Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.07.2016 în toate secţiunile
-
De maine revine B 208 EGO, pana atunci: pic upload free photo hosting Jante oem "Monterey" 3G0 601 025Q, specificatii 8x18 ET44 facute de Borbet in Germania. Se vede un mic poke din cauza protectiei de janta pe fata doar din anumite unghiuri si doar privita din fata, daca e privit dinspre portiere nu se mai vede. Oricum lasata 1 cm, geometria suspensiei va anula si acel poke minor. Comparativ cu 8 si ET44 pe Golf 6, acestea sunt putin mai in interior pe fata si ceva mai mult pe spate. Sunt multumit de rezultat. Schimba mult masina.7 points
-
2 points
-
Vă salut, nu am mai postat de ceva timp, mașina a primit câteva modificari și anume: Bara fata s line Grila centrala facelift vopsita cu plastidip Eleron luneta Turbina 2.0 170 de cai Fusta bara față Jante 19 et 33 și 9j sunt oem mai exact au echipat vw tiguan r line Mai am de schimbat tipsurile și probabil un set de arcuri eibach pro kit după care o sa trec și la interior2 points
-
La mine este lucru sfant sa astept sa , se stinga toti martorii si apoi pornesc...ecu nu are timp sa isi faca treaba ca la carte( nu mai face test de prezenta si scurtcircuit la senzori) si le trimite curent direct...pompa de benzina e nevoita sa porneasca imediat si mai puternic ca sa amorseze si sa faca presiunea necesara...la fel ca si calcarea ambreiajului si a franei la pornirea motorului...de ce ai invarte si axul primar al cutiei plus uleiul gros pentru a ti bate joc de electromotor si baterie(electromotorul cred ca este calculat sa invarta o anumita sarcina pe o scurta perioada de timp...).In timp nerespectarea acestor lucruri esentiale pur si simplu scurteaza durata de viata a electromotorului si bateriei(electromotor obosit egal invartiri mai multe si implicit consum mai mare de curent...).Electromotorul practic trebuie sa invarta doar motorul si accesoriile nu si cutia de viteze...am si probat aceste lucruri pe masina cu motorul fiind cald cu apa la 90 de grade dupa circa 2 ore de functionare am pornit direct si nu mi a placut ce aud...parca a pornit inecat...daca astept ca la carte te unge pe suflet cum porneste indiferent de vreme(electromotor reconditionat si schimbat perii cu baterie aproape noua si alternator functionand in parametri normali nu suna a lauda doar am vrut sa fiti siguri ca am probat cu ele in stare aproape perfecta de functionare...ma rog nu exista perfect dar ne straduim...).Am probat si pornirea fara tinerea pedalei de ambreiaj respectiv franei si nu porneste la prima invartire a motorului ci la a 2 a uneori chiar 3 sau a 4 a ...daca se va respecta iar cele mentionate mai sus porneste la prima cheie fara sa fure nimic...Poate am fost un pic offtopic dar tot cred ca m am incadrat in parametrii topicului si tot ce am spus este inspre binele masinilor noastre si in special buzunarului...daca nu astept un warn asta este.2 points
-
Si atunci cum de nu ti-ai luat un suv serios pana acum? Ce descrii tu nu intra in exploatarea unui golf, dar tu stii cel mai bine. Scutul ala e pus acolo just in case,pt offroad exista masini dedicate cu garda la sol serioasa,4x4,cutie cu rapoarte mici,etc1 point
-
La haldex uleiul se schimba la fiecare 3 ani, fara limita de km. Cel putin asa scrie in cartea service si asa au spus si la reprezentanta.1 point
-
Salut. Baga polytron cu cea mai mare incredere, am mers 9 ani pe LM iar acum 2 sap am facut schimbul de ulei si am bagat polytron 5w-30 la un lupo 1.4 bnz, 275mii km. Mersul motorului s-a schimbat semnificativ; fara batai sau tacaneli. Ulei contine si tratamet pt motor MTC. Made in U.S.A1 point
-
Adevarat, 1.8 TSI este alegerea optima daca vrei performante maxime dar nu vrei sa dai banii pe vRS. Mai vine standard si cu suspensie independenta pe spate si deci ai un plus de confort la rulare. Un mix frumos pentru un sofer cu ceva experienta in spatele covrigului. Daca esti limitat la buget, vrei un consum de diesel si iti sunt suficiente cele 8 secunde pentru sprintul 0-100, 1.4 TSI este best-buy.1 point
-
A mea am luat-o de la Weltauto din Cluj ,mai corect Compexit. Avea 113.000 km verificati, a fost cumparata de noua din Ro de la Porsche Buc. .Pana aici toate bune...lasand la o parte problema de motor care a avut chiulasa refacuta etc. dar la care i-am facut recent compresia si este inca foarte ok (acum am aproape 160.000 km) ,la nivelul uzurii ,adica tot ce inseamna discuri ,placute ,bielete amortizoare si flanse ,rulmenti ,bucse se simte diferenta fata de una rulata in Germania. Personal este ultima data cand cumpar o masina din RO fie si de la reprezentanta. Am platit in ianuarie sau februarie 2015 ,10200 euro pentru ea fata de 14-15.000 cat ma costa una aici in Franta cu aceeasi km. Avand in vedere ca fac eu tot ce inseamna mecanica pe ea si cumpar piesele la pret similar cu RO este inca rentabila. Dar daca trebuia sa o duc la service pentru tot ce i-am facut si trebuie inca sa ii mai fac ma aducea la 'sapa de lemn'. Sfatul meu e sa cumperi din Germania de la un Autohaus care iti da certifiat Dekra sau de la o reprezentanta km cat de putini in limita bugetului tau, cauta una cat mai dotata pentru ca in cele mai multe cazuri e scump si dificil sa adaugi optiuni ulterior ,daca nu iti ajung banii de una cu facelift, ia una fara da cu tot ce trebuie chiar daca e mai veche. Inceteaza sa compari preturile din Germania cu cele de pe Autovit. Sursa pt majoritatea masinilor de pe Autovit sun licitatiile auto si acolo te asigur ca majoritatea sunt cu cazaturi iar la noi ajung cu 150.000 km in loc de 250.000 km cat au in realitate. Multa bafta!1 point
-
1 point
-
Salut, Referitor la comparatia 1.4 TSI 150 - 2.0 TDI 150, iti pot spune ca am facut un drive-test cu un Leon FR cu 1.4 TSI ACT 150 la cateva luni dupa ce am luat Octavia 2.0 TDI si la sfarsitul testului am cam regretat alegerea motorului diesel de 2L. Motorul 1.4 TSI m-a impresionat la toate capitolele. Trage incredibil, in brosura TSI este mai rapid cu doar 0.3 s fata de 2.0 TDI la sprintul de 100kmph dar pe sosea este mult, mult mai fasnet intrucat nu se simte turbo-lag-ul la fel ca la TDI, are un consum exagerat de mic cand mergi pe tempomat cu viteze la care ACT este activ, nu ai treaba cu regenerarea DFP. Urmatoarea Octavia pe care o voi cumpara va fi cu acest motor (sau cu urmasul lui de 1.5 L). Motorul 2.0 TDI este rentabil acum doar daca tragi greutate foarte mare dupa tine, rulota / remorca, etc.1 point
-
1 point
-
Passat-ul aluia trage ca o cizma pentru ca o tureaza EXCESIV de mult! Am vazut demult video-urile si i-am zis scris la comentarii. Ba, ma ofticati. GATA! Ca acum ma duc si o fac decapotabila, arunc scaune,f ete de usi si tot ce mai trebuie. O bag la CURA sa simt si eu senzatia aia de da dependenta!1 point
-
Sa traiesti! Intrebare: cat de optimist e dyno-ul de la voi? Ca idee, feelingul masinii era in felul urmator: orice depasire in zona 60-120kmh era instantanee, o senzatie care da dependenta. Nu am avut vreodata emotii, indiferent de cat de din scurt faceam depasirea. Pe asfalt ud, in tr 3 patina daca eram in boost.1 point
-
Nici nu m-am uitat la 0-100, nu ma intereseaza de fel inutilitatile de genul. La ce foloseste 0-100, in viata reala? Am vazut cum trage in treptele 2 si in special 3, de aceea am zis ca e cam slabut. Eu am cu 30 cai mai putin( nu dispun de FMIC mare, evacuare, etc), inca 150kg in plus si 2 roti motrice in plus (pierderi in transmisie) si se misca la fel.. Si da, am si turbina de 2.5, care orice i-as face are ceva lag. La ce timpi pune @cristi511 aici, iti reamintesti cat de mult conteaza greutatea La mine repriza 0-100 era de 7 secunde cu vechiul soft. Masina merge acum ceva mai bine. Insa, in contrast, ce se intampla dupa 100-120 incolo, zici ca-i alta masina.. iti aduce constant aminte de faptul ca are ~1800 kg cu tine la volan, 4x4 si ca vrea un intercooler mai mare.1 point
-
1 point
-
Desfundat scurgerile de la panoramic..... Am cumparat un cablu otelit invelit in cauciuc( a fost 6 lei metru din hornbach ) si am bagat pe traseu...incercand sa nu fortez foarte mult.... Scurgerile de la panoramic dau pe peretele ignifug (sub grila aero ) si ca sa ajung la ele am demondat si stergatoarele ...scurgerile principale erau si ele blocate....o frumusete .. A urmat stergatorul spate.....duza se scoate usor tragand de ea ...eventual cu un patent cu o carpa pe el... Daca tot am umblat cu torxurile am desfacut si fata de usa din spate dreapta....geamul de acolo nefiind functional....macaraua se auzea coborand-urcand dar geamul era static....am observat ca fostul propietar il blocase cu o bucata de lemn fiindca geamul sarise din prinderea de jos...nu era nimic spart/rupt doar sarise...un pic ciudat pentru ca eu nu am reusit sa il trag de acolo..l-am clipsat inapoi ..merge ok ...il consider reparat Si o poza cu catelul stance1 point
-
nu vrea sa te contrazic dar : "The convenient Hill Hold function prevents your car from rolling back when pulling away on a slope or during a hill start. The Hill Hold operates for approximately two seconds." http://www.volkswagen.co.uk/technology/glossary/hill-hold1 point
-
Am mai postat in alt topic tot despre DPF, eu am luat diesel pentru ca fac naveta, merg mult in afara, pentru oras e mai indicat un benzinar. In fine, regim mers in afara orasului 150km zilnic, drumuri judetene, autostrada, la fiecare 350-400km face regenerarea. E indicat sa lasi motorul pornit cand observi ca o face, altfel la urmatoarea pornire reia. In cazul meu se face des in mers pe autostrada, 15 min in mers dureaza, altfel in oras la relanti 30min. Daca ai Radio Compositon Media, intri in meniul CAR> Autovehicul> Stare Start Stop> si iti da mesajul "Functionarea motorului este necesara". Atunci face regenerarea, cand termina se opreste motorul daca stai pe loc. Mai exista o situatie, cea de filtru de particule infundat, unde iti apare un LED galben in bord. Trebuie mers in treapta 4 la 70km/h 15 min, sau mai turat. In 21000km facuti din ianuarie nu am patit. E normal sa faca regenerarea DPF-ului, fiind vorba de DPF de ultima generatie (daca te uiti la motor in spate ai sa vezi 6 senzori!).1 point
-
Da. Dar masinile sunt cu km putini. Pot avea si 30k km. Sau weltauto in Germania. Cauti km putini sau dotari. Depinde de fiecare. Decat un cazan cu n la n km, si sa bag bani in el, mai bine mai putin dotata dar cu cativa km. Nu traiesc in masina si nici nu m.am nascut in trapa, masaj scaune si etc. Fiecare cauta ce vrea. Eu nu vreau sa fac coada la service si sa platesc masina inca 1/2 din pret, ca sa o tot repar.1 point
-
De acord,dar totusi.. se aduna. Din propria experienta, am venit la un moment dat de la Valenii de Munte, un drum care il fac in medie de 2 ori pe luna, doua persoane in masina schimbat dupa indicatiile computerului de bord, mers absolut legal, poate cu +10 km la ora, pe DN1 intr-o sambata seara, deci absolut liber si am scos consum 3.8. In mod normal duminica, dar cu mers pe autostrada, schimbat intre 2500 - 3000 rpm si in general turatia mentinuta intre 2000 - 2500 rpm, media de consum este 4.8 - 4.9. Masina este cea din semnatura iar anveopele sunt 225/45/17. Ca sa nu fim total offtopic consumul de 3.8 a fost obtinut cu softul cu care masina a venit din fabrica, versiunea 8798, iar cel de 4.8 cu versiunea de acum 2 ani, versiunea 9970.1 point
-
Strict in oras am observat ca se fac regenerari cam la 100-150km parcursi (la un condus normal). In afara e greu de spus, dar probabil in jur de 300km. Eu cred ca, desi oarecum generatoare de stress, s-a mers pe varianta de regenerari dese tocmai pentru ca s-a invatat din greseli, si se initiaza regenerarile la un grad de umplere mai mic a DPF-ului relativ la generatiile precedente de TDIuri, unde erau relativ frecvente cazurile de colmatare / led aprins in bord. Sa privim partea buna, E6 nu scoate fum nici macar la accelerari brutale1 point
-
1 point
-
Am zis ca plecarea nu e reusita o sa ma mai joc cu ea dar dupa ce trec la SMF. Nu vreau sa il omor, mai ales acum inainte de concediu. Trebuie luat in considerare ca are aproape 1600 de kg. Nu e Golf.. Puterea in plus se simte cel mai bine de la 80 km/h in sus. Si cu toate astea, cronometrat 0-100 e undeva la 7.xx secunde. E decent1 point
-
Lol, si la noi tot 2 jumate dar la mine Audi e unul singur :))) "vum-vum Audi". Toate celelalte sunt "titi Audi" Deja face asta, cand ne apropiem de un pasaj incepe sa strige la mine "vum-vum-vum-vum"1 point
-
Daca vrei sa te duci pana acolo, k03s te lasa fara probleme daca e in stare ok. Gandeste-te ce vrei sa faci de la inceput, ca daca iei una de 3 bari acum si pe viitor vrei sa urci mai sus, vei avea nevoie de una de 4 bari. Sa nu fii nevoit sa cumperi pompa de 2 ori.1 point
-
1 point
-
Codul senzorului: 059919501A. Posibil tensiune de alimentare prea mica, baterie descarcata, consumator, fire in scurt, etc. AC functional? Locatia senzorului de temperatura la motorizarea ta:1 point
-
Am mai facut si eu o incercare dupa cateva luni de abstinenta la ulei de 2t. Am bagat un plin de Efix si am completat cu ulei in proportia de 100ml ulei / 20L motorina. Da, in continuare sustin ca porneste mai usor, fum nu da dar in schimb, sustin inca ideea ca cel putin in cazul masinii mele, simt ca dupa 3000 ture nu-mi mai trage la fel. Cred ca de acum incolo il voi folosi strict in anotimpul rece. Atunci pare ca se simte cel mai bine contributia uleiului.1 point
-
S-o stapanesti sanatos si km milioane ma incata faptul ca nu e automata...m-am saturat deja ..toata lumea are automata( sper ca nue cu suparare din partea celor cu DSG ), un BIG LIKE pt manuala !!1 point
-
Colegu' mai tango cu tonul folosit. Nu stiu de unde ai tras concluzia ca te oblig sa faci ceva sau ca mi-ar trebui masina ta. Incercam sa-ti dau un sfat pe care tu il ignori. Ti-a explicat si Cristi ce face respectiva functie si care e rolul ei. Daca vad ca nu te intereseaza ce sfat iti dau, atat eu cat si alti colegi, nu ma mai obosesc sa-ti raspund ca nu are nici un rost. Rolul forumului este sa ne ajutam intre noi, dar daca unii nu vor acest ajutor cu ce sunt vinovat? Nu incerc sa-mi impun un punct de vedere ci am incercat sa te fac sa constientizezi ca dezactivand acea functie nu iti rezolvi pb si ca e pura coincidenta. Btw-nu sunt obligat sa-ti raspund la nici o intrebare. O faceam sa te ajut dar se pare ca nu se poate...so..eu ma retrag din toate discutiile cu tine. Nu o lua personal. Spor la treaba. La multi ani.1 point
-
OK, daca tu crezi asta, eu ma retrag de pe acest topic, si nu mai dau sfaturi in legatura cu aceasta functie.1 point
-
Toata lumea spune ca functia Load Management tureaza la 1000 rot masina ... Am citit de m-am plictisit pe forumul asta acest subiect ! Acum de ce nu imi mai tureaza masina la 1000 rot dupa dezactivarea functiei Load Management ? Acea functie imi cauza mie neplacerea asta nu altceva , odata cu dezactivarea ei nu mai am nici o problema cu turatia si am facut aproape 80 km pe oras ieri dupa dezactivare ! De regenerare DPF nu se punea problema la mine deoarece am scos-o la drum si am mers cu ea turata si tot nu disparuse problema cu turatul la 1000 rot ! Va multumesc tuturor pentru raspunsuri , iar eu voi revenii cu adaugarea asupra acestui subiect , in cazul in care bateria mea sufera vreo "moarte" din cauza dezactivarii acestei functii , am si Start/Stop pe masina , deci daca este sa "moara" bateria va murii in timp scurt , daca nu "moare" functia aia nu face decat sa creeze necazuri aiurite in loc sa ajute masina !1 point
-
De obicei cea mai des intalnita problema la modelul asta de masini, este senzorul de presiune freon numit si G65 care crapa si se pierde freon pe acolo. Daca nu e pe acolo atunci poate pe la dopul radiatorului de ac. Asculta sfatul lui Florin si apeleaza la cineva cu interfata VCDS sa faci o diagnoza a sistemului de clima, erori, presiuni, cuplu absorbit de electrovalva. Orice problema are rezolvare, e important sa nu apelezi la orice service care profita de tine si te pune sa-ti schimbi jumate de masina, cand problema e defapt un simplu senzor. Si eu l-am schimbat de curand, senzorul se afla sub farul drept pe o conducta de aluminiu in care este freon, la nivelul scutului motor (undeva sub rola de la electromotor, intai fa scanarea si daca e asta il schimbi, e ieftin. Asa arata, si vezi cum crapa si pe acolo se pierde freon.0 points
-
Eu cred ca daca incepem sa ne facem probleme de genul la o masina cu o luna vechime, am dat-o rau in pandalii. Bucura-te de ea, macar cat e in garantie. No offense0 points
-
-1 points
-
Daca faci "flush" la motor rezidurile o sa-ti infunde sau o sa se depuna pe alte piese din motor, cum ar fi pompa de ulei. Decat "flush" mai bine schimbi uleiul mai des si nu ai probleme.-1 points
-
Andrei, turbina asta este un model de generatia a 3 a care cu ajutorul unui soft bine facut incarca de jos (undeva la 1900rot), mult peste ce ai tu in configuratia cu 2,5. Asta tine 240cp pe cand a ta bubuie la 220.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00