Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.07.2016 în toate secţiunile

  1. Are gusturi bune puștiu'
    4 points
  2. Eu folosesc MOTUL SPECIFIC 5W40 cu normă 505.01 . http://m.emag.ro/ulei-motor-motul-specific-505-01-502-00-5w40-5l-3374650020099/pd/DKVFZBBBM/#5
    2 points
  3. Intre timp am mai muncit putin Am facut instalatia electrica pentru incalzirea in bancheta, trebuie doar sa mai bag rezistentele in bancheta si sa fac rost de o rama crem pentru butoane. Din pacate nu reusesc sa gasesc,am gasit codul ei insa ceva da cu virgula Multumita unui coleg,am si geamuri ionizate din fabrica. Momentan is puse bine la pastrare pana la anu. Am luate niste cleme,"dibluri" sa pot trage instalatiile electrice frumos prin masina Instalatia pentru trapa Inainte aveam 3 fire care urcau la plafoniera,acum s-au inmultit
    2 points
  4. Eu zic sa stai linistit, dupa un anumit nr de km sunetele pot aparea de oriunde. Eu am inceput sa am un sunet de turbina doar cand e umed afara dimineata la rece, dupa ce se incalzeste dispare 99% din timp. Initial m-am speriat, asa ca am mers la un service unde mi-au dat jos turbina+galeria si au curatat turbina +verificat pale +joc ax. Am 1.9 BKC Golf 5, km 298 000. Turbina nu are deloc joc in ax, am tras de el in toate directiile si nu am sesizat nici un joc, nu am reusit sa misc deloc la mana axul turbinei, iar palele aratau imaculat, fara zgarieturi sau tabla lipsa. Zgomotoul e tot acolo si nu se aude mereu, doar cand e foarte umed afara, de ex daca merg la munte si urc in altitudine, si se apropie o ploaie incepe sa faca. Zgomote suspecte pot sa apara de la foarte multe chestii, teava sparta/fisurata, de la racitor egr la turbina, sau intercooler spart, sau un furtun de pe traseul de admisie spart, sau o etansare precara. Sunt prea multe de verificat, daca tu crezi ca e sigur de la turbina cu 500 ron iti comanzi un miez nou eechilibrat dai jos turbina si il schimbi pe al tau, si macar stii o treaba. Daca ai probleme la turbina exista 2 variante mari si late: 1. iti consuma ulei mult, si gasesti foarte mult ulei in intercooler, scoti furtun ce merge de la turbina la intercooler daca gasesti ulei acolo de ordinul sutelor de ml atunci e clar, ai joc mare in ax si schimbi miezul. 2. la viteza iti scoate un sunet metalic, caz in care palele turbinei iti bat in carcasa/melc si atunci ai un miez dezechilibrat care risca sa-ti faca motorul prapad. pana atunci fie mergi si faci verificarea fie mergi asa cu masina pana pocneste.
    1 point
  5. Frumos dom'le, frumos! Cu pragurile S-line va fi exteriorul complet si atunci sa vezi cate capete va intoace pe strada. Sunt rare cele cu pachet S-line si cu asta o vei scoate complet din anonimat.
    1 point
  6. Timing CBAB.pdf CBAB autodata.pdf
    1 point
  7. Pus Motul pe BKP si diferenta e mare in bine, mai silentios si mai putine vibratii, de papat toate papa.
    1 point
  8. @claumedel BKP-ul nu are filtru de particule . Daca fostul proprietar a folosit acest ulei iar consumul este unul decent (maxim 0.5L / 10000 Km) poti merge pe acesta in continuare . Daca consumul de ulei este mai mare de 0.5 L eu zic sa pui MOTUL 5w40 . O zi buna .
    1 point
  9. M am lamurit si eu cum e cu uleiul asta. M ai sus mentionam ca am in motor in momentul de fata 5w40 norma 505 01 neavand filtru de particule, asta e recomandat. Pentru cei care au filtru de particule se baga 5w30.
    1 point
  10. Am tot citit pe topicurile de 1.8T și 90% din posesorii de 1.8T nu recomanda BOV pe motoarele astea. Din cate am citit pentru sunetul asta ai nevoie de un DV (forge 007) - corectati-ma dacă greșesc - și sunetul e aceelasi.poate ar fi o idee buna sa îl faci retur și sa iti iei un DV.
    1 point
  11. Nu recomand anularea nici a egr-ului si implicit, nici a dpf-ului. O masina trebuie sa aiba toate sist cu care a fost proiectata. In afara se ridica certificatul daca te prinde cu dpf-ul anulat. Sper sa se implementeze si la noi aceasta legislatie!!!
    1 point
  12. Salutare. Am luat de pe un passat b5.5 de America, panoul de control la sistemul de apelare de urgenta. Problema e ca e un sistem rar si nu se gasesc(nu am gasit) informatii despre acesta. As vrea sa il fac functional daca se poate sau cel putin iluminatul tastelor si ledului verde. Stie careva ce mai cuprinde acest sistem pe langa panoul ce il am eu si cum se conecteaza?
    1 point
  13. Ramaneti pe fw5238 pt versiunile de navi mai vechi de 2014, este suficienta. Merge sa puneti SSD pe orice versiune, daca veti considera ca merita pretul. Standardul de conexiune este PATA. @Ruben56, ar mai fi optiunea sa scoti HDD-ul si sa-l verifici cu un program special de bad-uri
    1 point
  14. Am gasit si bobina dar nu stiu care este a-3a bobina cum se numara din stanga spre dreapta sau din dreapta spre stanga cum stai in fata masini??stie cineva ka pe ele nu scrie nimik
    1 point
  15. OT: pai in primul rand BXE este montat numai pe platforma mk5 si este un motor similar 99% cu BKC si BLS (VOINEA) Singura diferenta inteleg ca este presiunea in turbina, dar stiam ca unul are 90 Cp si la Bobocel am vazut 105 cai in semnatura si motr BXE ... d-aici nelamurirea mea Scuze de off- topic! Bobocel sa ne spui care este dignosticul can ajungi la service! Sunt chiar curios!
    -1 points
  16. daca citesti de la inceput ai sa vazi ca BOV este o mare porcarie pt motoarele de la VAG, fie ele 1.8T, fie 2.0TFSI. daca faci o scanare, te rog spune ce erori ai pe grupul ENGINE... deci cu alte cuvinte, tu ne intrebi daca sa lasi masina sa traga cum o face acum, cand nu mai tine presiunea...sau sa o faci sa traga bine...
    -1 points
  17. Logic ca nu mai ai freon in instalatie. Daca dai drumul la ac si compresorul porneste si se opreste imediat si face numai asa inseamna ca nu mai ai freon pe instalatie.
    -1 points
  18. Mai documenteaza-te, lispa de freon poate cupla compresorul s-il poate forta sa mearga putin dupa care se opreste imediat, apoi procesul se reia.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!