Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.07.2016 în toate secţiunile

  1. Scuze de off topic, dar din pacate o sa vedem dpf si pe motoarele pe benzina. http://www.motorauthority.com/news/1104190_mercedes-expanding-use-of-particulate-filters-to-gas-powered-cars
    2 points
  2. Problema la rotile mari pe SUV-uri sau mini SUV-uri nu e data de garda la sol ci de balonajul mic al anvelopei.. Pe un drum pietruit sunt sanse sa calci pe o piatra care se rasuceste si atinge janta.. => heartbreak. Si eu am jante pe 19, black+polish si nu ma aventurez in afara soselelor.
    1 point
  3. Daca se poate, eu cred ca cel mai relevant ar fi sa faceti schimb de masini. Tu sa conduci masina lui in acelasi stil in care o conduci pe a ta si invers si apoi sa faci comparatie.
    1 point
  4. Numa rade DPF cu 10w40 magnatecu ala...
    1 point
  5. Da exact asa se face desfaci cu bormasina punctele de sudura si pui pavilionul de pe masina donatoare. Multi mi-au spus ca am facut o prostie ca am desfacut pavilionul dar ii intreb eu daca era sa fie masina avariata de grindina ce faceau o tencuiau cu gletiera cu 7Kg. de chit sau alegi solutia asta care oricum in cartea tehnica pavilionul e piesa de schimb
    1 point
  6. Da, de asta am afirmat ce am afirmat legat de TSI-uri mai sus, cu cateva posturi mai inainte....
    1 point
  7. EU ca si proprietar al unei masini cu astfel de motorizare afirm cu tarie: 2.O TDI EU 6 NU ESTE PENTRU ORAS, nici ca cutie de viteze manuala etajata extrem de lung, si mai ales cu acest DPF ultra activ...TSI-urile de generatia a doua pe curea sunt mai bune si luati-le pana ce desteptii de la VW nu o sa omoare si aceste motoare cu DPF de asemenea, fiindca viitorul se pare ca asta va fi termen scurt...
    1 point
  8. Salut pe toti colegi, de pe acest forum.Am probat ,multe uleiuri de motor.pentru motoare PD castrol profesional 5w30 ( 28 euro litru de la audi vw, Milano, ce tiapa) dupa am bagat Bardahl TECHNOS c60,motor zgomotos si la rece 1-2 secunte se auzeau tacheti.De 2 ani folosesc Motul 8100 X-clean 5W-40 ,am incercat si Motul specific 505.01..dar X-clean.mi sa parut putin mai vascos .Am avut problema ,cu pompa de ulei, la masina mea 2.o tdi blb.Am dat baia de ulei jos.si am ramas surprin sa vad ca motorul,baia de ulei erau foarte curate Am folosit de 3 ori Motor Flush" Liqui Moly.Poate si asta a ajutat,la curatenia motorului.Poate o sa-mi spuneti ca deaia a cazut pompa de ulei...nu se uzase axul de la pompa.Am cumparat pompa noua de 1.9 am deja 20.000 km si e perfec.Am posibilitatea sa iau ulei liqui moly ..as vrea sa stiu care e mai bun pentru PD 505.01?
    1 point
  9. E de speriat daca de acum se fac asa multe regenerari. E un topic bun ca poate realizeaza romanul ca 2.0tdi nu e motor de oras.
    1 point
  10. @75NOR Am fost ieri pe Transalpina, urmand cu sfintenie recomandarile tale Sa o luam metodic: 1) Saliste - Sugag: Mi s'a parut extraordinar drumul prin marginimea Sibiului, avand posibilitatea sa admir acele sate traditionale transilvanene de mare efect. Drumul e putin cam ingust si era sa iau vreo 2 motociclisti pe capota, care taiasera curbele. Intre Jina si Dobra trebuie neaparat efectuate lucrari de consolidare a versantilor, altfel in curand nu o sa mai existe acel drum. 2) Sugag- Obarsia Lotrului: Drum clasic de munte, curbe frumoase, de admirat si Tau Bistra + lacul Oasa pe traseu. Totusi s'au format niste cratere pe centrul soselei in unele locuri, trebuie putina atentie. 3) Obarsia Lotrului - Ranca: Pe buna dreptate aceasta este partea cea mai interesanta din toata Transalpina. La anul vreau neaparat sa ma intorc, sa parcurg si din sens invers 4) Ranca - Novaci: Aici am prins raliul vietii ( CN de viteza in coasta, sa fiu mai precis). Am ajuns in jurul orei 17:15 in Ranca, si ca sa omoram timpul, am oprit la bistro DeVis (multumim de pont), unde din pacate pizza nu aveau, dar ceafa de porc a fost "de mare angajament" (ca sa citam un clasic in viata ) In jurul orei 18:00 ne'am pus in coada si de acolo pana in Novaci am coborat bara la bara (aprox o ora) 5) Novaci - Horezu pe drumuri judetene: @75NOR drumul asta mi s'a parut o bijuterie ascunsa de ochii lumii. Cred ca e extraordinar de parcurs si pe bicicleta. In concluzie, a fost un weekend plin
    1 point
  11. Sa vezi mai incolo cand o sa te bata la cap sa-i dai talpa. "Tine-o tot asa tatiii!!!"
    1 point
  12. Este secretos..... - interior de CC - 2014, cu ventilatie, masaj, etc....
    1 point
  13. nu, nu are tot electrica - Golf 5 climatic, are comanda la voletii care distribuie aerul (grile, picioare, etc) pe cablu - mecanic.
    1 point
  14. Calc de usi care sa stie de puddle lights, oglinzi cu decupaj plus montajul. Daca tot vrei sa faci o investitie cauta oglinzi b7 cu tot ce trebuie
    1 point
  15. Reviewul de mai sus pare sa confirme ce au zis si altii aici. Cred ca au trecut vremurile (daca au fost vreodata) cand o masina scumpa inseamna implicit o masina buna. Cu atat mai mult la VW, unde preturile au crescut fata de generatiile anterioare, pana la nivelul absurdului in cazul unor anumite modele.
    1 point
  16. anterioara e Superb 2 170 cp M6. teoretic (pe hartie) au comportamente dinamice asemanatoare, in realitate nu se compara. vb de putere livrata. cred ca are de-a face cu aducerea in normele de poluare E6. din pacate nu am mers cu S2 140 cp ca sa compar mere cu mere. da, sunt de acord cu tine, masina em ai rafinata decat predecesoarea. cat priiveste folia, in spate doarme la drum lung fie-mea. cu o folie moderata si sunset e chiar ok. in plus folia are si protectie IR. va pot spune ca lasata la soare in insorita insula romaneasca Thassos, nu simt nevoia parasolarului pe bord. cand intri in ea e cald dar nu-ti fierb creierii si poti pune mana pe bord fara sa faci arsuri de grad 3-4. cat priveste parbrizul, cred ca a contat faptul ca piatra a lovit foarte aproape de margine... bine v-am regasit, dar n-am plecat nicaieri. doar ca am intrat mai rar... interiorul e ok...totusi, daca esti maniac cu zgarieturi, degete, amprente, recomand colantarea plasticului consolei centrale (schimbator). deja am cateva zgarieturi fine.
    1 point
  17. Curata si asteapta o saptamana plina. In primul rand numerele definitive, alte jante, vin si arcurile, iar pe vineri spre mare. Jantele actuale se vand
    1 point
  18. Nu te supara dar nu iti inteleg atitudinea. Colegii ti-au spus ca e un motot care are ceva pb dar nu ca trebuie sa o vinzi. Uncercam sa te ajutam sar fara o scanare si enuntarea clara a pb e cam greu din spatele tastaturii. Daca refuzi / nu ai nevoie de ajutorul colegilor din aria prsztari servicii-no problem. Fa o scanare completa unde vrei tu si posteaza rezultatele. Sunt n service-uri autorizate care pot investiga pb ta. Spor in rezolvarea pb. Nu schimba nici o turbina. Da un log in mers sa vedem rezultatele. Ptr turbina - daca e pb cu ea, ia legatura cu cipos. Nu e nicidecum 5000-7000 lei-poate doar la reprezentanta. E in jur de 500 eur-noua.
    1 point
  19. Ce bine arată jucăria, dai dracu de bani, ca vin greu si pleacă repede insa zâmbetul si starea de spirit te întineresc
    1 point
  20. Daca ajung sa fac, bineinteles. Azi am fost la ANAF si am platit taxa minune pe masina noua = 1297 lei (153 g CO2) Am toate actele pregatite, am fost si la Pipera cu gandul de a o inmatricula dar dupa ce in parcare era moartea si de-abia am gasit sa las masina afara pe sosea, pe bretea langa pod, in cladire am "tras" biletul 147 si la ghiseu erau cei cu 82 Asa ca am zis pas, riscam sa stau prea mult la coada si nu avea sens, o sa ma duc in alta zi peste 1-2 saptamani, fara masina, ca e mai bine. Eu ma gandeam ca e mai liber, concedii, bla bla...aiurea! Maine o sa fac un drum pana la Buzau, pana acum am facut 500 Km. Azi am realimentat si un mic calcul la pompa arata pe ultimii 312 Km (din care vreo 180 in afara, restul in oras) un consum mediu calculat de 11.3L / 100 Km.
    1 point
  21. N-am mai scris de mult pe aici ... 6800 de km, majoritatea in oras. Dupa un drum la Dragasani am desoperit ca masina asta are rezerve de putere arhisuficiente la orice viteza ... doar calci acceleratia si se duce. In Bucuresti consumurile variaza intre 7 si 15, depinde de trafic, distanta ... la drum lung batuta bine ia intre 6 si 7. N-am avut probleme tehnice in afara unei erori de TPMS rezolvata prin resetarea sistemului ... plus un surub in roata. Nu regret niciun moment achizitia.
    1 point
  22. Salutare, De ceva timp, imi bate volant. In viitorul apropiat, voi face ugprade la cele necesare pentru obtinerea a 200cp, asa ca am nevoie si de un kit ambreiaj pe masura. Cutia este in 5 trepte. Ce kit ambreiaj imi recomandati ? Trebuie sa-l intaresc kevlar ? Am gasit acest kit pe darkside developments link . Daca achizitionez acest kit, mai este necesara intarirea discului de ambreiaj cu kevlar? Multumesc
    1 point
  23. Am avut pe duba veche motor cod cs si apoi jp,eu nu am sesizat nici o diferenta intre motoare.cat despre fiabilitate,merge si in ziua de azi acel motor.
    1 point
  24. Daca faci "flush" la motor rezidurile o sa-ti infunde sau o sa se depuna pe alte piese din motor, cum ar fi pompa de ulei. Decat "flush" mai bine schimbi uleiul mai des si nu ai probleme.
    0 points
  25. Castrol GTX 10w40 daca vrei neaparat Castrol.
    0 points
  26. sper ca postez unde trebuie. am o intrebare: ce ulei de la castrol este potrivit pt un golf 6 2009 motor 2.0 tdi 110 cai, 144.000 km? de ce intreb: o cunostinta de-a mea s-a dus in service si mecanicul i-a bagat ulei castrol magnatec 10W40. ma contrazic cu ea ca nu e bun uleiul asta pt motorul masinii ei si nu crede, ca are intredere in mecanicul ala. posesorul masinii nu le are cu mecanica, cu astea si merge pe mana lui. un raspuns va rog si va multumesc.
    0 points
  27. Nu mai speriati lumea, ca si asa e destul de delicata problema. Voi care aveti masini noi nu o sa aveti nici o problema pt ca ele oricum sunt garantate sa mearga pana la 200 000km. Problema or sa aiba astia care cumpara e6 SH cu ~ 200 000km.
    0 points
  28. Treaba sta in felul urmator, se stie ca aceste semeringuri imbatranesc si nu mai etanseaza cum trebuie, dar consumul pe la ele este mic ptr. ca marea scurgere de ulei nu vine pe la ele, ele sunt montate ca o rezerva de etansare, etansarea de baza o fac ghidurile de la supape, consumul mare de ulei vine de la segmenti uzati, uleiul scapa de nu mai fac fata ghidurile si nici semeringurile, asa ca incercati sa nu cheltuiti bani de manopera de doua ori, faceti lucrarea cap-coada, segmentare si semeringuri noi, asa economisiti bani de la ulei, scade consumul de carburant, masina porneste, trage ca in prima zi.
    -1 points
  29. Tucson e fain in varianta de baza la 20 de mii de euro cum a luat sora mea, si asta fara programul rabla. La pretul asta are vopsea metalizata, pilot automat, volan de piele, senzori de parcare cu afisaj, climatizare automata dubla, start-stop si alte dotari care la Golf m-au costat cateva mii de euro in plus. Tiguan nu gasesti la 20 de mii euro. La 30 mii euro prefer Tiguan.
    -1 points
  30. Castrol Magnatec 10w-40 iar zilele astea trebuie sa ai fac schimbul de ulei si vreau sa ai pun castrol edge 5w-30 sa vedem daca e asa de bun la consum ca 10w-40.
    -1 points
  31. Frana, te rog ca o luam pe aratura: De unde ai dedus ca Fuchs are o baza prea mare de aditivi? Fisa tehnica Vavoline 5w40 mst C3 : SynPower MST C3 Motor Oil SAE viscosity grade 5W-40 Viscosity, mm2 /s @ 100 ºC. ASTM D-445 14 Viscosity, mm2 /s @ 40 ºC. ASTM D-445 85 Viscosity Index ASTM D-2270 170 Viscosity, mPa.s –30°C. ASTM D-5293 <6200 TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 7,8 Pour Point, ºC ASTM D-5949 -45 Specific Gravity @ 15.6°C. ASTM D-4052 0,852 Flash Point, COC, ºC. ASTM D-92 232 cu 7.8 TBN eu nu cred ca e un ulei low SAPS e mid spre full saps. Vorbim de uleiuri de autoturisme, cele full saps au 10-11 TBN, pe cand cele de camioane ajung si la 15-20. Valvoline MST C3 5w40 se gaseste si in Ro la pretul de 204 ron/5 litri si e de luat in considerare, noua reteta e beton.
    -1 points
  32. Valvoline extreme a fost inlocuit de Valvoline mst c3 5w40, asa zic cei de la valvoline la ei pe site-ul oficial. Din fisa tehnica e mai bun cel nou mst c3.
    -1 points
  33. Daca ai facut lucrarea cu factura in service, ai piesele de la ei, e treaba lor, eroare de montaj, surub vechi, au strans ciobaneste, nu platesti nimic, te duci la protectia consumatorului daca nu rezolva reparatia corect, cat despre piston nu e lovit ce se vede atins e cilindrul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!