Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.06.2016 în toate secţiunile

  1. Pai sa va povestesc ce-am mai facut? Stapanii mei m-au scos la o mica plimbare: Am admirat impreuna peisaje superbe: Si ne-am distrat nitel prin tara mea natala: We got all the way to Amsterdam. I saw others gettin' high and so I tried it too - I used V-Pow(d)er, but it didn't work for me; instead on the way back I got low: Distractia s-a terminat insa imediat ce am revenit: vs Eu tot trag sa plecam intr-acolo si sa nu ne mai intoarcem pe aici decat de sarbatori, ca sa zburd in voie pe atobahn si sa nu mai am parte de atatea gropi; acum cine stie, poate chiar ne iese la un moment dat. Ce urmeaza acum? Speram cat mai multe iesiri de weekend in vara ce tocmai ce a inceput... si inca in ce fel a inceput! Iar peste vreo saptamana - revizia si hartiile pentru jante + anvelopa. Aaa si pentru ca am fost cuminte si le-am oferit calatorilor siguranta, confort si placere, mi s-a promis un mic cadou / upgrade ce ar trebui sa soseasca undeva la inceput de iulie. Va povestesc atunci cand o sa ajunga despre ce e vorba mai exact, ca sa nu existe suprize neplacute intre timp.
    4 points
  2. Omul n-a vrut X- perience. Ia de te lupta cu piticii acu'.
    3 points
  3. Salutare , dupa 2 luni de cautari intense de GOLF 5 1.9TDI cu TRAPA si cat de cat optionat , am dat de acest GOLF de care m-am indragostit imediat ! Detalii despre masina : An fabricatie 2008 Pachet exterior GT SPORT Jante 17 inch ( nu stiu exact modelul) TRAPA RNS 310 mai sunt si altele , dar nu imi trec prin minte acum . Planuri de viitor : Lupe BI-XENON RNS510 Inlocuire emblema 'GT SPORT' din bara fata Vopsire etriere rosii Retrofit oglinzi rabatabile electric ( daca are cineva idee ce piese trebuie sa cumpar , va rog sa-mi lasati un mesaj aici sau in privat) Montaj tempomat Astept pareri pro/contra !
    2 points
  4. Later edit: Din experienta, ca sa-mi rezolv piticii cu "vreau si aia, dar as vrea si ailalta si eventual una pentru colorate", mi-am facut o lista de criterii, de genul: 1. Cat e halatul? Care pragul maximal, unde zici "stop, niciun cent mai mult" ? Daca bati asta in cuie, viata ta devine mai simpla. 2. MAS sau MAC ? La cum te simt, mergi pe MAC, sa nu mai ai regrete. 3. DSG sau M6 ? Again, te-ai convins si singur 4. Ce tip caroserie? Aici e problema/complicat: hatch, sedan, break, coupe ? 5. Care sunt dotarile fara de care nu-ti poti lua masina si sa fii impacat ? 6. Care e ponderea utilizarii? Gen trackday/viraje 50% ? Oras 70%? E important sa-ti stabilesti asta, gen nu merita sa-ti iei o arma de viraje, dar sa o duci pe viraje de 2 ori pe an si in rest sa o tii in oras. Cred ca dupa ce raspunzi la 1-6 alegerea va deveni mai simpla. Si mai fun
    2 points
  5. Cand te duci sa vorbesti de una si vezi alta....te ia capu rau de tot. Alta --->>>
    2 points
  6. Piticu meu e bolnav...ca nu mi-as putea permite asa ceva. Nu acum... In fine, am expus suficiente motive pro si contra asa ca in momentul in care ( sau daca) se va face schimbarea voi da de veste. Pana atunci adun kilometrii cu scufita si incerc sa ma bucur de alte lucruri: compania, peisaje, muzica buna (pentru mine).
    2 points
  7. Azi am terminat de tot si cu instalatia electrica. Maine urmeaza sa aranjez cat de cat masina donatoare si s-o trimit inapoi proprietarului. Tot maine vreau sa-mi iau pad de microfibra pentru masina de polish si pasta Autosol sa fac prima janta sa vedem ce iese. Tare curios sunt. Urati-mi bafta Asa vreau sa arate compartimentul motor, doar ca vopsit crem. Siii, dupa doua ture cu masina azi, i-am facut si doua poze PS Scuzati mizeria, lipseste garaj
    1 point
  8. Susțin și eu faptul că a4, b8 chiar, este destul de mic si îngrămădit. Spun asta ca si pasager si comparând cu passat b6 si skoda superb 2. Teoretic, toate sunt din aceeași clasă, practic clar nu. Cum spunea si andrei, în passat ai loc chiar bine de tot pe locurile în spate, însă în superb înoți, si totuși e aceeași clasă cu a4-ul, nu? Fara supărare Bogdan, înțelegem că ești mulțumit de alegerea făcută, însă de acuma devii obositor cu părerile tale și cu faptul că nu poți să accepți realitatea în unele cazuri. D.p.d.v. dinamic si calitativ, a4 este superior însă la spatiu e înghesuit, la fel ca si seria 3.
    1 point
  9. Pune si grupul 001, IQ
    1 point
  10. +1 @The_Ego. Tizule, as merge pe un "all-rounder" mai degraba decat pe o solutie foarte specializata. Orice are de la 150-170 cai si DSG will do dpdv motorizare in viata reala. Plusurile iti vor veni din look/interior calitativ si optionalele de care sa te bucuri. Nu esti la trackday sau pe Transfagarasan/Transalpina zilnic ca sa scoti untul dintr-un >250cai Sincer, nu te vad in Ateca. Spun asta dupa ce m-am dat vreo >1,000km cu Tiguan 2.0TSI 211 cai. Nu esti suficient de sus (gen Touareg & CO) pentru a te simti cu tancul si nici nu mai esti jos pentru a te bucura de viraje. E asa, un compromis nesfarsit mega overpriced. Basca plimbi fier mult, gen 1,600kg on any given day. Ceea ce inseamna consum, inertii, etc.
    1 point
  11. Nu, le-am vazut acolo, am luat codul si le-am comandat la dealer.
    1 point
  12. Nehotararea is strong in this one. De ce nu ceva de mijloc, nici chiar hardcore precum cupra, putin mai jack of all trades, GTI? Putere suficienta, look, interior mai calitativ. Acum pe final poti gasi oferte chiar bune.
    1 point
  13. A4 B6/B7 nu este mai stabil decat Passat-ul B6. Mai confortabil, da. Lasa teoria deoparte. Lasa marketing-ul deoparte. A4 b6/b7 este de-a dreptul mic in spate - daca vrei sa stai comfortabil in fata si ai peste 1.75m inaltime - comparativ cu oricare concurent. De ce? Nu stiu si nu pot sa-mi explic. Are acelasi spatiu ca si A3-ul. Coupe. Sportback-ul este o idee mai generos (daca nu chiar la fel). Nu stiu cand ai mers ultima data cu un A4 B6 sau B7. Eu am mers destul in ultimii ani. In weekend, dupa un spritz, m-a dus acasa un prieten cu B7-ul lui. Eram 4 baieti. Soferul are 1.87. In spatele lui abia a intrat glodit cel mai mic dintre noi, la putin sub 1.70. Pe partea dreapta am stat eu cu altul, amandoi la ~1.85. El in fata eu in spate. oricat ne-am jucat cu scaunul, niciunul din noi nu a reusit sa stea altfel decat cu genunchii-n bord, respectiv placheta scaun. Si uitasem cat de chinuite sunt modelele astea de masini. Cand am ajuns acasa, m-am urcat special in a mea sa fac o comparatie. N-a avut niciun rost, caci nu incapea niciuna. Nu am de ce sa exagerez, asta e realitatea. Asta am experimentat si in A4 B6 ani la rand. Si apoi, per ansamblu, habitaclul la b6/b7 mi se pare claustrofob. De aceea am si ales Passat B6 in loc de A4 B7 la momentul respectiv. Desi imi placea mai mult calitatea(sunetul ala de la inchiderea usilor) si feelingul general, pt zi de zi, al Audi-ului. Dar per ansamblu, spatiul, tinuta de drum si caracterul general mai vioi al masinii m-au facut sa aleg Passatul. Si apoi, nu era o ciorba reincalzita. Si reincalzita cam..prost. Sustin in continuare ca A4 B6 > A4 B7. O ciorba reincalzita OK a fost Seat Exeo, care a adus tot ce-i lipsea B7-ului. Dar era deja prea tarziu, dupa mai bine de 10 ani.. Comparativ, pasul urmator, A6 C5, era de-a dreptul urias fata de A4 b6/b7.. iar Passat-ul B6 este aproape de el, la o diferenta infima. Nu exagereaza nimeni si nu inteleg de ce trebuie sa adopti aceeasi atitudine acida si rautacioasa ca intotdeauna, Bogdan. Asta este realitatea. Tu ai B8, care intr-adevar, este aproape cat un A6 c5 atat la interior cat si la exterior. Off-Topic ended..
    1 point
  14. Nu cred ca o sa fac in viata mea un concediu mai lung de 2500 km in spatele volanului iar in ceea ce priveste consumul am avut pe ultimii 800 de km, facuti in regim de autostrada, 7.2%. Nu stiu cum naiba merg unii de scot 5% cu acelasi motor, o caroserie mai mare si mai multe persoane. La mine masina consuma mai mult in afara decat prin oras Revenind la scufita, cum a dat caldura cum mi am adus aminte ca zici ca nu am aer.... Vorbeam cu un prieten si cica aceeasi problema ar fi si la a3. In concluzie au subdimensionat circuitul/puterea a/c-ului. F*ck you vw and your cost savings!
    1 point
  15. la ce masina, ce an, ce cod motor ?
    1 point
  16. Nu exagereaza, chiar este spatiu mic in spate la A4 fie ea B5,B6,B7. In pozitia mea de condus (am 177), nu puteam sa stau pe bancheta din spate. Passatul B5/5.5 este mult mai mare si confortabil, iar B6 este in alta liga la spatiu.
    1 point
  17. Exact - butonul este separat.... pe unitatea de comanda a climatronicului - deci, aceasta trebuie schimbata si cumparata una cu parbriz incalzit
    1 point
  18. eu asta folosesc cum naiba sa schimbi uleiul in mers?
    1 point
  19. @Andrei1980 : 1.0 TSI DSG 110cp, butonul separat de sport este pentru "suspensia adaptiva" venita cu "Driving Mode Selection" - desi inca sunt mega sceptic ca are Ibiza asa ceva, insa ma voi putea pronunta de indata ce incep sa o conduc. Mersi de urari @cristi511: Libertatea va veni o data cu subiectivitatea momentului, insa piticii sunt cu aripi de red-bull, insa incerc sa ma temperez pana prin Octombrie macar Voi reveni de indata ce avem numere pe Ibiza / dau de vopsitor sa imi montez pe usi "+5ps" ^^
    1 point
  20. Ha ha ha Piticiii in actiune...auzi la el.."td cu tiguan...asteptam ateca..." Acum ca a venit ibiza ai liber la....variante Spor la calcule si, de data asta, poate iei ce-ti vrea sufletul.
    1 point
  21. Neamorsarea instalatiei de alimentare poate duce la defectiuni iremediabile ale pompei de injectie care conduc mai departe la defectarea injectoarelor , etc. Mare atentie la sfaturile date/primite pe forum. Amorsarea se face cu VCDS sau alte tool-uri care sa comande pompa de motorina.
    1 point
  22. Ca sa nu mai vorbesc ca a trebuit sa traversez Bucurestiul la 5.30, ca deh...gata mini concediul de Rusalii, si m-a exasperat traficul. Adica combinatia de trafic total salbatic si cutia prost etajata/ambreiaj aiurea. Vreau automata!!! Ma gandesc serios ca in cazul in care nu gasesc solutii sa dau leonul asta la buyback si sa iau unu 1.6 sau 1.4 de 125 cp, fara navi dar cu led si DSG. Cam atat de mult ma streseaza lipsa unei cutii automate pe masina mea. Si, dupa aprox 800km in regim de autostrada si 4 zile stationate in soare, am ajuns la spalatorie. Nu are rost sa vorbesc de consum pentru ca a fost mare . @ToniM: mama lor de pitici...
    1 point
  23. Nu mai face vacum, sau il pierde, alta pompa sau set de garnituri, cu siliconul e carpeala , nu tine.
    1 point
  24. De unde tragi concluzia ca....
    1 point
  25. Dupa 73000 km si 6 ani distributia arata destul de bine. Curelele nu aveau rupturi si rolele nu erau uzate. Am facut poze doar la role(INA).
    1 point
  26. Atasez poze cu kitul de ambreiaj vechi schimbat. Placa si ambreiajul erau Luk si rulmentul Sachs. Este posibil sa vina asa din fabrica sau poate au fost schimbate intre timp?(eu am masina de la 92000km)
    1 point
  27. De sezon: Ieri am avut o experienta care mi-a schimbat definifiv si iremediabil optica si care mi-a clarificat nevoile dar mai ales dorintele in ceea ce priveste masina pe care o conduc. Asadar, am NEVOIE de urmatoarele: - cutie automata - tehnologie - minim 190 cp - dcc - sistem audio performant De asemenea, DE PREFERAT SA EXISTE sunt urmatoarele: - 4x4 - trapa - jante mari - culoare deosebita In momentul de fata stau si fac calcule, caut variante si ma zvarcolesc ( intrinsec desigur) in incercarea de a gasi o solutie cat mai facila si mai rapida. E clar ca o "problema" a tineretii este ambitia combinata cu lipsa rabdarii.. Pentru cele expuse mai sus ii multumesc lui @C Z R . Pentru toate celelalte exista CAR-urile
    1 point
  28. Pct. 1. L-am invatat si in 7 luni mi-a intrat in sange... mi s-a facut un automatism: la pornire, invart cheia in contact si apas butonul de dezactivare start stop. Tu nici macar nu trebuie sa invarti daca nu gresesc...doar sa apesi...asta e, masini moderne, aberatii moderne! Start stop este o prostie orice ati zice si nu tine cont absolut deloc de ingrijirea partilor tehnice ale masinii. Este facut doar de scos ochii clientilor si anumitor criterii de poluare si consum...doar cine este total atehnic nu isi da seama!!! "Apoi daca vii de la un drum lung cu motorul incins, e sanatos la primul semafor sa iti opreasca motorul?" Si cu asta ai spus totul!!!
    1 point
  29. asa am avut si eu, scartaia cand apasai ambreiajul, era mai tare la apasare si tinea foarte sus. La 193 000 km( dupa ce am mers vreo 30 000 asa cu el) am reusit sa il schimb. Cumparat kit ambreiak LUK( 330 lei) si schimbat (350 lei manopera). Acum este foarte usor la apasare, nu mai patineaza, tine jos, alta viata.
    1 point
  30. Pai acolo nu prea era span, erau dintii din pinioane cat despre "stage" sau ce tuner este, prefer sa nu ma bag intr-o polemica despre softuri si tuneri
    1 point
  31. Era mai bine daca se continua traditia.Unele lucruri chiar e bine sa ramana neschimbate
    1 point
  32. Vor merge toate 3 ? Sau doar cele 2 ?
    1 point
  33. Pana la urma mai inlocuiesti masina sau nu? Ca mai ales daca urmeaza sa o vinzi nu ai de ce sa mai investesti in anvelope ca oricum nu o sa aprecieze nimeni asta :))
    1 point
  34. Am zis sa impartasesc si eu aici o problema ce am avut-o la masina mea. Problema a fost urmatoarea : la relanti motorul mergea usor balbait, neregulat, deobicei cand era cald, iar in demaraje (de orice fel si demaraje usoare si in forta) avea niste ezitari destul de puternice pe plaja de turatii (2-3 ezitari intre 2000 si 6000 ture). Practic erau niste pierderi de putere. Am investigat cam tot ce inseamna valve, furtune, aprindere, electrica, ambreiaj. Nimic nu a dat rezultate. Acu doua saptamani am zis sa incep si pe partea de alimentare combustibil. Solutia a fost destul de la indemana, si anume regulatorul de presiune. Cand l-am desfacut, am observat pur si simplu nisip in rampa de injectie (locul unde intra regulatorul) iar pe sita lui multa mizerie. L-am inlocuit cu unul nou si masina merge mai bine ca oricand. Mentionez ca masina merge numai cu benzina de 99 si alimentez preponderent de la mol sau omv. Urmeaza sa ii dau rampa de injectie jos si injectoarele si sa le duc la curatat. Ma bate gandul sa dau jos si rezervorul sa ii fac o curatare dar asta mai vedem. Deci faceti si voi verificarea asta. Regulatorul de presiune se demonteaza foarte usor, in 15 minute nu ai ce face si e o chestie care pe mine m-a surprins. Nu ma asteptam la atata mizerie in benzina.
    1 point
  35. Nu ai legat cum trebuie - pentru ca de la butonul ala broastele nu blocheaza si pe safe - adica nu este echivalentul inchiderii din cheie.
    1 point
  36. WhiteFox ce zici tu e valabil pentru motoarele cr. Colegul de mai sus are pd si amorsarea se face cu punerea contactului.
    0 points
  37. Multumesc de raspuns. De ce trebuie deblocate, nu se deblocheaza daca las frana de mana?
    -1 points
  38. Si nu merg decat cu presa, fara tester?
    -1 points
  39. Exagerari. Daca A4 e asa de mic si e din clasa medie atunci Polo care e cu doua clase mai jos cum mai este?
    -1 points
  40. Oare de ce s-au mai chinuit cei de la Audi sa faca A1, A2 si A3 daca tot aveau A4 care cica e asa de mic in spate incat e mai mic si decat Smart cu 2 locuri. Mie mi se pare ca-s cam acri strugurii pt. unii. A4 este in aceeasi clasa cu Passat, si asta nu o spun eu ci toate clasamentele internationale. Asa ca diferenta de spatiu este mica. Passat este putin mai mare in interior iar A4 e putin mai stabil si mai confortabil. Exagerarile ar trebui evitate.
    -1 points
  41. Ceea ce nu inteleg unii e ca eu am si Golf si Passat si A4. E drept ca eu am variantele mai noi insa am mers mult si cu B5.5 si cu A4 B7 asa ca stiu foarte bine aceste modele. Multi isi lauda masina lor insa eu pot sa apreciez corect mai multe modele pe care le am si le conduc zilnic. La Passat e usor de observat ca e putin mai mare in interior insa asta nu-l duce intr-o clasa superioasa asa cum nici Logan nu intra in clasa compacta desi e mare cat cat un Golf ci ramane in clasa mica cu Polo. Clasa nu inseamna spatiul interior, unii vor spatiu iar altii vor calitate, confort, performanta si tinuta de drum. Desi am Passat B6 nu pot sa nu observ ca din pacate a regresat dpvd tehnic. Passat B5.5 avea platforma de la A4 si era stabil si confortabil. Passat B6 e un Golf mai mare cu aceeasi platforma si chiar se simte mai apropiat de Golf decat de A4 la condus, si chiar conduc toate cele trei modele in mod regulat. A4 e mai mic ca Passat la interior dar e mai are ca Golf. Chestia cu A4 e "jignitor de mic" sau stai sa vezi ca nu incapeam sunt exagerari a celor care nu au avut bani de A4 si care suna foarte asemanator cu cei care cumpara Logan pt. ca e maaaare dom'le. Andrei_Tdi spunea mai sus ca A4 B6 si B7 i se para claustrofobe insa Exeo este o ciorba reincalzita bine. Asta desi Exeo este un A4 B7 cu alta sigla. Asta suna a subiectivism provocat de struguri acri. Cine poate sa cumpere A4 atunci nu ar trebui sa se stea pe ganduri si sa se gandeasca ca Passat este mai mare pt. ca cantitatea nu este o calitate (mai putin in viziunea lui Stalin).
    -1 points
  42. Mergea până să te apuci tu să le schimbi. Din păcate cam greu să îți zic exact, având în vedere că mă iau doar după povestirea ta..
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!