Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
24.06.2016 - 24.06.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.06.2016 în toate secţiunile
-
Doar constat consumul si achit nota. Una e cand mergi pe nationale,cu toate depasirile aferente si alta e cand bagi autostrada cu viteze ridicate sustinute o perioada lunga de timp. Incep sa ii dau dreptate tatalui meu cand mi-a zis " ma nu te grabi, ai rabdare...mai tine jetta juma' de an, un an...". intre timp trebuie sa imi fac timp sa ma duc sa ii fac revizia.2 points
-
Stati asa ca dupa ce am citit sfaturile voastre, am coborat sa fac CTC-ul . Deci..vaii...ce mizerie e optiunea asta , acum am realizat. Eu am avut pe comutatorul pus pe R, doar ca nu observam nimic. Acum mi-am dat seama de ce: deci are o pozitie prestabilita si ori coboara putin, ori doar se da in dreapta foarte putin ( in functie de cum ai reglat oglinda) - oricum, nefolositor zic eu, ma asteptam sa se lasa mai mult. Dar am vazut ca daca s-a pus in pozitia respectiva, cand iesi din reverse, nu se duce in pozitia initiala (asa cum mi s-ar parea mie normal..), ci ramane acolo. Doar daca pui oglinzile pe "0", atunci isi revine la pozitia initiala. La fel, daca o scoti din reverse, o pui Drive, nu se intampla nimic cum spuneam, si cand revii in reverse, ea e tot acolo. Briz-briz-urile de pe haion nu le dau jos, va dati seama (in configurator nu exista optiunea de remove, dar cred ca in realitate se putea daca ceream). Ca sa fiu un pic arogant - le las pentru nelamuriti, sa se dumireasca referitor la ce s-a intamplat - dupa ce ii depasesc Da, o sa fac niste drumuri prin afara, doar ca nu stiu daca zilele astea - Duminica plec din tara cu 307-le, asa ca trebuie sa mai astepte pana ma intorc. Surata rosie - da, stiam ca mai sunt, si PBN a livrat una rosie unei doamne acum vreo 2 luni, diesel. Nu imi place insa cum ii vine culoarea, nu e rosul ala caramiziu din reclame / prezentari - ala arata ok. Am uitat sa spun ca imi place la nebunie volanul si directa. Si inca in plus pentru ca e progresiva, e foarte misto. Nu am timp sa ma bag prin meniuri/setari, de-abia mi-am facut sa conectez telefonul la sistem si sa fac un scan la posturile de radio, dar nu l-am customizat Cica de cand am alimentat - la OMV Pipera, imediat ce am iesit de la PBN - as avea 13l consum mediu pana acum.2 points
-
E gata. Astazi merg dupa ea. Un rezumat la ce s-a facut: Intercooler + traseu, turbo 2.7, turboback straight pipe 60mm, EGR off fizic, curatare admisie. Mai ramane soft si alt senzor map. Tipul la care am fost mi-a aliniat si bara deoarece aveam un luft la farul stang. Era distanta destul de mare intre far si bara si nu imi placea deloc. O sa postez si un filmulet cu evacuarea dupa ce il fac. Pozeeeeee2 points
-
Probabil ultima generatie de Golf cu tips-uri adevarate De la G8 se preconizeaza ornamente fake ca la Mercedes. Sunt curios in cat timp se afuma Al meu Mini, Euro 6, are tipsurile negre total2 points
-
Observ multe comentarii legate de consum si foarte multi care se uita la motoarele TSI ca la un motor economic. TSI sucks, va spune unul care are TSI. Probleme garla, distributia pe lant la VW a fost o gluma proasta, sare de pe punct, cedeaza intinzatoare, ghidajele, pana si lantul (original) se muiase dupa 70-80.000 km. Cat despre consum .... nu o sa uit ziua de ieri cu 45 grade afara si un drum de 6km in Bucuresti, trafic moderat nu aglomeratie si clima pornita la 22-22 grade. La sfarsitul drumului de aprox 30 minute consum de 18,8%. Motoarele TSI sunt o teapa, pe un Polo maxim Golf merge dar cand incerci sa cari o hardughie de 1,6-1,8 tone cu un motor mic TSI, deja nu mai este rentabil. Ascutitoarea asta de 1.4 TSI este depasita, nu recomand nimenui aceasta motorizare pt. Tiguan. Trage greu prin oras cu AC pornit, consumul fata de normal 0.7 l/h fara clima si 1.4 l/h cu clima pornita. Vorbim de canicula, in mod normal era undeva pe la 1.1-1.2l/h.2 points
-
Din punctul meu de vedere cu asta ai spus totul. Daca nu ai buget mai mare de o masina, nu merita sa vii pana aici sa-ti cumperi una la 2000 de euro. Aceiasi km "reali" ii gasesti si in Ro. In plus as fugi de turci/romani ca dracu de tamaie pentru ca nu ofera realitate, iar defectele ajungi sa le descoperi singur. Sa nu mai vb de km dati inapoi care la inceputul anului era pe toate posturile TV in Germania. Statistica nemtilor arata ca una din 3 masini are km dati inapoi. Interesant e ca prezentau la TV o interfata bluetooth si cu o aplicatie de pe telefon dadeau km inapoi la Passaturile de prin 2010 incoace. La o masina de 2000 de euro nu mai vorbim de cateva zeci de mii de km dati inapoi ci de cateva sute de mii, daca km in bord arata 200 de mii, ceea ce duce la mai multe costuri dupa un timp cand incep sa cada piesele. In fine, e doar parerea mea, fiecare face cum doreste.2 points
-
Lumea uita ca tot contactul dintre o masina si pamant se reduce la o palma de cauciuc. Atit este suprafata de contact intre anvelopa si sosea....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt 2 posibilității. ..1 minteste...ca de aia o făcut ABS fabricantul... 2 dacă ai viteza de decolare ai nevoie de aripi ca sa eviți accidentul.nu de cauciucuri. Nu exista cauciucuri vinovate de accidente ci șoferi nepăsători.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ba o sa poti ai nabii de bine cand, la prima "boldura" pusa de fostii primari o sa te dai jos si o sa vezi ca ai 2 mm ramasi. Thrust me, i do know that feeling! Urc-o pe 18 ( in locul tau, daca tot iei arcuri, m-as arunca la 19) si mergi o perioada asa cu ea. Baga un drum de munte, iesi cu ea in tara si abia apoi ia decizia daca ai sau nu nevoie de arcuri.1 point
-
Omul s-a decis... nu are rost sa ne mai chinuim sa-l convingem ca noi nu am face asa. Bafta ii urez si-i tin pumnii sa aibe noroc si parte de masina.1 point
-
Mersi frumos. In cazul meu a fost dificil cu rematul, masina fiind comandata la Midocar (cei cu dosar respins) asa ca a trebuit vorbit cu ei..ma rog, s-a rezolvat fara rabla. Ei nici acum nu au dosar aprobat de rabla. Da, rotile sunt foarte in interior. Asa stie VW sa le puna, 7x17 et49. Inexplicabil de aproape de amortizor. Rotile de pe g6 7.5x18 ET51 vor scoate in exterior inca 4.5mm, nu mare lucru. Aceleasi dimensiuni sunt si pt G7 in standard. Pt anul viitor voi vrea 8x18 ET44 sau chiar 41.1 point
-
Si daca bubuie motoru/distributia pe autostrada in drum spre casa, ce faci? abandonezi 2000 euro?1 point
-
1 point
-
@75NOR da tot asa erau si anul trecut , acum sunt doar batatorite. Imaginile sunt cu GoPro facute.1 point
-
Trebuie schimbat. Brake-fluid changeFirst 3 years, then (We recommend to use Volkswagen Genuine brake fluid) every 2 years. http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenService/pflege_und_wartung/service-intervalle.html1 point
-
1 point
-
Uitate cati au dat review la anvelopa... daca sunt doar 3-4 si ei au fost multumiti 90% aia nu inseamna ca din 1k useri va fi tot 90%. Cu cat esantionul de pareri e mai mare cu atit e mai precis rezultatul. Plus si nr de km conteaza cat a fost folosit. Daca au mers doar 100km ...nu ai ce parere sa ai despre anvelopa...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut Revin cu noutati... Comparatie: amandoua piesele au acelasi diametru, 370mm. Unde am facut sagetile rosii a trebuit sa maresc gaurile spre stanga, pentru ca sa potriveaca pe A6. Gaurile trebuie deplasate 3mm, daca nu nu trec suruburile pe langa. Partea care dirijeaza aerul spre disc e din plastic. Inainte Dupa1 point
-
1 point
-
Am scris de zeci de ori, cuplu peste 6Nm si sa creasca si presiunea, nu sa ramana constanta. Ventilatoarele pornesc doar dupa ce presiunea creste peste 15 bari.1 point
-
Spalarea instalatiei se faca fara demontarea lor de pe masina, dar trebuie un aparat special de freon care sa stie sa spele. Gasesti asemenea aparat la reprezentanta. Aia cu demontarea conductelor cred ca e dintr-un film prost.1 point
-
G3 cu bot de Bora http://s16.photobucket.com/user/Rehill905/media/0e4af4a5.jpg.html Da bine si cu bot de passat,din acelasi an/serie. asta asa ca si idee.0 points
-
Numai un dyno bun sau doua iti pot da o valoare cat de cat exacta. Si eu ma indoiesc, fiind fan de motoare tunate 1.9 TDI (primu le-am avut remapat prin 2007)... Vazand cat de greu am scos eu cei 188 cp din AVF-ul meu care credeam ca ii o masina f bine intretinuta... Déjà te lipiteaza turbo, dupa aceea injectoarele ambele fiind stock. Ori ai un turbo nou stock f bun, ori injectoare noi... Spune cine ti-a facut softu poate asa intalegem. Eu am scos cu fisa dyno nu pe povesti si aproximari ale "inginerilor" 188cp pe o plaja mare . Soft facut in Romania si verificat in Paris la O2 si in Belgia la APEC si au zis ca cine a lucrat a stiut ce sa fac, momentan am trecut si eu la 200cp dar inca nu am gasit aici in Fr un dyno corect. Casa ajungi la valori din astea trebuie cel putin ceva turbo hybrid, injectoare mai "tinere" sau mari ( V10, am fost printe primi in Ro care a dat moda cu injectoare de touareg V10 5.0 TDI instalate pe motor 1.9 TDI PD). si altele . Dadeai exemplu pe darkside, aia sunt profe... si oricum , cel mai puternic 1.9 TDI 101 cp a fost prima data in Ro. si acus multi ani asa ca info. Nu am treaba cu nimeni, ma bucur cand pot coparata fisele dyno cu altele din alte tari cu tuneri de renume. Bafta in continuare-1 points