Acum 2 zile am inceput lucrul la masinuta mea din semnatura.
Nemultumit de "stage 2" am decis sa fac upgrade la 3. Targetul este sa obtin 280+ spre 300 cai cu un cuplu cat mai mic (sub 550Nm daca se poate)
Motorul are 158mii km acum si merge impecabil, sper sa ma tina macar 15-20mii km dupa tuning.
Piese:
-tubular mainfold
-turbina 3.0 tdi, GTB2260VK preparata de Cipos caruia ii multumesc ptr profesionalitate, convertita la vacuum si reglata
-evacuare completa Profi Diesel 76mm
-IC frontal 700x300x70mm (voi demonta IC de serie, rad. clima se va muta in locul lui)
-filtru sport in carcasa originala (panel ramair)
-EGR cooler delete
-EGR delete ( inca nu am cumparat piesa)
-cutie DSG remap ptr a suporta cuplul
-DSG oil cooler imens 300x200x50 , montat frontal, protejeaza mult cutia tinand uleiul la temp. cat mai joasa
-termostat DSG 75 grade
-DSG plate ptr liniile de ulei->>>radiator
-pompa HPFP 2000+bar de pe 3.0 CR (asta ramane cu semnul intrebarii ptr moment)
Frane:
etrieri brembo 4 pistonase cu discuri 340 x28 de pe audi quattro TT , etrieri cumparati deja, lipsesc adaptorii care trebuie sa ii fac
alternativa brembo Z18 calipers cumparati deja, bolt on cu discuri 350mm foarte grele din pacate 14kg/bucata
doresc sa mentin masele in rotatie cat mai mici de aceea am decis sa merg cu un diametru mai mic la discuri
placute DS2500 sau ecb yellowstuff, ramane de vazut
momentan am discuri si placute ATE powerdisc noi
Suspensii deja montate Koni FSD, exceptionale
Remaparea se va face la bucuresti la ...;) timpul potrivit.
La masina lucrez doar in timpul liber cateva ore pe zi daca-mi permite vremea si familia
In 6 ore de lucru de unul singur am reusit sa:
-demontez puntea
-demontat DPF si turbina de serie
-demontat EGR cooler si facut bypass
Poze cand revin acasa.