Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
02.07.2016 - 02.07.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.07.2016 în toate secţiunile
-
@Andrei1980eu am obținut 2200+ euro reducere la Superbul comandat. Deci se dau și la Skoda, dar nu vor sa lase la preț anumiți dealeri. Am obținut și de la Brașov și de la Buzău oferta asemănătoare, deci nu doar în București sunt reduceri mari la Skoda.2 points
-
Dupa aproape 11 ani si 11 luni locul de parcare al Leon-ului (care implimente 16 ani in curand) a fost ocupat de un GTI. Masina a fost inmatricula prima oara in Aprilie 2015 si are 27k km (25.4k in momentul achizitiei, restul pe drum). Pe langa motorul 2.0TSI cu 220cp si 350Nm, masina mai are ca dotari extra urmatoarele: - faruri bixenon adaptive cu DRL led si cornering - jante aliaj Austin 18" - navigatie Discover Media + MFA Premium - stopuri si proiectoare cu led - senzori de parcare fata si spate + ParkAssist - senzori de lumina si ploaie Pana acum toate sunt bune si frumoase, inca incerc sa ma obinuiesc cu noua pozitie de condus. Pentru cei inalti campul vizual este restrictionat de plafon, iar tapiteria neagra nu ajuta deloc (desi arata bine ). Motorul trage mult mai bine fata de 1.8T si 2.0TFSI, diferenta de cuplu este evidenta de la primele acceleratii. Insa mi se pare ca raspunsul este putin intarziat. Sound-aktuator-ul inca nu mi se pare foarte deranjant. Are momente cand ar fi trebuit sa se abtina din bazait (gen acceleratii pe autostrada) dar in general pare ok. Suspensia filtreaza bine denivelarile chiar si cu jantele de pe 18". Chiar daca este usor cam zgomotoasa cu jantele astea, se simte ca lucreaza din greu si nu te zgaltaie mult. Stabilitatea este buna, iar ruliul destul de redus. Chiar daca are aceeasi greutate ca si Leon-ul, desi VW se lauda ca ar fi scazut-o mult de-alungul timpului, masina pare mai usoara. Tind sa cred ca motorul mai usor (cu toate inovatiile din plastic ) ajuta la o distributie mai echilibrata a masei. GTI-ul mi s-a parut ca subvireaza destul de putin. Interiorul este bine lucrat, desi vad ca au pus accent pe partea din fata. Spre exemplu, fetele de usi au un material moale in partea superioara doar in fata. Usile din spate, desi arata similar sunt in totalitate dintr-un plastic dur. Pics: De facut: - RAR + inmatriculare - spalat tapiteria (era destul de murdara cand luat-o, au curatat-o baietii de la autohaus cat de cat dar mai trebuie) - detailing exterior (la achizitie am primit si niste holograme fine tot de la baietii de mai sus) - pus ceva protectii pe pragurile interioare - jante de iarna - covorase pentru iarna si tavita pentru portbagaj1 point
-
Deschid acest topic, pentru ca topicul "pompa ulei passat" este inchis. Consider ca merita impartasite "simptomele" si rezolvarile lor. Am pățit și eu o cădere a pompei de ulei la 200k la SHARAN 2006 2.0 - axul hexagonal uzat - care s-a înlocuit cu unul nou original. Nu am oprit chiar imediat mașina, am mai rulat cam 2 km... ?. Totuși am avut noroc - cuzineți ok, turbosuflanta își face treaba ca înainte. Dar... A apărut un șuierat -mieunat când apăs pedala, care creștea în intensitate și ascutime odată cu turația - fără a fi foarte intens . Mecanicul initial zicea că e de la turbina dar că nu ar trebui să umblăm la ea dacă mașina trage bine și nu constatam pierdere de ulei în perioada următoare. Precizez că acum 10 k am dat turbina la curățat pentru ca mai dădea în nas scurt cu o frecatura metalica și a fost în regulă apoi. Iata zgomotul1: https://www.dropbox.com/s/sf5r4ss9zl39m1t/20160616_174858.mp4?dl=0 Totusi, mai ales dupa ce am auzit si la relanti un nou zgomot, am dus-o la alt 'doctor'. Zgomot 2: https://www.dropbox.com/s/57czgu40z96ra1s/20160618_164201.mp4?dl=0 Rezultatul: montaj defectuos al pinioanelor pompei de ulei la primul atelier, astfel incat s-au rupt aproape toti dintii pinionului intermediar al pompei (zgomotul1) - acestia zornaind la relanti in baia de ulei (zgomotul 2). Si ce aere de mari specialisti isi dau mecanicii de la primul atelier! Halal!... M-a costat 490 lei pinionul... Acuma merge bine. https://www.dropbox.com/s/kqos2ado00ya6xv/20160627_154336.jpg?dl=01 point
-
Daca iti cari prietenii, mergi in excursii, porti bagaje mari poti merge pe Octavia, are portbagaj mai mare si e mai spatioasa. Daca te intereseaza design-ul mergi pe golf care e mult mai tineresc. Nu stiu cum e motorul de 2.0 tdi din anul 2008, e ok si daca e 1.9 tdi de 105 cai, merge foarte bine daca e intretinut. Consumul e mic. Sa verifici daca functioneaza clima la ele, e o problema foarte des intalnita la Golf 5, octavia 2. Muzica se aude bine in masinile astea (daca au boxe si in spate).1 point
-
1 point
-
Discuția este despre astra j sedan 1.4 t 140 cp care are o campanie de reduceri... Nu știu cum de vorbiti de astra k, acesta nu are varianta de 140, ci 125 si 150. Eu azi am condus vechiul astra j sedan 1.4 t cu jante pe 17 si suspensia mi s a părut ok, nu știu ce trăiri ai avut tu in astra k1 point
-
Si eu as merge pe 1.4 turbo..suspensia nu este zgomotoasa, sta bine pe strada, confort peste seat, motorul trage decent. Un minus ar fi pt consum, care il va depasi pe cel al seat ului, precum si accesul la portbagaj (seat este hatch, volum superior)1 point
-
1 point
-
Cand ti-a piuit la pistolul laser inseamna ca te-a luat deja. In plus laserul nu scapa unde sa il poti detecta cand scaneaza masinile de langa tine. Asadar raspunsul este : nu are rost sa mai cauti senzorii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am folosit cu succes Deca Flash de la Ma-Fra. Nu stiu in ce magazine il gasesti, dar online au inclusiv la emag.1 point
-
Intre Delcar, Avia și Brady, la Brady obții cel mai bun preț, la Delcar cel mai mare pt Superb. Dar dacă omul a întrebat la Satu Mare presupun ca sta pe acolo și nu ii e foarte la îndemână sa cumpere din București, Brașov, etc.1 point
-
De acord cu tine vizavi de o masina noua. Pe partea cealalta, daca te calmezi si faci o diagnoza cu ai nostri colegi experti, poate schimbi o valva cu cateva sute de lei si rezolvi ? Ce sa pierzi, garantia la AC ?1 point
-
Feribotul (nu bacul) catre Thassos este foarte misto, o sa fie experienta prima data cand te inghesuie aia langa toate celelalte masini la mm1 point
-
este arcul care trage scaunul in fata sau la reglarea in spate s opuna rezistenta.funda:)1 point
-
0 points
-
Mai degraba de electromotor. Aveam si eu la fel la passatul 1,6D. La rece OK, la cald nu o mai porneai decat tractata.Am schimbat lagarele electromotorului si periile si a fost OK. Cel mai greu a fost ca una din bucse era in cutia de viteze. Mi-a luat 1 zi, dar a fost OK (nu amvrut sa dau CV jos si m-am chinuit groaznic. Dupa aia mi-a parut rau ca nu am dat-o jos)-1 points
-
Fuchs Titan Gt1 5w40 norma 505.01 din ce gasesc pe internet nu ai filtru de particule. filtre Mahle pt ca sunt lucrate mai atent decat cele Mann, sau daca gasesti Purflux e si mai bine. Pt filtru de habitaclu foloseste filtru cu carbon activ pt ca e o diferenta mare intre cel clasic si asta. Si cel mai pertinent sfat, daca mergi la orice mecanic, oricata incredere ai avea in el, stai langa el si vezi cu ochii tai cand iti schimba uleiul si filtrele. Uleiul il comanzi prin curier de la importatorul oficial lubasyst, pret imbatabil 125 ron 4 litri.-1 points
-
Bun, deci si tu sustii ca uleiul actioneaza mai bine dupa ce se incalzeste, corect. Dar cum explici asta atunci, in testul rusului, cand testeaza Castrol dar si alte uleiuri, face repetitiv manevra de apasare de 2-3-4 ori, si de fiecare data ii da aceasi valoare. Pai nu tu sustii ca daca apesi> caldura deci o prop mai buna de lubrifiere? pai nu e tocmai asa, dupa cum vezi tot valoarea aia o are apasand de 4 ori. 2. pe mine nu ma intereseaza cum imi protejeaza motorul la cald, ci la rece, ii dau cheie si vad care lubrifieaza mai eficient si mai bine, in fond de aici apar uzurile premature, la axa cu came, la tacheti. Fiecare trage ce concluzii vrea, daca lucram pt o companie ca vanzator de uleiuri mai ziceam, dar nu-mi mai bat capu. Bafta.-1 points
-
In Romania ar fi o varianta pt.km putini. Iti cumperi masina de noua, ca sa te fălesti la vecini sa te vada fetele, cu ultimii bani stransi. Apoi iti dai seama ca nu.ti permiti sa o intretii si sa.i pui carburant. E un tipar romanesc des intalnit. Mai ales ca dupa ce a inceput criza, s.au umplut parcarile firmelor de leasing, cu supermasini recent cumparate ?-1 points