Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
17.06.2016 - 17.06.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2016 în toate secţiunile
-
@The_Ego: felicitari pentru masinuta, excelent configurata, sa te bucuri si sa ai parte de ea Trapa arata intr-un mare fel Comandarea unei masini noi intotdeauna are un grad ridicat de subiectivism si ego/individualism asa ca nu are sens o discutie "de ce dotarea aia si nu ailalta". Important e ca ai ales ce ai vrut tu si lucrurile de care te vei bucura tu. On topic: am observat ET-ul ciudatel cam pe tot MQB-ul, personal in fara de motivul numit consum, nu vad vreo logica pentru care rotile sunt "bagate inauntru". Vei pune distantiere, sau pentru ce solutie optezi ? On, dar usor off: plimbare placuta. Pe ruta aleasa ai mare grija in Padurea Bogatii se lucreaza la drum, vei avea multe bucati decapate, in curs de asfaltare, etc, adica vei avea praguri dure, locuri unde se circula pe un sens si posibilitatea de a te trezi cu bitum pe masina. Nemaivorbind de limita de 60km/h si radare in cascada. Imi permit sa-ti dau un sfat: mergi pe Brasov, Codlea, Sercaia,(adica drumul de Fagaras) si apoi Hoghiz, Rupea. Adica la intrarea in Sercaia faci dreapta, ai indicator mare. Drumul este impecabil, a fost refacut si marcat de cateva luni, este asfalt ca'n palma si un peisaj superb. Iesi la Rupea si scutesti exact Padurea Bogatii, bucata in lucru. Iti garantez ca o sa-ti placa ruta asta, should you decide to take it Pe partea de cetati fortificate, daca nu le-ai trecut pe lista, musai Biertan si mult mai spectaculoasa Cetate Slimnic, foarte aproape de Sibiu, ambele sunt pe drumul Sighisoara/Medias/Sibiu. Dupa Sibiu mai este si Calnic, iarasi interesanta3 points
-
Multumesc mult! As fi vrut tot culoare inchisa, ideal negru insa in Romania e foarte greu de intretinut. Am preferat contrastul dat de trapa cu argintiu. Win-win..arata bine si este si rezistenta la mizerie. Nu e asa wow culoarea in sine, dar e practica. Multumesc 75NOR pt sfaturile de drum si de obiective, chiar utile! Cu sau fara dsg7, au tot fost discutii si mi-am spus parerea pe topicul dedicat de ce nu dsg7.2 points
-
A venit si ziua in care am ridicat masina. Primele impresii, pe primii km sunt ca e destul de departe de vechiul Golf. In sensul in care trebuie sa ma obisnuiesc cu tot. De la frane, motor, ambreiaj la sistem multimedia, comenzi pe volan. Progresul e vizibil. Motorul nu l-am exploatat decat pana in 3000rpm. Nu inteleg in ce mod/fereastra de cb apare scris "2-cylinder mode". Pana acum nu am vazut decat Eco care apare scris pe cb. Kessy e o dotare foarte buna. Personal, daca nu era in pachet technology, poate nu o bifam separat. M-am obisnuit imediat cu ea, deh..cu binele te obisnuiesti repede. Primii 650km ii voi face de maine pana luni inclusiv. Marea adaptare va fi tocmai cu radarul adaptiv. Am doar 2 poze pana a murit telefonul. Mai multe in seara asta cand mai ies.2 points
-
@Dragoshhhm marti dimineata cred că se validează, posibil mai devreme da nu cred că verifică aplicația1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am primit azi pe mail confirmare de la dealer, de marti putem demara. Voi reveni ulterior, daca mai sunt persoane interesante, cu mai multe detalii. Dealer: TopCar Seat Cluj1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Este foarte frumoasa. Dupa masina neagra, argintiul a revenit printre culorile mele preferate, mai ales pentru Romania. Poate ne intalnim prin trafic. Si eu plec de maine spre Sighisoara-Brasov, prin zona Multumesc 75NOR pentru sfaturile legate de traseu Imi vor fi utile si mie.1 point
-
Pai în Germania de unde vin majoritatea, nr de km e primul criteriu în stabilirea prețului. De fapt ce vrei sa spui, că ești mai cistigat cu investiție mai mică şi cu un potențial mai mare de defecte? Ai idee la ce preț ieși cu o maşina la care cumperi în timp scurt multe piese şi manoperă? Dacă te referi la veridicitatea numărului de km e altceva.1 point
-
1 point
-
Tu cred ca esti persoana de la Galati care se ocupa la acel garaj de anulat DPF-uri , inutil bineinteles , am un prieten (VW Touran), stricat DPF , scoate fum cu maneca , sa nu mai vorbim de faptul ca nu era DPF-ul problema dar sa intervenit asupra lui pt un cost marit ... Cum sa spui ca anulezi DPF si EGR si masina aia merge (perfect) , aia doar in vise va mai functiona mult ... !1 point
-
incearca cu alta baterie sau cabluri - daca porneste, atunci problema este de la baterie. daca si cu astea face tot asa, e posibil sa ai o problema la electromotor.1 point
-
1 point
-
Din acelasi motiv pentru care cumpara Cross Golf, Cross Polo sau altele asemenea. E o chestiune psihologica, un fals sentiment de siguranta. Chiar urmaream o emisiune pe Discovery Science si conform unui studiu principalul motiv pentru care americanii cumpara Trucks-urile ( aka suvurile alea enorme si inutile rwd) este ca ofera un (fals) sentiment de siguranta. Iar pe locul 2 ce sa vezi, era upgradeul de statutul social. Intr-un oras mic cum e Mioveniul cunosc n femei, tinere mamici care nu ar putea sa isi duca plodul la gradinita/scoala intr o corsa. Plm....cum sa faca ele asta cand celelalte mamici vin cu suvuri ?. Ca sa nu mai vorbesc ca orice scoala si gradinita e la max 1km de orice bloc sau casa. Daca te uiti in trafic in Buc vei vedea ca majoritatea suvurilor sunt conduse de femei. Motivele de achizitie sunt infinite dar asta e alta discutie. Exista cerere? Daca da atunci se va vinde de minune.1 point
-
Nu stiu de unde au scis ei preturile pentru volant si ambreiaj. Probabil au o cutie magica cu preturi aleatorii. Orientativ ambreiaj + volant sachs ar trebui sa fie intre 1600-2000 de lei.1 point
-
Am bifat la: - 1,4 MPI 85 cp - benzina, pentru ca sunt fan GPL si la TSI nu renteaza sa pui GPL. - cutie de viteze DSG7 - 85% folosesc masina in Bucuresti unde inti expira buletinul in traficul aglomerat. - echipare Trendline - asa am gasit-o fiind limitat de buget si m-a interesat mai mult culoarea si DSG-ul. - 5 usi - pentru suntem 4. - SH - pentru ca trebuia sa schimb masina si nu mi-am permis una noua pana acum. - din Olanda - pentru ca acolo am gasit-o. Inainte de aceasta masina am folosit o Fabia 2 1.2 HTP, GPL pe care a folosit-o 5 ani, 140k km, 60% pe oras si de care am fost foarte multumit. Am ales aceasta varianta pentru ca merg cam 30k km pe an, mai mult in oras si sunt de parere ca dieselul nu este deloc pentru oras. Pentru concedii si deplasari mai lungi am alta masina diesel. Masina am luat-o la 76k km reali, verificata inainte de a o cumpara, cu service numai la reprezentanta, cu 4400 euro, din pacate lovita in spate si cu piesele care trebuiau inlocuite. Reparatia m-a costat 500 de euro si a iesit impecabil. A fost asa ieftina pentru ca a fost comandata de noua fara aer conditionat si masina provine din Belgia. Mi-a convenit oarecum sa o iau asa pentru ca vreau sa-i adaug dotari in plus, in timp. Pana acum mi-am pus CC, BC, senzori parcare spate OPC, geamuri electrice spate şi urmeaza climatronic, senzor ploaie/lumini, proiectoare, senzori parcare fata/spate OPC, cotiera, xenon, jante pentru cauciucuri de vara pe 16 Rivazza si poate sa-i pun bara fata de R-Line. Nu sunt fan tuning dar pentru ca a fost slab dotata vreau sa-i dau alt aspect si sa-i mai ridic nivelul de confort.1 point
-
Pentru ca aerisirea carter-ului se face direct in carburator si pentru ca am cunoscutzi care au avut probleme cu clapeta de admisie ( motor cu variatzii de relanti, aer fals, etc ... ) planificam o curatzare a acestei clapete. Probabil este naclaita de vapori de ulei etc. Pentru aceasta trebuie facuta readaptarea? Inainte, dupa, etc?1 point