Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.06.2016 în toate secţiunile

  1. http://www.afm.ro/main/programe/psipan/2016/lista_producatori_validati-judete_2016_06_16.pdf
    1 point
  2. Anularea Egr-ului clar ca este benefica pentru motor, dar intervine problema ecologica care se anuleaza, adevarul e ca motorul lucreaza cu aer curat, scapi de funingine in ulei, turbina, gaze recirculate dar si o incalzire mai greoaie a motorului pe timp rece, noxele la ITP nu prea mai ies.
    1 point
  3. A venit si ziua in care am ridicat masina. Primele impresii, pe primii km sunt ca e destul de departe de vechiul Golf. In sensul in care trebuie sa ma obisnuiesc cu tot. De la frane, motor, ambreiaj la sistem multimedia, comenzi pe volan. Progresul e vizibil. Motorul nu l-am exploatat decat pana in 3000rpm. Nu inteleg in ce mod/fereastra de cb apare scris "2-cylinder mode". Pana acum nu am vazut decat Eco care apare scris pe cb. Kessy e o dotare foarte buna. Personal, daca nu era in pachet technology, poate nu o bifam separat. M-am obisnuit imediat cu ea, deh..cu binele te obisnuiesti repede. Primii 650km ii voi face de maine pana luni inclusiv. Marea adaptare va fi tocmai cu radarul adaptiv. Am doar 2 poze pana a murit telefonul. Mai multe in seara asta cand mai ies.
    1 point
  4. Nu as vrea sa fiu OT, dar la Duster am constat pe niste repere (revizie, tren rulare, distributie etc) ca are costuri absolut similare (ba chiar usor peste, considerand costul la suta de mii de km) cu masina mea de ex. ceea ce reduce din atractivitate.
    1 point
  5. In primul rand vreau sa te intreb de ce le schimbi ? Discul aftermarket mai bun nu o sa-ti aduca nici un avantaj la mers usor sportiv de strada. Trepidatiile sunt in general de la depuneri de placute, nu de la ovalizarea discului cum cred majoritatea. Placutele oem sau de duzina lasa depuneri la temperaturi mari. Placutele bune nu prea lasa depuneri dar scartaie sau au alte dezavantaje. Un disc aftermarket te-ar ajuta la temperaturi mari doar daca este flotant ( saibe pentru dilatatie intre clopot si inel). Asta inseamna AP Racing, Racing Brake, Performance Friction ... dar atentie la costuri ca nu-s ieftine deloc !
    1 point
  6. Am montat astazi grilele de Bora.Din pacate doar cea din mijloc este iluminata, pentru ca expeditorul s-a gandit sa traga si el o teapa.Cand am desfacut pachetul am gasit grila centrala neagra, fara lamele( absolut nici una) dar cu niste fire prinse de niste leduri arse;)), si cele 2 grile laterale, albastre, cu lamele rupte, fara leduri, cu pictogramele lipsa,si nu sunt nici macar transparente pictogramele, sa pot sa le pun eu leduri dupa.Trebuia sa le fac niste poze, dar nu am mai avut nici un chef;)) Nu am avut ce face, daca era altul poate dadea si el teapa mai departe, dar eu nu as putea sa fac asta.Am cautat toata ziua o grila centrala,ce aveam eu nu mai putea fi salvata, am gasit una in stare perfecta, cu leduri functionale.Am cumparat un spray negru mat, un primer, si am vopsit grilele laterale negru mat.S-a potrivit perfect nuanta.M-am chinuit toata ziua si am reparat lamele si mecanismul lor.Acum functioneaza perfect, dar din pacate nu sunt iluminate.Momentan le las asa, si le schimb eu in timp.Ramane doar cea centrala iluminata. In rest, doar benzina si km.Urmeaza plafoniera cu lumini ambientale.Sper sa nu mai patesc ca si astazi.Dar m-am invatat minte sa nu mai merg pe incredere, si am sa cer livrarea cu verificare.Pun si niste poze:
    1 point
  7. Mai exact este vorba de sutimi. In general (pentru ca fiecare model in parte are anumite valori maxime), ce depaseste 0.05 mm abatere de planeitate pe o fata a discului determina trepidatii in caroserie la franare. La sisteme de franare mai performante se simt vibratii la franare si la deformari de 0.03-0.04 mm ale discului. @sarbul problema vibratiilor la viteze peste 100 km/h poate fi generata de uzura neuniforma a benzii de rulare a anvelopei, acest lucru se intampla cand cauciucul are ceva vechime. Tot anvelopa poate avea semi-umflaturi pe flanc (spre interior nu se poate observa cu rotile montate). Dar se observa la vulcanizare prin invartirea rotii pe aparatul de echilibrat fara protectia ce acopera roata.
    1 point
  8. Materialele astea nu-s decat praf in ochi. Daca faceau o setare de cuplu blocata pe 50:50, treaba era ca si rezolvata - vedeti cazul CX-3. Si mai e o chestie interesanta: dif Haldex e pus pe puntea spate, prin urmare cum elibereaza el de presiune puntea fata? Pai nu prea o face, ca nu poate sa taie planetarele si atunci, pana se prinde spatele ca trebuie sa impinga, fata a ajuns pe burta. Vorba aia, Don't get stuck! Torsen e lipit de cutie si el imparte cuplul fata-spate. Haldex reactioneaza bine la viteze mari de rotatii. Daca anticipezi o posibila impotmolire, forteaza o plecare in tromba astfel incat spatele sa intre repede in cuplu, pana sa apuce fata sa se ingroape. Clar ca ca nu merge cu barca dupa tine si DSG. PS: si nu trebuie sa ii dai ragaz pentru ca imediat vei pierde puntea spate.
    1 point
  9. DA, chiar la mine pe octavia, in conditiile in care NU s-a pus nici macar din fabrica pe octavia. Am mai facut pe passat B7, CC, o alta octavia, superb, etc....
    1 point
  10. Striatiile sau gaurile de pe discuri au rolul de a evacua gazele ce se formeaza intre placuta si disc, de a asigura o minima ventilatie/curent de aer suplimentar la suprafata discului si de a curata suprafata placutei de stratul superficial vitrificat (lucios, gen sticla). Ambele efecte (gaze, vitrificare) apar la solicitari intense ale franelor si la lucrul in temperaturi inalte (ceea ce se intampla rar la mers pe strada). Castigurile din punct de vedere al greutatii sunt mici si practic nesemnificative. Discurile gaurite sunt structural slabite si predispuse la fisuri/crapaturi in conditii de utilizare intensa (temperaturi mari). Insa mersul pe strada, chiar si sportiv, nu ar trebui sa cauzeze probleme unui disc gaurit de calitate. Gradul de uzura al placutelor se pastreaza aproape de cel al unui disc plin. Discurile striate sunt foarte rezistente dpdv structural, si sunt optiunea recomandata pentru mers sportiv intens (gen track-day). Singurul lor dezavantaj este ca genereaza o uzura mai rapida a placutei, mai ales uneori la primul set, pana se "niveleaza" perfect striatiile. Asa se explica faptul ca masinile performante de serie/strada vin in general cu discuri gaurite (pentru ca, de ex., putine ferrari-uri chiar ajung sa fie conduse intensiv la limita) iar masinile dezvoltate pentru competitii vin cu discuri striate. Un aspect foarte important la discuri si capacitatea lor de a se raci sunt vanele de ventilatie: vane unidirectionale/drepte (normale) vs vane directionale (cele mai eficiente). Exista producatori care incearca si alte solutii de optimizare a vanelor, gen DBA http://www.dba.com.au/kangaroo-paw-ventilation/ Un disc mai dur, drilled sau slotted, nu produce zgomote suplimentare gen scartaieli si nu necesita incalizire pentru a tine bine. Toate astea tin de placuta. Este posibil ca, la frane de la viteze mari, sa ai un sunet in plus de la frecarea placutei cu striatiile (gen vajait, nu scartait). Alegerea este a ta, in functie de ce crezi ca vei face cu masina. Atata timp cat placutele vor fi in continuare de strada, poti sa alegi orice tip de disc vrei (plin/gaurit/striat) pentru ca oricum nu va conta decat dpdv estetic. Si bineinteles, un disc mai dur, de la un producator premium, va fi mai durabil.
    1 point
  11. Nici mie nu mi-se pare o invetie prea buna la skoda faptul ca trebuie sa ma uit in oglinda ca sa vad cand trebuie sa apas pentru Jet.. Era interesant sa arunce de undeva jetul si apoi sa stearga..
    1 point
  12. Am cam ignorat-o pe YKA ... pana azi ! Am o problema super ciudata cu noul climatronic : nu imi merge aerul conditionat decat cand masina e decapotata ... si nu i-am dat de cap asa ca azi duc printesa la bibilit ! Maine planuiesc o curatenie generala si o baita ( pregatiri pt duminica ) Am facut 10 000 km impreuna !!! ... si sunt la fel de indragostita de masinuta asta ca in ziua in care am vazut-o prima oara ! Si ... o poza cu a mea si cu a lui !!!
    1 point
  13. Distributia este pe curea si e pusa pe axa de evacuare.In spatele axelor se afla un lant care le leaga.Tot in spate intre axe se afla un intinzator hidraulic/hidraulic electronic care intinde in sus sau jos lantul si astfel axele se decaleaza intre ele.La 1.8t euro 2 intinzatorul e numai hidraulic iar la e3 si e4 hidraulica din intinzator e controlata electronic.
    1 point
  14. Salut. Am o skoda octavia 2 rs motor 2.0 tfsi bwa cumparata din toamna la undeva la 60000 km ~ Ma ingrijoreaza ca imi mananca destul de mult ulei. Cand am luat-o avea in ea 10 w 60 castrol ...pe care l-am schimbat imediat dupa specificatile producatorului cu 5w 30 castrol edge. Pe cel din urma l-a papat pe paine in mai putin de 2-3000 km. Acum i-am pus motul xclean + 5w30 - mi-a mancat cam 400 ml - 1000 km. Am tot citit pe net cum ca acest motor este insetat de ulei si multi se plang de consum ... audi q5 , a 4 etc. Acum o sa incerc 0w 40 1000 - 2000 km sa vad cum merge. Daca nu imi bag din nou 10 w 60 castrol - Pe configuratorul castroledge.de imi apar mai multe variante de ulei pentru interval de schimb fix : 0W40 10W60 5W30 5W40 http://castroledge.d...ol-schmierindex Voi cei cu tfsi ce spuneti. Primele 2 sau 3 revizii apar in carte cu ulei 0w30 la reprezentanta.
    1 point
  15. Eu am anulat Egr-ul si DPF-ul , e in zadar sa il schimbi pentru ca oricum se strica iar in 50 60k km, mi-am invatat lectia de la a4, deabia asteptam sa se strice sincer sa ii pot face si soft ?
    0 points
  16. O bila neagra de la mine pentru Avia Motors. Dupa ce ani de zile ( cel putin 4 ) am avut masina in garantie, acum am o problema cu volanul de piele care este tocit si nu poate fi schimbat pe garantie... Nu mi se pare normal sa nu imi ofere macar o varianta de culanta. Toate reviziile la timp... Masina are 50k. Km. Consilierul de service mi-a trimis, la insistentele mele comunicarea oficiala ca nu a fost intretinut corect... Masina in rest este impecabila.
    -1 points
  17. ciudat - trebuia sa comunice - indiferent de varianta de can. Inainte de update, comunica ?
    -1 points
  18. Pai eu zic asa..in momentul cand nu iti permiti sa ti o masina sa o intretii si vb la general.. nu o cumperi(si.ti ei dacie )..si lasi masina asa cum au facut.o "prostii" aia...
    -1 points
  19. "Prostii aia" au pacalit pe toata lumea cu softul lor; poate ca egrul ii ajuta sa poata trage teapa cu softul lor. Oricum ideea era alta nu despre cine sau ce isi permite. Daca masina merge cu egr ul anulat inseamna ca se poate lipsi de el. Ideea e de vazut care e comportamentul in timp. Oricum sunt multe de discutat dar nu de criticat alegerea unora.
    -1 points
  20. Tu cred ca esti persoana de la Galati care se ocupa la acel garaj de anulat DPF-uri , inutil bineinteles , am un prieten (VW Touran), stricat DPF , scoate fum cu maneca , sa nu mai vorbim de faptul ca nu era DPF-ul problema dar sa intervenit asupra lui pt un cost marit ... Cum sa spui ca anulezi DPF si EGR si masina aia merge (perfect) , aia doar in vise va mai functiona mult ... !
    -1 points
  21. De curiozitate, cum ati dedus voi ca ambreiajele au rezistat
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!