Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.06.2016 în toate secţiunile

  1. "Daca tu consideri ca o masina care costa la achizitie peste 30 000 euro (masina prezentata in anunt tind sa cred ca a costat in jur de 35 000) si are 39 000 km dupa o vechime de 4 ani, nu este un numar mic de kilometri, nu ar mai fi nimic de zis...... O familie normala care isi cumpara o masina de peste 30 000 de euro, este putin probabil sa ruleze 10 000 km pe an. Oamenii normali fac investitii care sa merite, care se amortizeaza, nu care sunt paguboase." Nu am dat Quote special pentru ca nu ma adresez cuiva in mod special sau unui caz cum este cel de fata, dar conform acestor idei preconcepute: 1. Eu nu sunt normal pentru ca in ultimii 2 ani am facut doar 12.000 km... Da, 6000 km/an. Si masina are 80.000 km dupa 6 ani = 13.000 km/an. Si, fara pic de lauda, dar factura la a mea a fost de 59.000, fara banii pe care I-am bagat ulterior in interior schimbat, dotari in plus, jante, frane + toate reviziile sau piesele de care a avut nevoie... 2. Am mai auzit cazuri, dar nu credeam ca DACA ma voi hotari vreodata sa vand masina, va fi nevoie sa ii dau kilometrii inainte ca sa am sanse sa ma sune cineva sa vina sa o vada.... 3. Am facut distributia la 80.000 km, cu tot cu pompa si alte cele... 4. Am facut revizia la 80.000 dupa ce pe ultima o facusem la 75.000, cu tot cu filtre, nu doar uleiul cum am vazut ca se practica... Repet, nu ma refer exact la cazul de fata, dar consider ca dupa un anumit triaj, masina merita macar vazuta si testate inainte de a o desconsidera doar privind-o pe net!
    3 points
  2. Las și eu o pozăăă. Uitasem cum arată curată.
    3 points
  3. Da, stiu... zburam cam jos.
    2 points
  4. De astazi se poate inchide! Multumesc! Am fost in cautare de masini variant. Am tatonat A4, Passat, Octavia, Superb...in ordinea asta. Pentru ca efectiv A4 mi s-a parut foarte mic (am 1.92 si 90 kg), cu scaunul sofer pus pentru mine, efectiv numai este loc pentru cei de pe bancheta spate (am doua fete...care imi calca pe urme la inaltime :D), iar la Passat este ceva ce nu ma chiar atrage (doar pitici pe creier), m-am oprit la Skoda Superb 2011, 2.0 TDI, 170 CP, DSG, RNS510...adusa din Germania cu 160.000 km.
    2 points
  5. Da exceptional dar probabil in loc sa-i lipseasca 10 mii de euro o sa-i lipseasca 20 de mii
    2 points
  6. Am mai facut azi o plimbare cu GT-ul. Scaunul este foarte tare. Fapul ca este si foarte profilat, pe caldura asta, transpiri rau de tot. Cotiera are o pozitie foarte dubioasa. Trasa la maxim in fata (nu se si ridica) tot stau cu mana sucita in spate. Plasticele, foarte bune, moi, fara zgomote. Doar pe unele zone ale usilor este din acela tare. Am fost nevoit sa ies cu spatele dintr-o parcare tip spic si nu vezi nimic. Pe langa luneta mica mai sunt si stalpii C foarte grosi. Mi-a placut ca si la turatii mici se misca usurel, Saptamana viitoare poate reusesc sa o iau si acasa, sa vad in aglomeratie cum se comporta. Porbagajul este o idee mai mic decat la A3-ul meu si are o buza destul de mare care sigur va ajunge franjuri in timp, de la bagaje. Evacuarea din dreapta este doar de forma. Iaca si poze: adult image
    1 point
  7. Salut, Muale are dreptate. Am pus si eu intrebarea unui agent de circulatie: verdictul de culpa comuna e cel corect pentru ca el mergea pe contrasens si tu nu ai repectat "Cedeaza trecerea". In alta ordine de idei, cunosc precedent de la un prieten care a avut tot culpa comuna cu unul care venea pe linia de tramvai (aflata pe drumul cu prioritate), el avand, tot asa "Cedeaza trecerea". Vina lui a fost ca nu a cedat trecerea si a celuilalt ca a mers pe lina de tramvai. Imi pare rau pentru ce ai patit, e clar ca din vina aluia s-a produs accidentul, dar, juridic e si vina ta. Punctul 1 scris de City e o adaptare lipsita de logica a articolului autentic, parerea mea :)))))
    1 point
  8. Daca trebuie fire, nu ma bag . @CristiALF o sa fac un video diseara cu pozitiile acelea de America .
    1 point
  9. @Andrei1980 cotiera intra doar in pachetul de depozitare, bifa care nu am puso la configurare, a preferat CTC-ul pachetul electronic. Stai linistit, si cotiera cat si footrest sunt deja comandate @DB86CLP doar pe 17, suspensia ajuta la un look mai mic, insa mai asteptam...winter is coming, voi decide daca continui anul 3-4 cu ea sau o las libera
    1 point
  10. asa e castrolul 5w 30 mi a omorat si mie axa cu came,dupa aia am pus 5w40 tot castrol si nu mai completam intre schimburi...
    1 point
  11. Nu stiu daca am mai pus link-ul asta dar.....uite aici...
    1 point
  12. Legat de stopuri, cat si faruri, trebuie sa le dau dreptate colegilor, OEM sau OEM style "da mai bine" , insa gusturile sunt subiective oricum Pe langa OLX etc, iti mai recomand acest site, poti gasi cateva variante, pe care eu poate le-as bifa ca faruri/stopuri Succes si cu jantele! Fiind inca la inceput de drum cu sofatul, as merge probabil pe 17, cred ca mi-as da cu capul de pereti la o neatentie sa stric o anvelopa/janta de 18 PS: au si modelul cautat de tine daca nu ma insel
    1 point
  13. Mergi pe stopurile oem sau macar oem-style pt ca sunt cele mai reusite si aspectoase. In legatura cu modificarile pe care ti le-ai propus. Eu zic sa nu te arunci asa de repede la kitul r20 si altele, o pereche de jante pe 17-18, coborata putin cu arcuri, un eleron oem la luneta si stopurile pe led si vei vedea ca vei avea complet alta masina. Sunt modificari de bun simt, nu extravagante, usor de facut si mai ales de efect. Din pacate, ar trebui si un soft pt motor pt ca vei simti greutatea in plus a jantelor, iar cam 130-140 de cai pe un golf 6 sunt destui. De restul banilor, baga motorina si plimba-te, mare, munte, unde vrei. Succes la modificari. Asteptam mai multe poze!
    1 point
  14. Superba masina ta! Modificările pe care le-ai făcut sunt foarte tari,îmi place mult noul schimbător! Spor la treaba în continuare!
    1 point
  15. AUA(75cp) seamana leit cu AUB(101) ca au o bobina de inductie si epurator fara membrana si fara incalzire. BBY(75cp) seamana leit cu BBZ(101) ca au bobine independente si epurator cu membrana incalzit. Astea sunt mai noi ca model. Toate 4 au acelsi cuplu puterea fiind obtinuta din turatie. Cred ca cel de 80 sau 85 e idee mai buna.
    1 point
  16. Foarte bun consumul, DAR, nu inteleg ceva (dada, ma roade invidia : la mers doar pe autostrada, fara menajamente, cu sprinturi de 160 km/h, cum a iesit media doar 89 km/h ???? .... Stiu, ambuteiaje, stat pe loc de multe ori (desi si aici, daca franezi, te opresti, dupa care accelerezi la viteze de "fara menajamente", iar te opresti, dupa aceea iar accelerezi la 160km/h, iar franezi pana la oprire....consumul creste...el fiind tinut jos, doar de stil de mers constant si moderat, ceeace am inteles ca nu s-a intamplat....Dada, ma roade invidia Si eu am scos in trecut consumuri de 5,6 pe sute de km, cu 1,4 tsi ACT dar la mers legal pe autostrada, maxim 130 km/h si in rest cu maxim 90 km/h.... Dada, ma roade invidia :))) ...noroc ca de ceva timp consumul a trecut pe un plan secund pentru mine....
    1 point
  17. filtru polen, aer, motorina si lichid frana in ordine de jos in sus . Masinile de Olanda nu au asa multi km ca cele rulate in germania, si nici nu au vazut talpa lor ... insa nici nu sunt intretinute ca la nemti . Acolo se merge cu max 120-130 pe autostrazi si 30-50 in localitati . 99% respecta limita de viteza chiar daca sunt singuri pe strada . Din poze ai zice ca are mult mai multi km dupa cum arata scaunul la sofer ...
    1 point
  18. Da am incercat sa pornesc ventilatoarele manual si merge ... pin 1+ 2 treapta I fara contact si 2+3 treapta II dar cu contactul pus. Nu am nici o siguranta arsa. Totusi cand fac 2+3 in modulul de pe lonjeron se aude un releu care cupleaza, ventilatoarele pleaca dupa care se opresc imediat) cam 1 sec dupa care se aude cum decupleaza. Problema e ca am probat modulul cu unul care mergea si tot nu porneau (asta fara sa fac testul cu pusul pe direct al ventilatoarelor.). Mai sunt si alte sigurante de verificat.
    1 point
  19. 0 points
  20. in ce consta operatia? pune un capac in locul egr, scoate pdf si rescrie softul ? Am inteles ca se strica pe la 250 000 km si nu are legatura cu cat arata bordurile falsificate ale romanashilor.
    -1 points
  21. Acel cedeaza e valabil pentru sensul din care vin masinile. Practic e cam acelasi lucru cand intri pe o strada cu sens unic si te loveste unul care vine din sens opus. Acolo tot culpa comuna? Eu stiam ca semnul de cedeaza se traduce in "cedeaza trecerea autovehiculelor care au acest drept". El nu avea niciun drept.
    -1 points
  22. In Romania ar fi o varianta pt.km putini. Iti cumperi masina de noua, ca sa te fălesti la vecini sa te vada fetele, cu ultimii bani stransi. Apoi iti dai seama ca nu.ti permiti sa o intretii si sa.i pui carburant. E un tipar romanesc des intalnit. Mai ales ca dupa ce a inceput criza, s.au umplut parcarile firmelor de leasing, cu supermasini recent cumparate ?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!