Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.07.2016 în toate secţiunile

  1. La ce te astepti cand iti cumperi un SUV cu motor de Polo facut cu piese chinezesti ?
    3 points
  2. Caut si eu un CC pentru cineva din familie, insa mereu daca sunt interesat ori merg sa vad personal masina ori daca am pe cineva cunoscut din Cluj sau Bucuresti ii rog sa isi rupa o ora sa vada macar in mare exemplarul. Nu intreb pe forum cum mi se pare. Din poze arata exceptional, du-te si o testeaza profesionist din bara in bara daca esti interesat, suna-l pe vanzator, vezi originea exacta, "traseul" ei ca sa zic asa, vezi daca se incurca in explicatii, daca e samsar sau nu. Personal am mai mare incredere in masinile rulate in Romania minim 1-2 ani, ii vezi macar o revizie, o inspectie tehnica, realizezi ca nu a luat un cazan cazut in Rin si ti-l da tie pe post de "fulopsion". Noi, in afara de a ne da cu parerea despre pret si dotari, nu avem ce face. La fel partea cu km este irelevanta: eu am Octavia din dec. 2007 si am acum 89 000km. Da, nici macar 10 k de km nu fac pe an si nu as accepta sa vina vreun "specialist" de pe forum sa imi arunce din ochi ca e manarita. Dar e luata din Romania, cartea service completa, pe 3/4 efectuate reviziile doar la reprezentanta, istoric Casco etc. Un concediu mare vara in care merg ~2000-3000 km. In rest oras si 2-3 escapade de un weekend.
    1 point
  3. Curata si asteapta o saptamana plina. In primul rand numerele definitive, alte jante, vin si arcurile, iar pe vineri spre mare. Jantele actuale se vand
    1 point
  4. Nu te supara dar nu iti inteleg atitudinea. Colegii ti-au spus ca e un motot care are ceva pb dar nu ca trebuie sa o vinzi. Uncercam sa te ajutam sar fara o scanare si enuntarea clara a pb e cam greu din spatele tastaturii. Daca refuzi / nu ai nevoie de ajutorul colegilor din aria prsztari servicii-no problem. Fa o scanare completa unde vrei tu si posteaza rezultatele. Sunt n service-uri autorizate care pot investiga pb ta. Spor in rezolvarea pb. Nu schimba nici o turbina. Da un log in mers sa vedem rezultatele. Ptr turbina - daca e pb cu ea, ia legatura cu cipos. Nu e nicidecum 5000-7000 lei-poate doar la reprezentanta. E in jur de 500 eur-noua.
    1 point
  5. Ce motor ai? Ai dpf? Oferiti detalii complete daca tot solicitati un raspuns! Daca ai avut 5w40 banuiesc ca nu ai dpf. Si da, poti baga si 5w30 numai ca ti-l va manca mai repede.
    1 point
  6. Astazi am instalat BOV, cu succes !! A trebuit sa merg la strungar sa confectionez un reductor pentru flansa cu care a venit valva si am montat-o. Sunetul este incredibil, nu ma asteptam sa fie atat de puternic si de pronuntat. O sa fac maine un video dupa ce fac si toate schimburile. Sunt extrem de incantat Si pentru cei care aveau dubii legate de BOV pe tipul asta de motor, functioneaza bine pana acum, nici un martor aprins, nici o eroare, ramane de vazut pe parcurs. Am primit si o cotatie de pret pentru evacuare de la PILOT Pitesti, 550-600 RON downpipe cu racord flexibil sau 950-1200 RON sistemul cat-back pe Borla inox, bani in care intra si montajul. Ce ziceti ?
    1 point
  7. Am refacut toate 12 lipiturile , cu ocazia asta am invatat si sa cositoresc ^^ verificat si au continuitate , colectorul facut lux cu surubelnita mica si wd40 , testat la 12v mi-a sarit din mana :))))) . Schimbat switch , pus Saia Burges cu garnitura si lamela , dar lipit cu picatura direct pe metal , sper sa tina. Multumesc mult pentru informatii , acum trebuie doar sa sparg broasca veche si sa o pun pe asta sus.
    1 point
  8. Refa toate lipiturile, cu toate ca cele rosii par ok. Co o surubelnita subtire curata colectorul atat cat poti si la sfarsit curata canalele dintre cele 3 placute de cupru de pe colector, apoi un fas cu spray si gata.
    1 point
  9. E normal pt ca sunt motoare gandite pt complet alte scopuri. Turbina mare, lag, dar apoi trage serios si te tine in scaun pana in rosu, pe cand turbina mica trage de jos si sta pana la 4000-4500rpm dupa care e cam gata.
    1 point
  10. Da am reusit eu. Voi uploada poze cu masina inainte si dupa ce am pus trapa cat si poze facute cu telefonul in timpul operatiunii deaceea scuzati calitatea dar se distinge ce dezastru trebuie facut sa se monteze trapa. Se desface tot pavilionul ca o conserva. Indicat ar fi sa iei toata instalatia de pavilion de la masina donatoare si asa nu ve avea de conectat decat 4 fire plus minus in care vei avea fir tras la blocul de sigurante si alte 2 fire pe modulul de comfort si gata. Pt. cei care au postat anterior nu iti trebuie vreun service cu pretentii pt. operatiune decat un meserias bun si priceput. De notat ca masina mea este in 2 usi deci fata de cele in 4 are mai mult de sudat la incheietura pavilionului cu aripa. Totul functioneaza perfect in urma transplantului. Nu stiu de ce nu ma lasa sa uploadez toate pozele odata voi uploada in mai multe reply-uri
    1 point
  11. Tot ma uit la bordul ala si nu-mi place neam tableta aia chinezeasca pusa "portrait"...
    1 point
  12. Nu tine ca s-a pus pe model, conteaza si motorizarea, echiparea. Sunt patit cu vechiul Golf 6 unde reprezentanta nu mi-a dat hartie pt 18, in ciuda faptului ca aveam 17" si suspensie sport din fabrica pe motivul nu avea optiune exclusive cum veneau cele cu 18 din fabrica. In practic, nu era nicio diferenta la suspensie sau la alte piese.
    1 point
  13. Am reușit dintr-un final si am găsit în oraș Ravenol Vpd (din 10-15 magazine, abia am găsit intr-un magazin la bidon de 4 L).....Dar, dandu-ma la bârfă cu vânzătorii de piese auto, majoritatea susțineau că uleiul Castrol nu mai e ce a fost odată. Chiar un vânzător recomanda orice tip de ulei, în afara de Castrol.....vorbim de cel comercializat în magazinele din România, mai exact din Ploiești.
    -1 points
  14. ... ce sa spun - MECI de incurajari !... adevarul este ca am scris pe forumul asta, in ideea ca voi obtine macar o incurajare sau o sugestie ! am crezut ca acest forum are ceva mai deosebit (putin mai nemtesc)... am inteles, din pacate ca traiesc in Romania si am parte de ceea ce aud zi de zi - chestii romanesti ! minunate ! .. mecanici si soferi profesionisti care au condus n... masini de la AUDI in sus si in jos ! ... vroiam doar o parere pertinenta de la un OM lipsit de prejudecati ! ... VA MULTUMESC (ironic vorbind, pentru sfaturi si sugestii) ... invidie, prostie si ingamfare am tot vazut zi de zi in tara asta minunata ! ... CONSIDERATI ACESTA postare INCHISA ! ... MI-AU FOST SUFICIENTE SFATURILE DVS ! ... cred ca orice roman este capabil sa dea acesre sfaturi, chiar daca nu a condus dect o bicicleta ! ... eu cred doar ca aveti mai multe frustrari, decat idei ! ... si este pacat sa pierdeti timpul cu pareri pe forum ! ... ca sa nu mai spun, ca daca sunteti cumva legati de ideea de a face servicii publice (mecanici, electricieni, etc) ... tenuntati va rog ! ...totul in viata e o lectie ! ... iar de aici am invatat ca trebuie sa fiu foarte atent cu "MECANICI" din Romania, mai ales cei de ocazie ... si mai ales cu OAMENI si omenia lor ! ... o sa rezolv problema cu masina asta ! si o sa va anunt aici pe forum cand va fi OK ! ... EU NU SUNT PREFACUT - SI PE MINE NU MA DEFINESTE MASINA! ... eu nu vreau sa plec primul cu rotile scartiind la semafor, eu nu vreau sa fiu primul in varful pantei (cu orice pret) ... NU VREAU SA IES IN EVIDENTA IN ACST FEL ! ... vreau doar sa ma simt bine intr-o masina pe care mi-am dorit-o ani de zile ! ... A FOST DOAR O PIERDERE DE TIMP SA POSTEZ AICI !
    -1 points
  15. Logic ca nu mai ai freon in instalatie. Daca dai drumul la ac si compresorul porneste si se opreste imediat si face numai asa inseamna ca nu mai ai freon pe instalatie.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!