Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
06.07.2016 - 06.07.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.07.2016 în toate secţiunile
-
Treaba sta in felul urmator, se stie ca aceste semeringuri imbatranesc si nu mai etanseaza cum trebuie, dar consumul pe la ele este mic ptr. ca marea scurgere de ulei nu vine pe la ele, ele sunt montate ca o rezerva de etansare, etansarea de baza o fac ghidurile de la supape, consumul mare de ulei vine de la segmenti uzati, uleiul scapa de nu mai fac fata ghidurile si nici semeringurile, asa ca incercati sa nu cheltuiti bani de manopera de doua ori, faceti lucrarea cap-coada, segmentare si semeringuri noi, asa economisiti bani de la ulei, scade consumul de carburant, masina porneste, trage ca in prima zi.3 points
-
Am si eu un video 0-100, facut nu neaparat pentru timp, ca am schimbat mizerabil, dar poate e cineva curios3 points
-
Am ridicat masina in sfarsit si sunt incantat de ea, se potriveste foarte bine rosu deorece are cateva elemente vopsite negru si rezuta un contrast misto. Ambianta interiora este net superioara masinii de test din cauza displayului mai mare, climei si scaunelor sport. Mai multe detalii de consum si comportament rutier dau dupa ce fac u drum mai lung. Pana atunci atasez cateva poze:2 points
-
2 points
-
Nu prea inteleg cum de comparati voi un hatch de 2.0TDI 150 cu o masina cu aproape 400kg mai grea + aerodinamica mult mai proasta, e normal sa fie mai lenta. Eu am modelul anterior de 7 luni si sunt foarte multumit de cum trage, chiar foarte bine, se "stinge" intradevar la viteze mari, dar nu la 90km/h cum auzeam mai sus ci de pe la 120-130km/h iar in depasiri nu ai absolut nicio problema. Despre comparatia la interior cu Seat .... mai are de recuperat Seat la partea asta, foarte mult, la mine a fost unul dintre motivele pentru care nu am ales Seat(cand am cumparat o Mazda 3). Apropo, ati mai condus si alte masini 4X4, chiar si berline sau hatch? Eu inainte de a avea Tiguan, am condus cateva luni si un BMW seria 3 xdrive 2.0 diesel de 190CP si aveam impresia ca e mai lenta decat Mazda mea de 120CP2 points
-
Decizia de a schimba cu Monterey e definitiva. Din 4 motive: 1) Arata ceva mai dinamic jantele cu mai multe spite si se potrivesc cu pachetul R-line. Daca era standard, cum era G6 mergeau. 2) Se pot reface la aceeasi culoare ca de fabrica fara o suma exorbitanta. 3) Latime 8 cu ET44 arata foarte bine. Mai am poze cu G6 cu jantele cu aceeasi specificatie, iar platforma mqb permite jante mai agresive ca latime si ET. 4) Nu agreez distantierele indiferent de cine sunt facute. Un alt consum reusit de dimineata, ce-i drept cu AC off o parte din drum. imageupload E clar ca daca mergi atent, acest motor se achita de sarcinile lui de consum foarte bine. Cand se vrea putere, o livreaza in limitele unui 1.4, 2000-4500rpm e plaja unde se simte cel mai bine, pt ca e prezent cuplu din plin.2 points
-
2 points
-
Lucaflo, fix asa am si eu, aparent la o masina ft apropiata cu a ta, in acelasi oras1 point
-
Depunerile pe geometrie pot fi: ,fum,calamina,rugina.Doar fumul se curata la drum lung.1 point
-
Din păcate nu, deși mi-aș fi dorit style, dar nu voiam alt motor, ci 1.4tsi 150cp. Iar pe style nu exista, varianta de 1.8tsi fiind o alternativa dar mult prea scumpa. Practic un style cu dotările pe care le-am pus pe Ambition, deși style are mai multe în standard, era muuult mai scump. Minim 5k euro diferența (pt 1.8tsi) și nu mi se pare ca merita. As vrea totuși să-mi pun iluminare ambientala ca pe style dacă pot apoi, îmi place mult cum se vede.1 point
-
Mare atentie, Sambata 9 iulie 2016, e oprita circulatia pe Transfagarasan intre Balea Lac si aproape de Balea Cascada, intre orele 12:30 si 16:00. Motivul - Turul Ciclist al Sibiului. Va las si 2 linkuri https://www.facebook.com/Transfagarasan/photos/a.442060745851433.100139.127598157297695/1101613703229464/?type=3&theater http://www.ciclism.sibiu.ro/ro/restrictii.html1 point
-
npc, anunti si tu pe aici cum iti iese ca si pe mine ma intereseaza sa fac modificarea/arile pe un scirocco.1 point
-
yeap de golf 6: http://www.bold-sport.com/store/index.php?route=product/product&path=43_46_108&product_id=308 de golf 7: http://www.bold-sport.com/store/index.php?route=product/product&path=43_46_108&product_id=318 de 6: http://forums.mwerks.com/showthread.php?7083707-Mk6-Climatronic-upgrade-in-US-spec-2006-Mk5-GTI-notes-and-retrofit-log si se pare ca are aceleasi mufe si climatronicul de 7. tre doar rama adaptoare care trebuie un pic adaptata, ca nu e perfecta. dar merge. oricum de 6, merge perfect. si volan poti pune de 7GTi, doar ca trebuie lucrat la setari sa mearga: http://s1243.photobucket.com/user/quiggers92/media/Mobile Uploads/image_zps01251eb4.jpg.html http://www.clubgti.com/showthread.php?280756-Steering-wheel-swap din cate am gasit pe net si OLX, climatronicul costa cam 3-400ron, rama cam 100, iar volanul cam 1000ron cel de 6, si cam 1500 cel de 7, sau 2000 cel de 7gti cu tot cu airbag.1 point
-
Incerc cat pot de mult sa ma abtin, sa nu fortez ambreiajul... dar cu limitarea aia cine poate?1 point
-
Offtopic: Oh come on, o masina mai lasata cu 30mm fata de standard sau 10-15mm fata de suspensia sport nu e lowrider. Perfect rider Am mers 4 ani jumatate cu Eibach Pro Kit in toata tara fara probleme. Asta depinde insa de fiecare. On topic: Nu ne mai delectezi cu poze? E o prezenta foarte rara pe strazi. Consumul nu e relevant la 1.8tsi cu 4x41 point
-
Mase (kg) noul Tiguan (DSG): 1.4TSI ACT 150CP/250Nm (4x2): 1498 kg 2.0TSI 180CP/320Nm (4x4): 1645 kg 2.0TDI 150CP/340Nm (4x2): 1615 kg 2.0TDI 150CP/340Nm (4x4): 1673 kg deci are 400kg mai mult decat un Golf 7 si 200 kg mai mult decat un Passat, atunci de ce trage atat de greu? eu banuiesc setari "in jos" ca sa treaca de testele de emisii1 point
-
1 point
-
vezi ca poti pune climatronic si volan de golf 7 daca tot vrei un suflu nou la interior.1 point
-
Greu de dat sfaturi, dar eu unul as mai tine masina inca cativa ani. Din punct de vedere tehnic se poate spune ca este aproape ca noua. Si i-as mai face mici investitii (echipamente uzate, chestii de aspect, poate un mic tuning etc), care mi-ar aduce bucurie/entuziasm pentru aceasta perioada. Spun mici (ar fi mai degraba medii), pentru ca banii respectivi nu ii vei mai recupera.1 point
-
nu ai asemenea buton - oem - ori modifici unul si bagi in el un switch cu retinere - ori faci un montaj cu un releu, etc - care sa emuleze functia care iti trebuie.1 point
-
Merci pentru aprecieri. Da, bineinteles ca sunt diferente fata de o masina sport/sportiva, cu garda la sol mai mica si suspensii adaptate - tutusi nu am vreun R deghizat . Eu ma refer strict din punct de vedere al unei masini cat de cat normale, condusa de un om normal. As putea sa o fac si eu sportiva pe suspensii daca as vrea - cum ar fi Alltrack coborat ?! - glumesc, normal. Despre consum - asa este, cand mergi mai mult si nu esti nabab, normal ca te uiti si la costuri. Din fericire la mine nu e cazul, eu fac in jur de 10.000 Km / an, poate un pic mai mult in anii care vin cu ceva concedii, dar maxim 15k oricum. Drept urmare mi-am "permis" aroganta asta cu TSI-ul, doream de foarte mult timp turbo benzinara. Altfel insa, consumul de diesel in multe situatii nu poate fi egalat si un 2.0l trage totusi bine. Eu m-am intors cu 307-le din concediu, 800 Km cu consum de 4.7 pe bord, probabil maxim 5 real. Ma si gandeam ca Alltrack-ul cred ca nici nu stie sa arate asa ceva, la el e cu consum de 307 x 21 point
-
Din diferite motive n-am reusit insa sa ies cu masina pe autostrada, dar am facut ieri un drum in afara de vreo 200 Km. Masina este incantatoare, rezerve de putere suficiente (in conditiile in care merg ca in rodaj..ma roade nitel, recunosc ), liniste in masina (motor, antifonare, zgomot de rulare foarte ok), in curbe am vazut ca am tendinta sa intru cam tare fata de altadata pentru ca nu se intampla nimic deosebit, masina urmeaza drumul si sta foarte bine pe sosea, eu garda la sol mai mare nu o simt ca afecteaza comportamentul rutier. Consumul la acest drum: vit medie 51 Km/h, consum 9.6l/100. Chestie funny: pana in prezent n-am folosit decat Drive si nu m-am atins de padele - pentru ca rodaj si mai bine stau linistit si astept . Ma cam roade de-un launch control - de curiozitate , dar sunt rabdator..1 point
-
Sunt curios cum se va misca motorul de 1.4TSI 150CP pe o caroserie de aproape 1400kg. Pe hartie suna foarte bine 8.6sec pentru 0-100km/h (S2 cu 2.0TDI 170CP are 8.8 sec).1 point
-
1 point
-
Salut Revin cu feedback, după 1zi pe Transalpina și o zi pe Transfăgărășan. Am făcut Transalpina venind dinspre Rinca, drum excelent, partea pe care nu am fost pana acum, Obârșie - Sebeș, nu asa de spectaculoasa, dar merita, asfalt excelent, marcaje proaspete. Transfăgărășanul, aglomerat, prea multe bărăci cu rahaturi, asfaltul reparat pe partea de SB, mai bun ca în alți ani pe partea de AG, cu câteva porțiuni de drum rupt /alunecat, dar marcate destul de ok.1 point
-
1 point
-
Totusi daca mutati acea clapeta pe aer rece sa nu va asteptati la minuni...lag in pedala am la fel ca voi...iar la mine prima sonda lambda a fost vinovata de lesinul motorului bineinteles si cu martor in bord...1 point
-
1 point
-
Felicitari, in sfarsit cineva cu TSI ! un motor care incepe sa prinda "curaj" Cum se simte masina pe denivelari, gropi, sine etc ? rigida / confortabila/ foarte confortabila ? Sa o stapanesti sanatos, baga-i o infoliere macar la bara faruri si capota, sa stai linistit de pietricele etc.1 point
-
Recomand un test la presiunea in rampa de injectie. Eu mi-am confectionat singur testerul dintr-un manometru de aer la care i-am atasat un metru de furtun de benzina si l-am legat sus de capota ca sa nu ajunga benzina in el (poate influenteaza acul...), un T pentru distributia benzinei si coliere... In exemplul meu sistemul de injectie functioneaza la 3 bari, cand pun contactul pompa baga 3,2, cand se opreste indica 2,8, iar cu motorul pornit baga 3,3 ca in poza. Eu am masurat practic presiunea IN rampa de injectie, regulatorul de pe filtru doar decarteaza surplusul de presiune din circuitul de TUR adica circuitul DIRECT pompa-rampa. Se poate observa constructiv cum s-a realizat asta pentru cine are dubii, pe un filtru cu regulator detasabil. Cine are regulatorul pe rampa trebuie sa intercaleze T-ul pe circuitul de TUR al benzinei, NU la iesirea din regulator, pe retur, cum zic unii. Regulatorul trebuie vazut ca un baraj lateral (in T) pe o apa curgatoare ce mentine nivelul constant pe cursul principal (TUR) iar surplusul il decarteaza intr-un canal secundar (RETUR), iar nivelul cababil sa il sustina se masoara oriunde inaintea lui pe cursul principal (TUR), nu dupa el pe canalul secundar de decartare a surplusului pompei numit RETUR. Am exemplificat schematic cele 2 tipuri de alimentare a sistemelor de injectie multi-punct, cu galben e descris circuitul de TUR pe care se poate intercala manometrul printr-un T. Si cu verde e trasat circuitul de retur care ne ajuta sa diagnosticam sanatatea pompei de benzina astfel: daca acel circuit este intrerupt si pompa pusa in functiune putin, pe aici trebue sa avem jet de benzina, care ne arata ca pompa e capabila sa ridice presiunea peste cea a regulatorului asa cum este proiectat circuitul.1 point
-
Salut, Vin si eu cu impresii despre o Fabia COMBI 3, 1.2 TSI 90CP cu nivel de echipare Ambition (care acum nu mai exista, din cate stiu). Este vorba de un model comandat in luna februarie 2015 si care a fost primit la jumatatea lunii Mai 2015. - desi poate irelevant, un mare minus este infotaimentul Bolero din prima generatie, cel produs pana in luna mai care a venit doar cu mirrorlink; desi initial parea a fi foarte promitator, o idee buna pentru posesorii de android, devine aproape inutil in cazul in care nu detii unul din putinele telefoane compatibile; mai rau este faptul ca un upgrade la smart link (ptr a il alinia cu a doua generatie, cea de dupa mai 2015) nu se poate face din cauza unor diferente la nivel hardware; in rest, conexiunea bluetooth cu telefonul merge aproape impecabil, fara probleme majore. - sonorizarea arkamys se aude bine la nivel de volum mediu; de la mediu in sus apar insa probleme cu structura in care sunt prinse speakerele; personal cred ca plasticul este prea ieftin si astfel, atunci cand volumul este tare incep sa se auda zbarnaituri de tot felul din toate partile; Plasticul incepe sa scoata niste sunete foarte neplacute combinate cu distorsiuni; per total e acceptabil dar ma asteptam la mai mult in conditiile in care am avut parte de sunet OEM mai bun pe modele mai slabe si mai ieftine. - din punctul meu de vedere front assistul este un optional obligatoriu ptr safety; nu stiu cat de mult franeaza singur dar functioneaza neasteptat de bine la nivel de semnalizare a unui pericol, mai exact sunetul pe care il produce atunci cand te apropii cu viteza prea mare de masina din fata te poate salva uneori; - motorul de 1.2 TSI 90CP este ok; scoate niste sunete ciudate uneori cand e rece si este turat mai tare... ai spune ca o sa crape; am folosit masina intr-un eurotrip de vreo 5000km vara trecuta; s-a descurcat f bine pe autostrada (3 pers + bagaj destul de mult), consum decent dar maricel (nu este un motor economic mai ales ptr condusul mai agresiv); per total, iti da incredere ca poate si ca are de unde atunci cand vrei sa faci o depasire mai la limita; - recomand ca dotare optionala discuri de frana si pe spate, ajuta mult la stabilitatea franarii; - dupa aproape 1 an si 17000 km, un minus destul de important ar fi greierii; sunt prea multi ptr o masina atat de tanara; din nou, am condus modele mai slabe si mai ieftine de la concurenta care dupa 100k km inca nu au greieri si care par a avea o structura si o constructie mult mai slaba; poate problema a fost rezolvata in timp, nu stiu; eu am sunete neplacute unde in stalpul dintre usi de pe partea soferului, in bord in mai multe locuri; e destul de greu de identificat de unde provin si cum ar putea fi rezolvat; - inca un optional care mi se pare util este pachetul de drumuri grele: garda la sol cu 2-3cm mai inalta, scut de otel + probabil alte chestii pe care nu le stiu eu (ex: suspensii mai tari etc); astfel poti merge linistit cu masina pe drumurile grele romanesti, pe drumuri de munte, prin gropi adanci, poti urca lejer borduri inalte; un prieten, vazand cum parchez pe niste movile de zapada asta iarna in Bucuresti m-a intrebat ce model de skoda am... cumva skoda "tractor"? pastrand in limite normale afirmatia, masina devine un mic crossover, si poti intra cu incredere pe drumuri dificile cu ea. Cam astea sunt in mare lucrurile demne de mentionat; modelul ales de mine cu optionalele aferente a ajuns undeva la 15 500 eur; am avut ceva reduceri de lansare + programul rabla + niste oferte speciale de moment care au scazut pretul undeva la aproape de 13000 eur (acum nu stiu daca ofertele de atunci mai sunt valabile). Si la banii astia, eu cred ca este o masina ptr oameni inteligenti care inteleg ca nu au nevoie de 300CP si jante de 21 ca sa ajunga din punctul A in punctul B. Masina e o solutie foarte practica, un compromis excelent intre spatiu - dotari - raport calitate/pret care te ajuta, la bani putini, sa mergi eficient si prin oras, sa colinzi si continentul impreuna cu familia si, la nevoie, sa mergi si pe drumuri de munte cu ceva denivelari mai mari fara sa iti faci griji ca se rupe in 2. Daca exista persoane care vor alte informatii, le stau la dispozitie. Drumuri bine sa aveti!1 point
-
M-am decis, conducand alta masina cu sistem de franare identic si avand zile libere, ca e cazul sa fac o reconditionare a sistemului de franare, practic o curatare a pistonaselor si inlocuire a tuturor garniturilor. Pentru asta eu am folosit seturi de reparatie Autofren pentru etrieri fata, spate si pompa de frana. E foarte bine sa aveti mai multe spray-uri de curatat franele si 2-3 litri de lichid de frana (acestea le-am luat pe TRW), eventual si pasta de blocat filetele, vaselina cu cupru si vaselina siliconica (acestea le-am luat pe LM si Loctite) pentru asamblare si functionarea ulterioara (atentie sa fie vaselina speciala pentru sistemul de franare pentru ca altfel poate contine produse petroliere si sa se umfle garniturile ducand la blocarea franelor). La asamblare se poate folosi la fel de bine si lichid de frana dar acesta nu ofera gresare ulterioasa a pistonaselor in zona dinspre garnitura de praf. In plus am gasit vaselina siliconica ramasa de la asamblare si in pompa de frana si in pistonasul din etrierul spate unde e garnitura deci s-a pus acolo din fabrica. Trebuie avut grija doar sa se elibereze presiunea sau vacumul creat dupa montarj si asezarea placutelor pe disc din glisiere si garniturile de praf, pentru ca acele tensiuni sa nu duca la uzura neuniforma a placutelor, fiindca gresate cu vaselina siliconica pistonasele si gliserele si misca usor si cu mana dar blocheaza trecerea aerului si acele tensiuni se comporta ca un arc asupra etrierului sau pistonasului. Pentru ca sa nu curga lichidul din instalatie dupa demontarea furtunelor etrierelor (se dezamorsaza pompa de frana pana la urma si e greu de aerisit) eu am folosit o cheie franceza pe falcile careia am inserat bucati de furtun pentru a nu jena prea tare furtunele etrierelor. Eu am inceput cu etrierele de pe fata fiind mai usor de reparat. Ele au doar 2 garnituri: una de praf si una de presiune. Pentru scoaterea pistonaselor din etrier eu am demontat etrierul si placutele de pe el, am lasat atasat doar furtunul si am pompat pedala de frana pana a iesit complet. Voi descrie cu poze doar asamblarea fiindca la demontare nu am facut poze, dar pasii sunt aceiasi in ordine inversa. Asa arata etrierul demontat si curatat, pistonul a fost curatat cu smirghel fin inmuiat in lichid de frana: Apoi am folosit vaselina siliconica pentru asamblare: Am uns si garnitura de praf pentru ca sa ofere gresare ulterioara pistonasului cand lucreaza sau cand voi monta placute noi si va fi nevoie sa imping pistonul in interior. Gresat si pistonasul pentru introducere Daca nu se reuseste introducerea cu mana se poate folosi o cheie franceza mai mica: Eu recomanda sa se insiste cu mana ca sa nu existe riscul sa se forteze garnitura de presiune, acolo are pistonasul un hop de trecut, apoi el merge atat de usor incat daca e intors etrierul cu pistonul in jos acesta iasa usor afara, binenteles daca e gresat bine cu vaselina siliconica. Daca nu sunteti siguri ca vaselina e 100% siliconica si nu e pentru frane sau are produse petroliere nu incercati sub nici o forma sa o folositi fiindca veti pati asa: adica se dilata cauciucul si daca se merge asa se va bloca pistonul etrier. Apoi ungeti bine glisierele: Am curatat si uns filetul la aerisitor si i-am pus noul capacel din setul de raparatie Am curatat partile unde se aseaza placutele pe etrier: Suprafata pistonasului ce e in contact cu placuta fusese curatata cu smirghel pus pe suprafata plana. Am curatat si port etrierul Portetrierul curat Curatare suprafete de contact ale placutelor cu etrierul Apoi am gresat suprafete de contact ale placutelor cu vaselina cu cupru Unse si placutele si portetrierul Curatare bolturile culisante Si la final se monteaza placutele de etrier si acesta pe portetrier si se aeriseste Ulterior am repetat figura cu vaselina siliconica pentru frane ce am folosit initial din conserva scria parca siliconica pe ea si semana dar a umflat garniturile...1 point
-
Codurile seturilor de reparatie pt. cine are nevoie: !!! Folositi doar vaselina siliconica sa nu se umfle garniturile (se blocheaza etrierii), cam asa arata niste garnituri umflate: @ toni - eu am folosit vaselina asta: care e siliconica si foarte buna, confirm ca nu sunt probleme din cauza ei, frana prinde sus si usor acum si am un control mult mai precis fata de cum era inainte sa schimb toate garniturile, face foarte mult curatarea pistonaselor si gresarea glisierelor (culiselor). Multa bafta celor care se apuca de aceasta operatiune!1 point
-
Codul pompei de frana ce am reconditionat este: Partea grea e desfacerea pompei pt. ca e nevoie sa se taie siguranta de tip C care o tine asamblata: E nevoie sa se prinda pompa in menghina si taiat cu un bomfaier, dar cu atentie sa nu atingeti axul pompei care e tratat cu ceva special, si daca e julit se poate compromite garnitura de etansare externa, si va curge lichid de frana prin servo, cand va ajunge pe vopsea o va distruge. In setul de reparatie se primeste alta siguranta C care se poate monta cu clestele destinat. Asa arata piesele in vizualizare explodata: Pistonasul secundar are un stift care culiseaza in interiorul lui, pentru ca sa iasa din pompa e nevoie ca acesta sa se scoata prin apasarea usoara a pistonasului cu o surubelnita: Acesta e stiftul: Alta vizualizare explodata a componentelor: In set exista 3 garnituri pt. pistonase, 2 cu gaura interioara mai mica si una cu gaura interioara mai mare, pe pistonasul secundar se afla 2 garnituri diferite, cea mica e spre fundul pompei, si cea mare catre pistonasul primar care e pe axul pompei. Cele 2 garnituri de pe secundar stau spate in spate: Pistonasul secundar se introduce in pompa astfel: Arcul e simetric deci nu e problema daca e intors. (a nu se confunda cu cel de pe pistonasul primar care are o parte conica si e mai puternic). Trebuie putina rabdare la orientarea pistonasului pentru a putea introduce stiftul prin el, in acelasi timp se apasa cu o surubelnita lata din care el se poate roti la nevoie. Atentie ca stiftul sa intre bine si in peretele pompei, mai are o gaura de fixare vis-a-vis de gaura de intrare, Se poate vizualiza alinierea pistonasului prin gaura stiftului inainte de introducerea acestuia. Pentru schimbarea garniturii pistonasului primar trebuie demontat arcul din surubul T15, la remontare trebuie avut in vedere ca acest arc e ingustat conic spre pistonas pe care se aseaza fix. Garnitura se orienteaza cu fata spre interiorul pompei: E foarte greu de prins acel surub, eu am reusit apasand cu mana stanga pe arc si cu axul pompei fixat pe masa, iar cu dreapta am infiletat surubelul cu o surubelnita T15, cu altceva e cam greu. Se monteaza pe axul pompei saiba care actioneaza pe supapa din pistonasul primar (pe supapa din pistonasul secundar apasa stiftul de blocare a acestuia), atentie la orientarea saibei, apoi se monteaza garnitura de etansare, atentie fiind garnitura de presiune aceasta trebuie sa fie cu fata spre interiorul pompei: Asa arata pistonasul secundar aliniat si blocat cu stiftul in pompa: Asa arata pompa cu pistonasul primar introdus si asigurat cu siguranta, atentie ca peste garnitura de etansare mai intra o saiba de textolit: Schimbati si garnitura de etansare fara de servo pt. ca sa nu scape vacum pe la ea: Binenteles se monteaza si garniturile noi la bidonasul de lichid si pompa e gata de montat pe masina:1 point
-
La etrierii spate se scoate prima data capatul cablului de la frana de mana, s-ar putea sa fie nevoie sa se slabeasca cablul din spatele franei de mana, apoi se scoate siguranta incercuita cu rosu si se detaseaza cablul complet. Cu etrierul montat e mai usor sa deblochezi aerisitorul si furtunul de presiune. Toate aerisitoarele de pe masina se desfac cu cheie de 11, iar furtunele de presiune cu 13. La demontare de pe glisiere surubul are cap de 13 dar trebuie tinut contra pe glisiera (incercuit cu verde) cu cheie de 15. Pentru a opri scurgerea de lichid se blocheaza cu o franceza futunul de la puntea spate, portiunea de langa etrier e din plastic si nu se poate. Pistonasul se scoate prin rotire invers acelor de ceasornic cu ajutorul unui cleste de instalatori "blitz". Eu nu am reusit sa scot mecanismul din etrier deoarece e asigurat cu o siguranta C (incercuit cu rosu pentru a scoate acea siguranta e nevoie de un cleste la 90 de grade cu ciocul de 5cm dar acolo nu e decat un oring de etansare, si daca nu curge etrierul pe la axul franei demana nu e problema. Dar mecanismul din pistonas se poate scoate usor cu 2 surubelite mici Se poate observa ca din fabricatie in interior pistonasul a fost gresat cu vaselina siliconica Din fabrica pe acel mecanism intern pistonului a fost pus un oring, dar in setul de reparatie vine o garnitura de tip pompa de frana, care se orienteaza cu deschiderea catre interior Se greseaza noua garnitura si se monteaza mecanismul la loc E indicat sa se curete suprafata pistonului inainte de schimbarea garniturii interne sa nu intre mizerie ulterior, se curata cu spray de frane din abundenta, curatarea depunerilor e recomandat sa se faca cu smirghel fin imbibat in lichid de frana, oricum se gaseste ceva mizerie ramasa de la uzarea garniturii de presiune Apoi se greseaza garnitura de presiune pentru asamblarea etrierului Si garnitura de praf pt. a asigura lubrifiere ulterioara Urmeaza introducerea pistonasului Acum gresat pistonasul se poate infileta usor cu un cleste cu varf ascutit Se curata filetul aerisitorului si se greseaza Se schimba si garnitura de praf de la levierul franei de mana Se scoate levierul cu ajutorul unui ciocan si a unei surubelnite mari, cu etrierul prins in menghina Garnitura se scoate putin greu La remontare se greseaza pe ambele parti pentru a nu lasa apa sa intre si pentru ca axul sa aibe ungere. Se greseaza partile de contact ale placutelor de frana dupa ce aceste zone au fost curatate inclusiv de pe etrier si portetrier si arcurile lamelare ale placutelor Si se schimba burdufurile de la glisiere, glisierele si portetrierul se poate curata de vaselina veche, de asemenea se foloseste doar vaselina siliconica Mansonul din poze nu se foloseste la acest tip de glisiere, in partea de sus a port etrierului vine glisiera in degradee (cea din poze) si jos cea cu o tesitura in lungime. La final apropierea placutelor pe disc se face fie cu frana de mana fie prin pedala de frana, iar apoi cu o surubelnita subtire se eliberea vacumul sau presiunea din burdufele de praf ale glisierelor si a garniturii de praf a etrierului.1 point
-
-1 points
-
multumesc frumos,chiar m-a ajutat.am dat jos plafoniera,bineinteles ca zdranganind piesele prin ea siguranta s-a ars iarasi. problema era ca cele doua gherute de plastic ale butonului erau un pic tocite si arcul nu mai ramanea agatat in ele. initial am zis ca-i pun o pana intre cele doua gherute sa le tensionez,dar in momentul in care ciopleam la un bat de chibrit,arculetul buclucas s-a hotarat sa ma paraseasca.si nu oricum ci cu 500m/s.total irecuperabil intr-un orizont rezonabil de timp.este undeva prin camera..... cum arcurile de pix nu au vrut sa se largeasca dupa cum am vrut eu,am folosit un varnis de silicon,o pana de lemn,si o picatura de cyano. merge perfect ,multumesc inca odata.-1 points
-
Pai vreau un sfat din partea voastra...cum ar fi cel mai bine.Vreau sa sune alarma daca loveste cineva masina,daca deschide portiera,capota,haion,geam spart,dar sa folosesc telecomanda briceag-1 points
-
Ramaneti pe fw5238 pt versiunile de navi mai vechi de 2014, este suficienta. Merge sa puneti SSD pe orice versiune, daca veti considera ca merita pretul. Standardul de conexiune este PATA. @Ruben56, ar mai fi optiunea sa scoti HDD-ul si sa-l verifici cu un program special de bad-uri-1 points
-
Puteti incerca operatiunea.. Nu aveti nimic de pierdut. Oricum pe oriunde am fost la service toti au zis sa dau turbina jos fara sa verifice furtunasele de vaccum fara sa verifice tubulatura blocajul la actuator etc. Mari mesteri. Incercati cu accelarari liniare pana in 4000 rpm combinate cu accelarari bruste tot asa pana spre rosu. Apoi curse lungi in Exterior cu masina turata sa arda depunerile de pe geometrie si sa o deblocheze.-1 points
-
-1 points