Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.06.2016 în toate secţiunile

  1. La GTI cam asta este distanta... Fata / Spate Si una din weekend
    3 points
  2. Felicitari! Nu vad insa rostul postului aici..
    1 point
  3. Ca sa nu mai vorbesc ca a trebuit sa traversez Bucurestiul la 5.30, ca deh...gata mini concediul de Rusalii, si m-a exasperat traficul. Adica combinatia de trafic total salbatic si cutia prost etajata/ambreiaj aiurea. Vreau automata!!! Ma gandesc serios ca in cazul in care nu gasesc solutii sa dau leonul asta la buyback si sa iau unu 1.6 sau 1.4 de 125 cp, fara navi dar cu led si DSG. Cam atat de mult ma streseaza lipsa unei cutii automate pe masina mea. Si, dupa aprox 800km in regim de autostrada si 4 zile stationate in soare, am ajuns la spalatorie. Nu are rost sa vorbesc de consum pentru ca a fost mare . @ToniM: mama lor de pitici...
    1 point
  4. Depinde de unde te uiti la el....
    1 point
  5. Ax came Kolbenschmid vreo 700 ron, tacheti 300 ron, cuzineti 300 ron, restu manopera care nu depaseste 300 ron. Ce vrei sa mai vorbim?
    1 point
  6. Eu sunt doar beneficiar de tichet. Am fost astăzi la Nurvil Vâlcea. Datele au fost introduse in sistem, dealerul a primit unda verde de la AFM.Rabla a primit certificatul de casare,iar maine urmează ca proprietarul sa o radieze si sa-i dau banii pe tichet - 1500 ron. Urmează sa primesc aprobarea finala si de joi am șanse sa ridic noua mașina.
    1 point
  7. Dupa 73000 km si 6 ani distributia arata destul de bine. Curelele nu aveau rupturi si rolele nu erau uzate. Am facut poze doar la role(INA).
    1 point
  8. Atasez poze cu kitul de ambreiaj vechi schimbat. Placa si ambreiajul erau Luk si rulmentul Sachs. Este posibil sa vina asa din fabrica sau poate au fost schimbate intre timp?(eu am masina de la 92000km)
    1 point
  9. @CristiALF, @codz Depinde cum este actionata frana. Daca esti atent (foarte atent) si nu o apesi prea tare atunci poti evita activarea sistemului S/S. Este defapt vechiul comportament dar care intra si din mers. Eu am reusit sa merg fara sa-mi intre. In timp te obisnuiesti si nu mai ai nevoie de dezactivare din buton.
    1 point
  10. De pe site-ul prefecturii Iasi (actele necesare sunt cam aceleasi peste tot): RADIEREA ÎN CAZUL DEZMEMBRĂRII Documente necesare: a) Cerere de radiare; b) certificatul de înmatriculare (în cazul pierderii/furtului, declaraţia dincare să rezulte pierderea sau furtul C.I.); c) plăcuţele cu număr de înmatriculare (în cazul pierderii/furtului, declaraţia din care să rezulte pierderea sau furtul plăcilor); d) cartea de identitate a vehiculului dacă este menţionată în C.I in original si copie xerox; e) document care atesta dezmembrarea vehiculului emis de in centru autorizat; f) fişa de înmatriculare cu viza organului fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale, stabilită potrivit legii si certificatul de atestare fiscală in original sau copie legalizata; g) trei exemplare completate ale certificatului de radiere; h) documentele de identificare a solicitanţilor în original şi copii xerox; Drumul e cam asa: la prefectura pentru cerere de radiere si 3x certificat de radiere, la un xerox unde fac si acte auto pentru fisa de inmatriculare, la primarie si inapoi la prefectura o data pentru lasat acte si a doua oara pentru ridicat.
    1 point
  11. Legat de egr de 1,4 pe 1,6 am vorbit teoretic. Acuma totul tine de cursa potentiometrului, de diametrele camerelor egrului, de diametrul supapei. Daca omului ii merge bine masina si dupa zile de mers si exploatata in divers conditii ii merge bine, atunci eu zic ca nu are de ce sa-si faca griji. Legat de scaderea turatiei la viraj maxim, se stie ca nu e bine sa se tina virajul mai mult de 15 secunde, pompa atunci e in sarcina maxima si uleiul se va incalzi destul de repede. Ecu insa ar trebui sa "vada" ca e virat la maxim volanul si sa incerce sa compenseze variatiile de turatie. Asta in caz normal. Daca insa pompa introduce stres mult mai mare, e normal sa se opreasca motorul. Poate fi de la ulei, poate fi chiar de la pompa. In mod normal, la 5 ani e bine sa se schimbe uleiul de servo.
    1 point
  12. Inca cateva aspecte interesante, detalii de reduceri de costuri intre mk7 MY 2013 si 2016: Bateria e mai mica(1.4tsi dsg vs 1.4tsi act manual), podeaua de la portbagaj nu se ridica acum cu un maner tip balama, ci este simplu, fixat in podea. Difera usor si iluminarea butoanelor pt stationare/autohold. A plus ca difuzorul meu spate are o gaura sub el, fix ca pentru carlig. Nu se vede decat daca te uiti de sub. Reduceri de costuri pe difuzorul de r-line. Am dubii ca suspensia este -15mm. GTI-urile sunt considerabil mai jos si mai degraba e aproape de stock ca inaltime. Desi nu am vazut sa aiba inaltatoarele de transport, iar in codificare e clar suspensie sport..so, dubios.
    1 point
  13. O mica "traducere" la cateva parti din video-ul de pe ausfahrttv Start Umbra da impresie de camuflaj pe culoarea asta, se prezinta radacinile numelui Ateca, Seat planuieste cu Ateca sa fie al 3 jucator major pe langa Leon si Ibiza. Cercetat si design in Barcelona, construit in Cehia la Skoda. 5000 de pre-comenzi de la viitori clienti fara sa il vada/faca test-drive. Platforma MQB asemanatoarea cu cea de pe Tiguan insa putin mai scurta (CX-5, Qashqai, Tucson ca si competitori). Nu are telescoape la capota. Incepe cu 1.0tsi 115cp, 1,4tsi 150cp, 1,6tdi 115cp, 2.0tdi 150cp si 190cp - ultimele doua pot fi setate si cu 4Drive (4motion). Schimbator Manual si DSG pentru motorizarile de la 150cp. Modelul testat: 2.0 tdi dsg 4drive 400nm 190cp Ceva date 2016 SEAT Ateca 2.0 TDI 190 PS 4DRIVE Xcellence: Motor: 4-Zylinder TDI Hubraum: 2.0 Liter Leistung: 190 PS (140 KW) Maximales Drehmoment: 400 Nm bei 1750 U/min Antrieb: Allradantrieb Getriebe: 7-Gang-DSG Beschleunigung von 0 auf 100 km/h: in 7.5 Sekunden Höchstgeschwindigkeit: 212 km/h NEFZ-Verbrauch: 5.0 l/100 km CO2-Ausstoss: 131 g/km Farbe: Samoa Orange Ausstattungslinie: Xcellence Basispreis SEAT Ateca: 19.990 Euro Basispreis Testwagen: 35.580 Euro Preis Testwagen: ca. 41.370 Euro In rest din ce mai tin minte de la video: ii place "dinamismul" masinii -daca putem spune despre asa ceva la un Crossover de oras - pentru el comparativ e mai "fun2drive" decat Tiguanul. S-a distrat pe serpentine (49:18 Fahreindruck) insa se plange ca a fost in Spania, nu a prins autostrada de germania, si a mers rar peste 100km/h - insa i s-a parut ca dupa 90km/h apare sunet de exterior. A avut efect placebo, si a crezut ca pe sport e mai tare suspensia fata de normal - insa masina nu are suspensie adaptiva Calitatea materialelor este ok in fata - specific seat bord semi-"moale" in rest plastic tare, in spate usile sunt si mai "slabe" decat cele de pe fata calitativ. Parerea finala personala al lui: Consum 8,8 real world la motorizarea asta. I-a placut in spatele volanului, nu se astepta la asta - nu e sigur daca de la masina sau si din cauza strazilor. Este placut impresionat de spatiul din spate si volumul ok'ish al portbagajului. Mai marisor totusi ca Leon si Golf, cateodata la stradute mici mergea incet. Inca ii da cu virgula ca nu are suspensie adaptiva, insa se simte "SUV". Scaunele nu sunt ergo-confort insa merg. Suspensia e permisiva atata timp cat drumul nu e prea rau. El il prefera fata de concurenti din est. Daca este cineva interesat de anumite parti ca si Exterior, Interior, Etc - vezi capitole de la video - le pot traduce extra -
    1 point
  14. bai nu stiu ce sa zic.. mi se pare f exagerat acest consum de ulei! eu am g 6 cu 220k la bord si sincer il fac la 15 mii km schimbul da nu consuma nici macar 100 grame de ulei
    1 point
  15. De sezon: Ieri am avut o experienta care mi-a schimbat definifiv si iremediabil optica si care mi-a clarificat nevoile dar mai ales dorintele in ceea ce priveste masina pe care o conduc. Asadar, am NEVOIE de urmatoarele: - cutie automata - tehnologie - minim 190 cp - dcc - sistem audio performant De asemenea, DE PREFERAT SA EXISTE sunt urmatoarele: - 4x4 - trapa - jante mari - culoare deosebita In momentul de fata stau si fac calcule, caut variante si ma zvarcolesc ( intrinsec desigur) in incercarea de a gasi o solutie cat mai facila si mai rapida. E clar ca o "problema" a tineretii este ambitia combinata cu lipsa rabdarii.. Pentru cele expuse mai sus ii multumesc lui @C Z R . Pentru toate celelalte exista CAR-urile
    1 point
  16. Gata si mini vacanta. Am parcurs in jur de 1600 de km, fara probleme sau incidente, cei mai interesanti au fost cei de pe Transrarau si serpentinele spre Fundata.Mers legal prin localitati iar in exterior 100-120 km\h, cu un consum mediu de 6.8, cu AC 80% din timp.Onorabil zic eu.Anvelopele de vara Riken Maystorm2 B2, fac un zgomot de rurale foarte deranjant.Cu cele de iarna Michelin care desi sunt DOT 2011, sunt foarte silentioase, nici nu le auzi.Si niste poze de pe traseu: Si ne-am intalnit si cu ursu:
    1 point
  17. Am venit si eu acasa din Gr. Am ales Makaza la intoarcere, la ora 7:35 azi dimineata eram in vama sa trec spre Bg si erau 14 masini fata mea, am trecut in ~25 minute, pe sensul opus la intrare in Gr dinspre Bg erau ~60 masini, estimativ ~2 ore sa treci daca stai la coada. Deci va recomand daca mergeti prin Makaza sa ajungeti inainte de 6 am sau seara/dupamasa pt ca merg foarte multi sa ajunga dimineata intre 08:00-12:00 la cazare.
    1 point
  18. Review dupa 1130km. Sa spun intai ce nu imi place, lista fiind redusa, dar deloc de neglijat. 1. Start-stop intra in actiune putin mai devreme de 0kmh, asadar daca te apropii de intersectie foarte incet ca sa te asiguri si masina e pe liber, te poti trezi cu volanul blocat si motorul oprit. Se rezolva aproape instant la apasarea ambreiajului, dar mi se pare deranjant. Apoi daca vii de la un drum lung cu motorul incins, e sanatos la primul semafor sa iti opreasca motorul? 2. Eroare din cand in cand la camera. Ceea ce e ridicol. 1/4 din cazuri, mi-a dat eroare "Momentan ParkPilot nu e disponibil". Asta e traducerea romanesca, oricum ideea este de camera, neavand senzori. Ce imi place: 1. Kessy. Simplu, eficient si foarte util. Inclusiv daca se intampla sa se opresca motorul ti-l porneste automat. 2. Interiorul. Functional si cu stil. Volanul si scaunele sunt de mare efect. 3. Trapa. Indiferent de pozitie, isi face treaba. Am mers cu ea deschisa la maxim la 110kmh, fara probleme. Am curatat deflectorul cu un servetel umed, foarte usor. Apoi cand e soare puternic si cald, inchisa + perdeaua neagra trasa, soarele nu este deloc deranjant si nu se simte ca o sera in interior. 4. ACC. Superb inclusiv cu manuala, genial cred cu DSG. Am mers toata autostrada pe ACC si aproape tot Sibiu-Buc. Recunoaste masina din fata inclusiv intr-o curba (evident nu ac de par). Pe autostrada n-am avut inca curajul sa testez daca imi poate frana din foarte scurt. Momentele acelea cand vii lansat si intra cineva in fata destul de aproape cu 30-40kmh mai putin. Cand am vazut ca trage de volan, am preferat sa franez eu preventiv. Sigur frana si ACC-ul pt ca avea loc, next time. 5. Motorul. Trage cum ma asteptam, se aude mai frumos decat eram obisnuit, consum deja bun. Trecerea din 2 in 4 si invers este insesizabila. Are un lag pana in 2000 rpm, la care nu ma asteptam, dar care imi place, da senzatia de o turbina mai mare :)). 6. Culoarea. Ascunde mizerie, zgarieturi si ofera un contrast foarte bun cu grilele si cu trapa. Sibiu (benzinarie Mol) - Bucuresti (fix la intrare) - consum 6.7% cu medie de 74kmh. In total semafor valea oltului + stat pe la Bascov in coloana, 5 minute de stationat.
    1 point
  19. mai exact, este pentru motoare ce sunt concepute din fabrica sa functioneze cu un ulei foarte subtire si cu rezistenta HTHS scazuta. Nu este cazul la niciun motor VAg pana in prezent. DEci nu va hazardati. In general masinile japoneze honda, toyota, mai putin nissan si mitsubishi. ruleaza cu asa ceva.
    1 point
  20. Am dat play la clipul atasat de Noobsound si cum e youtube .. one thing led to another am dat peste acest clip: Ce parere aveti despre acest ulei? Ar putea fi inlocuitor pentru 5w30 sau 5w40?
    1 point
  21. Esti amuzant. Una sunt piesele din China care nu se aseaza perfect uneori, vezi pedala de frana la golf 4, si alta sunt piesele OE din fabrica, si cu asta esti de acord fie ca vrei fie ca nu. Crezi ca eu nu am piese AM pe masina? presuri,butoane, schimbator, pedale. Colegul se batea cu pumnul in piept cum se poate ca noi muritorii sa curatam un maner de plastic"?cand il iei cu 50 ron din reprezentanta, asta era problema. Daca ar fi zis ca ba prostilor, luati de pe ebay/aliexpress la 50 ron atunci era altceva.
    1 point
  22. OFF TOPIC dar e bine a se citi. asta cu service autorizat e o treaba sensibila. Mai ales ca autorizarea la service-urile noaster se face .... la masa la restaurant. In principiu autorizarea e complexa, inainte vreme era pe marci de masini ( trebuia sa ai manuale de reparatii aferente marcilor respective si tester). Din 2014 autorizarea se face pe operatii efectuate> majoritatea service-urilor au luat doar revizii si ceva electrica. Doar service-urile mari au luat si inlocuire placute frana, piese suspensie , directie , motor. DE ce? pentru ca daca vrei sa schimbi placute de frana, trebuie sa ai stand de verificat franele - propriu, nu mai merge sa zici ca faci testul la serviceul al mare care are stand. vrei sa inlocuiesti distributie, trebuie sa ai analizor de gaze propriu sa demonstrezi ca ai pus bine la punct distributia. Vrei sa inlocuiesti EGR sau Turbo, trebuie sa ai acelasi analizor. Lista poate continua. Fabrica e de acord sa faci revizia in alta parte , dar are niste conditii de baza : Service-ul sa fie autorizat pe operatia respectiva, sa aiba manuale de reparatie pentru masian respectiva, sa foloseasca filtre ORIGINALE si ulei aprobat, sa ai om specializat prin curs recunoscut de fabrica. E stupid si restrictiv din partea fabricii? Cred ca nu. E normal, isi protejeaza parcul auto. SI nu vreau sa aud ca e o SIMPLA revizie, nu aveti idee ce tampenii majore s-au facut la acest motor de 1.2 TSI cu un BANAL schimb de ulei efectuat la colt de cartier. Foarte multe masini veneau cu probleme la presiunea de ulei , pentru ca nu se obosea nimeni sa verifice acea garnitura care ramanea pe motor si strangeau filtru de ulei cu 2 garnituri. DEci unde e adevarul ?
    1 point
  23. Cablu pentru lightning nu era de vanzare la vw ? Noile generatii de iphone au 128 gb... pe ebay exista http://www.ebay.com/itm/Original-VW-Media-In-Adapter-Kabel-iPhone-5-5s-6-Lightning-Connector-5N0035554H-/251918605158?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3aa784db66
    1 point
  24. Trebuie sa faci log in mers. Se face pe campurile 003, 010 si 011. O sa ma uit pe el si vedem si maf ul si turbina...
    1 point
  25. @clau 75 - am citit multe "gogosi", "perle" u name it pe acest topic, iar tu ai scos una si mai si tare, tin sa te anunt ca exista ABS si pe opel, ... da si ei au descoperit apa calda si ce coincidenta se foloseste acelasi lichid de frana tip dot 4 ca la passatul tau din 2009, masina are undeva la 1385 de kg deci cu 200de kg mai putin ca la passatul tau, deci una peste alta te rog frumos nu mai fi ironic la adresa masinii mele, mai bine ai grija cu consumul de ulei, volant cu masa dubla si alte minunatii ingineresti de la VW , modul confort, pompa de motorina etc etc ... Ca idee cunosc proprietatile acestui fluid, insa sa scrii ca mai sus ca lihidul de frana ajunge la proprietatile lui maxime dupa cateva zeci de km ..... :() e cale lunga. Pentru o utilizare normala a masinii acest lichid de frana nu ajunge niciodata la punctul lui de fierbere si va fi cel mult caldut- incalzit de caldura motorului si nicidecum de o solicitare a franelor, acum treaba cu apa e destul de relativa, aici sunt de acord ca iarna si primavara e umiditate mai mare in aer si ca exista posibilitatea condensului, insa daca deschid busonul nu se observa nimic suspect gen mizerii la sprafata sau macar vreo picatura de apa... Chiar as fi curios sa ne spuna cineva daca a vazut lichid de frana care sa aiba apa in el cand a fost schimbat ... Deci inca odata ma repet- pentru o utilizare normala a masinii nu se intampla absolut nimic daca nu schimbati lichidul la 2 ani - din contra scutiti niste bani.
    1 point
  26. Am achizitionat pentru urmatorul schimb Motul 10 w 40 cu norma VW 502 00 ,sintetic ...impresii dupa schimb.... :icon_thumright: http://img171.imageshack.us/i/p1030878.jpg/ http://img51.imageshack.us/i/p1030887p.jpg/
    1 point
  27. Conteaza si cati km ai la ea , daca ai peste 200 mii , vezi daca iti papa ulei mult baga-i 5w40 daca nu , continua pe 5W30
    -1 points
  28. Pct. 1. L-am invatat si in 7 luni mi-a intrat in sange... mi s-a facut un automatism: la pornire, invart cheia in contact si apas butonul de dezactivare start stop. Tu nici macar nu trebuie sa invarti daca nu gresesc...doar sa apesi...asta e, masini moderne, aberatii moderne! Start stop este o prostie orice ati zice si nu tine cont absolut deloc de ingrijirea partilor tehnice ale masinii. Este facut doar de scos ochii clientilor si anumitor criterii de poluare si consum...doar cine este total atehnic nu isi da seama!!! "Apoi daca vii de la un drum lung cu motorul incins, e sanatos la primul semafor sa iti opreasca motorul?" Si cu asta ai spus totul!!!
    -1 points
  29. Salut! Am si eu o intrebare care nu e chiar pe subiect: in ce sens se invarte electroventilatorul ? ( elicea de la ventilatorul de aer conditionat) (motor avb, 101cp, diesel, 2004)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!