Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.07.2016 în toate secţiunile

  1. Daca tot esti la prima masina, ai grija sa nu fii la prima teapa cu masini. Nu cauta masini cu numere provizorii de Germania sau Romania. Iei masini de la samsari si ai cele mai mari sanse sa iei un cazan. Ia in considerare in afara de bugetul achizitiei si intretinerea, cati km estimezi ca faci anual, cat spatiu iti doresti, la ce folosesti masina. "Cool factor" e mai putin important si trebuie sa vina de la tine, nu de la masina pe care o conduci.
    3 points
  2. @octavia 4ever: nuuuu, am spus mai sus, no offence pentru nimeni. Pentru 18 ani si CT chiar nu pot recomanda cuiva sa mearga pe varianta asta. Decat daca ar fi fost RS, dar si asa cu rezerve Tu stii cat de complicat e sa fii adolescent in ziua de azi ? Mai ales intr-un oras ca si Constanta... Daca locuia in Ardeal era altfel.
    3 points
  3. Astazi am făcut și 2nd run la dyno. De data asta masina a fost legata ok. Băieții și-au cerut scuze și îmi vor revopsi roata și o vor echilibra. Rezultat: 221 cp, 476 NM la motor. N-am ajuns sa le dau jos de pe stick. O sa postez și fisa Se simt din plin. Deși au fost cam mari costurile, a meritat
    2 points
  4. Multumesc ! A cam cazut varianta cu consola de navigatie . Am cumparat alta masina la care se potriveste mai usor navigatia . Lasand gluma la o parte nu am putut rata ocazia sa cumpar aceasta masina , de la o cunostinta , luata de noua din RO , cu istoric verificabil la zi Asadar , Seat Leon 1P din 2008 , Cupra , motor BWY . I-am cumparat deja o replica RNS510 si astept rama adaptoare ca sa o montez Prima poza , dupa ce i-am pus numerele !
    2 points
  5. trebuie eliminat si din soft ECU, in acest caz.
    2 points
  6. Da si eu iti recomand o decapotabila...care daca o intretii bine, esti ok cu ea si pt cineva care are 30-40 ani. Multe persoane isi traiesc viata am vazut in decapotabile si la 55-60 ani
    2 points
  7. @roberteeel: mama, ce versus, ce optiuni, e o adevarata dilema (nu sunt ironic, ci empatic) Foarte diferite optiunile tale, sunt lumi total diferite. Avand in vedere unde locuiesti si mai ales varsta ta, eu zic sa nu mergi pe Octavia - sub nicio forma. E o masina buna, dar atat. Nu va puncta deloc la factorul "wow", iar la varsta ta esti prea tanar sa-ti iei masina serioasa/de familist/de om rational. La 18 ani, mai ales in Constanta, coborand din Octavia - no offence pentru nimeni - dar vei aparea ca unul care scoate fata in oras cu masina parintilor. Daca iti permite bugetul, mergi pe un EOS - eu as cauta cea mai mica motorizare disponibila, dar cutie automata. Decapotabila are farmecul ei, iar asta nu e neaparat sa crosetezi trafic, (iti spun ca unul care s-a dat destul de serios cu un M4 decapotabil), ci sa o arzi pe chill cu acoperisul dat jos, cu muzica in surdina si companie adecvata Bucura-te de varsta - ca e una foarte misto - si nu te "imbatrani"' cu o masina care nu e facuta pentru tine. Alege ceva pentru suflet, mergi pe EOS, ti-am spus, as alege chiar un 1.4TSI DSG si traieste bucuriile unei decapotabile la malul marii... Bafta !
    2 points
  8. Nicio clona nu este garantata.... Si regulamentul forumului ne interzice discutiile legate de clone
    1 point
  9. O sa vina alte jante, tot 8x18 ET44, in speta acestea Jantele actuale, ies la vanzare. Voi face anunt maine exact. Sunt 1800ron fara anvelope.
    1 point
  10. Încearcă, dar nu cred să te ajute. Face așa, deoarece folosești o clona, care nu își face treaba, nu salvează codingul. Folosește o interfață originala sau alta....dar să fie buna.
    1 point
  11. Te mai poti uita si la leon.
    1 point
  12. Și mai zice de mine ca distrug natura.. El cu 1.9 Eco... Congrats man, iti zic și aici! Se aude super! Mai 'brutal' Rev limiter-ul ca la mine
    1 point
  13. Cel putin la prima vedere mie mi s-au parut identice,Castrol luat din Romania cu cel din Germania,acelas bidon,miros,culoare.Uleiuri falsificate fac toate marcile de uleiuri.Crede-ti ca ceilalti sunt mai prosti cand tot ce conteaza este profitul?Pe mine unu nu ma incalzeste cu nimic ca pe ambalaj scrie "made in France" sau "made in Germany".Stii ca nu-i falsificat?Nu cred.
    1 point
  14. gaurile de senzori sunt marcate pe spatele barii, chiar daca nu sunt date, deci ii nimereste exact acolo. suportii de senzori iiia de pe bara veche sa ii cumpara, este 30 lei unul la reprezentanta. Freze bune gasesti si taie bine si nu se vede ca ar fi montati dupa. vineri sau joi am montat eu pe un G7 si au iesit foarte OK.
    1 point
  15. Multa lume chiar crede ca pe piata, tot Castrol este contrafacut. NU este chiar asa. Problema provine de la faptul ca pentru anumite piete se face dupa alte retete, se aditiveaza cu aditivi mai ieftini. respecta normele, dar la limita inferioara. De asta intotdeauna a existat diferenta intre Castrol de Germania si Castrol obisnuit.
    1 point
  16. Multumesc pentru "sfaturi", comandat GY Drumuri bune PS: am terminat cu actele pentru retrofit "only-driver", speram pe maine dupamasa-miercuri dimineata sa fie complet
    1 point
  17. @Andrei_Tdi: la Constanta, unde toti baietii au Leganza ? Serios acum, la ce ruleaza in CT, cu EOS este doar "simpatic" si "pe drumul cel bun" Scuze de OT
    1 point
  18. Dunlop 94Y XL SP MAX RT2 sau Goodyear 94Y XL EAGLE F1 ASYM3 le-am gasit pe 2016, diferenta insesizabila de pret. Your 2 cent? @75NOR stiu ca nu pune nimeni valoare, insa nici sa imi bat joc de ceva lov-end nu ma lasa inima
    1 point
  19. Dupa serie trebuie comandat...in functie de sistemul corpului termostatului...
    1 point
  20. @tudy_cnuGaseste. Rasturnat. Sau in orice fel mai putin OK nu. @octavia 4ever scuze man, nu a fost cu intentie. Si eu am barca de "tatic" de la 18 ani. Si apoi, mai sunt si din CT. Nowadays, cu-n Eos doar ce ar mai iesi din masa. Asa, de nostalgie si de fun: Deci, in conditiile astea - ohoo, si tineti cont ca asta-i de acum 15+ ani - cu octavia chiar ar fi naspa pentru el.
    1 point
  21. Poate gasesti si un Scirocco in bugetul disponibil... Dar sa nu fie 1.4 160 cp
    1 point
  22. Atunci atentie mare la cum pune dealerul problema ca te poate imbrobodi lejer ca iti da domne 8-10% cand defapt real e 2-3% iar restul vine din actiunile din configurator. Edit: m-am uitat in configuratorul S3 si avem asa: - cleverpack style care iti bifeaza actiune cleverpack style de 500e - actiune cleverbonus style 500 e Astea sunt reducerile oferite de Skoda din configurator. Daca am ratat ceva...din viteza si neatentie. Discountul oferit de dealer se da dupa dupa bifarea acestor actiuni.
    1 point
  23. Colegii de mai sus, ne jigniti pe noi astia cu Octavia Stiu ca nu e cea mai frumoasa, dar e foarte practica si fiabila, si da, am 24 de ani si o conduc de la 18 . Si eu i-am spus lui @roberteeel sa mearga pe Golf care e mult mai tineresc pentru varsta lui
    1 point
  24. Subscriu la ceea ce spune @75NOR. Octavia e pentru cand vei avea copii iar golf-ul este deja vechi, demodat si banal. Ca si o paranteza, ceea ce ne-ai aratat mai sus de pe autovit sunt niste troace. Genul ala de masina o iei de la proprietar, nu importata de neica-nimeni, la sfert de milion de km si doar sa-l crezi pe ala pe cuvant ca masina e perfecta, ca nu mai gasesti alta ca ea. Cauta un Eos, neaparat benzina, 1.6fsi/2.0 fsi. Sau 1.4 tsi, dar fiind incepator si nici alea niste motoare prea reusite, aspirat-ul e cel mai ok. Daca vrei automata sau manuala, este strict alegerea ta. Eu te-as sfatui sa iei manuala, sa te inveti bine pe ea. Ambreiajul + maneta te solicitamai mult, te implica in scena traficului si altfel vei progresa. Fapt real, trait si experimentant de catre mine cu prieteni si iubita. Pe automate erau cizme, dupa 6 luni de manuala, deja lucrurile luasera o turnura surprinzatoare in bine.
    1 point
  25. Poate fi si din fulia alternatorului, sau din intinzatoare.
    1 point
  26. si mie tot pe individual a ramas(motor sport, directie normal) bine ca nu folosesc Eco ca daca ramanea in ala si faceam spume la gura!!!
    1 point
  27. verificati-l pe direct - daca nu porneste, atunci trebuie inlocuit. Daca porneste, verifica conexiunea la ventilatorul mare - acesta-l comanda pe cel mic - eventual inlocuit acesta, daca ce-l mic merge si cablajul/conectica sunt ok
    1 point
  28. Si tu pui la suflet ce debiteaza toti bagatorii de seama?!?!?
    1 point
  29. Cum te intelegi cu, consola piano black? Am avut pe Opel si eram cam pretentioasa, iti recomand calduros sa nu ii lasi pe baietii de la spalatorie sa o stearga si sa o stergi tu cu pronto pamatuf si abia pe urma cu alte substante.
    1 point
  30. Here are addresses for VWK501 (VWK503 in brackets when it is different) clusters: - 0x065 - speed source setting (0x80 - gearbox sender, 0x81 - ABS) - 0x08A [0x0C8] (3x1 map) - number of keys (you have to divide by 11 as it has 11, 22, 33... values), value is stored 3 times - 0x145 [0x187] - fuel consumption correction (0x64 - means 100%, no correction) - in IMMO2 clusters it used to be adjustable using adaptation channel - 0x150 [0x192] - K value stored as LoHi 16 bit number - 0x1D2-0x1D3 [0x204-0x205] - buzzer sound frequency (2 8 bit values) - 0x1D4-0x1D5 [0x206-0x207] - buzzer volume (2 8 bit values) - this one does not seem to work at least for me - 0x1D6 [0x208] - another setting for buzzer (length of the sound) - 0x1ED [0x21F] - lower 4 bits of this byte sets what are iluminated upon switching ignition (0000 - no ilumination, xx11 - displays, x1x1 - gauges, 1xx1 - needles, to combine just sum bits) - 0x1EE [0x220] - cruise control lamp setting - when set to E9 it works when CC is switched on, when set to F9 it works only when CC is actually working - 0x200 [0x238] (2x1 map) - 2 8 bit numbers which determines when (temperature) information about slipery road is displayed - 0x230 [0x268] (8x1 map) - 16 bit LoHi stepper motor map for speedometer - 0x248 [0x280] (4x1 map) - 16 bit LoHi stepper motor map for tachometer - 0x270 [0x2A8] (8x1 map) - 16 bit LoHi conversion between fuel tank sensor and fuel in litres (I am not sure how to tell if axis at 0x250 or at 0x260 it used [0x288/0x298]) - 0x290 [0x2C8] (8x1 map) - 16 bit LoHi stepper motor map for fuel gauge - 0x2A0-0x2D3 [0x2D8-0x30B] - it seems that even Golf cluster has maps for oil temperature and battery voltage gauges - 0x2E0 [0x318] (6x1 map) - 16 bit LoHi stepper motor map for engine temperature (you can correct it to show real temperature, not 90*C between real 74 and 108*C) - 0x416 [0x44E] - set it to 0xE1 to activate showing range/RKM/miles to empty - 0x417 [0x44F] - set it to 0x6B to show Welcome message (only xxx 920 x4x full FIS clusters) adresa care trebui modificata pt a ne afisa temperatura pe maxidot este 1E4---in loc de F6 punem 63
    1 point
  31. Salut, pentru un Passat b7 2.0 TDI, CFFB, CR, 218000 km, ce mi-ati putea recomanda? Folosesc castrol deocamdată însă nu sunt foarte mulțumit de el, este zgomotos, pentru un motor de genul. Bine, dacă nu găsesc ceva mai bun pe piață, rămân cu el. Cineva mi-a recomandat liqui moly, ce părere aveti?
    1 point
  32. Back from Thassos. Un concediu super. G7-le s-a comportat exemplar. Nu am ce sa îi reproșez. Am mers sportiv, am folosit mult padelele și modul sport, dar schimbul manual iti dă controlul precis, kick down (din padele) la depășire, schimb în sus la cât vrei intre 5-6 mii de ture, frână de motor înainte de curbe și pe coborâre. A mâncat virajele din Bulgaria și si-a întins oasele pe autostrada (fără radare) din Grecia. Consum la dus 7.0 (statistic pentru ca nu m-a interesat, am pus benzina din Grecia deci scumpa, nu am stat la coada în Bulgaria). Consum la întors 6,8 pentru ca doar în prima jumătate m-am jucat, apoi a început potopul odată cu căderea nopții, așa ca am avut o experiență din păcate pe o vizibilitate aproape zero, aburi, torențială, bălți de apa, mă uitam după crengi căzute. Mașinuța a suportat cu stoicism toate stihiile. În Ruse am trecut o balta pana la praguri și la un moment dat peste. Îmi place benzina, nu am făcut drumul cu un diesel sa fac comparație de feeling. Mă gândesc cum ar fi un cuplu de 350-400Nm. Dar totul a fost ok și cu 200Nm urcat în ture pe sport sau cu padelele. Probabil the best ar fi o benzina de peste 180cp Alte impresii. Mi-ar fi prins bine ACC. Ce sa mai vorbim de Autopilot ca la Tesla. Sau cel puțin Line Assist sau Light Assist sa bage singur faza mare. Oare LED da lumina mai buna decât xenon pe ploaie? Tot mi se pare reglat destul de jos xenonul iar pe torențială și marcaj prost nu poți decât cu faza lunga. Asistenta servodirectiei la vânt lateral excelenta. Dunlop SP Sport Fast Response excelente la grip pe uscat și la comportament pe apa. Singura chestie ca sunt mai zgomotoase dar mi se pare normal, nu sunt moi, nu se uzează repede, le-as da 9/10 sau 10/10, eu nu am reușit sa bag ESP-ul pe uscat nici în accelerații la 5mii rpm în curbe. În Makaza pentru ca am stat doua ore am lăsat soția la manșa și am stat un pic în spate. Loc suficient, pe afară pare mica, înăuntru nu e mica, sunt altele mai mici iar altele mai lungi sunt la fel. Bagajele au încăput de data ăsta perfect, with room to spare. Trei trollere și un gym bag and extra. În habitaclu doar doua genți atermice. Nu am simțit nevoie de break sau altceva cu 500-600l. Nu am făcut photo shooting. Pun câteva poze normale cu mașina în coada la Makaza, pe ferry și în parcare în Thassos
    1 point
  33. Cea mai frumoasa experienta cu Porschele de pana acum (au mai fost iesiri frumoase - dar nicaieri nu am putut testa masina la limita intr-un cadru safe). M-am simtit foarte bine si ca am putut discuta cu mebrii vechi pe care ii stiu de mult - dar si sa întâlnesc cativa forumisti pe care nu ii intlnisem pana acum. Masina a avut mult de pierdut din cauza jantelor si anvelopelor prea late. Ma asteptam eu sa nu mai aiba acelasi comportament neutru in viraje - dar nu ma asteptam sa se schimbe asa mult in rau. M-am lamurit si care ar fi cel mai potrivit ulei din gama Motul pentru motorul meu (de când am masina tot nelamurit sunt si tot auzeam diverse propuneri contradictorii).
    1 point
  34. O prima etapa finalizata... A primit si un set de difuzoare noi de la Audison pentru usile fata + tweetere, cele originale erau obosite rau...insonorizare nu ii facem pentru ca nu ne omoram cu muzica in masina, se aude destul de decent cu RNS-E si difuzoarele de la Audison.
    1 point
  35. 00??x0x: Options +01 = Brake Pad Warning +02 = Seatbelt Warning +04 = Washer Fluid Warning +16 = Sedan (only VW Jetta) Adica, daca tu ai acum coding 0001201 - pentru a avea si Washer Fluid warning, adaugi + 04 si devine: 0005201. Procedura aici Spor!
    1 point
  36. A mea a facut zilele trecute 5000 de km. E la fel ca in prima zi. Merge perfect fara sa umble la ulei:). Consumul la mine e maricel 9 - 10 in oras si 6- 7 in afara dar daca se merge ca la carte consuma ca in carte (6 respectiv 4). Imi face placere sa o scot la plimbare de fiecare data. Sunt multumit de alegerea mea:).
    1 point
  37. Mi-am luat acum 2 zile skoda 1.2 diesel, Green line. Sunt foarte multumita.
    1 point
  38. Am montat si eleronul primit de la colegul Roger. Mie imi place foarte mult cum arata cu el
    1 point
  39. Tocmai ca incarcarea de la USB e foarte lenta. Prefer un incarcator dedicat la priza de 12 V decat ceva prin USB. Asta cu datele e discutabil pentru ca mai toata lumea are 500MB net in ziua de azi si nu se folosesc chiar asa de repede. Oricum streaming-ul google maps pe display e mai util decat harta navigatiei.
    1 point
  40. totusi vreau niste ani in luni in intervalul 2003-2005.
    1 point
  41. eu am 235 45 17 si mai este loc suficient, cred ca depinde mult et-ul jantelor, in interior este loc dar sa nu fie mul spre aripa, adica cu cat este et-ul mai mare cu atat mai bine in cazul tau
    -1 points
  42. WVWZZZ1JZ1W567725 culoarea.. ? si daca vreau sa iau spray, sa vopsesc.. cam cum s-ar numi...
    -1 points
  43. Nu am cu stut este pe filet.Nu am pierderi si pe bs 011 pe on nu trece de pres atm.Se putea duce turbo sau sa ma uit daca nu s-o fi blocat tija la actuator ca am pierdur siguranta.
    -1 points
  44. Salutare, Urmeaza sa plec in concediu in Austria cu masina la sfarsitul acestei luni cu sotia si copiii. Vreau sa pornesc seara din Satu Mare de la parinti si sa ajung dimineata la Salzburg. In ultima vreme tot am auzit de mai multe povesti cu hoti in Ungaria, ca iti inteapa roata in benzinarii si se iau dupa tine pe autostrada si imi cam fac probleme. Eu am mai facut acest traseu de mai multe ori, dar ziua, fara nici o problema. Cat de riscant este sa traversez Ungaria si Austria noaptea ? Ati mers careva pe acest traseu noaptea recent ? In Ungaria voi incerca sa nu opresc deloc, caci vigneta o iau din Romania. Daca e neaparat de mers la toaleta in Ungaria, unde recomandati sa opresc pe autostrada ? In parcari cu benzinarii sau fara benzinarii ?
    -1 points
  45. Multumesc Inca nu am fost pe dyno, probabil dupa intercooler... Multumesc frumos
    -1 points
  46. Vai si amar ce comenturi pe aici..daca unu acum ceva timp a zis ca ,castrol e prost si inca 10 dupa el asa a ramas in istorie..daca altu maine incepe ca motul..sau mai stiu eu ce ulei zice ca e prost si ala o sa fie prost..fratilor voi aveti impresia ca astia de la castrol strica un brand pt 2lei in plus?? ? Afara nu au oamenii ideile astea..
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!