Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.06.2016 în toate secţiunile

  1. Nu vei avea probleme pe feribot.Rampele sunt mari si line.Nu vei atinge nici cu SLK-ul daca te duci.Stai linistit,nu e Romania cu bac-uri vechi si depasite.
    1 point
  2. Daca pui ulei adevarat cu schimbul la 10k. mereu pe nivelul max. te asigur ca nu vei avea nevoie de asa interventie.
    1 point
  3. NU este OK niciun kit aftermarket, asaca nu putem sa-ti recomandam nimic legat de csenoane.
    1 point
  4. Salut bubu182. Sunt model A4 B8 si se pupa la fix cu trimurile...
    1 point
  5. O modificare mica si de efect.
    1 point
  6. Si/si, consumul e dictat de avansul pe care il ai acum, regleaza l precum ti am spus si o sa scapi de probleme. luna viitoare pt.ca vin sa ma dau cu barca la Tulcea(ca in fiecare an).
    1 point
  7. Bun, pentru ca am trecut pe la dealer sa ma programez la revizie cu Leonul, am zis sa dau o tura cu noul Tiguan. Nu am poze dar masina de td era un HL 2.0 tdi dsg cu urmatoarele optiuni: - led high - active info display - dsg - trapa panoramica - jante pe 18 - navi - si altele ce nu le-am observat Traseul a fost unul scurt si anume DN + Autostrada iar impresiile sunt urmatoarele: Masina: - din nou zic, foarte ciudata forma partii frontale, arata ca un passat tras de mot. - echipamente mai mult decat suficiente, prea multa tehnologie dpmdv pentru genul asta de masina. - trapa panoramica este de mare efect dar are un mare dezavantaj...creaza zgomot sau mai bine spus permite zgomotelor de rulare ( mai ales pe autostrada) sa patrunda in habitaclu - masina era echipata cu suspensia standard care nu m-a dat pe spate si nici nu mi s-a parut a fi din cale afara de silentioasa. - la plecarea de pe loc autohold-ul a trosnit ca si cum s-ar fi rupt ceva. Masina avea 1600km. - calitatea mi s-a parut ok, excelenta comparata cu fosta generatie dar ok-ish comparata cu Leonul meu ce se vrea a fi low cost. - insonorizarea este sub Passat sau Golf. Asta e parerea mea, asa a surprins urechea mea ambianta sonora. Motorul este bine izolat fonic dar in schimb intra destul de mult zgomot de rulare mai ales la viteze peste 110kmh. Tineti cont ca nu am trecut de 140kmh pentru ca oricum dura o eternitate. - fiindca masina era statuta in soare, la pornirea a/c-ului au inceput chestii sa trosneasca prin bord. Not cool!. Motor+cutie:- FERITI-VA!!!! de motoare mai mici de 150cp pe masina asta. Cei 150 de cai nu stiu unde erau, poate doar in fisa tehnica, pentru ca in realitate masina este lenta. Treaba este nasoala pentru ca motorul nu se aude, dsg-ul te pacaleste iar tu la volan crezi ca accelerezi muuult mai tare decat o faci in realitate. Masina e lenta dupa orice standarde si poate aduce soferul in situatii nu foarte placute pe DN-uri; daca ai nevoie de un sprint din scurt trebuie sa strangi tare din fese. - motorul silentios, consumul in test a fost de 7.4%. - dsg-ul mie mi s-a parut ca nu se impaca foarte bine cu 2.0 tdi si caroseria asta. Au fost 2 3 momente de ezitare la retrogradarile din padele + ceva socuri. Per total este o masina ok, scumpa dpmdv. Cine isi permite sa dea 40k pe o masina isi permite si un Touareg de 204cp mai putin accesorizat dar mult mai multa masina. Variante 1.2/1.4 cred ca sunt o gluma proasta chiar daca scapa de cateva zeci/sute de kg din 4x4 si dsg.
    1 point
  8. Interesant ca la mine Tear-drop pe FR era activat din fabrica...ciudat ca VW pe un model asa scump Highline R Line nu...
    1 point
  9. Sincer vorbim de modficari destul de serioase la un motor cunoscut ca fiind " de carton" Inainte de toate verifica si/sau fa upgrade la cuzinetii de biela. http://vwforum.ro/topic/35720-motor-dus-la-179000km/?page=5
    1 point
  10. Mergi cu masina cativa mii se km si o sa iti dai seama intai ce ii lipseste pornind dinspre interior spre exterior. Eu daca ma crezi sunt extaziat si acum de un rahat de schimbator de GTI (2-300 ron ) pe care l-am montat. Mai tare decat alte retrofituri mai ochioase pe care le-am facut. Volanul + schimbatorul de GTI = love. As incepe intai cu interiorul si apoi as continua cu exteriorul. Kiturl de R l-as lua replica pentru ca OEM .. "te ucide ea ...... usooor" la buzunar. Daca e montat bine nu cred ca sunt multi care ar putea face diferenta decat dupa indelungi analize a elementelor.
    1 point
  11. Frumoasa si ingrijita ! Spor la modificari si cat mai multi km fara probleme. Vezi ca fara alte injectoare nu prea poti ajunge la 200 cp...iar turbina pe care o vrei tu GTB 2260VK duce 300 cp dar face full boost pe la 2700 rpm, ceea ce este enorm pt o masina de zi cu zi plus ca nu tine motoru daca nu umbli prin el. Pune turbina de pe audi 2.7 ( 1756vk ) asta tine maxim 230-240 cp si face full boost pe la 2100 rpm si cu niste injectoare de ARL ai rezolvat problema
    1 point
  12. DA! pe langa ca e o porcarie sa ai doar 4 litri de ulei intr-un motor de litraj asa de mare, diferenta intre punctul maxim si minim pe joja inseamna 1 litru. Deci e bine sa mergi cu 3 litri de ulei in motor in loc de 4....pentru ca ii este lene mecanicului sa faca nivelul maxim, si pe urma ii este lene soferului sa verifice si sa completeze ulei la fiecare 4000-5000km, daca eram femei mai ziceam ca nu stim unde-i joja, dar asa...
    1 point
  13. Am terminat "lucrarea" si revin cu impresii. Rezumatul: a iesit perfect. Genial. Si super ieftin. Am cumparat una bucata tub siliconic Ceresit Thermo Resistant (260*C), 2 pachete Lana fonoabsorbanta Intertechnik Sonofil pe negru si 2 bucati Lana fonoabsorbanta Acoustilux pe alb (foarte ieftine). Am dat capacul jos, am scos vechiul burete, am sters capacul bine, am taiat o bucata de Sonofil in 2 (fiind prea groasa), am intins siliconul ca-n poza de mai jos si le-am lipit. Cu o bucata de Sonofil am refacut capacul motorului - super ieftin. Urmatoarea zi am plecat la mare. Am ajuns in Vama, ridic capota, scot capacul - buretele arata perfect (nu era topit, nu era dezlipit, nu avea absolut nimic). M-am intors in Bucuresti, am parcat masina, am desfacut capacul si la fel - buretele era intr-o stare perfecta.
    1 point
  14. @CristiALF Pai sa o luam cu inceputul: -Pozitii America, ai poza mai jos, arata bine dupa parerea mea cu semnalizarile la 40% intensitate doar cand este activa pozitia,faza scurta/lunga, cand este aprins DRL-ul este ok pentru ca nu este aprinsa semnalizarea. De aratat arata mult mai bine in realitate decat in poze. Farul arata de parca este zgariat pentru ca am folie pe el . -Staging, adica sa se dea ceasurile peste cap, pe romaneste, ca la Audi...GTD...GTI. -Tear-drop, dupa ce "udam" parbrizul trec stergatoarele de 3 ori, mai sta 3-4 secunde si mai da o data singur cu stergatoarele ca sa nu se scurga solutia pe parbriz si sa trebuiasca sa mai dai tu o data. -Rain-closing, adica in cazul in care uitam geamuri/trapa deschise si incepe ploaia si senzorul de ploaie sesizeaza acest lucru, face ca geamurile/trapa sa se inchida automat fara a mai fi nevoie sa actionezi tu telecomanda. Singura chestie ce mai vreau sa o activez este sa se aprinda toate ledurile de pe stopuri cand apas frana, deoarece acum se aprind doar cele de pe caroserie, fara cele de pe hayon.
    1 point
  15. 1 point
  16. @75NOR. masina e 28 oct 2015. are asadar 8 luni...si 12k km... principala nemultumire o reprezinta lipsa de putere a celor 150 cai la viteze mari. depasirile trebuie atent calculate. evident compar cu cea veche. e o lipsa de putere care ma calca pe nervi ori de cate ori depasesc. si o mai compar si cu O3 150DSG a colegului de firma. Pai la aia, in sport, daca dai talpa, trebuie sa te tii de volan. Din pacate solutiile de remapare sunt vizibile la service si pierzi garantia, iar power box nu obisnuiesc. La urmatoarea (daca va mai fi Superb sau Passat), se va lua cu 190+ cai. iar daca nu va exista oferta small fleet la el, so be it plusul evident este dat de Canton. este incantator. probabil ca este batut doar de Bang & Olufsen din limuzinele premium. DCC este bun, dar utilizat destul de rar. De obicei tin suspensia in normal. Dar cand e denivelat, modul confort e incantator. Nu sunt convins inca de utlitatea celor 900 E, dar daca nu esti la buget restrans, merita. DSG este incantator. clar nu mai trec pe manuala. E adevarat ca pierzi un pic din control, dar suplineste din plin la confort. daca esti "purist" (garajist, driver, etc), poate ca manuala e de tine. dupa o varsta insa....vorba aia: "cu fiecare copil pe care il ai, creste timpul pe circuit cu 1 sec/tur.." ca amendament...poate ca ar trebui un senzor mecanic (sau soft aferent) la capatul pedalei de acceleratie, ca masina sa inteleaga ca daca apas pana acolo, am nevoie de TOATA puterea in regim sport, chiar daca sunt in D....sau poate ea o da pe toata...doar ca nu e destula.... parbrizul este foarte subtire. Am luat o piatra (e adevarat, la 2 cm de marginea superiara) si s-a crapat. casco, dar e la 60 % din cat era cel de G4.... unitatea media mai face figuri...nu se conecteaza cu telefonul....rar, ce-i drept dar la restart isi vine in simtiri alfel...am foliat-o. nu foarte inchis dar am pus o folie buna, cu protectie uv / IR. 38 spate air 88 fata. chiar se simte diferenta intre temperatura bordului si a usii. ma bate gandul sa pun air 88 pe parbriz. stiu ca e o problema legala, dar am vitiligo si posibilitatea unui cancer de piele e mult mai rea decat o amenda.... rotile pe 18 sunt geniale. suficient confort dar controlul este excelent. ca design, intoarce capete pe strada..... daca aveti intrebari punctuale, ...... P.S. ma felicit pentru culoare.
    1 point
  17. Daca esti convins de istoricul masinii, si proprietarul stii ca nu a fost neglijent cu ea - ia-o. Asa masina este mai buna decat droaia de masini "la pretul pietii". Masinile bune si "cinstite" intotdeauna sunt peste acest "pret". Pune totusi niste poze - int ext.
    1 point
  18. Uita-te pe youtube la pacaleala asta de test pe care o promovezi si o sa vezi ca GTD cand a amintit de samponul Head&Shoulders nu a glumit. Uite unul (spre sfarsit) chiar a pus sampon in masina de test si a iesit ca este mai bun decat orice ulei. https://www.youtube.com/watch?v=q5WXbj5jbN8
    1 point
  19. @75NOR Nu am apucat. Momentan sunt in vacanta cu SW-ul ?, cand ma intorc sper sa o mai plimb putin, peste 2 sapt o sa fac si un drum la munte, mai testam. Pana acum insa, in curbe ma simt ca pe sine. Sta mai bine decat 307-le (care pt mine sta excelent!). Nu am simtit pana acum nici pic de ruliu, dar nici nu as fi avut cum, nu am abordat cine stie ce viraje, am facut totusi doar vreo 110 Km parca @cris.gMerci ! Allroadul e misto doar A6, A4 nu imi place prea mult (cel vechi), nu consider ca merita banii. Ca SUV imi place noul Tiguan. De-abia astept sa treaca cei 1500 km sa pot testa mai bine combinatia motor + dsg + 4x4
    1 point
  20. @Ebi eu iti propun sa scoti pistoanele afara si sa le agiti prin aer ca atunci o sa mearga cel mai usor. Tu ori trolezi ori chiar nu te pricepi si apleci urechea la unii ale caror cunostinte in domeniu dau cu - . @Marius nu exagera, de consumat probabil consuma cateva sute de grame dar nu esti nevoit sa completezi intre revizii ceea ce este foarte ok pt un motor la km aia.
    -1 points
  21. Sa spargem gheata, hai sa vedem ceva de-a dreptul amuzant. Un test de frictiune (avem si Cacastrol si Motul si LM si multe alte uleiuri). Nu trebuie sa intelegi rusa deloc, pentru ca se intelege clar ce se intampla si ce vrea sa demonstreze. Unele uleiuri vin aditivate cu dexos 2, marindule gradul de rezistenta la frecare de pana la 12 kgf. E destul sa va imaginati ca se intampla ceva similar la voi in motor, in special la PD-uri unde cama aluneca pe tacheti, metal pe metal. Testul de frictiune il consider mai relevant si important decat testul de rezistenta la temperatura, oricum nu e ca si cum uleiul nostru ajunge la breakk point-ul de 200 grade +. Dejeaba va ofticati, asta e realitatea, lumea uleiurilor e marketing pur, cea mai buna reclama nu inseamna cel mai bun ulei. Pana si Total Quartz e mai eficient decat Castrol Edge, si e la jumate de pret.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!