Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2016 în toate secţiunile

  1. Dupa mine testul este doar amuzant. Nu stiu de ce nu a pus si ulei de masline sau margarina, poate reiesea ca sunt cele mai bune. Vaselina cred ca era neintrecuta. Uleiul in motor sta la 100 grade, 1-2 ani. Din test nu rezulta daca uleiul cel mai bun timp de 20 secunde la 22 grade va fi tot cel mai bun si la 100 grade dupa un test de 300 ore.
    5 points
  2. deenman, pentru ca probabil neinitiatii o sa te creada, le recomand sa caute pe Google "one arm bandit oil test" pentru a intelege relevanta testului prezentat.
    3 points
  3. Nu ti-e frica de ziua cand o sa constati ca ai bagat bani multi pe aspect + elemente etc de masina puternica/agresiva, si tu vei avea un motor 1.6 destul de limitat sub capota ? Macar pastreaza tot ce schimbi de pe masina, poate o sa iti iei pe viitor un G6 2.0 tdi sau benzinar si sa poti muta pe ala toate cele .. Gandeste-te ca sigur vei vrea sa te dai cu unu altu pe strada etc (mai ales fiindca zici ca esti incepator, sigur o sa ai tendinta sa faci asta)... masina va arata bomba dar o sa si-o ia de la mai toti "oponentii" Eu iti doresc succes, dar ia in considerare si sfatul meu si anume: Tine masina asta pana te obisnuiesti cu ea, fara modificari, mai capeti experienta, vezi ce costuri sunt.. si apoi o sa poti sa evaluezi mai bine situatia, o sa apreciezi mai mult o viitoare masina. De cele mai multe ori banii ce-i bagi nu o sa ii mai vezi vreodata, sa nu uiti asta.
    2 points
  4. SacreDro - toate sunt uleiuri de cutii manuale, daca te uiti si pe alte catalaoge la alti producatori sau aici http://www.oilspecifications.org/volkswagen.php ce ai tu e 75w90 Unde ai gasit ca ar fi vorba de 75w80? HRTS -cutiile manuale transfersale in 5 trepte dupa 2000 din grupul vag folosesc doar API GL-4 fiindca folosesc doar 75w, daca te uiti la uleiurile 75w ele sunt doar GL-4 normate. -75w nu e vascozitate derutanta, e doar mai subtire decat 75w90, codurile cu terminatia 512, 726, 171, 178 toate sunt 75w, practic cred ca sunt acelasi lucru in bidoane
    2 points
  5. cu sampon Head & Shoulders garantat batea orice ulei la testul respectiv dar pentru circ si panarama e bun filmuletul
    2 points
  6. Va salut! Dupa o lunga pauza in care s-au intamplat multe,a venit vremea sa va arat ultima achizitie. Aveam nevoie de o masina cu care sa merg in weekend si in eventualele drumuri lungi sau concedii.Este prima mea masina pe benzina,o am de la inceputul lunii si am inceput deja formalitatile de inmatriculare definitiva. Masina in cauza este un Volkswagen Passat B5.5 din 2001 1.8T cod motor AWT Highline adus in tara la sfarsitul lunii Mai. Dupa ce am adus-o acasa am facut o revizie completa (ulei+toate filtrele),discuri spate+placute frana Brembo,am schimbat distributia+toate rolele/intinzatoarele,pompa de apa,racordul flexibil de la evacuare si radiatorul. (cand l-am demontat avea urme infime de scurgeri intr-un colt si daca tot demontasem tot botul masinii l-am schimbat cu unul nou). A avut 2 propietari in Germania,are 185.000km trecuti in factura de achizitie a masinii din Germania si carte service completa. Planuri de viitor d.p.d.v al modificarilor nu prea am,mi-ar placea totusi in viitor sa ii schimb jantele cu un set Road America sau daca am noroc Phoenix. Astept pareri si sfaturi din partea voastra! P.S Absolut totul este functional inclusiv lumina din fantele de aerisire (care la fostul Passat pe care l-am avut nu au functionat niciodata)
    1 point
  7. Cu o suspensie buna, niste frane decente poti merge foarte bine si cu 105cp. Da, nu ajuta la liniute, dar nu cred ca asta e scopul, pe un drum virajat, daca inveti ce se poate face cu motorul te poti descurca mai mult decat onorabil. Mai tare nu merge neaparat cel cu viteza in linie dreapta mai mare, ci cel care franeaza cel mai tarziu si mai putin in viraje. Asa ca, pana la bodykit si alte alea - umbla un pic la ce am zis mai sus, impreuna cu niste jante ceva mai mari (maxim 17 - pentru anvelope mai late si talon mai mic, nu look) , oleaca la interior, sa nu mai fie atat de spartan, si vei vedea ca te va bucura mai mult decat sa arate pe afara a ce nu e. 'Parerea mea.
    1 point
  8. Releu Hella 4LZ 003 750-401 - http://www.epiesa.ro/modul-semnalizare-hella-4lz003750-401-piesa-1130508.htm - costa 138 RON cu TVA Cablaj 000 971 123A - http://www.stoauto.ro/piese-auto-originale/cablaj-000971123a/941904 - 58 RON cu TVA Mod de montaj + Scule: penseta, sau creezi tu o scula de scos pinii ca in linkul http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4066523-DIY-Comfort-turn-signal-module-(3-flashes
    1 point
  9. Haha buna asta Mersi! Speeeeer sa fac si softul weekendul asta...
    1 point
  10. Eu am luat original bara fata, eleron si am stat mult pe ebay pana sa gasesc o bara la pret rezonabil. Am vrut bara fata R-line ca sa nu coste o avere grilele, DRL-urile de R. Eleronul l-am luat de nou cu tot cu stop pe la vreo 200euro, bara parca 150. Pragurile OEM sunt 200-300 bucata! Am luat set 200euro replici. Bara spate este iar foarte scumpa, are nevoie de ceva adaptoare, difuzor spate, catadioptri. Am optat pt bara de GTI/GTD cu un difuzor custom in total vreo 250euro. Cea oem era si dubla la pret pe ebay. Daca ai insa rabdare, poti sa gasesti in Ro sau ebay la preturi bune. Primele modificari care transforma mult masina, sunt rotile si arcurile. Apoi gandeste-te ca masina se conduce din interior. RCD510, volan multifunctional, scaune incalzite sunt dotari foarte potrivite pt interior. @Andrei_Tdi, nu am facut referire la ce ai spus. Eu spuneam de aftermarket kit-ul de R, nu ziceam de masina. Adica nu bara, praguri originale pt ca sunt scumpe, ci replici dupa ele ca sa nu iti para rau cand o gasesti lovita in parcare. Sunt de acord cu tine ca o copie de R cu jumate de cai nu e treaba. 1.6tdi R20 e noul 1.9TDI GTI mk5.
    1 point
  11. Uita-te pe youtube la pacaleala asta de test pe care o promovezi si o sa vezi ca GTD cand a amintit de samponul Head&Shoulders nu a glumit. Uite unul (spre sfarsit) chiar a pus sampon in masina de test si a iesit ca este mai bun decat orice ulei. https://www.youtube.com/watch?v=q5WXbj5jbN8
    1 point
  12. Chiar suna bine. Cam tare pentru gustul meu, dar suna asa..manly. Si nu are vuietul ala gay, ceea ce ma bucura sufleteste! P.s. Mai usor cu plecarile alea ca-ti patineaza subwooferul pe parcheto-dusumeaua din portbagaj. Artistic chiar!
    1 point
  13. Cel mai elegant, te legi la o siguranta ce are plus dupa contact si gata.
    1 point
  14. Laurentiu M - Specificul de la Motul e teoretic dupa reteta producatorului, da rin practica poate sa difere treaba de la caz la caz deoarece conditiile de exploatare sunt diverse si nu sunt 2 la fel - uleiul la diesel e normal sa se innegreasca, practic el se innegreste mult mai repede fata de benzinare care nu se prea innegresc, e chestie de combustie - consumul de ulei sau innegrirea lui sunt chestii relative si subiective, nu sunt indicatori reali si obiectivi de calitate a uleiului, dupa cum ziceam mai sus nu exista 2 masini exploatate la fel deci nici 2 motoare perfect identice, diferentele pot fi atat de mari incat ce ti se potriveste tie sa nu fie bun la altu si vice-versa
    1 point
  15. E de inteles entuziasmul primei masini, multi de aici au trecut prin asta la un moment dat, insa ia in considerare si sfaturile mentionate de alti colegi, pt ca nu au zis rau. Stiu ca daca iti doresti ceva, e greu sa mai asculti de altii pana iti vezi planurile realitate, dar gandeste-te practic cat tii masina, cat investesti in ea, cat de usor faci banii investiti (pt ca ei cu siguranta vor fi bani pierduti), iar in acelasi timp, cel putin dpmdv, masina nu e o baza potrivita pentru astfel de investitii. Mai bine incerci sa o tii cat mai ingrijita, bagi motorina in ea si aduni km si experienta. A doua, a treia masina, iei ce iti doresti, eventual o baza mai buna si o faci pe placul tau. Nu o lua in sensul rau, dar iti zic din perspectiva celui patit.
    1 point
  16. Au sosit Releu Hella 4LZ 003 750-401si cablaj 000 971 123A - ma apuc de montaj Montajul a decurs fara probleme utilizand tutorialul de la adresa http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4066523-DIY-Comfort-turn-signal-module-(3-flashes Recomandari: 1. Conectorul de la butonul de avarie are in spate o mica piesa roz-mov. Va recomand sa o scoateti - va usura scoaterea pinilor din conector. 2. Trageti cablul 000 971 123A in pozitia finana inainte de a va apuca de conectarea pinilor. Pozitionati cablul in asa fel incat releu Hella 4LZ 003 750-401dar si mufele cablului 000 971 123A sa aiba loc in compartiment si sa nu impiedice montarea casetofonului, a tavitei sau a suportului de pahare 3. Cand montati cablul 000 971 123A va recomand sa protejati pinii liberi cu izolier pt a nu-i agata in plasticele de sub grila de ventilatie. Inainte de insera in el pinii scosi din conectorul butonului de avarie aveti grija sa demontati mufa venita cu 000 971 123A. Mai exact, mufa in care nu este nici un pin se demonteaza pt a permite introducerea pinilor. 1/2 din mufa, partea dinspre cabluri, se elibereaza pentru a permite trecerea pinilor pana la locasul lor. Daca nu demontati aceasta parte a mufei, nu veti putea introduce pinii in ea. 4. Eu am folosit o penseta de la tehnica dentara cu varfuri f subtiri si f lungi pt a scoate pinii din mufa. Este scula perfecta. 5. Eu am media player care este 1/2 ca adancime fata de un radio normal - asa ca mi-am permis sa las releul Hella 4LZ 003 750-401 in spatele playerului. Poze:
    1 point
  17. Are putere de amorsare si dupa pompa mecanica pana in rampa. Si dupa ce se amorseaza in timp ce dai la automat, mai ai nevoie de cineva sa amorseze cu pompa manuala.
    1 point
  18. Nimeni nu-ti poate garanta asta, eu am preferat varianta mai ieftina si schimburi dese, eu nu am bagat niciodata specific in nici o masina, dar am prieteni care o fac si e ok.
    1 point
  19. Salut , nu am CC si nu am facut inso la CC , dar am facut la alte 2 masini si pe scurt MERITA , o sa ai un sunet mai placut , un bass mai strans si mai putin zgomot din exterior....zgomotul de rulaj o sa fie considerabil redus....eu le-am facut cu insono de la dynamat si cu pasla no name ....dynamat am pus pe toata usa si cu dublaj pe scheletele metalic. Ca timp....pentru un Focus mk 2 break , cele 4 usi mi-au luat o zi de dimineata pana seara , fara a exagera cu graba si cu ceva pauze.... Te sfatuiesc sa pui materiale de calitate, pentru a evita mirosuri neplacute si dezlipiri ulterioare...
    1 point
  20. ultima eroare are legatura cu yala spate - o demontezi, demontezi yala, o faci bucati, refaci lipiturile de pe placa yalei - si daca tot e desfacuta, cureti colectorul la motoras si schimbi si switch-ul. Trebuie sa aloci un pic din timpul tau, ca sa cauti toate informatiile legate de demontarea yalei spate - se da jos capitonajul, fata de usa de metal - cea cu macaraua si se scoate yala
    1 point
  21. chiar daca a fost intretinuta corespunzator, sunt multi... dar motorul va mai duce, fara probleme. totul tine de intretinere - exploatare.
    1 point
  22. Salut, problema e de la canistra de carbon. Verifica sa nu ai furtunasul ala serpuit (de plastic) fisurat sau sa nu fie vreo scapare pe la supapa de deasupra. De altfel, cansitra poate fi scoasa complet si eroarea de N80 (care apare cand o elimini) se anuleaza din soft.
    1 point
  23. Am tot cautat specificatiile tehnice ale lui G 052 512 A2. Pana acum am gasit ca respecta SAE 75W (atentie - nu 75W80, nici 75W90, doar SAE75w si atat ceea ce este putin derutant. Toate uleiurile care au trecut doar SAE75W sunt marketate ca fiind "fully synthetic low-viscosity transmission oil for special manual transmissions. SAE 75W is designed based on synthetic base oils and specially coordinated additive treatment. This exceeds the needs of today's application requirements." Deci - e "special" domnule Doi la mana: nu are atasat nici o norma API-GL? (peste tot l-am gasit cu NONE in dreptul API GL) - cu alte cuvinte nu s-au chinuit sa il omologheze cf API-GL??(American Petroleum Industry Gear Lubricant) API GL-1 Straight mineral oil (Inactive by SAE) API GL-2 Mild EP for worm gears (Inactive by SAE) API GL-3 Mild EP for spur and spiral bevel gears in axles and transmissions (Inactive by SAE) API GL-4 Medium EP, MIL-L-2105 quality, moderate severity hypoid gears, manual transmissions API GL-5 High EP, MIL-L-2105D quality, all hypoid axles, some manual transmissions API GL-6 Extra high EP, now obsolete (Inactive by SAE) *API Categories GL-1, GL-2, GL-3 and GL-6 were declared inactive by SAE Technical Committee 3 in 1995!!! Cumva acest ulei este intr-o categorie API-GL declarata inactiva de SAE? (vezi mai sus) Trei la mana: La fiecare salt de numar API-GL creste si EP-ul: " EP means extreme pressure and refers to the additive used in gear oils. This additive is designed to stop metal-to-metal contact taking place between transmission components. The EP additives are usually based on sulphur and phosphorous. These elements bond to the metal surfaces where there are points of extreme pressure and temperature, forming a sacrificial chemical layer. The sulphur gives gear oils their characteristic smell." Din pacate cresterea EP-ului se face cu un aditiv f daunator pentru anumite cutii de viteze: " Depending on the age, make and model non-EP gear oils may be required for use in gearboxes and final drives. Certain designs contained a lot of phosphor-bronze (copper containing) components that are sensitive particularly to the sulphur extreme pressure (EP) additive. The sulphur attacks the copper and destroys the integrity of the meshing gear surfaces." Pana acum acest ulei G 052 512 A2 pare a fi dedicat pietei Europene, asa ca referintele de tipul API-GL4 nu ajuta. Cutie rara (GSD) care merge cu ulei fantoma. Bine ca se (mai) gaseste in magazine!
    1 point
  24. 1 point
  25. 1. Centrala comfort kessy noua de la reprezentanta 1600ron 2. Cheie kessy noua repre 600 ron 3. 4 manere usi dezmembrari 200 ron 4. Antenele kessy dezmembrari 200 ron 5. Cablajul complet aliexpress 60 usd 6. Senzor plus cablaj easyopen aliexpress 68 usd MERITA TOTI BANII DIN LUME (nevastamea e moarta dupa el. Nu mai cauta cheia in geanta).
    1 point
  26. La passatul cu facelift, dupa 2009, se poate vedea temperatura uleiului pe IC.
    1 point
  27. daca te referi la trimul din fata ceasurilor - inlocuire sau lipire. legat de display - nu ai alta varianta, decat inlocuirea acestuia - doar unul nou, poate garanta o functionare ireprosabila.
    1 point
  28. 1KP 232x9mm pe spate. 1LS 280x22mm pe fata.
    1 point
  29. Salut Am pus bratele mult dorite pe fata. Le aveam in wishlist de ceva timp, am incercat sa negociez acum vreun an cu vanzatorul si nu a vrut sa lase nimic. Cum verificam din cand in cand anuntul, am vazut ca sunt la reducere si le-am luat... Am reusit sa le montez, cu foarte multa bataie de cap. Pe partea dreapta a fost destul de usor de scos surubul renumit pentru incapatanarea lui, insa numai dupa ce l-am incalzit. Dar pe partea stanga... calvar, nu alta. Toate metodele i le-am facut, dar numai prin gaurire am reusit. Spatiul de lucru este foarte redus, asa ca am luat franele jos.
    1 point
  30. Vezi ca ai axul de actionare al pompei de ambreiaj rupt sau cilindrul slave cu probleme.De aia nu mai revine pedala sus.Problema similara am avut eu saptamina trecuta la Octavia 2.
    1 point
  31. Specificul e tot timpul mai scump. Si x-cleanul e ok, si se poate amesteca cu specificul la nevoie, mai ales la completare. Mai incearca aici: http://www.ulei-motul.ro/produs/22/motul-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html si aici: http://shop.poldistribution.ro/22-ulei-de-motor/41-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html?sid=fb0c8544d371a033b35a397e7693dfb3 (dar momentan nu au la 5L)
    1 point
  32. Pe em@# ai incercat? La mine se aduce pe comanda la orice magazin de uleiuri sau piese.
    1 point
  33. Oare sunt singurul care crede ca aceasta combinatie de stage 2 (adica putere, alergat masina, fortat in curbe) si perne este total nepotrivita? Daca nu ai accuair sau ceva de calitate dar si scump, eu nu as merge cu mai mult de 40kmh in curba. Cel putin nu cu pernele care se gasesc la noi.
    1 point
  34. Eu il folosesc de cateva schimburi si sunt foarte multumit, de asemenea am fost foarte multumit si de xclean+ care l-am folosit cateva schimburi pana am prins xclean fe la noi in tara. Xclean fe imi convine si din cauza ca este si la bidon de 4L.
    1 point
  35. Identificare si reparare buzer buzzer Golf IV Golf4 Bora Volkswagen Polo , Passat , VAG . Probabil ca membrana atinge de bobina , E ca la difuziare. Este practic un difuzor . Ar fi si posibilitatea infima ca sa fi atras de undeva ceva pilitura de fier si pilitura sa "sara" pe membrana . Buzerul este cu magnet , atrage pilitura din fier Dar nu cred , posibilitatea este minima . Cred ca buzzerul este stricat . Aceste buzzere pe VW uri in jurul anilor 2000-2001 ( de care stiu sigur , posibil sa mai fie si altele ) sunt foarte proaste .Se strica singure cu toate ca nu ar trebui . Posibil sa lucreze adica sa li se injecteze( din computer ) o frecventa egala cu frecventa lor de rezonanta mecanica a membranei lor si atunci elongatia , deplasarea membranei sa fie foarte mare pana le sar "toate balamalele". E posibil ca lipiciul din interior cu care este lipita bobina pe membrana sa crape la frig sau sa se topeasca vara la cald . In masina intre iarna, minus 20 grade si vara +80 ( efect de sera ) pot apare variatii de 100 de grade celsius . Este greu de proiectat un echipament care sa reziste la o asemenea variatie de temperatura . Montati pe geam vara un reflectorizant , altfel se coace tot bordul cu toata partea electronica ( vezi probleme la Display-ul rosu prin puncte al masinii care se duce pe capete si apoi mai merge oarecum dar este influentat de temperatura ) . Difuzorul inlocuitor va avea diametrul exterior de 39-40 mm . Se poate monta dupa decuparea din montura a celui existent asta in cazul cand cel existent este fixat inntr-o montura patrata . Puterea lui trebuie sa fie minim de 0.25W sigur ca vor mege bine si cele de 0.5W sau mai mari (1W). Acum sigur ca odata schimbat difuzorul cu unul inlocuitor el va avea alta frecventa proprie de rezonanta . Daca ( aici nu stiu sigur ) masina genereaza frecventa de beep egala cu frecventa proprie de rezonanta a difuzorului atunci sunetul va fi mult amplificat prin aceasta potrivire a frecventelor . Daca montam un difuzor cu alta frecventa de rezonanta si proiectantii s-au bazat pe potrivirea frecventelor atunci buzerul nou montat va suna mai incet . Dar eu nu cred sa fi nici o problema , Urechea are are o caracteristica de perceptie profund neliniara si de aceea putem auzi sunete foarte slabe cum ar fi greierii pe camp . Eu lucrez in domeniul electronicii . De aceea recomand : montati buzzer cu rezistanta ( impedanta ) egala sau apropiata de cea a buzzerului existanet pe masina . Cel de pe masina are 100 ohmi . Diametrul exterior 39 mm . P = 0.25W Puteri monta si de 50 ohmi . Daca montati de 8 ohmi cu toate da din teorie el ar trebui sa se auda mult mai tare , in practica apare fenomenul de prabusire in branci a etajului amplificator si sunetul va fi mult mai slab . In general se gasesc doua tipuri de buzzere dinamice ( le excludem aici pe cele piezo ) : Unele de impedanta joasa de 4...8...16 ohmi . Altele de impedanta mare 32..50 ..100 ohmi . In cazul nostru trebuie buzzer de impedanta ridicata , ideal sa fie de 100 ohmi la fel cu cel din fabrica . 50 ohmi nu va dauna .32 ohmi se monteaza dar la limita . O solute pe care o cred buna este K36-50 Ohm de la Visaton : 36 mm . Se competeaza cu lipici . http://www.visaton.com/en/industrie/klein/k36wp_50.html Sau de 40 mm : http://www.visaton.com/en/industrie/klein/k40_50.html Posibil sa mearga montat si Visaton K40 tot varianta de 100 de ohmi ,( atentie exista si de 8 ohmi ) . ( Conex electronic Bucuresti , Adelaida Craiova , TME.pl .) La demontarea bordului nu incercati sa scoateti indicatoarele de viteza si de turatie , ele nu vor mai pleca de la zero . Pentru inlocuirea buzzerului nu este necesara demontarea acestor ace indicatoare . Buzerul se afla in spatele placii electronice . Bordul se scoate usor , sunt doua suruburi intre bord si volan , este un cauciiuc jos sub ceasuri acolo unde se regleaa volanul in sus si in jos .Imingeti cacuciucul si cautati suruburile . Suruburile au capetele sub cauciuc . In partea de sus bordul ( ceasurile) are doua cleme tip balamale din care bordul iese foarte usor . Lucrati numai cu bateria DECONECTARA . Este necesar un letcon , cositor , sacaz si poate niste fire. Atentie cu codul de al radio ( daca nu stiti codul , radioul nu va mai porni ) . Nu transportati in mod inutil bordul , orice descarcare electrostatica de al haine sau din alta parte poate arde computerul din bord . Nu atingeti in mod inutil cipurile ( circuitele integrate ) si nici cablajele de pe bord . Periclol de descarcare electrostattica este mai ales iarna cand aerul este uscat , izolant si nu permite disiparea naturala a sarcinilor electrice care si prin atmosfera . Nu folositi difuzoare de 4 si nici de 8 ohmi . Buzerul nu are probleme de plus si de minus , chiar daca are marcaje in acest sens . Puteri monta la intamplare plusul si minusul .Lucrez de 30 de ani , aud tot felul de teorii .... ma rog . Problema cu plus is minus apare doar daca sunt montate mai multe buzere la acelasi echipament ceea ce nu e cazul nostru . Buzzerul poate fi montat prin decuparea ( eliminarea ) brutala a celui vechi din montura lui ( dupa dezlipirea lui de pe placa cu circuite ) si lipirea buzerului nou in loc in montura . Liprea de face cu Bizon KIT Universal in jur de 8 lei Praktiker .Nu scapati lipici pe membrana . Lipiciul se depune pe ambele piese , se lasa 15 minute apoi cele doua piese se preseaza . Nu lipiti iarna la frig . O sa meara si la frig dar greu , foarte incet , lipiciul se va usca ui ore intregi si nu stiu rezultatul . Conecati bateria masinii numai dupa ce ati conecat ferm conectorii bordului .Nu lucrati cu bateria pusa . Defectarea computerului din bord poate duce la necazuri mari , nerecunoasterea cheii de contact ... Buzerul se tesetaza asa : mergeti cu masina cativa metri cu frana de mana trasa atat cat sa fie trasa dar sa nu prinda tare . In principiu se poate monta orice buzer de 32.... 100 ohmi . Buzerul teoretic poate fi montat oriunde , daca nu e loc se poate monta si in alt loc daca se prelungesc firele lui . Nu confundati buzerele cu capsulele de casti .(Nu va orientati catre castile stricate care mai au o capsula buna ) Capsulele de casti au intr-adevar 32 ohmi dar se vor auzi incet , au randament scazut , genereaza presiune acustica scazuta .Se pot monta buzere de diametre mai mici , fara probleme .Daca nu si nu merge si o capsula de la casti de 32 ohmi dar se va auzi incet . Unele caruciore de copii sau unele jucarii mai au buzzere . Ar trebui amaurata impedanta lor inainte de montare . Daca sunteti din Brasov ...beep ....buzz . :) Am numarul l atasat aici pe forum . Nu stiu daca e voie sa-l scriu direct in post . Am montat pentru dumneavoastra niste poze sub forma de banda cum erau pe timpuri desenele animate tiparite .Ca sa incapa toata povestea pe o singura poza . Daca la dumneavoastra pozitia sau dimensiunile buzzerului difera treebuie sa va adapatati .Atentie buzerul Visaton din poza este de 4 ohmi , nu e bun , trebuie varianata lui de 50 ohmi .Dimensiunile nu sunt chiar critice , prin lipire cu Bison Kit ( prenadez) o sa reusiti sa montati cumva buzerul pe care il aveti . Ca dimensiuni cel Visaton este la fel . 4 ohmi cu 50 ohmi .Trebuie montat cel de 50 . Daca bobina nu e intrerupta cu totul sau daca reusiti sa extrageti capetele de lita din buzer, cu un multimetru puteri masura impedanta lui . Uneori un buzer stricat poate fi determinat sa mai faca o data contact ( doar pentru masuratoare prin apasarea sau tragerea de membrana lui ) .Puteti inceca sa scoateti cateva spire pentru a scoate un capat care sa va permita sa faceti masuratori . Firul va tebui razuit de lacul transparent de protectie , trebuie experienta . Se poate arde usor cu bricheta . Daca codul este exact FE .... 36100 .... PC/W ca in poza a 7-a din banda cu poze atasata atunci semnificatia codului este urmatoara : 36 = 36 mm , 100 = 100 ohmi . de fapt in fisa tehnica a lui diametru exterior apare 39.6 mm . Cautati pe net : >>>>> www.be-star.com FE36100PC/W <<<<< Daca linkul o mai fi valabil in momentul cand cititi : http://www.bestartech.com/documents/PDFs/BMS36100PC_W%20FR3_MG3HT%20LF.pdf Posibil ca buzzerul dumneavoastra sa difere , Importante sunt : diametrul exterior si impedanta . Buzerul este destul de permisiv in ceea ce priveste pozitia lui de montare ,nu necesita o pozitie fixa anume si nu necesita nici etansare in rama sau in montura lui . Atentie , corpul buzzerului este metalic , daca atinge partile cablajului poate cauza scurtcircuite . Toate cele bune . Adrian .
    1 point
  36. Deoarece nu ii prea da nimeni de cap , la orice mecanic care sa dus fiecare a zis altceva si numai stie ce sa mai faca , cred ca o so vanda...
    -1 points
  37. Daca esti interesat suna la importator si cere fisa tehnica cu tot ce vrei, sau un mail oficial catre adresa lor la nivel global. Eu las astea aici: http://www.oil-club.ru/forum/topic/22788-fuchs-titan-gt1-5w-40-svezhee/ http://www.oil-club.ru/forum/topic/8111-8111/ Are specificatii destul de bune pentru pretul platit, nu crezi?
    -1 points
  38. Va prezint si eu o problema ce o am de cand am pus clima de 2012+: in marja LOW - 26 grade nu se misca motorasele, abia cand ajunge la HI muta pe cald si baga ca soba. Nu am erori pe clima decat una de comunica cu clusterul. Am facut alinierea clapetilor si mi-a dat OK, insa nu am reusit sa fac compressor first run. Care sa fie problema?
    -1 points
  39. De ce nu iti cumperi o pompa de scos uleiul pe sus, si iti faci singur schimbul acasa? Ulei de pe ebay, pompa din dotare, dureaza 20 minute si asta e tot.
    -1 points
  40. Sa spargem gheata, hai sa vedem ceva de-a dreptul amuzant. Un test de frictiune (avem si Cacastrol si Motul si LM si multe alte uleiuri). Nu trebuie sa intelegi rusa deloc, pentru ca se intelege clar ce se intampla si ce vrea sa demonstreze. Unele uleiuri vin aditivate cu dexos 2, marindule gradul de rezistenta la frecare de pana la 12 kgf. E destul sa va imaginati ca se intampla ceva similar la voi in motor, in special la PD-uri unde cama aluneca pe tacheti, metal pe metal. Testul de frictiune il consider mai relevant si important decat testul de rezistenta la temperatura, oricum nu e ca si cum uleiul nostru ajunge la breakk point-ul de 200 grade +. Dejeaba va ofticati, asta e realitatea, lumea uleiurilor e marketing pur, cea mai buna reclama nu inseamna cel mai bun ulei. Pana si Total Quartz e mai eficient decat Castrol Edge, si e la jumate de pret.
    -2 points
  41. Bun, deci si tu sustii ca uleiul actioneaza mai bine dupa ce se incalzeste, corect. Dar cum explici asta atunci, in testul rusului, cand testeaza Castrol dar si alte uleiuri, face repetitiv manevra de apasare de 2-3-4 ori, si de fiecare data ii da aceasi valoare. Pai nu tu sustii ca daca apesi> caldura deci o prop mai buna de lubrifiere? pai nu e tocmai asa, dupa cum vezi tot valoarea aia o are apasand de 4 ori. 2. pe mine nu ma intereseaza cum imi protejeaza motorul la cald, ci la rece, ii dau cheie si vad care lubrifieaza mai eficient si mai bine, in fond de aici apar uzurile premature, la axa cu came, la tacheti. Fiecare trage ce concluzii vrea, daca lucram pt o companie ca vanzator de uleiuri mai ziceam, dar nu-mi mai bat capu. Bafta.
    -2 points
  42. Decat sa postati asemenea concluzii, mai bine cititi despre testul de frictiune si cat de concludent este, si spun asta deoarece acest test pe langa four ball wearing test, este aprobat in testarea uleiurilor. A, ca nu va place voua mega improvizatia facuta de rus? pentru ca e artizanala? exista pe youtube inca 100 de filmulete, cu masinaria de frictiune cu licenta care e vopsita si arata frumos. Rezultatele tot astea sunt. nu ai cum sa truchezi asemenea rezultate. La un moment dat, pune ulei de motor vechi, de la un schimb, si chiar ii da un indice de kgf mai mic. Ebi nu ai inteles la ce se refera acest test. Nu se refera la prop uleiului de antioxidare, ci se refera la cat de bine unge un anumit ulei, ce componenti de lubrifiere au in compozitie si cat de bine fac fata. Exista tot felul de aditivi printre care si IF-WS2 care e o tehnologie de nanoparticule, si ajuta mult in lubrifiere. Ce face defapt testul asta, arata punctul pana la care un ulei nu mai poate ajunge intre cele 2 bucati de metal, cu alte cuvinte, particulele din ulei nu mai lubrifieza cele doua suprafete. Tot la el pe canal pune si aditiv cu dexos 2 sau IF-Ws2 si rezultatele sunt exceptionale: http://millersoils.biz/nano-technology.html Repet, pentru necredinciosi, cea mai mare uzura intr-un motor, o constituie pornirea la rece + rezistenta uleiului la temp foarte mari cand mergi sustinut o distanta imensa cu rotatii mari, deci, dupa parerea mea de forumist, acest test e foarte concludent, si ma ajuta sa selectez o gama de uleiuri cu potential. Si cu asta inchei, eu nu folosesc nici un ulei din testele respective, asa ca nu fac reclama grauita, si nici nu voi mai raspunde acestui subiect indiferent de continuare, pentru ca sunt om care se aprinde usor pe forum, si nu vreau sa fac flame. Sa aveti o zi buna.
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!