva ori o masina ca asta si am ramas impresionat ! Intr-adevar m-a disperat acea canistra de carbon. Am facut tot ce imi statea in putinta si tot imi apare eroarea.Legat de PCV , imi poate trimite cineva un link pe PM legat de anularea lui ca sa nu facem offtopic ? Si eu vreau sa fac pasul asta.
    1 point
  11. Multumesc! Si mie mi-e tare drag de ea. @Bebeee PCV-ul va disparea (front + rear) in curand, odata cu canistra de carbon care a inceput sa faca figuri (ca lui @andrei.toledo).
    1 point
  12. 1 point
  13. very nice, dupa cum ti-am zis si la intalnire! Legat de vopsitul negru al emblemei "S3"... eu n-as face, nu-mi place deloc cum arata...
    1 point
  14. Merci. M-am gandit si eu sa revin la inelele pe negru dar parca mai degraba as schimba-o pe cea cu S3. Am uitat sa mentionez alte 2 mici upgrade-uri pe care le-am mai facut: stergator spate facelift (brat aero, arc mai tare) si duze spalare parbriz incalzite. Sunt cele de pe Golf 7 care stropesc perdea fata de cele de fabrica (jet).
    1 point
  15. Nu vreu sa reluam discutiile referitoare la alegerea facuta de colegul nostru. Suntem pers mature si ne asumam deciziile luate. Eu unul nu as vinde o masina cu pb, sau as informa viitorul proprietar despre acestea. E vb de principii.
    1 point
  16. Este pe Calea Dorobantilor, pe partea dreapta langa Opticris sau pe strada Alexandru Vaida Voievod, inainte de curba de la capatul lui 3.
    1 point
  17. si o narghilea + ceva rahat turcesc nu? Daca tot stai in fund pe pernuta Scuze de offtopic dar mi se pare ft ft funny. Ps: ar merge si o acoperitoarea d aia de lemn (joke)
    1 point
  18. 1 point
  19. astea sunt oem - calitate ok, raportat la ce ai acum pe masina (nu stiu ce marca sunt... dar e posibil sa fie slabute la material) - estetic - arata bine cu ce ai acum (chiar daca eu sunt un fan infocat al celor OEM), mie imi place cum arata masina ta cu ele. In rest, cele oem sunt mai ok - calitate, confort - fiind pe 17
    1 point
  20. masa - alege firul maro - in interior, in contraaripi - ai puncte dedicate de masa - unele modele au si in hayon. legat de marsarier - masina ta este manuala - nu prea are ce figuri sa faca - incearca si vedem dupa aia.
    1 point
  21. eu am echipare sportline din fabrica si cand am inmatriculat la RAR masina am dus si catalogul de la passat b6 sa ii arat ca de fabrica se poate comanda jante de 18 si nu a vrut sa treaca doar de 16 si de 17. raspunsul a fost pentru ce imi trebuie jante de 18"
    1 point
  22. revin tot eu cu raspunsul fost azi la doctor. desfacut amortizoare si flanse, verificat rulmentii sarcina = VARZA. la nici 2500 km.. schimbati cu rulmenti sarcina cu unii SKF. pe cei vechi nu scria nimic absolut desi, au venit la set cu flansele SWAG. momentan, rezolvata problema. vedem pe viitor. am vrut sa schimb si flansele SWAG cu unele SACHS dar berbecii de la ELIT au incurcat codul si nu se potriveau la gauri in caroserie asa ca, le-am lasat tot pe cele vechi ( care au doar cca. 2500 km ). succese.
    1 point
  23. De maine revine B 208 EGO, pana atunci: pic upload free photo hosting Jante oem "Monterey" 3G0 601 025Q, specificatii 8x18 ET44 facute de Borbet in Germania. Se vede un mic poke din cauza protectiei de janta pe fata doar din anumite unghiuri si doar privita din fata, daca e privit dinspre portiere nu se mai vede. Oricum lasata 1 cm, geometria suspensiei va anula si acel poke minor. Comparativ cu 8 si ET44 pe Golf 6, acestea sunt putin mai in interior pe fata si ceva mai mult pe spate. Sunt multumit de rezultat. Schimba mult masina.
    1 point
  24. Multumesc ! Deocamdata nu i-am dat de cap cu eroarea de EVAP .. Totul este ok dar dupa drumuri mai lungi , in momentul in care opresc la semafoare/stop se aprinde iar checkul. Cand o voi resofta , il voi anula ca sa scap de eroare. Totodata , i-am facut cam 1500 de km cu uleiul Liqui Moly 5w40 + Ceratec si nu a disparut deloc ulei de pe joja
    1 point
  25. Nu l-am vandut pe celalalt , intr-adevar este in curte ! Am vandut in schimb VW Corrado ... Cam asta este masinuta , de cand am luat-o i-am schimbat uleiul + toate filtrele + tachetul de la pompa de inalte , mai mult preventiv cu toate ca si cel vechi era aproape nou. I-am montat si o replica de RNS510 cu tot cu rama aferenta si usor usor o voi pune la punct cum vreau eu.
    1 point
  26. Nu se merge la RAR decat daca este omologare individuala. Eu asa stiu.
    1 point
  27. la G6 - sincer - eu nu am mai gasit-o pana acum.....
    1 point
  28. Fa o diagnoza ca sa vezi ce eroare are abs-ul La frina de mina daca nu simte ca ai coborit-o de tot, ai problema cu contactul care sesizeaza asta La geamuri nu mi-e clar. Daca nu-ti merge deloc butonul de coborit, e defect contactul de la buton. Daca nu coboara singur pina la capat, fa citeva manevre sus/jos pina la capat tinind apasat pe buton pina nu mai merge geamul, poate-si revine, am patit si eu cu masina relativ noua si a "reinvatat" dupa citeva manevre. Butoanele de la geamurile electrice sint neinspirat plasate, daca deschid geamul dupa ce a plouat, curge apa direct pe ele de undeva de deasupra usii cind misc masina.
    1 point
  29. Faci o confuzie intre suspensia adaptiva si suspensia pneumatica. Sa o luam metodic: 1- Suspensia adaptiva: poti modifica DOAR taria amortizoarelor, adica taria suspensiei. Pe un drum cu asfalt peticit sau gropi o dai pe "confort" si atunci se deschid supapele din interiorul amortizoarelor, uleiul/gazul circula pe cursa maxima si astfel vei avea "travel" mare al amortizorului, face cursa mare si absoarbe denivelarile fara a le transmite in interior. Pe un drum cu viraje si asfalt perfect vei seta pe "sport", supapele amortizoarelor se deschid foarte putin, astfel amoortizoarele raman "tari", ceea ce "tine" masina, adica nu vei avea ruliu pe viraje si nici nu va "da in nas" din suspensie pe franari bruste. Pe scurt, masina pare "lipita" de sosea. Explicatiile sunt la modul simplu date, in practica suspensia adaptiva se compune dintr-un sistem complex de senzori pe fiecare roata, care masoara parametrii de drum si seteaza cea mai buna amortizare pe fiecare roata. Ce ofera VW este un sistem relativ simplu, controlat partial manual. Cel mai complex sistem de gen este ABC de la Mercedes - Active Body Control, unde amortiozarele sunt controlate in totalitate electronic si masina reactioneaza automat in milisecunde la conditiile de drum. Concluzia: suspensia adaptiva NU modifica altceva decat taria amortizoarelor. 2- Suspensia pneumatica: prin selectarea divereselor optiuni MODIFICI garda la sol a masinii - vezi Audi Allroad sau Touareg cu suspensie pneumatica. Aici arcurile masinii sunt inlocuite de perne de aer pe care "le umfli" in functie de ce garda la sol vrei sa aiba masina, adica "cat de inalta" vrei sa fie. Amortizoarele sunt in tandem cu aceste programe. De ex: la Allroad, la >120km/h suspensia coboara automat pe setarea cea mai de jos si se "intaresc" amortizoarele pentru a facilita condusul in viteza mare. Intrebarea cu "suspensia adaptiva care se ridica la inaltimea PDG" nu are sens pentru ca sunt 2 sisteme ce nu au legatura una cu alta. PDG are inaltime fixa a gardei la sol (adica +1.5 cm fata de normal), iar suspensia adaptiva se ocupa doar de amortizoare, nu si de garda la sol. Scut metalic nu cred ca se poate pune decat la PDG. In rest, toate vin cu scut de plastic, inclusiv cele suspensie adaptiva. Daca tie iti trebuie o masina cu care sa te bagi pe drumuri de tara/neasfaltate/desfundate nu ai ce sa cauti cu suspensia adaptiva, ci cu PDG. Sau iti iei Tiguan. Acum e limpede ? Later edit: inca ceva: vezi ca Passat-ul break are optiune pentru suspensie pneumatica spate. Este doar un sistem simplu de a tine garda la sol constanta indiferent de cat incarci masina, nu poti modifica tu garda masinii la sol.
    1 point
  30. *heavy breathing* wow, enjoy the air si mi-ai dat o idee destul de buna pentru viitorul apropiat ^.^ p.s: inca te super invidiez pentru transformer
    -1 points
  31. E consum de diesel, eu consum pe medie 6,5-7 tot cam acolo, cu gaz mergi de te rupi, la pretul de jumatate fata de benzina sa tot mergi.
    -1 points
  32. Salutare. Am si eu o intrebare in legatura cu timpul de livrare. Am comandat o Jetta 1.2 tsi (semnat contract 25.06.2016, platit avans 01.07.2016) si as dori sa stiu daca este real timpul de livrare scris pe contract si anume 10 saptamani. Doamna de la reprezentanta mi-a spus ca masina ajunge in saptaman 34-35 (undeva pe la sfarsitul lunii august, inceput de septembrie). Specific ca masina era pe "stoc" pentru sapt 34. Si daca a mai cumparat cineva de la reprezentanta Sandra Iasi si poate sa imi spuna daca respecta aceste termene.
    -1 points
  33. Alungatuu frate cumpara-ti masina odata ca ne disperi. Exista topic dedicat cu ce probleme pot apare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!