Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.07.2016 în toate secţiunile

  1. Ai cuplu de 132Nm pe AKQ? Daca da eu nu-ti recomand AUB sau BBZ. Daca nu te-am convins probeaza-le neaparat! Acestea prind 126Nm dar la 4400rpm, nu la 3800 cum e al meu pana se tureazaaa la 4400... e o diferenta majora! Panta de cuplu la AUA si BBY e mult mai buna pentru viata de zi cu zi! Nu se intelege clar despre ce compromis vorbesti? Piese intre motoare nu poti amesteca ca iasa struto-camila. Poate mecanic scapi cu acelasi bloc motor, daca pistoanele au aceasi cursa si alezaj dar fara sa schimbi ceva la chiulasa nu scapi, de obicei la ea se customizeaza motorul: diametru supape - forma lobi axe. Iar pe partea de engine management trebuie sa schimbi cam tot... ECU, poate cablaj motor, sondele de regula difera, poate clapeta de acceleratie etc...
    1 point
  2. Si eu m-am urcat in Megane 4 GT si tableta aia e horror. Poate o sa faca un FL peste vreo 2 ani si o sa schimbe ceva la ea. Ca si aspect masina mi-a placut foarte mult si la 22.500E e best buy. (in alte tari din EU e de la 29.000E). Talisman 160CP are tot motor de 1.6 diesel.
    1 point
  3. Salut baieti, am o Skoda Fabia 6y 2005 1,9SDI 250.000 KM, am cumparato in 2009 la 170.000KM,si de atunci am tot pus tot feluri de uleiuri (Motul, mobil, castrol...etc) pana am descoperit Liqui Moly Mos2 10W40, de 4000KM de cand l-am schimbat nu mi-a consumat deloc ulei, motorul se aude altfel, porneste si se aude extraordinar....clar schimbare in bine. Am impresia ca si consumul de carburant a scazut. Recomand pentru cei care au aceeasi motorizare si probabil aceeasi problema cu care m-am confruntat si eu. Probabil au scris si altii de acest ulei, nu am stat sa-l citesc pe tot. Pretul este decent 140Ron 5L
    1 point
  4. "- Alo, buna ziua, vreau sa lansez comanda pentru S3 Sportline 220 tsi. Imi puteti spune va rog un termen estimativ de livrare? - Bineinteles, minim 6 luni maxim 1 an! - Imi cer scuze, credeam ca am sunat la Skoda dar cred ca am apelat din greseala la Bentley. O zi frumoasa!" Aparent, modelele astea de sine statatoare merg pe filozofia orientalilor si iti ofera cam tot ce ai nevoie ( probabil se face o analiza o comenzilor antecedente) dar nimic in plus.
    1 point
  5. Tot ma uit la bordul ala si nu-mi place neam tableta aia chinezeasca pusa "portrait"...
    1 point
  6. Tu vorbesti de tras bolovani la deal,nu urc dealuri sau transport saci de ciment zilnic,prin concluzie nu am nevoie de "doar" cuplu,e si el important bineinteles dar sa fie un oarecum echilibru si avand in vedere ca nu am motorizarea AUB/BBZ de 126 N-m, un compromis intre acesta CP si cel AKQ de 132 N-m de pe Golf 4 oarecum ar face o combinatie decenta,de unde si subiectul meu pe topic,asa ca la fraza citata mai sus adauga si cuvantul "cuplu" dupa CP si poate e mai bine.
    1 point
  7. nu 5w30 ti-a distrus axul cu came. Motoarele care au mers cu 5w-30 de calitate, schimbat la 15.000 km, nu au probleme cu axul cu came, stiu destule cazuri de 250-350.000 km. Insa din ce aud in ultima vreme, nu se mai fabrica nici multe uleiuri de calitate....
    1 point
  8. Am pus rotile de vara in iunie Am schimbat cateva garnituri, termostatul, uleiul, etc.
    1 point
  9. http://www.vindecoderz.com/EN/Volkswagen
    1 point
  10. Nu are nici o treaba stilul de condus,aici e vorba de materiale slabe expuse la temperaturi inalte .
    1 point
  11. Revin, am verificat tot cablajul toate mufele și relee și tot, sunt ok. Deci concluzia este ca sa stricat sărăcia de radar. Nu mai țin minte codul de eroare dar poate o sa ma mai duc odată sa pun testerul sa vi-l spun
    1 point
  12. Salutare,astazi mam intalnit cu o problema cam ciudata:debitmetru de pe passat de 1.9 TDI 130 CP pus pe Golf 4 1.9 TDI 90 CP ALH.Se poate asa ceva?Omul l-a schimbat ca cel de pe masina fiiind nou avea un prag dupa 3000 de ture cand nu mai tragea.Se poate pune de 130 pe 90 si sa castigi si ceva CP? :Driver:
    1 point
  13. Sa spargem gheata, hai sa vedem ceva de-a dreptul amuzant. Un test de frictiune (avem si Cacastrol si Motul si LM si multe alte uleiuri). Nu trebuie sa intelegi rusa deloc, pentru ca se intelege clar ce se intampla si ce vrea sa demonstreze. Unele uleiuri vin aditivate cu dexos 2, marindule gradul de rezistenta la frecare de pana la 12 kgf. E destul sa va imaginati ca se intampla ceva similar la voi in motor, in special la PD-uri unde cama aluneca pe tacheti, metal pe metal. Testul de frictiune il consider mai relevant si important decat testul de rezistenta la temperatura, oricum nu e ca si cum uleiul nostru ajunge la breakk point-ul de 200 grade +. Dejeaba va ofticati, asta e realitatea, lumea uleiurilor e marketing pur, cea mai buna reclama nu inseamna cel mai bun ulei. Pana si Total Quartz e mai eficient decat Castrol Edge, si e la jumate de pret.
    -1 points
  14. Marius PD , eu te-am lasat in pace o vreme ca mi-ai spus ca este off topic..... dar acum te contrazici cu 3 persoane care iti spun ca la 90-100 in a 5a omori un diesel, am incercat si eu sa merg la 90-100 cu a 5 a , tremura toata..... incearca sa mergi cu a 4a la 90- 100 sa auzi putin motorul , simti putin caii .... din cate stiu turbina intra pe la 1600/1700 la 2000 ture cred ca e doar la "incalzire " pe marginea terenului, cat spui tu ca ai la 100 Ai mai spus ca nu esti in ro si ca atat era limita pe drumul ala 100 , la ce drumuri avem noi in tara ...cred ca ne-ar ajunge doar 4 trepte daca ne-am lua dupa limite si toate dieselurile ar fi infundate ii dau a 5 a pe la 120-130 , mai jos se chinuie si am 6 trepte. Ma mai dau si cu o fabia 1.2 benzina , merge brici la 90-100 in a 5a , nu deranjez pe nimeni pe drum , eu si cu vreo 2 pensionari ps: fiecare face si merge cum vrea cu masina lui , am incercat doar sa iti explic cum vad eu lucrurile, scuze daca am deranjat
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!