Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
15.06.2016 - 15.06.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.06.2016 în toate secţiunile
-
Striatiile sau gaurile de pe discuri au rolul de a evacua gazele ce se formeaza intre placuta si disc, de a asigura o minima ventilatie/curent de aer suplimentar la suprafata discului si de a curata suprafata placutei de stratul superficial vitrificat (lucios, gen sticla). Ambele efecte (gaze, vitrificare) apar la solicitari intense ale franelor si la lucrul in temperaturi inalte (ceea ce se intampla rar la mers pe strada). Castigurile din punct de vedere al greutatii sunt mici si practic nesemnificative. Discurile gaurite sunt structural slabite si predispuse la fisuri/crapaturi in conditii de utilizare intensa (temperaturi mari). Insa mersul pe strada, chiar si sportiv, nu ar trebui sa cauzeze probleme unui disc gaurit de calitate. Gradul de uzura al placutelor se pastreaza aproape de cel al unui disc plin. Discurile striate sunt foarte rezistente dpdv structural, si sunt optiunea recomandata pentru mers sportiv intens (gen track-day). Singurul lor dezavantaj este ca genereaza o uzura mai rapida a placutei, mai ales uneori la primul set, pana se "niveleaza" perfect striatiile. Asa se explica faptul ca masinile performante de serie/strada vin in general cu discuri gaurite (pentru ca, de ex., putine ferrari-uri chiar ajung sa fie conduse intensiv la limita) iar masinile dezvoltate pentru competitii vin cu discuri striate. Un aspect foarte important la discuri si capacitatea lor de a se raci sunt vanele de ventilatie: vane unidirectionale/drepte (normale) vs vane directionale (cele mai eficiente). Exista producatori care incearca si alte solutii de optimizare a vanelor, gen DBA http://www.dba.com.au/kangaroo-paw-ventilation/ Un disc mai dur, drilled sau slotted, nu produce zgomote suplimentare gen scartaieli si nu necesita incalizire pentru a tine bine. Toate astea tin de placuta. Este posibil ca, la frane de la viteze mari, sa ai un sunet in plus de la frecarea placutei cu striatiile (gen vajait, nu scartait). Alegerea este a ta, in functie de ce crezi ca vei face cu masina. Atata timp cat placutele vor fi in continuare de strada, poti sa alegi orice tip de disc vrei (plin/gaurit/striat) pentru ca oricum nu va conta decat dpdv estetic. Si bineinteles, un disc mai dur, de la un producator premium, va fi mai durabil.7 points
-
Fa un test de frane si vezi daca e din placute, desi NU este plauzibila asta....verifica si bieletele antiruluiu, la mine asa a fost!1 point
-
1 point
-
noi ti-am zis ca astea ieftine sunt cu maimute prin ele. ala e un sezut de recaro 1 imbracat in ceva carpa, ca sa ascunda tesatura originala muci. (sau posibil nici sa nu mai fie dedesubt si sa fi pus soriciul asta peste burete direct) chestia hilara e ca si aripile spatarului sunt "retapitate"...1 point
-
1 point
-
Ce trebuia este un buton de lock al cuplajului, de care are Hyundai/KIa sau Nissan/Dacia dar VAG nu are.1 point
-
Dupa cum ai descris nevoile rezulta ca ce spune @guppster e ce iti trebuie . Adica sistemul de fabrica. In plus, eu as merge pe discul plin, fara desene animate pe el ( ate power parca are niste desene pe el).1 point
-
Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. Personal nu imi plac jantele mai bine ar da un set OEM.1 point
-
Uite cateva variante: - Pestera si Cheile Dambovicioarei: pleci din Bran, catre Fundata, la un moment in Fundata dupa ce treci de acele de par in urcare, ai indicator dreapta cu "Valea cu Struti". E un drum cu asfalt si macadam foarte usor, te duce prin niste peisaje superbe pana la pestera Dambovicioara. La retur, cobori prin Cheile Dambovicioarei in Podul Dambovitei si cand ajungi la DN faci stanga si urci serpentinele spre Fundata. E superb traseul, cam 3-4 ore tot ce ti-am descris. - Cu cazarea e mai complicat acum, e din scurt si cam totul e plin. Incearca "Cetatea Carului" sau "Casa Muntelui" in Fundata, sunt niste locatii cu peisaj deosebit, mai departe de aglomeratie, cu conditii de cazare si mancare foarte bune. Daca in schimb, vrei aglomeratie si bahaus - Bran e locul ideal - Daca vrei sa mergi pe munte - per pedes - sunt alte variante, doar zi.1 point
-
Asta e super bine cand ai acelasi mecanic "al tau". Stie tot ce face la masina, chestii pe care poate tu nu le mai stii. Si eu sunt adeptul acestei practici, e utila de multe ori.1 point
-
Tamburul daca nu este ovalizat sau zgariat poti sa il folosesti dupa o curatare cu brake cleaner sau alcool izopropilic, dar ia in considerare faptul ca materialul de frictiune din saboti este poros si se contamineaza usor1 point
-
Daca EGR este anulat atunci este explicabil faptul ca uleiul nu si-a schimbat inca culoarea. Cat priveste celelalte considerente, afirmatiile raman valabile, nu sunt scrise fara gandire.1 point
-
Salut, principalele nemultumiri sunt generate de garda la sol ceva mai joasa, suspensia spate usor moale cand tractez sau am bagaj si de volumul prea mic al rezervorului raportat la consumul real al masinii. Dinamic, asa cum spui, ma asteptam sau imi doream mai mult. Nu am condus RS2 decat f putin si fara sa am unde sa o turez putin. Masina trage decent, sta ok pe curbele luate mai tare, dar.....sti cum e omul, etern carcotas. Puterea ca cifra absoluta nu e relevanta, deoarece proabil un polo de 155 cai se misca mai bine decat asta. Oricum un sedan de familie dat de producator cu 7,2 sec pana la suta este in regula, mai ales cand te grabesti. Racheta pt mine a fost un E500 coupe, aia da scula eleganta si rapida.1 point
-
Din cate stiu eu, atata timp cat este aceasta eroare afisata, nu se mai face regenerarea filtrului de particule(DPF). Pericolul de a se incarca (DPF-ul) este cu atat mai mare cu cat se merge mai mult fara a se remedia problema.1 point
-
Cand vin clientii toata ziua cu cinstea la 2Litri rece la tine, multe lucruri par mai indoite decat sunt. Ar trebui sa puna mesajul asta pe sticle ca dupa consum, lucrurile sunt mai drepte decat par, in genul inscriptionarii aleia de la unele oglinzi retrovizoare. :)1 point
-
despre ce masina este vorba si care portiera e blocata? daca este bora,golf4, passat b5,b5.5,leon 1m, toledo se poate desface pe interior fara stricaciuni. daa este octavia tour spre exemplu se lasa cu stricaciuni pe capitonajul usii. din exterior nu ai cum sa fortezi decat daca spargi butucul, si degeaba-l spargi avand in vedere ca este pe safe blocata.numai pe interior este salvarea cu tact si rabdare1 point
-
Sirena are 3 pini care se leaga in felul urmator: pinul 1 la pinul T6ao din Central Conv. pinul 2 la masa pinul 3 la +12V, siguranta fuzibila 6 de pe partea stanga. La 46 Central Conv. se activeaza in Long coding sirena. Restul e munca, demontare si montare: torpedo, protectie plastic roata dreapta fata,tras fire. T6ao.BMP1 point
-
E amuzant ce se intampla pe aici, nu poti compara calitatea unui ulei din poze ilustrand culoarea uleiului si dupa 900km, mai sa fie hai cu niste poe dupa 10 000km pe hartie speciala pt uleiu folosit, daca vrei sa testezi ceva. 2. de ce nu se pot face poze si compara rezultatele? nu sunt deloc elocvente, pentruc ca vine unul precum andrei_221 sau eu, cu toate prostioarele ajutatoarea sa nu inegreasca uleiul si cu unu ulei la 20 ron iti fac uleiul sa arate ca nou intr-un diesel dupa mult timp, cum?: imi anulez egr-ul in primul rand, el fiind principalul vinovat de inegrit uleiul, uleiul se inegreste de la gazele recirculate care ati ghicit, sunt negre. Daca ai calamina pe turbina, pe la egr, uleiul se coloreaza, insa daca andrei isi bibleste masinile periodic enormal ca el sa aiba uleiul maro si noi sa-l avem zmoala. Nu va mai bateti capul cu cel mai bun ulei, pentru ca nu exista, folositi ulei accesibil ca pret, majoritatea e cam la fel, costa 100-150 ron 1 bidon, si face cam acelasi lucru, atentie marita la pour poin in perioada rece, ca sunt uleiuri care la -30 grade nu mai curg si atunci distrugeti motorul. Luati din sursa sigura, folositi acelasi ulei nu il schimbati ca pe sosete, iar daca vreti sa vorbiti despre lucruri palpabile trimiteti uleiul la analize macar din 5 in 5000 km, altfel vorbim dejeaba. Ne putem totusi delecta cu niste used oil analysis (UOA) de pe forumurile de specialitate cu uleiurile folosite de voi. Daca un ulei ar fi prost sau contrafacut v-ati da seama imediat din sunetul motorului, amorsarea tachetilor sau zgomotul produs de motor dupaun drum infernal pe caldura, cand acesta se subtieaza mult si nu mai lubrifieaza.-1 points
-
Salutare. Ce ulei îmi recomandați pt un vw passat 2003 , 1.9 tdi 74 kw ?-1 points
-
Pai eu zic asa..in momentul cand nu iti permiti sa ti o masina sa o intretii si vb la general.. nu o cumperi(si.ti ei dacie )..si lasi masina asa cum au facut.o "prostii" aia...-1 points
-
Pt 2.0 tdi BKD 145k km ce ulei recomandati intre Fuchs Titan GT1 125lei vs Ravenol VPD 175lei vs VMO 185lei vs altul mai bun? Ultimul schimb am folosit Motul.-2 points