Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
14.06.2016 - 14.06.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2016 în toate secţiunile
-
eu nu am scoda dar, din exp. cu sarmana dacie, iti pot spune ca n-au nici pe draku daca ii speli/stergi bine cu benzina sau orice alt dizolvant. Iti recomand insa ca, daca sunt trecuti de jumatate ca si uzura, sa-i schimbi ca tot ai umblat acolo altfel, nu e cazul. spor. mecanicii vor sa mai faca si ei un ban .... eu sunt satul de ei. am ajuns sa fac service in curte la masina de 4 ani din cauza atator destepti.2 points
-
Eu la 2011D intr-o situatie similara am facut update de soft (main software update) cu soft luat de pe zenec.com apoi restaurare fisiere navigatie(am avut backup facut inainte). Sper sa te ajute1 point
-
Nu e nicio problema cu pozele editate, sunte binevenite. Primul pachet, gata de plecare. to be continued...1 point
-
Tamburul daca nu este ovalizat sau zgariat poti sa il folosesti dupa o curatare cu brake cleaner sau alcool izopropilic, dar ia in considerare faptul ca materialul de frictiune din saboti este poros si se contamineaza usor1 point
-
Vin si eu cu ceva sfaturi/concluzii referitor la AZD. Am avut masina la vanzare si vazand ca nu este apreciata la adevarata ei valoare am decis sa o pastrez si sa invesstesc ceva banuti in ea. Astfel in mare i-am segmentat motorul, plus altele si pot sa spun ca motorul se simte altfel, trage mai bine si consuma sensibil mai putin. In 3500km de cand am segmentat motorul mi-a consumat cam 100ml de ulei, in conditiile in care extraurban merg cam110-130km/h. Recent am facut un drum de Bucuresti mers extraurban 130km/h cu acul pe la 3800 ture si am avut un consum de 6,2 cu mers vreo 20km prin Bucuresti(in week-end). Eu merg zilnic cu masina pe ruta Adjud-Lilieci(Bacau) traversez tot Bacaul si am un consum la pompa de 6,4, mers 110-120km/h afara si stil de condus mai sportiv. Daca merg linistit maxim 100km/h consumul este undeva la 5,8, dar nu pot merge asa "batraneste". Ca si intretinere piesele sunt relativ ieftine, costuri de intretinere scazute si fiabilitate ridicata. Eu de cand am cumparat masina, de aproape 1 an, i-am bagat doar Nano 95 de la Socar si sunt multumit de cum merge masina si nu am avut niciodata probleme cu sonda lambda. Doar EGR anulat voit de mine. O verificat periodic cu VCDS-ul. Sfatul meu pentru tine, ca si in privat este sa mai strangi niste bani si implicit sa mai astepti putin si sa iei ceva curat, intretinut si cu dotari. Altfel ca si bani pe care ii bagi intr-o masina ieftina cam pe acolo ajungi daca cumperi o masina intretinuta, plus timp pierdut si nervi prin service-uri. Mult succes si operatiile de curatare a EGR, clapeta si Senzor MAP le poti face singur, asta daca iti place sa mesteresti la masina si trebuie sa iti cumperi un soft si cablu Vag Com ca o sa ai nevoie de ele.1 point
-
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4066523-DIY-Comfort-turn-signal-module-(3-flashes1 point
-
se scoate butonul, se scot pinii din mufa, se baga pinii din cablajul butonului in mufa de la cablajul nou - se face un bypass in circuitul original - nu este complicat, dar nici nu se baga mufa-n mufa.1 point
-
cauta in aria Prestari servicii / Oferte extinse prestari servicii - si vezi pe cine gasesti, in jurul tau. In Bacau iti pot recomanda pe Mecatronic.1 point
-
verifica sigurantele - fa o scanare/diagnoza, sa vedem eroarea stocata - in functie de aceasta, iti zicem unde este problema1 point
-
1 point
-
Salut, Daca motorul face zgomot putin mai tare iar cand calc ambreiajul face putin mai incet tot de la volant este problema??1 point
-
1 point
-
Nu este o problema ca are acea banda magnetica si bratara, poate sa potriveasca pe masina ta fara probleme, chiar daca masina ta nu are ABS, singura problema ar fi doar numarul dintilor de pe rulment, trebuie sa fie identic cu cel de pe planetara, altfel n-o sa-l poti monta. Discul cu butucul fara sa demontezi nimic doar ochiometric :lol: sau dai jos discul tau si il montezi pe butucul care l-ai cumparat dar nu cred sa fie o problema. Uite am achizitionat o fuzeta completa cu butuc, rulment , senzor ABS, (masina mea nu are ABS), potriveste perfect cu totul ca e de pe o fabie 1.4 tdi ideea e daca pusca acei dinti cu planetara ta nu ai gram de problema.1 point
-
salut tixmich! eu am patit-o cu toate geamurile aceeas defectiune la toate ;cablu rasucit ,spire rupte si nu mai poate face toata cursa sau chiar nu mai merg deloc, cam acesta ar fi diagnosticu si ca tratament ; de la second cu 50-60 lei pentru toata macaraua spate fara motoras,100-120lei pentru fata la fel toata macaraua fara motoras asa le-am gasit eu.Ca varianta 2 le gasesti noi tot fara motoras doar ca la montare trebuie sa grija ca acolo unde vine pus motorasul are un capac care trebuie dat jos si trebuie sa rulez cablul pe rola forte bine altfel il distrugi din prima ( cu atentie nu-i greu) si ca pret pentru spate 150 lei iar pentru fata 180 lei. Acum cred ca micile amanunte le sti cind cumperi de la magazin iti trebuie certificatul,iar la second piesa in sine .Bafta si ne auzim daca ai nevoie. :icon_thumright: AVIZ CELOR CARE SE LOVESC DE ASEMENEA PROBLEME CU PARTEA MECANICA LA O MACARA ELECTRICA ; NU SE MAI POATE FACE ALTCEVA DECAT INLOCUIREA EI CU UNA NOUA SAU SECOND VA SPUN DIN PROPRIE EPERIENTA.1 point
-
1 point
-
Ansamblu bara stabilizatoare si bielete nu au legatura cu defectul prezentat. Ele au strict rolul de arc intre cele doua roti, pentru a reduce inclinatiile in viraje si a creste stabilitatea masinii in curbe. In plan drept nu au nici un rol si nu sunt tensiuni in acest subansamblu. Vibratiile la viteza sunt cauzate de dezechilibre ale partilor in miscare. Planetarele pot cauza vibratiile doar daca sunt deformate vizibil - nu si daca au joc in articulatii. Cardanul e alta poveste. Inca o data, problema in 99,9 procente este la roti - jante si anvelope.0 points
-
-1 points
-
@vali0615 Vali, eu m-am documentat nitel si cred ca cele de la SRS vor da bine. Le voi face locase si pentru pozitii de US (bara fata), si pentru a instala spalatoare pentru farurile Xenon. In bara din spate voi monta senzori originali de VW si cred ca vor da chiar bine. Intra-adevar, nu vor mai exista bandourile pe barele fata/spate. Voi schimba si bandourile de pe usi, cu cele 'fine'/polished cu insertie de chrome, iar manerele de la usi la fel, fine cu insertie chrome (sunt niste editii mai limitate de bandouri/manere). Cat despre eleron, da, s-a discutat mult pe thread. Mie sincer nu-mi displace nici in acest moment eleronul curent, chiar daca nu e OEM. Am vrut sa aibe un altfel de 'aer' - retro - la momentul cand l-am pus pe masina, si chiar cred ca mi-a reusit (in realitate, arata mult mai bine pe masina, decat in poze). Stiu, exista mania "OEM", pe care si eu o am Cel mai probabil dupa cum am spus voi schimba si eleronul cu cel de Anniversary (plus luneta noua caci a mea e cam zgariata, si dezinstalarea stergatorului, care oricum e cam useless si nu face altceva decat sa zgarie si in viitor noua luneta -- deh, praful de la noi).-1 points