Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.06.2016 în toate secţiunile

  1. Nu este ok sfatul, e complet gresit, chiar daca e dat la o intrebare veche de trei luni. Dupa descriere masina are DPF si necesita norma 507.00. Nu mai dati sfaturi cu schimbarea normei dupa un nr de km, nu exista baza reala pentru asa ceva.
    3 points
  2. Acum 2 zile am inceput lucrul la masinuta mea din semnatura. Nemultumit de "stage 2" am decis sa fac upgrade la 3. Targetul este sa obtin 280+ spre 300 cai cu un cuplu cat mai mic (sub 550Nm daca se poate) Motorul are 158mii km acum si merge impecabil, sper sa ma tina macar 15-20mii km dupa tuning. Piese: -tubular mainfold -turbina 3.0 tdi, GTB2260VK preparata de Cipos caruia ii multumesc ptr profesionalitate, convertita la vacuum si reglata -evacuare completa Profi Diesel 76mm -IC frontal 700x300x70mm (voi demonta IC de serie, rad. clima se va muta in locul lui) -filtru sport in carcasa originala (panel ramair) -EGR cooler delete -EGR delete ( inca nu am cumparat piesa) -cutie DSG remap ptr a suporta cuplul -DSG oil cooler imens 300x200x50 , montat frontal, protejeaza mult cutia tinand uleiul la temp. cat mai joasa -termostat DSG 75 grade -DSG plate ptr liniile de ulei->>>radiator -pompa HPFP 2000+bar de pe 3.0 CR (asta ramane cu semnul intrebarii ptr moment) Frane: etrieri brembo 4 pistonase cu discuri 340 x28 de pe audi quattro TT , etrieri cumparati deja, lipsesc adaptorii care trebuie sa ii fac alternativa brembo Z18 calipers cumparati deja, bolt on cu discuri 350mm foarte grele din pacate 14kg/bucata doresc sa mentin masele in rotatie cat mai mici de aceea am decis sa merg cu un diametru mai mic la discuri placute DS2500 sau ecb yellowstuff, ramane de vazut momentan am discuri si placute ATE powerdisc noi Suspensii deja montate Koni FSD, exceptionale Remaparea se va face la bucuresti la ...;) timpul potrivit. La masina lucrez doar in timpul liber cateva ore pe zi daca-mi permite vremea si familia In 6 ore de lucru de unul singur am reusit sa: -demontez puntea -demontat DPF si turbina de serie -demontat EGR cooler si facut bypass Poze cand revin acasa.
    1 point
  3. Esti total dezinformat si la randul tau dezinformezi! Mergi pe 5W30 norma 504/507!
    1 point
  4. Am venit si eu acasa din Gr. Am ales Makaza la intoarcere, la ora 7:35 azi dimineata eram in vama sa trec spre Bg si erau 14 masini fata mea, am trecut in ~25 minute, pe sensul opus la intrare in Gr dinspre Bg erau ~60 masini, estimativ ~2 ore sa treci daca stai la coada. Deci va recomand daca mergeti prin Makaza sa ajungeti inainte de 6 am sau seara/dupamasa pt ca merg foarte multi sa ajunga dimineata intre 08:00-12:00 la cazare.
    1 point
  5. Dupa codul PR din portbagaj sau cartea de service.
    1 point
  6. Jantele AM de obicei au prezoane conice.
    1 point
  7. Salutari din Pefkari, Thasos! Sa o luam cronologic: La 5:15 ieseam din Bucuresti spre Giurgiu si la 6:30 aveam vigneta de bg si eram gata de traversat Bulgaria. La vama au fost aprox 3 masini in fata, dar am luat rovigneta ca noobul de la primul chiosc pe dreapta unde era cam aglomerat. Abia apoi am vazut ca puteam lua si de la 2 peco. Am traversat Bulgaria in 5 ore, cu 2 scurte pauze, si la 11:30 ajungeam la Makaza. Aici am stat aprox 1h 45, fiind foarte aglomerat. De aici, reteta clasica, coborare spre Komotini, autostrada, feribot si am debarcat pe insula.
    1 point
  8. Revin cu noutati. Luna asta aveam de gand sa fac remapare, folie geamuri si inlocuirea completa a becurilor cu leduri pe interior + pozitii. Insa am dat peste o oferta buna, zic eu, de jante asa ca mi-am schimbat putin planurile. Jantele sunt BBS VZ029 pe 18". Urmeaza in curand si niste anvelopele pe 225/40. Jantele sunt foarte usoare si se afla in stare perfecta. Cat despre capace, vreau sa pun cu ocazia asta cele cu logo-ul nou daca tot am schimbat si emblemele. La reprezentata sunt 32 RON bucata. Mai niste capace la prezoane si gata. Jantele actuale sunt de 17" si le voi pastra de iarna, desi mai am un model pe 16" OEM de Audi cu anvelope de iarna pe care probabil le voi vinde. Sunt foarte curios cum vor da pe masina Cu cauciucurile inca nu sunt hotarat daca luna asta sau viitoare. Vedem cum stam cu banii dupa concediu :) Si da, stiu, ar prinde bine si niste arcuri Eibach Pro Kit.. Vor veni si alea in toamna
    1 point
  9. Intr-adevar nu mai merge.... te rog sa mi-l trimiti si mie pe mail... paul.iasi@yahoo.com Mersi
    1 point
  10. Excluzi degeaba ambreiajul,de acolo este.Daca este OE atunci este arhisuficient 188k.
    -1 points
  11. Am dat play la clipul atasat de Noobsound si cum e youtube .. one thing led to another am dat peste acest clip: Ce parere aveti despre acest ulei? Ar putea fi inlocuitor pentru 5w30 sau 5w40?
    -1 points
  12. Desi nu e un versus ar trebui sa fiti constienti ca Passat este un Golf mai mare pt. ca au aceeasi platforma MQB cu motor transversal. Am si Passat si Golf si A4 si pot sa fac o comparatie corecta. Passat este un Golf mai mare si atat. A4, A6, 3er, 5er sunt masini din alt film unde calitatea este punctul principal. Masinile serioase de la A4 in sus au motor longitudinal care ofera spatiu mai mare in fata si o tinuta de drum mai buna. Passat este in clasa medie cu A4 si seria 3. Avem doi copii si suntem foarte multumiti de A4 B8. Suntem la fel de multumiti si de Golf dar si de Passat pt. ca este loc suficient in toate pt. o familie cu doi copii.
    -1 points
  13. Salut Am o problema cu displayul de la Maxidot pe o Octavia 2 MY2007, mereu cand e mai cald de 20 grade afara, displayul isi pierde din intensitate si contrast, si nu mai poti citi nimic pe display decat daca te uiti dintr-un anumit unghi... A mai intalnit cineva problema asta ? Poate fi doar un contact imperfect? Il poate cineva repara? In poza e doar inceputul fenomenului, care se agraveaza cu cresterea temperaturii Multumesc !
    -1 points
  14. Conteaza si cati km ai la ea , daca ai peste 200 mii , vezi daca iti papa ulei mult baga-i 5w40 daca nu , continua pe 5W30
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!