Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.06.2016 în toate secţiunile

  1. Salut. La mai multe cerinte pentru prezentarea noului proiect, m-am gandit s-o fac. Initial voiam sa o prezint cand e gata, dar na, nu o sa mai am ce povesti. Sa incepem... E vorba despre in Golf 3 Cabrio din '97. Am cumparat-o printr-o intamplare, nu era deloc planificata. Are numere de Italia valabile 03.2017 insa ii voi face inmatricularea mai repede. Masina e super ingrijita, are decapotare electrica functionala, AC, volan de piele in 3 spite si un motor de 1.6 101 Cp, care merge foarte foarte bine. E incaltata cu niste jante Azev 16x9, cu cauciuc nou de vara (care sunt de vanzare, deja am altele pregatite pentru ea). De asemenea, are deja suspensie reglabila. Vopseaua e in stare ok cam 80%, exceptie facand capota (lac sarit) si usa dreapta (putin infundata si zgariata). Acum cu planurile... Planurile le am deja foarte bine gandite si ordonate. Dupa cum se poate vedea in titlu, prima modificare este motorul. Sunt in plin proces de demontare a donatoarei, de la care am luat tot ce se putea si cam tot ce am nevoie. Inainte de swap, trebuie dacuta inmatricularea cu 1.6. Dupa motor (clean engine bay), urmeaza niste frane potente, probabil 4 pistonase + 312 mm, dar inca nu stiu sigur. Vom vedea. Apoi evacuare, fitment si detalii pe vopsea si la interior. PS Am mers cu masina de pe care iau motorul... E o senzatie unica. 2.8 12v 174 cp... Am facut topicul ca sa am ce povesti, fiecare modificare, fiecare piesa pe care o pun si asa mai departe. Acum, ma chinui cu scoaterea instalatiei electrice
    5 points
  2. Ventilatoarele pornesc deodata cand merge clima. Compresorul se cupleaza? Senzorul de presiune de pe conducta subtire de aluminiu functioneaza? Binenteles daca ai freon in instalatie, altfel nu va porni nici un ventilator. Senzorul de presiune comanda pornirea/oprirea compresorului cand este freon ok, cand e prea mult, sau cand e prea putin si ventilatorele. Daca clima este pe modul Econ nu vor functiona ventilatoarele nici compresorul nu va porni, doar pe Auto sau la liber.
    1 point
  3. Salutare tuturor, Am o dilema si nu am gasit nimic (inca) pe netul asta mare. Se dau: Golf 4, 1.9 TDi, 74kW, 101CP. Jante aliaj puse de fostul proprietar; marca Ronal, pe interiorul carora scrie: LZ5715.03 7Jx15H2 ET 38 002 09 03 Si 11 1 R J (cred) Vine si intrebarea: Cum imi dau seama ce inseamna tot ce scrie pe janta, si care dintre suruburile din poza sunt recomandate? Eu am "masurat" cu mana profilul gaurii, si se pare ca surubul conic (cel din stanga) e mai potrivit (nu se simte nici o curbura pentru a se potrivi suprafata sferica a celuilalt surub, din dreapta). Multumesc anticipat pentru orice raspuns.
    1 point
  4. @MariusT_MS Desi pare greu de crezut, consumul chiar va scadea in timp. Eu locuiesc si implicit circul in cea mai mare parte a timpului in Bucuresti. Am fost usor speriat de cifrele pe care mi le dadea masinuta la inceput care semanau cu ce ai povestit tu mai sus. Acum, dupa mai bine de 20 000 km cifrele au scazut si in oras, la ore aglomerate si fara a merge "ca la carte" se poate scoate un consum foarte apropiat de 8 ceea ce eu zic ca e decent pentru un tsi. Eu nu am reusit sa scot niciodata 4, nu cred ca am vazut cifra asta vreodata pe afisul meu la "average consumption". Chiar si in afara, consumul mediu sta undeva peste 6.5 si sare de 7 atunci cand mergi pe autostrada (la 130-140 km/h). Dar poate ca o domnisoara care conduce foarte linistit va scoate consumuri mai bune. Conform afisajului, eu am un consum mediu long-term de 7,4 care include drumuri zilnice prin oras + cam 2 deplasari lunare prin provincie. Ceea ce din nou, e decent. Drumuri bune!
    1 point
  5. Am ales varianta 1 si am pastrat DPF-ul!
    1 point
  6. NU lua AM, ia una OEM chiar daca e fabricata in china. DA, merg cele 2 kituri de reparatie.
    1 point
  7. Sa nu luati uleiurile contrafacute din link-ul de mai jos de la fel si fel de comercianti ca nu stiti de unde provin: http://www.4tuning.ro/piese-si-accesorii-auto/uleiul-de-motor-contrafacut-in-rusia-a-inundat-toata-europa-de-est-28898.html
    1 point
  8. 1 point
  9. O interfata originala, altceva nu avem ce recomanda.
    1 point
  10. Nu e lipit pe margine,e lipit pe toata suprafata clapetelor care au niste gauri mari in ele sa fie mai usoare.Daca se desprinde nu mai dirijeaza aerul,acesta o sa sufle peste tot exact cum a zis colegul in postul de mai sus,si mai rau caldura o sa bage tot timpul sau deloc,in functie de cum sant clapetele pozitionate
    1 point
  11. si eu am nevoie de codul piesei pe care o cauta andretti (sita aia din plansa de bord), daca aflati va rog sa scrieti aici...sa vada toata lumea :)
    1 point
  12. 0 points
  13. Eliminarea dpf-ului o sa-ti aduca multiple probleme: RAR,ITP,miros urat ,vajait in deccelerare,lag la turatii joase ...... Fum,consum de ulei....
    0 points
  14. Cam asta este noua achizitie...
    -1 points
  15. Desi nu e un versus ar trebui sa fiti constienti ca Passat este un Golf mai mare pt. ca au aceeasi platforma MQB cu motor transversal. Am si Passat si Golf si A4 si pot sa fac o comparatie corecta. Passat este un Golf mai mare si atat. A4, A6, 3er, 5er sunt masini din alt film unde calitatea este punctul principal. Masinile serioase de la A4 in sus au motor longitudinal care ofera spatiu mai mare in fata si o tinuta de drum mai buna. Passat este in clasa medie cu A4 si seria 3. Avem doi copii si suntem foarte multumiti de A4 B8. Suntem la fel de multumiti si de Golf dar si de Passat pt. ca este loc suficient in toate pt. o familie cu doi copii.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!