Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.07.2016 în toate secţiunile

  1. Apasand pe butonul "econ".La stopuri cred ca ai vreun fir(sau mai multe)intrerupt(asta cu conditia ca ai verificat sigurantele),verifica si firele care intra/ies din burduful de la usa soferului .Oricum consumurile(unele dintre ele) mi se par cam SF(alergat cu un X5 pe dealuri?),e o masina destul de grea ca sa aiba consum de "ALH",o am de peste 10 ani si o alerg destul ca sa stiu ce vorbesc.Rescriei softul tau la loc si nu mai cauta cai verzi pe pereti cu scaderi de consum.
    2 points
  2. Ieri am pus uleiul G051 512 A2 (norma SAE75W) in cutia manuala GSD. Uleiul scurs din cutie era relativ nou - aproape curat. Nu stiu ce ulei a fost in ea - abia am luat masina Rezultat: 1. Pot trece din treapta a-II-a in a-I-a in timp ce masina ruleaza. Inainte nu se putea. (cu Fordul sotiei puteam face asta si ma enerva VW meu din acest motiv) 2. Pot cupla treapta a-I-a cand masina ruleaza cu spatele (parcarea este in panta si las masina sa se duca la vale in timp ce cuplez a-I-a). Inainte nu puteam decat cu masina oprita complet 3. A disparut complet senzatia de agatare/rezistenta la intrarea in treapta a-I-a. Cateodata aveam senzatia ca maneta nu a avansat complet, ridicam usor abreiajul, si abia dupa ce masina se misca usor maneta termina cursa in fata pt treapta a-I-a Pana acum (o zi si aproximativ 20 km) rezultatele sunt f bune in urma punerii uleiului "oficial" VW pt cutia mea. Am verificat la service si ei aveau in software-ul de comanda piese/uleiuri norma 75W90.pt Golf IV 1,6 FSI (BAD). Nu aveau trecut codul cutiei de viteze (doar cod masina si cod mototr). In schimb in Autodata aveau pentru aceeasi masina trecut SAE75W la ulei cutie. S-au uitat si ei lung la aceste diferente - pana sa faca aceste verificari ei se uitau doar in software-ul de comanda piese si nu verificau daca uleiul corespunde ca norma si in Autodata... Nu aveau ETKA... Concluziile le trageti singuri...
    2 points
  3. Si eu am facut tot asa cu cronometru,si mi-a iesit 9.6 secunde 0-100km/h,ce-i drept pe Golf IV,nu pe Seat Toledo. Personal am doua 1.6-uri,dupa Golf sunt mai multumit,dar evident si dupa Seat sunt multumit,dar parca as trece si la un diesel.Multumesc de raspunsuri.
    1 point
  4. Poate te ajuta poza asta.Pe galerie se vede un dop metalic iar bimetalul este in drept cu dop verde servo in teava de plastic.Ideea e sa traga aer dinafara rece/proaspat--doar vara,iarna pui la loc furtunul.
    1 point
  5. Am si incercat sa stau cat se poate de mult pe ACC. Dovada totusi ca este eficient la consum. Imi era dor de parcarile aglomerate de pe litoral. Ah si parca nu arata asa rau Bilbao, daca masina ar fi inca 15mm mai jos.
    1 point
  6. Tutorial demontare oglinzi Passat CC / B6 (Facelift) / B7 / Alltrack / Scirocco / Eos (Facelift) pentru inlocuire, montaj Puddle Lights, inlocuire lampa semnalizare. 1) Se impinge sticla oglinzii (12) inspre exterior la maximum. 2) Se introduce in golul dintre sticla si rama un levier de plastic (trim remover) si se trage usor inspre exterior (cu grija pentru a nu crapa sticla oglinzii). 3) Dupa scoaterea sticlei, cu grija, se deconecteaza conectorii rezistentei de incalzire unde, "+" este situat inspre centrul sticlei si "-" inspre margine. 3*) Pe partea soferului, in cazul in care sticla este si electro-crom, pe sticla regasim si o mufa cu 2 pini, mare, alba. Se declipseaza si deconecteaza si aceasta. 4) Se desurubeaza cele trei suruburi T10 ce fixeaza motorasul de reglaj electric (2) al oglinzii (notate - 9, in imaginea atasata). 5) Se deconecteaza mufa motorasului de reglaj (2). 6) Se desurubeaza cele 2 suruburi T10 ce tin rama oglinzii (marcate cu 4 in imagine). 7) Se scoate clema ce tine lampa de semnalizare fixata pe rama, apasand pe clema si tragand incet de rama. Aceasta este situate in "varful" oglinzii. 8) Cu ajutorul unei surubelnite plate mici, se apasa PE LANGA cele doua cleme (A) din imagine inspre mijlocul acestora, in timp ce se trage incet de rama (3), pentru fiecare clema in parte. Sunt mai dificil de scos, dar aveti rabdare! Sunt sensibile si se pot rupe! 9) Se demonteaza capacul superior (13) de plastic al oglinzii printr-o miscare de tragere si ridicare: se trage capacul inspre interiorul oglinzii si se ridica. 10) Se deconecteaza mufa lampii de semnalizare. 10*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", se deconteaza si mufa acestora. 11) Capacul inferior (7), impreuna cu lampa de semnalizare (si, dupa caz, "Puddle Lights"), este prins intr-o clema vizibila, in apropierea bratului de prindere al oglinzii. 11*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", acestea se pot scoate prin apasarea acestora dinspre exterior (lentile), in timp ce, cu ajutorul celeilalte maini, se directioneaza lampa astfel incat sa iasa din cele 3 cleme. ** Pentru montajul "Puddle Lights"-urilor, se poate face decupajul dupa marcaj, cu ajutorul unei freze de tip Dremmel.** ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ P.S: Ca sfaturi: trebuie avut mare grija la demontarea sticlei pentru a nu o crapa; trebuie umblat cu grija la scoaterea clemelor marcate cu "A" pentru a nu le rupe. In continuare, daca tot suntem aici, descriu operatiunea de demontare a intregului ansamblu oglinda retrovizoare, cu tot cu bratul de sustinere: 1) Se demonteaza fata de usa (se gaseste tutorial pe forum, in functie de model). 2) Se deconecteaza mufa T16 a oglinzii din calculatorul de usa, notate cu (8) (este vorba de mufa cea mai mica, dintre cele trei). 3) Se deconteaza mufa difuzorului de inalte (tweeter). 4) Se desurubeaza surubul ce fixeaza tweeter-ul. 5) Folosindu-se un levier de plastic (trim remover), cu grija, se scot cele doua cleme in care sta fixat tweeter-ul: una mare in partea de jos si una foarte mica sus. 5*) Aceste cleme sunt din doua bucati: un picior de plastic, corp comun cu carcasa tweeter-ului si niste garnituri din silicon/cauciuc maleabil. Cele din urma se scot, cu grija, de pe piciorul de plastic si se reintroduc in gaura de fixare, pentru a evita pierderea lor si a usura remontarea. 6) Bratul oglinzii este fixat, dupa caz, in 1-2-3 suruburi T20. Se desurubeaza acestea, cu mare grija sa nu scapati vreunul in portiera! 7) Se extrage oglinda, cu tot cu brat, incet, asigurandu-ne ca nu rupem mufa (8) al acesteia la trecerea prin golul din portiera (spatiul este gandit la fix pentru a trece mufa!). ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ Consider ca aceasta postare ar fi de foarte mare ajutor pentru colegi, daca ar fi transformata, de catre moderatori, intr-un topic dedicat, cu link-uri in ariile de DIY pentru fiecare din modelele specificate in titlu! Multumesc!
    1 point
  7. Sub umbrela BlueMotion se afla mai multe tehnologii destinate cresterii eficientei in exploatare a masinii (si implicit scaderii consumului, emisiilor poluante, etc). Doua dintre acestea sunt: - Coasting function (disponibila doar la DSG) - daca soferul ridica piciorul de pe acceleratie motorul este decuplat de la trenul de rulare (cutia trece in N) ceea ce permite masinii sa inainteze in virtutea inertiei (sursa). - Brake Energy Recuperation System (disponibila atat pe masinile cu DSG cat si pe cele cu cutie manuala) - in timpul coastingului sau pe decelerare (dar numai in frana de motor la masinile cu cutie manuala) voltajul alternatorului este marit permitandu-i sa incarce bateria. In felul acesta o mica parte din energia pe care oricum o pierdeai incetinind este recuperata si si utilizata pentru a incarca bateria. Un alt beneficiu apare atunci cand, la accelerare sau la deplasarea cu viteza constanta, alternatorul nu mai este nevoit sa incarce bateria (fiind deja incarcata in faza de decelerare) si in consecinta contribuie mai putin ca si consumator de energie mecanica (sursa).
    1 point
  8. Dar sunt 2 Castrol edge prof...care este mai bun?
    -1 points
  9. Nu ca apar service-ul, dar pune-te in situatia lor. Defectele sporadice sunt cele mai rele. Nu ai cum sa gasesti defectul pana cand nu cedeaza de tot. Garantia nu este internationala? Adica daca te lasa in Croatia, nu poti merge la vreun service de acolo, desi este neplacut sa mergi la service in timpul concediului.
    -1 points
  10. Salut ! Vreau sa stiu ce ulei ar fi bun pentru un seat leon 1p facelift 1.4 tsi 125 cai ! Am folosit mobil1 esp formula 5w30 si dupa 6000km am completat cu 300 g !
    -1 points
  11. Salut, pentru un Passat b7 2.0 TDI, CFFB, CR, 218000 km, ce mi-ati putea recomanda? Folosesc castrol deocamdată însă nu sunt foarte mulțumit de el, este zgomotos, pentru un motor de genul. Bine, dacă nu găsesc ceva mai bun pe piață, rămân cu el. Cineva mi-a recomandat liqui moly, ce părere aveti?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!