Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.06.2016 în toate secţiunile

  1. Păi dacă ai consum de doar 1.2L eu zic să nu bagi mai gros. Si 5w40 e mai calitativ decât 10w40.
    2 points
  2. Capota o pun, dar ii fac un sistem de dat jos usor pentru ca o sa o dau jos de multe ori Jantele sunt aproape gata. Mai am de polishat una si mici detalii apoi la toate. Inca nu m-am gandit ce protectie o sa aplic dupa ce sunt gata, ma interesez curand. Nu am mai facut asta niciodata (polish), dar cu un pic de youtube si niste sfaturi cerute in stanga si in dreapta vad ca reusesc. Asta vine din dorinta de a face cat mai multe lucruri la masina asta personal, sa lucrez eu singur la ea. La final, satisfactia e mult mai mare.
    2 points
  3. @cristi511 Hai ca daca vrei te ajut eu cu problema asta: vii cu mine sa vezi Alltrack-ul si sa vezi ce mic o sa ti se para consumul tau pe urma
    2 points
  4. Salutare. Azi am reusit sa imi iau masina, cica am fost primul care a ridicat un VW la PBN folosind programul Rabla - multumiri dealerului si specialistului de vanzari cu aceasta ocazie! Probabil ca multi deja stiti, este vorba despre un Golf Alltrack 1.8 TSI DSG, culoare alba. Masina a fost comandata pe 22 Aprilie si deci a durat fix 2 luni de zile pana la livrare, ceea ce e foarte ok. Cum am ajuns sa ma hotarasc asupra acestui model? Pai mi-am dorit o masina cu o calitate foarte buna a interiorului, cu motorizare benzina turbo cat mai puternica, cutie automata, pe cat posibil tractiune integrala, suficient de spatioasa pentru o familie normala. Iar Golful 7 in general ca si masina imi facea cu ochiul de ceva timp. Prima varianta dorita a fost un R Variant SH, dar cum preturile erau inca prohibitive pentru mine (35k EUR in DE), am ramas sa ma decid intre GTI si Alltrack - nu mai reiau, exista si un topic dedicat pe care l-am deschis la momentul respectiv si in final am decis sa merg pe Alltrack ca varianta sensibil mai buna per ansamblu, mai buna de zi cu zi pentru mine. Ca si optionale masina are: - Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED - Scaune ErgoActive - Park Pilot - Senzori lumini / ploaie - Privacy Glass - Radio-CD Composition Media - App-Connect - Volan multifunctional + incalzit + padele - Oglinzi rabatabile electric Primele impresii, foarte la cald: - motorizare silentioasa, rafinata, rezerve suficiente de putere/cuplu (desi am mers incet) pentru orice om normal - scaune superbe, pozitie la volan excelenta - DSG-ul e de vis (dar asta stiam dinainte) - suspensie confortabila, foarte buna pentru nevoile mele - de 4motion nu prea pot spune multe acum, cat am mers, in curbe am senzatia ca sunt pe sine (dar nu am fortat) - pentru mine e super accesorizata, nu sunt obisnuit cu atatea chestii/optiuni, mereu am senzatia ca multe din ele nu le voi gasi/folosi niciodata Sunt super incantat de alegerea facuta si mie imi pare ca TSI-ul este cel care pune cel mai bine in valoare acest model. Consumul e mare la cum "am mers" azi...14.7% la o medie de 18 Km/h.. La o mica plimbare pe seara pe drum liber am avut vreo 10.8% parca. Dar sincer masina nu ma face deloc sa ma gandesc la consum (care oricum va fi mai mare o buna bucata de timp), e o placere la volan. Si niste poze de azi, pana sa vina ploaia
    1 point
  5. Daca scapa pe la injectoare , se vede. La cel care v-a curge, se va spala uleiu in jurul lui foarte repede. Si plus de asta, scoti mufa rotunda de la injectoare(sau scoti mufele de la toate injectoarele) si pui pe cineva sa dea la automat , timp de un minut. Si te uiti/urmaresti atent care scapa. Va arunca/stropii putin ulei
    1 point
  6. Ce treaba are pinul 3 din mufa cu 4 pini cu mufa de 14 pini ? Pana la urma, unde nu ai tensiunea necesara ?
    1 point
  7. Pompa tandem sau oringuri injectoare.
    1 point
  8. Astazi profitand de vrmea frumoasa am tras o spalare mai atenta. Nici nu am apucat sa termin de sters exteriorul ca a trecut o ploaie mica pe deasupra. Pauza, am bagat-o sub acoperis si am asteptat. Am aplicat si dresing de platice la motor (poza a 3-a) si am observat, ca apa nu mai "statea", asta fiind a doua aplicare a dresingului. De asemenea parca stratul de praf nu era la fel de consistent. Am bifat si o revizie intre timp. Si chiar daca am primit interzis la cumparaturi, pana vand Audi-ul, tot m-am lipit la ceva, la bandouri de R-line, dar am sa le montez abia dupa ce completez cu bara fata si spate, ca asa va arata incomplet.
    1 point
  9. In jur de 70lei pe o Dacia super nova in jur de 60lei pe un Matiz. atat am primit pentru fiecare rabla
    1 point
  10. ~52800km. Masina merge bine, am facut si un schimb de ulei + filtru polen. Ca de obicei Motul specific + filtru OEM. Consumul de ulei s-a stabilizat undeva pe la 800ml la 15000km. Las si o poza cu masina
    1 point
  11. Este cel mai contrafacut pentru ca este cel mai cunoscut. Nu trebuie cumparat de la magazine de colt de strada. In alta ordine de idei, nu mai scrie niciodata "an top". Corect este "in top". Adica niciodata nu folosi a la inceputul cuvantului (si nici la sfarsit) ca vad ca ai gresit de mai multe ori. Inghetata nu anghetata, inceput nu anceput, hotari nu hotara.
    1 point
  12. cred ca o sa raman pe LM 5w40 top tech 4100. ar mai fi variant Leichtlauf High Tech
    1 point
  13. pentru cei care ati avut rabla: cati bani ati primit pe ea de la centrul remat ? este o suma standard?
    1 point
  14. Am luat si eu ieri mașinuța. In sf multe mulțumiri colegului nostru Bogdan ( mastermox)
    1 point
  15. Scapa de bilbao asap. Nu sunt din filmul asta. ---> motivation level 9000:
    1 point
  16. Salut Am pus bratele mult dorite pe fata. Le aveam in wishlist de ceva timp, am incercat sa negociez acum vreun an cu vanzatorul si nu a vrut sa lase nimic. Cum verificam din cand in cand anuntul, am vazut ca sunt la reducere si le-am luat... Am reusit sa le montez, cu foarte multa bataie de cap. Pe partea dreapta a fost destul de usor de scos surubul renumit pentru incapatanarea lui, insa numai dupa ce l-am incalzit. Dar pe partea stanga... calvar, nu alta. Toate metodele i le-am facut, dar numai prin gaurire am reusit. Spatiul de lucru este foarte redus, asa ca am luat franele jos.
    1 point
  17. 1.4TSI ACT, cod CZEA Deosebirea se poate face intre ACT si nonACT prin acele actuatoare care au ceva albastru.
    1 point
  18. unde scrie ca intervalul in ro este 15k? intervalul este dat in principal de calitatea uleiului si al filtrelor utilizate eu folosesc doar original si respect intervalul 30k
    1 point
  19. Golf 1.6 TDI (2015, Euro 6) 1. Austria -> Cluj-Napoca - am condus doar pe tempomat si l-am setat astfel: 135km/h pe autostrazi, iar in zone cu restrictii / M0 / drum national 105km/h, localitati 60km/h - consum 4.4 2. Un drum Cluj-Napoca -> Zalau -> Cluj-Napoca + condus prin oras (since refueling dupa drumul lung de mai sus) - 5.6 1360 km parcursi consum 4.8
    1 point
  20. Dau direct copy paste cu ce am scris pe softpedia, ca nu mai am timp sa stau sa formulez iar: Revin cu mici update-uri, am sa postez mai detaliat despre drum cand ma dezmeticesc mai mult, sunt adormit. Pe ruta Makaza aveti o deviere de 25 km la intrare in grecia dinspre Makaza spre Komotini, e inchis drumul ala ce coboara spre Komotini dupa tunel si va baga pe un drum ingust asfalt bun dar virajat puternic. Pe scurt timpii si parerile legate de ruta: Bucuresti- Sofia-Kulata-Toroni(stau in Nord, langa Buc Noii, deci ca sa strabat Bucurestiul imi ia 30-60minute, tineti cont si de asta): 20:45- pornit de acasa din Buc. 22:40- platit taxa pod Giurgiu 13 lei si trecut podul cam in 25 minute, fiindca se statea pe pod din cauza tirurilor, era un rand foarte mare, cateva zeci de tiruri, si a fost nevoie sa fac ce au facut si restul masinilor mici, sa depasesc pe contrasens tirurile si sa ma refugiez intre ele cand venea ceva de pe contrasens, nu e fairplay dar daca asteptam dupa tiruri stateam 1-2 ore la pod. Vama la bulgari am trecut-o in 5 -6 minute, au fost 2 masini in fata mea, a mers rapid si lejer, atentie nu va puneti dupa dube ca s-ar putea sa dureze verificarea lor. 23:15- vignieta din Shell din Ruse si pauza de cafea, am luat o vignieta pe 1 luna= 12.80 euro deoarece stam 2 saptamani. 3:15 am intra pe noua tangenta N in Sofia si am parcurs-o foarte repede, a fost liber, din ce am sesizat are aproximativ 17 km lungime, insa e foarte bine marcata si nu aveti cum sa o ratati. 5:50 am ajuns in vama Kulata pe care am tr ecut-o in 2 minute, nu a fost nimeni in fata mea. 7:40 am intrat in Halkidiki pe pseudoautostrada din dreptul Kassandrei. 8:10 eram la Lidl in Nikiti. Cateva pareri legate de starea drumurilor si drumul in sine ca dificultate: -Bucuresti-Giurgiu- drum ok, bun, se merge lejer cu 100-120km, atentie la cateva gropi si mai ales la sensurile giratorii, nu le abrodati cu viteza. -Pod Giurgiu- l-am traversat relativ rapid, podul este in lucru si acum, insa se vad niste progrese, se pregatesc sa dea drumu la 2 benzi. -Ruse- Byala- drum mediu, cu foarte multe denivelari, gropi destul de mari pe alocuri (poti sa-ti tai cauciucul) si asfalt grunjos cu textura proeminenta, am anvelope destul de noi si fac un zgomot infernal pe tipul ala de drum. Am roti pe 15 daca eram cu cele pe 17 ma intoarceam spre Makaza, jalnic. Byala- 40km inainte de Pleven- drum foarte bun, fara probleme se merge 110-130km/h. - la coborare de pe autostrada inainte de centura Sofiei aveti o camera si va dati jos de la 140 km/h la drum european si e camera pusa acolo, mare atentie ca e panta. - tangenta de Nord e foarte bine semnalizata, are 3 benzi si se finalizeaza lucrarea in partea de V mai au foarte putin de lucru. - problema se pune la drumul in care dai cand cobori de pe tangenta de N (care are 17km masurati de mine) asa zisa centura de Vest a Sofiei, se lucreaza intens la ea, e decopertat drumul in laterale si vor sa-l largeasca, drept urmare e prin de deviatii si slalomuri printre semnele provizorii de drum in lucrui, e foarte enervant pt ca nu poti merge fluent, si pierzi tot timpul pe care il castigi pe tangenta, si asta zic eu, care am fost la 3 am pe acolo, imaginati-va ce se intampla ziua cand sunt tiruri/masini mici, e haos total, eu n-as face drumul ala pe zi, pierzi 1 ora acolo. - dupa ce am intrat la Greci cu toate ca aveam 3 gps-uri/navigatii la toate 3 a incetat sa mai functioneze gps-ul asa ca in loc sa ma bage pe drumu bun spre Seres am luat-o pe autostrada care vine din Kulata tot in fata, a fost denivelat si crapat dar doar pe banda 1, in rest am mers bine, 130-140km/h. -am realizat ca trebuie sa ajung cumva sa trec de Salonic pana inainte de ora 7:00 (nu stiam ca grecii is asa de matinali, e tarziu 7), asa ca de la Kulata la Salonic 1 ora=135km Astea fiinda spuse pe masina imi arata 11 ore jumate de condus efectiv din Buc-Toroni sunt 820 km, viteza medie 75 km/h , consum mediu 4.8% calculat si la pompa si pe CB. atasez si vreo 2 poze, cu epava nemteasca care ma serveste de ceva timp, a ajuns la 300 000km. Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie
    1 point
  21. Am pus si pe spate...
    1 point
  22. Nu vreau să facem polemică, însă eu unu recunosc că nu vreau să oa "ard verde" ațâța timp cât combustibilul este de kko. U presupun că numai mașini cu DPF ai avut si catalizatoare?! Înseamnă că ești un fenomen. Știam că un forum este pentru a ne ajuta între noi, însă văd că numai de înțepături sunt unii... App crezi ca mi.am eliminat EGR.ul sau poate proprietarul anterior de mă "urechezi așa rău"?! Dar așa.i romanul... App, ALH.le sau alte motorizări fără FAP numai poluează colegule? Referitor la poze, poi ce.i așa de greu dacă am spus că din răcitorul EGR.lui ies 2 țevi care cândva au fost funcționale sau mai stiu io ce... Cine se ocupa cu așa ceva SIGUR știe despre ce este vorba sau dacă.i pe bani, îmi poate lăsa un mesaj în PM cu prețul pentru aceasta operație și ce implică ca nu.i cu supărare...
    1 point
  23. ba da, cand dai drumul la clima, urmaresti curentul la electrovalva si cuplul; abosrbit de compresor. daca curentul este maxim (0.820 A) si cuplul trebuie sa urce la 4-7 Nm, cu o creste a presiunii spre 8-12bar daca curentul este maxim dar cuplul 1-2 Nm, atunci electrovalva este afectata
    1 point
  24. Dupa o munca de aproximativ 4 ore in care am demontat electomotorul de pe masina, l-am demontat , i-am schimbat platoul cu perii, l-am uns cu vaselina apoi montat la loc pe masina acum imi porneste la sfert de cheie. Sunt mandru de mine :).
    1 point
  25. in teorie, asa este,,,, din practica, s-au gasit masini fabricate in 2009 si care au necesitat modificari. e adevarat, rare cazurile.
    1 point
  26. Ai dreptate. Am avut aceasta problema, dar se intampla din cauza turbinei pe care o schinbasem de asemenea cam in acelasi timp cu compresorul. Era o problema de boost presure. Am mers la un tip in buc si am rezolvat-o prin reglarea tijei turbinei. Imi pare rai sa iti spun, dar nu compresorul este problema. Din veea ce cunosc eu, el functioneaza incontinuu, doar ca presiunea din el este eliberata de electovalva. Asa ca trebuie sa cauti in alta parte. Poate pe la turbo, cine stie. Zic si eu. Eu nu aveam putere, iar motorul intre 1500-1800 ture mergea in valuri, datorita presiunii f mari din turbina, neeliberata.
    -1 points
  27. Salutare ! Dupa nr. de reply-uri in acest topic vad ca intr-adevar AC-ul si in special compresorul este o problema generala la Skoda 2. Nu i-mi vine sa cred cum toata lumea vorbeste cu atata seninatate despre schimbat compresoare ,electrovalve sau intreg sistemul de AC de parca ai schimba un filtru de aer sau vreun alt consumabil. Vorbim de AC mai oamenilor si vorbim de o masina care in multe cazuri sare de 20000 euro. Nu mi se pare normal sa stau sa schimb compresorul sau intreg sistemul anual sau din doi in doi ani. Si toti de la toate reprezentantele/serviceurile sa-ti spuna cu seninatate ca e ceva normal la acest model. Acum un an si jumatate, dupa ce am schimbat turbina, pe la 98000 km, am schimbat tot sistemul de AC (compresor, radiator,vaporizator,..) ca asa "recomanda" toata lumea de la Porsche pana la cel mai amarat service si ( AVIZ AMATORILOR) ghici ce ?... nu a durat un an jumate si AC-ul iar nu functioneaza. Diagnosticul...bineinteles ca e vorba de "celebra" electrovalva de la compresor. Dar sa revin la problema mea actuala. Asta vara aerul a mai mers cum a mai mers, ba baga ,ba nu baga. Era in functie de cum mergeai cu masina, daca motorul era turat aerul functiona ok (la drumuri lungi) dar daca mergeai in trafic aglomerat (eu stau in Bucuresti) atunci functiona cu intermitente. Pe la sfarsitul verii am fost la un service si au facut o completare de freon ca ziceau ei ca de la asta e problema. Bineinteles ca nu a avut nici-un efect. Am zis ca asta e, oricum vine frigul si o sa vad in vara lui 2015 ce fac. Dar problema mea mare aici incepe, cand a inceput sa se racoreasca afara. Masina se ABURESTE in interior f. tare si intr-un timp f. scurt si chiar am probleme mari in trafic, de multe ori trebuie sa trag pe dreapta sa sterg parbrizul sau geamurile laterale. Va dati seama ca de cand cu frigul asta si cu vremea asta umeda toata problema s-a amplificat . Degeaba dau ventilatorul la maxim sau pe dezaburire ca de multe ori face mai rau, e ca si cand i-mi BAGA ABUR in masina. Am fost la un service care si repara compresoare nu numai le schimba si dupa ce a golit instalatia de freon si a dat jos compresorul ca sa schimbe electrovalva asta blestemata..surpriza!! Pentru modelul asta de compresor- NISSENS- NU EXISTA PIESE DE SCHIMB, adica electrovalva. Ei au crezut (desi i-i anuntatsem ca-l mai schimbasem ) ca este cel original -SANDEN- sau ceva de genul. INTREBAREA MEA, aveti idee chiar nu se gaseste valva pt. compresorul asta ? Si de ce baga abur asa tare, ca nu am vazut pe aici sa se planga altcineva de asta ,dar credeti-ma chiar este o problema serioasa si nu exagerez. Am condus multe masini la viata mea, de la Matiz pana la Volvo dar nu am patit niciodata asa ceva. Sincer, am inceput sa-mi schimb serios parerea despre Skoda si in mare din cauza acestui pacatos de AC.
    -1 points
  28. Vezi la reprezentata după codul compresorul... Dacă nu ma înșel cineva pusese câteva pagini în urma un print screen din ECTA cu codul piesei...
    -1 points
  29. nu ai nevoie sa aerisesti, important este sa te uiti la vasul cu lichid sa fie intre linii dar atata timp cat nu ai completat cu lichid de frana vreodata, nu are cum sa creasca nivelul sau sa dea pe langa :)
    -1 points
  30. De ce vrei sa schimbi inapoi la 30k, o vei conduce in vest? Intervalul in Romania este de 15k.
    -1 points
  31. @mihai_tmn depinde daca ai tu tichet sau "cumperi. Depinde de noxe. Depinde de "multe".
    -1 points
  32. da . e ok cum a zis bob7 . si dupa ce scoate si turbina in caz ca mai ramane ceva pe teava de esapament sau toba mare sau intermediara poate monta niste jante spitate dar pe spate ca sa le mai scuture la mers . modelul ar fi cam ce are amicu' pe fata .
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!