Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
27.06.2016 - 27.06.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2016 în toate secţiunile
-
Sa fie cu noroc si sa va bucurati de ea! Foarte frumoasa, ii sta excelent pe alb, iar in .ro combinatia TSI + 4x4 + DSG + garda la sol = confort si relaxare maxima la volan, fara batai de cap. Ca o paranteza, in ultima luna am fost si am facut test drive pentru un coleg cu mai multe SUV-uri compacte, in total 6-7, inclusiv premium. Personal, daca as avea nevoie de garda la sol mai mare, 4x4 si ceva portbagaj, as merge fara cea mai mica ezitare pe un Alltrack (eventual Allroad daca ar intra in buget ) in locului unui SUV compact, e mai versatil si mai placut, are portbagaj mai mare decat majoritatea SUV-urilor compacte si chiar si garda e mai buna decat la multe dintre ele. Ai facut o alegere excelenta in opinia mea!2 points
-
Sunt o gramada de masini in 5000-6000euro benzina cu putini km care sa nu ceara aproape nimic inafara de revizie. si eu fac parte din categoria care si-a luat masina cu multi km alergata din NL si am bagat o caruta de bani raportat la valoarea masinii in ea , doar de dragul constiintei, insa uneori regret alegerea facuta uitandu-ma la variantele concurente. http://autovit.ro/anunt/hyundai-i30-ID7GhD0H.html#a5fed4daf1 http://autovit.ro/anunt/mazda-2-ID7GhgMX.html#a5fed4daf1 http://autovit.ro/anunt/hyundai-i20-ID7GhKKw.html#47be0792e5 http://autovit.ro/anunt/dacia-logan-ID7GhtkW.html#fb4ffc0f21 http://autovit.ro/anunt/ford-focus-ID7GhcmX.html#fb4ffc0f21 Chiar in weekend am fost la munte cu cortul, cu un logan 1.4 mpi, 4 persoane + bagajel full, 2 corturi, si 2 valize mari, maruntisuri. Intradevar diferenta de confort se simte intre logan si golf 5, insa nu e asa de mare cum se vehiculeaza, cate drumuri lungi de peste 5-6 ore faceti pe an sa se simta nevoia unei masini confortabile de-a dreptul? in plus golf 5 nu e o masina premium si nu e o masina care triumfa la confort, vrei confort ia-ti un A6 sau ceva pe perne de aer, deci nu mai dati argumente de confort cand vine vorba de golf 5. Dotari, nu prea are, singurele dotari utile pe golf 5 sunt scaunele incalzite, pt cine le suporta, si xenon-ul, restu sunt de umplutura, de sa fie pe hartie, le folositi odata la 6 luni, gen mirror down sau mai stiu eu ce, dai cu spatele odata pe luna, sa-mi coboare oglinzile. Ti-am zis, exista optiuni mult mai bune in acel buget, si e pacat sa instigam samsarii sa aduca tot mai multe masini de 250-300 000km, iar noi sa cadem de prosti, pasionati care "restauram" masini cu piese AM. Sunt destule exemple pe forum cu oameni care au luat masina alergata, au pompat inca pe cat au dat pe masina si tot nu merge cum trebuie. LE: Am uitat sa zic ce era mai important, in cateva mii de euro, nu vad ce pretentii poti sa ai in materie de aia nu e confortabila sau aia nu are dotarea X, cand vorbim de o masina de 10-15-20 000euro, da! dar la o masina de 3-5000euro, ia masina mai putin rulata, mai fiabila,mai intretinuta si ce e mai important, ia masina care si-a pierdut valoarea de cumparare cel mai rapid, pentru ca primesti mai mult decat platesti, la Vw cat si la alte masini (toyota) din cauza renumelui platesti mult si primesti putin.2 points
-
Va salut! Dupa o lunga pauza in care s-au intamplat multe,a venit vremea sa va arat ultima achizitie. Aveam nevoie de o masina cu care sa merg in weekend si in eventualele drumuri lungi sau concedii.Este prima mea masina pe benzina,o am de la inceputul lunii si am inceput deja formalitatile de inmatriculare definitiva. Masina in cauza este un Volkswagen Passat B5.5 din 2001 1.8T cod motor AWT Highline adus in tara la sfarsitul lunii Mai. Dupa ce am adus-o acasa am facut o revizie completa (ulei+toate filtrele),discuri spate+placute frana Brembo,am schimbat distributia+toate rolele/intinzatoarele,pompa de apa,racordul flexibil de la evacuare si radiatorul. (cand l-am demontat avea urme infime de scurgeri intr-un colt si daca tot demontasem tot botul masinii l-am schimbat cu unul nou). A avut 2 propietari in Germania,are 185.000km trecuti in factura de achizitie a masinii din Germania si carte service completa. Planuri de viitor d.p.d.v al modificarilor nu prea am,mi-ar placea totusi in viitor sa ii schimb jantele cu un set Road America sau daca am noroc Phoenix. Astept pareri si sfaturi din partea voastra! P.S Absolut totul este functional inclusiv lumina din fantele de aerisire (care la fostul Passat pe care l-am avut nu au functionat niciodata)1 point
-
Salutare tuturor, Pentru ca astazi se fac 3 saptamani de cand o am, am zis ca o prezentare ar fi binevenita. Comandata la sfarsitul lunii Februarie, in luna Mai mi-a ajuns masina mult dorita. Este vorba de un VW Jetta Style, 1.4 TSI 125CP, cu ceva dotari optionale ( pachet iarna, pachet lumini, App-Connect si altele). Ma apropii incet de 2000 km , masina este extrem de placuta din toate punctele de vedere, consum pana acum 6,9 l ( Bucuresti + extern ) avand in vedere stilul de mers de "rodaj". Am pus cateva poze de pana acum, urmand ca in curand sa o bag la niste poze mai serioase. Planuri de viitor ? Probabil niste jantele OEM pe 17"1 point
-
1. Centrala comfort kessy noua de la reprezentanta 1600ron 2. Cheie kessy noua repre 600 ron 3. 4 manere usi dezmembrari 200 ron 4. Antenele kessy dezmembrari 200 ron 5. Cablajul complet aliexpress 60 usd 6. Senzor plus cablaj easyopen aliexpress 68 usd MERITA TOTI BANII DIN LUME (nevastamea e moarta dupa el. Nu mai cauta cheia in geanta).1 point
-
Lasa cu "porcaria"asta de castrol care o fac doar la reprezentanta uite asa masina e ok din acest punct! Si pt @calin.g ba da chiar fac naveta zi de zi la sv 42 de km...si nu in localitati..eu schimb mereu peste 2500rpm.1 point
-
1 point
-
1 point
-
am tot auzit de consumuri gen 4.2 (3.9 wtf ) , am fost si eu curios cum se poate scoate un asemenea consum , am incercat afara din oras sa scot 4 L , am reusit .... eram ca dus de vant , nu deranjam pe nimeni , cred ca bunicu" mergea mai tare ..... nu prea turata, sa nu creasca consumul , cred ca am infundat tot pe ea, revin la "stilul normal" , peste 5 afara ..... e mai sanatos ps: am schimbat vitezele dupa ce sugereaza masina in bord, daca avea gura ...cred ca ma injura1 point
-
3700 +900+ 750 + restul taxelor de inmatriculare (100 rar/taxa 200 euro sau cat e)= 5700 euro. Poate urmeaza sa schimbi 2 amortizoare, poate 2 discuri, poate 2 anvelope, poate se duce 1 sonda lambda sau cine stie, poate nu, si voila 6000 euro pentru un golf 5 1.6 mpi cu 250 000km. La 6000 euro imi iau masina cu 50 000km, si 3 ani nu am investitii majore. Trebuie sa incepeti sa ganditi altfel. Singurul motiv pt care mi-am luat diesel cu multi km, a fost pt ca merg doar extern, am decont, si ies cel mai ieftin ron/km. Un mic exemplu in 40 000km am consumat ~2200 litri de motorina din care mi-au fost decontati 1500 litri la 2 locuri de munca simultan si e masina personala nu de serviciu, la serviciu avem alte masini, deci ca sa circul 40 000 km am platit 700 litri de motorina, insemnand vreo 4000ron in 3 ani + rca. Din asta rezulta ca am mers cam cu 10 lei/100km. Am decis sa-mi gestionez banii spre alte hobby-uri (munte, mare, geologie, cabane si trasee) decat sa-i pompez in combustibil. Asta e si motivul pentru care unii ies de 2 ori pe an cu masina din oras si altii saptamanal. E drept am mai pompat vreo 3000 euro in masina pt piese sa o aduc la un anumit nivel, insa asta e alta discutie.1 point
-
1 point
-
Eu pe cutie JCR am bagat 75W de la Febi si merge fara probleme.Inainte de inlocuire aveam lipsa 300ml.1 point
-
E prea vascos pentru cutiile noastre. Dupa 2000 la cutiile in 5 trepte pe motoare transversale s-a pus 75w (API GL-4) in general, asta e uleiul OEM cu terminatia 726 sau 512 ce s-a pus pe cutiile acestea. Sunt destule locuri unde se poate documenta acest lucru. Acum lumea pune 75w90 fiindca Autodata asa crede, sau fiindca s-a pus in general inainte de 2000 si dupa 2000 mai rar, mi se pare ca pe longitudinale de obicei... Oricum majoritatea baga 75w90 la terminatiile OEM de ulei 726 sau 512 si nu pricep de ce... chiar si magazinele asta recomanta la toata lumea din start sau chiar daca consulta softurile lor... Eu nu pricep de ce strica unii cutiile cu ulei mai vascos sau mai aditivat cum e API GL4+ si GL5, nu ma duce capul cand 75w API GL-4 merge perfect....1 point
-
Aproape 4500 km, masina merge incredibil, motorul e un deliciu. Consumul pana acum oscileaza intre 6.9 si 7.1, mai mult decat ok parerea mea. Marele dezavantaj pana acum mi se pare culoarea neagra ... este incredibil de pretentioasa si avand in vedere spalatoriile din bucuresti ...1 point
-
ok, cum spui tu, atunci inseamna ca motorina de la regenerare mai dilueaza uleiul si ii pastreaza nivelul. Nimic ingrijorator... Dar ulei se consuma, punct.1 point
-
1 point
-
Daca mai permiteti o parere, daca tot e vorba de 18", eu as merge pe Salvador. Mi se par superbe, mai ales ca au aspectul cromat ce ar da bine cu reflex silver. N-am gasit decat mai "sobolan", dar arata bine si asa1 point
-
1 point
-
Am facut deja 300 km cu noua masinuta, dupa atatea aventuri cu programul asta. A fost livrata vineri la ora 18.00 si a fost prima masina vanduta de Nurvil Valcea, prin programul Rabla. Mult succes tuturor!1 point
-
Oho, mare intarziere. De unde atata track day Nimic nou pe aici. Inca nu am reusit sa gasesc suruburile pt capacul de TTS asa ca inca stau cu el in dulap La inceputul lunii am facut revizia (88.400km), am trecut la ulei Motul X-Clean 5w40. Ieri am reusit sa fac cred ca cea mai buna modificare, am decuplat soundtaktor-ul E foooarte liniste acum in masina si se aud mai bine fart-urile de la upshift in masina cand se merge mai alert, so win-win Upgrade-urile pentru anul asta sunt cam gata, in continuare ma bucur de ea. La anul mai vedem Imi face cu ochiul setul de sway bars de la H&R, cu 28mm fata si 24mm spate1 point
-
GATA!!!! Retrofit-urile finalizate cu succes.(side assist; easyopen; fatigue detection; dynaudio; TMPS direct cu senzori pe bord). Masina este fara erori, totul OEM. Urmeaza: pla 2.0. Mai lipseste ceva? Lista completa retrofits 1. bixenon adaptiv cu cornering OEM 2. grila fata custom fara sigla 3. oglinzi rabatabile la inchidere/deschidere masina - cu modulul din china. 4. lumini in usi OEM 5. lumini la picioare OEM 6. lumini in interiorul manerului si trimuri usi luminate OEM 7. consola centrala modificata in B7 cu toate butoanele functionale (mai putin butonul start/stop) OEM 8. ceas B7 OEM functional 9. climatronic B7 10. Instrument cluster color OEM passat cc 2014 11. Revers camera (in interiorul siglei de vw) OEM 12. PLA 1.5 OEM 13. incalzire bancheta spate OEM 14. perdeluta electrica luneta OEM 15. lane assist OEM 16. side assist OEM 17. easyopen OEM 18 fatigue detection OEN 18. dynaudio OEM 19. TMPS direct cu senzori pe Roti OEM. 20. Adaptive cruise control ACC + front assist OEM 21. High beam assist1 point
-
Am traversat si eu azi dinspre Sibiu spre Curtea de Arges. Pana la Balea Lac,asfaltul e ok,doar cateva gauri trebuie astupate,si niste pietre date la o parte de pe marginea soselei.In schimb,pe partea argeseana pana la Barajul Vidraru,asfaltul e cam naspa,cu gauri si multe locuri in care asfaltul a luat-o efectiv la vale,traficul desfasurandu-se pe o singura banda de mers.Daca nu se vor apuca serios de consolidat in viitorul apropiat,s-ar putea sa nu mai ai pe unde trece daca mai ploua1 point
-
Fii antena cu oglinda. Bagi in R si pui butonul oglinzii tot in R. In momentul ala trebuie sa-ti reglezi oglinda cat de jos sa-ti bata si in ce directie. Scoti din R, oglinda ramane cum e. Mergi in fata si la 15 la ora se ridica singura la cum e setata sa arate in mersul in fata. Nu vrei sa se ridice cand mergi ci pe loc, pui butonul oglinzii pe 0 si gata. Uite aici filmuletul de la mine de la masina dupa ce mi-am adaugat figura la masina la mine, din cate stiu una dintre singurele Skoda Octavia 2 Facelift cu aceasta optiune. Nu vine din fabrica cu motoras din asta asa ca i-am pus eu un motor de G5 .1 point
-
Optiunea aia de plecaciune a oglinzii recunosc ca ma dovedeste... , cred ca am eu pozitia oglinzii a.i. nu mai e nevoie sa se miste. Deja ma oboseste sa o testez, am mai facut o mica sesiune si nu a vrut nici de-a dracu sa "zica" ceva Merci @CrS1985 pentru urari, vad ca si tu ai ceva si mai potent . Nu are chiar de toate, ii mai lipseste consum de 1.6 diesel @bubu182 Pentru mine, masina este confortabila. Nu as spune foarte confortabila pentru ca A6 Allroad cu suspensie pneumatica era asa, la Alltrack totusi nu e recomandat sa mergi foarte tare peste bumpere si linii de tramvai. 307 SW de exemplu este mult mai rigida, mai ales pe spate (nici nu are independenta), si totusi are trenul de rulare foarte fiabil. Sper sa fie la fel si la Alltrack. Cu colantarea nu stiu....ma bate gandul de folie la faruri si proiectoare eventual..dar nu sunt foarte hotarat. Eu n-am avut probleme cu faruri sparte pe la nici o masina pana acum..la proiectoare da, la 307 le am pe ambele sparte de la pietricele. Pentru capota...nu prea ar avea mare rost, masina e mai inalta, mai putine pietre vor ajunge acolo. Si am uitat sa ii spun lui @codz despre garda la sol: oficial cica este 17.5 cm. Acum...in fata, sub bara, am masurat vreo 18.5-19cm. In lateral, la praguri, sunt vreo 22 in spatele rotii fata si vreo 24 parca in fata rotilor spate. Valori aproximative. Probabil ca realitatea in punctul cel mai de jos este cea oficiala. Este minunata revenirea la DSG, Doamne! cat mi-a lipsit in ultimii 2.5 ani de zile.1 point
-
Exact asa ... @cristi511 asculta la mine ca am trecut prin fix acelasi lucru GTD = rational R = inima Ia ceva sa-ti placa, sa te bucure mereu. Pana la urma consumul masinii la unul care merge 10-15.000 pe an este nesimnificativ in comparatie cu costurile de achizitie, asigurari, revizii, impozit etc. Daca ma gandesc cat am pierdut la revanzare si cati km/modificari puteam face de banii aia ... imi vine sa-mi trag palme.1 point
-
Daaa... inteleg, daca mergi din drum ca si procentaj peste 5O% cu viteze mari pe autostrada, AC etc... este de inteles... si eu am mers astazi pe autostrada(6O km) plus trafic la greu pe nationala unde fiecare cu stilul lui se descurca... oricum eu nu prea am rabdare cu aia care dorm dupa tiruri si formeaza coloane doar de dragul consumului sau orice alt motiv....Oricum EU 6 TDI cu acel DPF foarte obturativ consuma mai mult daca te dai la ea tare... si eu zic ca si tatal tau... trebuia sa mai astepti ca asa ai luat o masina pe care il urasti si ii cauti toate problemele posibile si imposibile fiindca clar nu este pentru tine... eu nu vad asa de negru situatia la masina mea, desi are mici chestii care puteau fi mai bine realizate, dar imi stiu posibilitatile banesti si nu are rost sa am vise umede despre rachete de vis :)))) . Eu zic ca si asa ma pot considera norocos ca am putut cumpara a doua masina noua la 36 de ani si care 9O% indeplineste cerintele minime din ziua de astazi. Sincer visul meu ar fi un RS4 sau RS6 daca as avea 1OO OOO euro cheltuit pe o masina... Intersant as incerca o Cupra dar nu as cumpara daca as avea jumatate... mi se pare prea restrictiva, in afara de a merge rapid cu ea...dar astea sunt vise si.... Urmatoarea masina neaparat sa iti cumperi ceva cu inima 8O% si 2O % cu capul...1 point
-
Din punctul meu de vedere cu asta ai spus totul. Daca nu ai buget mai mare de o masina, nu merita sa vii pana aici sa-ti cumperi una la 2000 de euro. Aceiasi km "reali" ii gasesti si in Ro. In plus as fugi de turci/romani ca dracu de tamaie pentru ca nu ofera realitate, iar defectele ajungi sa le descoperi singur. Sa nu mai vb de km dati inapoi care la inceputul anului era pe toate posturile TV in Germania. Statistica nemtilor arata ca una din 3 masini are km dati inapoi. Interesant e ca prezentau la TV o interfata bluetooth si cu o aplicatie de pe telefon dadeau km inapoi la Passaturile de prin 2010 incoace. La o masina de 2000 de euro nu mai vorbim de cateva zeci de mii de km dati inapoi ci de cateva sute de mii, daca km in bord arata 200 de mii, ceea ce duce la mai multe costuri dupa un timp cand incep sa cada piesele. In fine, e doar parerea mea, fiecare face cum doreste.1 point
-
E si normal "sa caraie" pt.ca, pinionul de mers inapoi este nesicronizat.1 point
-
Corect ! Cu cat raportul de compresie este mai mare cu atat este necesara benzina mai buna 98+ . Spun asta si fac o paralela cu simplul motor de la Dacia 1300-1400 care functiona cu CO 98 la aceea vreme f. bine. Erau tari (la export)care cereau motoare pentru benzina slaba CO90 de ex. Grecia, atunci s-a ajuns la un compromis cu motoare de 1200 cc. cu camera de ardere putin mai inalta pentru un raport de compresie mai mic. Oricum benzina la noi este slaba, cred ca aia de 95 nu atinge nici macar 90 c. octanica.1 point
-
Eu as zice ca apar acolo din cauza uleiulor contrafacute cum ar fi Catastrolul care stie toata lumea de calitatea indoielnica pe care o are in ultimul timp.1 point
-
-1 points
-
Fuchs Titan Gt1 5w40 norma 505.01 din ce gasesc pe internet nu ai filtru de particule. filtre Mahle pt ca sunt lucrate mai atent decat cele Mann, sau daca gasesti Purflux e si mai bine. Pt filtru de habitaclu foloseste filtru cu carbon activ pt ca e o diferenta mare intre cel clasic si asta. Si cel mai pertinent sfat, daca mergi la orice mecanic, oricata incredere ai avea in el, stai langa el si vezi cu ochii tai cand iti schimba uleiul si filtrele. Uleiul il comanzi prin curier de la importatorul oficial lubasyst, pret imbatabil 125 ron 4 litri.-1 points
-
Daca esti interesat suna la importator si cere fisa tehnica cu tot ce vrei, sau un mail oficial catre adresa lor la nivel global. Eu las astea aici: http://www.oil-club.ru/forum/topic/22788-fuchs-titan-gt1-5w-40-svezhee/ http://www.oil-club.ru/forum/topic/8111-8111/ Are specificatii destul de bune pentru pretul platit, nu crezi?-1 points