Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.06.2016 în toate secţiunile

  1. DA, acum sunt ok. Ne intereseaza cuplul atunci cand nu baga rece.
    1 point
  2. asa-i @DRI@N, ai dreptate cu PORNIREA LA RECE. m-am referit la prima cheie, dimineata. in afara de asta, multumesc tuturor celor care si-au tocit nervii aici. momentan, raman la uleiul pe care il folosesc in prezent. si cand ma voi hotara sa-l schimb, o sa trec pe ulei original vw ( la Augsburg, are aproape acelasi pret cu LM 4200 ). oricum, daca mai apare asa zisa bataie de tacheti, o sa revin pe aici. Drumuri bune tuturor. ma duc acum sa pun o intrebare pe topicul de amortizoare ... alta belea pe rol acum
    1 point
  3. Pentru mine s-a terminat aventura, astazi am ridicat masina. Succes tuturor in continuare!
    1 point
  4. Mai colega cea ce am scris eu în acea paranteza am lăsat doar la indicii SAE de iarna pentru a nu mai scrie încă o data și la cei de vara . Acum explica și mie unde ai auzit tu ca pornirea la rece se face la 40°C ? Sau ce înțelegi tu prin expresia de PORNIRE LA RECE ? Pentru ca după mine inițiatorul topicului bănuiesc ca vrea sa zică prin pornirea la rece (PRIMA PORNIRE A MOTORULUI ÎN ZIUA RESPECTIVA - BĂNUIESC CA DIMINEAȚA) . Iar în România dimineața poate fi -25°C maxim -35°C iarna (în funcție de zona) și 20°C maxim 25°C vara (în funcție de zona) . Acum de unde ai tras tu concluzia ca Viscosity at 40 °C = 52,6 mm²/s / ASTM D 7042-04 / 70,0 mm²/s / ASTM D 7042-04 reprezinta temperatura pornirii la rece doar tu știi . Pentru ca după mine vâscozitatea la pornirea la rece este asta : Viscosity at -40°C (MRV) < 60000 mPas / ASTM D4684 / < 60000 mPas / ASTM D4684 (-35°C) Viscosity at -35°C (CCS) <= 6200 mPas / ASTM 5293 / <= 6600 mPas / ASTM D5293 (-30°C)
    1 point
  5. PAi daca nu a fost atent de la inceput, ce sfaturi pot sa-i mai dau? Atata timp cat masine este imobilizata acolo, nu poate fi miscata si nici nu prea ai loc sa umbli cu scule mari pe acolo.
    1 point
  6. Colega tu am impresia ca citești printre rânduri : Ia uite ce am scris eu mai sus in special in paranteza : CITEZ = " 0 / 5 / 10 / 15 / 20 / 25W - este vâscozitatea uleiului pe timpul iernii (ca difera calitatea acestuia în funcție de producător asta este alta ciorba) . " Dar vad ca tu o întorci la ca Ploiești . Iar legat de MOTUL eu nu o sa renunț la acest ulei pentru ca TDI-ul meu PD este foarte silențios cu acest ulei în el .
    1 point
  7. In sfârșit vesti bune si la mine! Tot ce tine de programul Rabla a fost aprobat si am unda verde, pot ridica mașina mâine.
    1 point
  8. Pai având în vedere ca tu ai scris, citez " Incercati cu un ulei mai calitativ care are vâscozitate mai mica la rece " tot cum am spus eu este corect : https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000337/1150-SynthoilLongtimePlusSAE0W-30-13.0-us.pdf Adică 0W30 are vâscozitatea la -40 °C egala cu cel 5W30 doar ca 5W30 nu atinge decât -35 °C Iar la 40 °C cat și la 100 °C cel 0W30 are vâscozitatea mai mica decât cel 5W30 . 0w30 Technical data / 5w30 Technical data SAE class (engine oils) = 0W-30 / SAE J300 / 5W-30 / SAE J300 Density at 15 °C = 0,856 g/cm³ / DIN 51757 / 0,855 g/cm³ / DIN 51757 Viscosity at 40 °C = 52,6 mm²/s / ASTM D 7042-04 / 70,0 mm²/s / ASTM D 7042-04 Viscosity at 100 °C = 9,6 mm²/s / ASTM D 7042-04 / 12,2 mm²/s / ASTM D 7042-04 Viscosity at -40°C (MRV) < 60000 mPas / ASTM D4684 / < 60000 mPas / ASTM D4684 (-35°C) Viscosity at -35°C (CCS) <= 6200 mPas / ASTM 5293 / <= 6600 mPas / ASTM D5293 (-30°C) Viscosity index = 169 / DIN ISO 2909 / 173 / DIN ISO 2909 High temperature / high shear viscosity (HTHS) = 2,9 mPas / ASTM D5481 / >= 3,5 mPas / ASTM D5481 Pour point = -39 °C / DIN ISO 3016 / -42 °C / DIN ISO 3016 Restul compari tu uitandute in tabelele PDF din link-urile puse de mine si de tine . MOTUL Specific 5W30 504.00 / 507.00 . Pune-l pe asta și ai sa observi o mare diferența legat de felul în care va suna motorul . Si apropo, daca masina o folosesti mai mult in Romania " SCHIMBA ULEIUL ALA MAI REPEDE - 10000 km - MAXIM 15000 km "
    1 point
  9. sa inteleg din fisa tehnica (multumesc ptr efort ) ca este ok acest ulei ca si date tehnice? si sa stiti ca in austria acest ulei costa intre 89 si 115 Euro pe cand la noi, acelasi tip de ulei este cca 60 euro. eu l-am schimbat la 17 000 km si.... arata de parca acum l-am pus in motor (doar ca era usor negru dar nu f negru ). sper sa nu fim trrasi de urechi ca am cam ajuns usor ... off topic :).
    1 point
  10. @ Parfenie Cristian: in Nürnberg: Waldstrasse-> Höfener Strasse -> Leyher Strasse -> Witschelstrasse -> Fuggerstrasse ...dar dupa ce intrebi pe aici (no offence), nu prea te pricepi si cred ca mai bine nu te duci sau alegi sa cumperi un SH de la un dealer de reprezentanta (gen Weltauto) sau o firma serioasa gen Mahag sau Autohus.
    1 point
  11. Și unde găsești fisa tehnica la magazin???dacă intri în detalii trebuie sa mai faci o facultate sa alegi uleiul potrivit O sa facă aceasi treaba .
    1 point
  12. nu tine de codare, nu merge
    1 point
  13. Este o "welcome sight" o octavie dotata intr-o mare de tour-uri chele si triste. Multi km fara probleme!
    1 point
  14. @Dragoshhhm @drachenblut @CristiALF Multumesc pentru sfaturile voastre. Le-am urmat si am reusit ieri sa am datele introduse in sistem. Felicitari @Dragoshhhm pentru eficientza ! Drumuri bune fara incidente!
    1 point
  15. Luni am luat actele de la dealer sa duc rabla la Remat, marți dimineata la prima ora am dus rabla, la ora 9 reușisem sa radiez rabla la poliție, la ora 9 jumate scosesem rabla de la finanțe, la 10 m-am dus la dealer si la 12:30 am ridicat masina. succes tuturor ce mai au de ridicat mașini si drumuri bune si multi km fara prb va doresc!
    1 point
  16. Eu am condus Megane Gt si pot spune ca masina este super ok, inchegata, performanta, interior mult mai interesant decat in fotogafii. Senzatiile pe care le ofera sunt asemanatoare celor oferite de Mini JCW, pe care am avut ocazia sa l testez cu ocazia lansarii in Ro, pe circuit. Golful imi place, dar nu m a atras niciodata, motiv pt care atunci cand am intentionat sa achizitionez o masina, nu a fost pe lista. Din cele 2 (megane gt si golf 1.4) as fi mers pe megane gt daca doream o masina performanta si aici ma refer la putere mai mare, 4 control si multitudinea de dotari in echiparea standard sau pe golf daca doream o masina cu renume, imagine de marca si valoare de revanzare superioara.
    1 point
  17. Pune si grupul 001, IQ
    1 point
  18. Salut! Aceleasi probleme le am / am avut si eu dupa cum urmeaza: Pierdeam antigel din cauza ca era fisurata o nervura de la caloriferul care da caldura in interior. Am rezolvat cu ceva solutie de la Carrefour pentru fisuri in sistemul de racire. L-am turnat in vasul de expansiune si nu am mai pierdut deloc antigel. Dezavantajul e ca s-a infundat caloriferul si nu imi mai da caldura :). Mai spre toamna ori reparat ori schimbat. Ulei in partea de sus a motorului: Initial mi se aduna doar la injectoarele (3 si 4?) din partea soferului. Am fost la un servicesi mi-au schimbat garnituri injectoare si garnitura capac culbutor cu ceva aftermarket. Dupa imi curgea mult mai mult la toate injectoarele si pe langa capacul culbutor se scurgea pe undeva pe evacuare si iesea miros si fum de ulei ars. Am fost la alt mecanic care mi-a montat garnituri injectoare si garmituri capac culbutor originale si acum imi curge din nou doar la injectoarele 3 si 4. M-am reprogramat sa verifice. Iti recomand sa schimbi garniturile alea la repreprezentanta sau la un service unde iti ofera garantia lucrarii. Garniturile se pare ca cele aftermarket nu prea sunt bune si e posibil sa nu stranga bine un injector sau un surub de la capacul culbutor ca trebuie dat iar tot jos si luat de la capat.
    1 point
  19. Salut. Vreau sa schimb semeringurile la supape+tachetii. Axa cu came ramane cea veche. Antrebarea este trebue schimbati si cuzinezii axei sau ài pot refolosi pe cei vechi bineanteles punandui pe fiecare àn aceiasi pozitie.Mersi... Se scrie î: la începutul cuvântului: înger, învățător, întrebare etc. la sfârșitul cuvintelor: coborî, urî, hotărî etc. în interiorul cuvintelor compuse în care un element începe cu î: bineînțeles (bine + înțeles) în interiorul derivatelor cu prefixe de la cuvinte de bază care încep cu î-: neînțeles(ne+înțeles), neîndemânatic (ne+îndemânatic), neîncredere (ne+încredere), preîntâmpina(pre+întâmpina) etc.
    1 point
  20. 1 point
  21. Compensarile le vezi cu ajutorul vag com/vdcs pe grup 013, avansul il vezi in engine/grup 01/avans tdi/selectezi tipul de motor si te uiti in grafic, iar cantitatea injectata pe grup 002 a doua casuta(trebuie sa fie pe la 3,5 mg/str). Compresia tine in primul rand de pornire.
    1 point
  22. Nu e indicat pentru ca aliajul din care sunt facute internele motoarelor japoneze/asiatice difera de cele nemtesti. Sunt mult mai rezistente, astfel incat uleiurile pt piata asiatica au in compozitie alti componenti decat cei uzuali antiuzura folositi la norma 505.01 PD (nu au asa mult Ca/sodiu au mai mult Boron/Molybden). Eu unul nu-ti reecomand sa folosesti Eneos in PD . Daca vrei sa incerci alte uleiuri iti recomand cu incredere Fuchs gt1 pro 5w40 norma 505.01/Ravenol VMO/VPD 5w40 norma 505.01 sau eventual Motul specific. Este perfect normal sa-ti consume ulei intre 500-1000ml, de acolo in sus in 10 000km. ai o problema si trebuie remediata (pierderile pot fi prin mai multe locuri- ax turbina, membrana EGR, filtru epurator capac culbutori). Sa ai drumuri bune.
    0 points
  23. Cum mai omule cu vâscozitate mai mica la rece dar tot 5W30 !!!! Dacă folosește actualmente ulei 5W30 iar tu ai recomanzi unul mai calitativ dar cu vâscozitate mai mica la rece însemnă exact 0W30 și nicidecum tot 5W30 . 0 / 5 / 10 / 15 / 20 / 25W - este vâscozitatea uleiului pe timpul iernii (ca difera calitatea acestuia în funcție de producător asta este alta ciorba) . 20 / 30 / 40 / 50 / 60 - este vâscozitatea uleiului pe timpul verii .
    0 points
  24. Pai dupa ce am vazut cu sta treaba m-am linistit. Motorasele sunt cam 150 euro pe ebay
    -1 points
  25. Salut, am un Golf 5, 1.9 BKC. Sunt destul de mulțumit de el. Am schimbat doar un injector până acum și axul cu came, care era puțin uzat (cred că ar mai fi mers 50-60 de mii de km). În rest, e un motor OK, consum mic, destul de sprinten în depășiri și destul de fiabil, zic eu. Dar vine o perioadă când vrei să conduci ceva mai puternic. Un AUQ, 1.8 T cred că o să-mi iau, după ce îmi voi vinde mașinuța. ;))
    -1 points
  26. Serios? Stii ca in fisa tehnica uleiurile au 2 indici de vascozitate la 40 grade respectiv 100 grade, te poti uita care are vascozitate mai mica la 40 grade si atunci iti dai seama ce am vrut sa spun. 2. Orice ulei se comporta ok dupa schimbare, dar important nu e asta, ci dupa cat timp devine fleasca, asta inseamna un ulei bun, ca si dupa 6000 de km sa protejeze motorul aproape la fel cum o facea cand l-ai turnat in motor. Mi-am propus sa nu mai postez in aria de uleiuri pt ca se cenzureaza mult.
    -2 points
  27. Incercati cu un ulei mai calitativ care are vascozitate mai mica la rece, tot 5w30 bineinteles.
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!