Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.06.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
Masina e venita. Am deja planificata o buna parte din rodaj in weekend-ul de Rusalii prin Brasov, Sibiu. Configuratia este HL 1.4TSI ACT manuala, culoare reflex silver, R-line cu pachet technology+ supliment pt faruri adaptive si drl led, pachet iarna, ACC + FA +City emergency brake, climatronic, comp media + rear view, jante 17" dijon + suspensie sport (oblig pt r-line 17, evident nu au 18" din fabrica), privacy glass, pachet lumini si vizibilitate, oglinzi rabatabile, selectare mod condus si trapa. Dotarile mai deosebite le consider pachetul cu ACC, FA plus trapa si kessy. Planurile sunt simple. Ii pun Bilbao sa vad cum arata cu ele, desi am un mic dubiu pt ca la Golf 7 ET-ul si latimea sunt mai permisive. Daca erau 8 cu ET44-45 era perfect (nu vreau distantiere). A si neaparat Eibach Pro Kit. In poze era suspensia cu acele inaltatoare pt transport.2 points
-
In primul rand, salutare tuturor! Sunt nou aici, asa ca imi cer scuze de acum daca fac ceva prostii M-am hotarat sa postez si eu aici, in urma insistentelor unui prieten. Am masina de aprox 1 an si jumatate. O sa incerc sa scriu modificarile in ordine cronologica, dar sunt aproape sigur ca nu o sa reusesc. Prima data cand m-am urcat in masina, arata cam asa: Era un dezastru total. Mirosea a porc si te murdareai de pamant cand intrai Ca dotari ar fi urmatoarele: - Clima - 4 geamuri electrice - ASR, ABS - Proiectoare Cum am luat masina la inceputul iernii, aveam nevoie de cauciucuri de iarna si am gasit niste table si o pereche de cauciucuri pe care le-am pus sus ca sa o pot aduce acasa. Cam asa arata dupa prima spalare. Cand am ajuns cu ea acasa, am pus un tester si surpriza! O lista de erori lunga cat o zi de post si km reali inmultiti cu 2 (erau 160k in bord si 300k reali). A 2-a zi dupa ce am adus masina am schimbat tot ce tine de distributie si filtre si am inceput usor usor sa rezolv din probleme. Butonul de ASR nu facea nimic. Am dat jos clusterul din care am scos un pumn de bureti, bagati prin cateva gauri de la martori. Ideea e ca aveam aprins martorul de la airbag si de la ASR, iar ABS-ul nu functiona. A fost de vina pompa de ABS si un senzor de la o roata, iar legat de airbaguri nu aveam calculatorul de sub bord pe care l-am cumparat si montat. In masina era un miros foarte urat si uneori iesea praf prin gurile de ventilatie, cauza era lipsa filtrului de polen, pe care atunci cand am vrut sa il pun am descoperit ca era spart plasticul acela, pe care l-am cumparat si schimbat. Am demontat tot interiorul si l-am spalat, iar mocheta am frecat-o cu peria de sarma pentru ca altfel nu iesea pamantul din ea. Pana la urma am schimbat scaunele din fata cu unele de Bora cu reglaj lombar, modelul acela mai sportiv, dar nu recaro, sunt foarte incantat de ele. Am curatat toate plasticele de vopseaua aceea cauciucata, am pus un casetofon mai de doamne ajuta si, inevitabil, leduri la pozitii +5cp! Dupa vreo doua saptamani masina a primit o navigatie Pioneer SPH-DA 01 de care am fost super multumit, apoi am mai pus leduri la picioare pentru sofer si pasager, lumini ambientale rosii la plafoniera si banda de led in portbagaj pentru ca beculetul acela e fix pe degeaba. Bonus, cotiera imbracata in piele si schimbata nuca impreuna cu pielea de la schimbator care erau praf. Cum a trecut iarna, masina a primit jante pe 17". Cand am terminat cu bac-ul si toata nebunia, am facut farurile joey mode, la care m-am chinuit cred ca cel mai mult, 2 zile a durat toata nebunia dar a meritat! Apoi mi-am montat un subwoofer Magnat de 200RMS cu o statie de 600RMS, daca imi aduc bine aminte. Intr-o zi in care nu aveam altceva mai bun de facut, mi-am demontat tot interiorul ca sa schimb mocheta, pentru ca era gaurita la pedalier. Avea o gaura prin care bagai pumnul, nu inteleg ce a facut fostul proprietar. Sau fostii... Pe langa astea, alte reparatii sau modificari la care nu am poze au fost schimbat de discuri si placute, toata bucsaraia, schimbat parbriz, schimbat plastice pe la interior, vopsit manerele de la usi, cele din interior si probabil altele pe care nu mi le amintesc. Dupa ce am ajuns la Timisoara la facultate, m-am bagat intr-un anturaj frumos, cu niste baieti care au cateva diesel-uri modificate (2-300hp) si am zis ca trebuie sa il fac si eu sa fuga! Asadar si prin urmare, am facut soft stage 1 la TdiPerformance, care teoretic da ~150 de cai si sincer nu stiu cati nm, dar cred ca undeva la 320-350. Apoi a urmat straight-pipe, ca sa sune cum trebuie. Dupa, o suspensie sport Ta-Technix fixa, ca sa stea pe drum, si niste distantiere pe spate de 15 mm ca sa fie ce trebuie. (suspensia e un jeg, nu o recomand, dar tot e mai bine decat stock.) Cam asa arata masina in prezent: Pe langa ce am zis mai sus, am dat jos stergatorul de pe spate, am schimbat subwooferul cu un Boschmann mai puternic (600rms daca imi amintesc bine), tweeterele cu unele bose de pe audi si navigatia cu un casetofon simplu, Sony, dar o sa revin inapoi la navi, pentru ca ii duc dorul :D. De vreo saptamana, masina e la garaj, asteapta sa vina turbina hibrid de la bucuresti Sper sa ajunga marti si miercuri sa fie gataaa sa vedem cum ar trebui sa traga. Pe viitor urmeaza un fmic, si refacut softul care ar trebui sa scoata undeva la 170-180 de cai. Masina are nevoie de vopsea, pentru ca e intr-o stare jenanta. In principiu cam asta ar fi, sigur am uitat cateva chestii micute, dar e 4 dimineata, sper ca se iarta Nu e mare lucru, dar 90% e munca mea si a tatalui meu, care ma sustine. Built, not bought!2 points
-
cam tot ce era de publicat in monitor s-a publicat, lista e asta din link, contracte cred ca de miercuri incolo (intre afm si producatori). http://www.afm.ro/main/programe/psipan/2016/lista_producatori_acceptati-2016_06_13.pdf respinsii raman respinsi pentru ca au fost din nou...respinsi http://www.afm.ro/main/programe/psipan/2016/contestatii_respinse_cd_13062016.pdf2 points
-
Orice ulei care nu se innegreste intr-un diesel mai ales dupa cateva sute de km inseamna ca nu-si face treaba in motor. Nu inseamna ca Ravenol-ul respectiv nu este calitativ, cel mai probabil nu este potrivit pentru tipul acela de motor. Daca este vorba de 2,5TDI, acesta este un motor care are nevoie de 506.00. Un ulei foarte bun si care-si face treaba se innegreste putin si pana in 100Km, chiar daca a fost acelasi ulei la schimburile anterioare.2 points
-
2 points
-
pentru ca oamenii cauta sa scape de ele - si incearca sa le prezinte cat mai frumos. o Bora diesel nu vrei? Interesant cu s-a mancat protectia de la disc la partea superioara - ca acolo nu prea sta apa... La mine dupa 15 ani nu arata asa - si nici nu parea ca sunt schimbate.1 point
-
interiorul asta n-are noroc de masina :))) cred ca e facut sa fie vandut... unde faci evacuarea? daca tot faci evacuare, anuleaza-i sonda 2, si fa-i soft..e pacat1 point
-
Golf 4 este singura masina dorita? Si mie imi place modelul, dar la noi, daca nu stii masina, imi pare o achizitie foarte tricky, scumpa, si cu multe riscuri si potentiale cheltuieli ulterioare. Exista masini in bugetul tau care zic eu ar reprezenta variante mai bune si mai dotate (poate chiar si mai noi).1 point
-
Manopera la distributie este in jur de 300-350 ron.Deci destul de scumpa.Si anvelopele intradevar, sunt destul de scumpe.trebuie analizate bine cele existente pe masina.Daca sunt vechi, scazi din pretul masinii.1 point
-
In afara de lista cu masini de cumparat mai fa-ti o lista cu costurile reparatiilor diverse pe care le-ai putea avea de facut si negociaza scaderea pretului daca depistezi acele defectiuni. Pe mine cel mai mult m-au costat pneurile (am primit masina cu pneuri DOT 2006-2007!!!) si desi mai aveau carne erau atat de uscate si crapate ca mi-a fost frica sa merg cu ele. Roata de rezerva avea DOT 2003 si eticheta cu data ci ora cand fusese echilibrata in fabrica!!! (unii chiar au avut noroc si nu au facut pene!) Un set de pneuri m-a costat 1200 RON cu tot cu montaj (am luat lista de pneuri testate de ADAC.de si am luat pneuri din top 3). Ma gandesc serios sa iau pneuri de iarna SH cu vechime de 3-4 ani. Un alt cost maricel a fost schimbarea fuzetelor + rulmenti + aparatori discuri de frana spate. Rulmentii aveau un joc perceptibil iar fuzelete si aparatorile ruginisera atat de tare incat aparatorile cadeu bucati-bucati (atentie la masini care au km putini dar au stat literalmente ani de zile nefolosite!). Setul de fuzete + rulmenti + aparatori si montaj au fost 600 RON. Si s-a muncit serios sa fie date jos cele vechi - suruburile erau ruginite serios dupa 13 ani! Bonus: a fost degripata actionarea franei de mana la una din roti si a fost verificata si actionarea franei de mana (in cateva luni expira ITP-ul si vor fi testate franele pe banc) Urmatorul cost a fost remedierea switchurilor din usi (boala pe toate masinile din grupul VAG). Eu am avut norocul sa am 3 usi defecte - costa cam 70-100 RON/usa (mai ieftin daca necesita doar relipire, fara schimbare switch-uri). Toate filtrele + ulei au costat 210 RON pe epiesa.ro iar manopera de schimbare inca 100 RON. Masina pe care am luat-o eu avea doar 5000 KM parcursi de la schimbul de ulei dar trecuse aproape 2 ani de la acel schimb! Antigelul l-am testat - rezista la -50 Grade, urmeaza sa schimb preventiv lichidul de frane...cred ca are 4 ani de cand nu a fost schimbat. Alte maruntisuri - mansonul de piele de la schimbatorul de viteze a fost 50 ron (al meu avea o gaura), am pus singur o cotiera (160 RON), proprietarul din germania pierduse scutul asa ca am pus unul de metal (280 RON cu tot cu montaj), am spalat interiorul pentru ca fusese varsata mancare pe bancheta din spate (170 RON spalat interior), casetofonul original nu mergea mai deloc,...si uite asa s-au tot adunat costuri - cam 3400 RON. Daca mai ai de facut si distributia un kit costa peste 600 RON (nu stiu manopera). Fa o lista cu aceste cheltuieli, asa cum am spus nu sunt de ignorat. Acolo unde descoperi ca aceste lucrari trebuie efectuate, negociaza cu proprietarul reducerea costului aferent (sau macar a unei parti din el) Si neaparat testeaza temeinic masina - orice scapare poate insemna un cost semnificativ. Bafta sa-ti gasesti masina de vis! PS: uite cum aratau aparatorile discurilor de frana dupa 13 ani - se rup bucati din ele si cad pe senzorul ABS/ESP de mai jos.1 point
-
ca idee - evita FSI-urile. este prima generatie de benzinar cu injectie directa - si au probleme, o parte din cauza benzinei, o parte din cauza "bolilor copilariei" mult mai sanatos este un AZD sau BCB1 point
-
1 point
-
Sa iti fac o lista: 1. In primul rand un cablu de diagnoza si un laptop. Si un baiat care se pricepe, sa iti interpreteze erorile, in caz ca sunt.Asa vezi daca are martori ascunsi, daca sunt probleme electrice sau mecanice iti zice exact ce si unde. De obicei benzinarele astea au probleme cu egr, in special a mea, dar nu influenteaza aproape deloc mersul masinii sau un consum prea ridicat de benzina.II spui sa faca diagnoza cu motorul oprit si cu el pornit sa iti citeasca parametrii pe acolo. 2. Ridici capacul motorului si te uiti sa nu ai scurgeri de ulei pe undeva. Verifici pe la busonul de ulei sa vezi daca e umblat recent,daca e sters sau ceva, sunt semne ca a completat ulei.De obicei sunt scurgeri, cum am avut si eu, pe la garniturile gatului de umplere a uleiului, si la carnitura busonului de la ulei.Cu 10 ron alea se schimba. 3.Daca ai si o rampa te uiti si pe dedesupt pe sub motor, dupa scurgeri. De obicei sunt scurgeri pe la garniturile epuratorului.Nu e problema mare, sunt maxim 10 ron cele 2 garnituri. 4. Daca poti sa ii faci o pornire cu motorul rece, si sa verifici daca iese fum alb-albastrui cu miros de ulei ars.La rece se simte cel mai bine. 5.In mers, dupa ce e incalzit motorul, sa incerci sa ajungi in 6000 de ture sau mai mult, sa vezi cum se simte, unele se cam balbaie cand ajung in turatie ridicata.Motorul la relanti trebuie sa toarca frumos.Daca are oscilatii la relanti dupa ce mergi mai mult cu ea, nu e tragedie, trebuie curatate clapeta de acceleratie si EGR'ul. 6.Sa verifici cum intra in viteza la rece, si la cald.Daca intra mai greu in treapta 1 si a 2-a nu e tragedie.La azd mai trebuie curatata si unsa timoneria, si dupa intra foarte bine.Cred ca am explicat eu la mine pe topic cand am facut operatiunea, ce e de facut. 7.Sa verifici sa nu faca presiunea in vasul de expansiune. 8.Verifici fiecare buton din masina sa fie functional.Nu ca ar fi o problema mare, dar asa poti sa mai tragi putin din pret. 9. Sa aibe catalizatoarele bune, ca altfel nu iti ies noxele deloc. 10. AC'ul sa fie functional, multi baga povestea, ca nu merge ca nu are freon, dar in majoritatea cazurilor este compresorul de vina. 11. Verifici o franare mai tare sa vezi cum se prezinta sistemul e franare. Altceva nu prea imi mai trece prin cap momentan,AZD'ul este un motor simplu, aerisit.90% din operatiunile de intretinere/schimbare si curatare a pieselor o fac eu acasa.Nu ca as fi zgarcit, dar imi place sa fac cu mana mea, sa ma asigur ca e facut cu simt de raspundere. Acum majoritate masinilor de la samsari sunt de pe mobile.Dar sa te duci tu sa o aduci, sa ajungi acolo si sa nu iti placa ceva, sa pierzi timp si multe altele, tot la pretul lor de vanzare din Romania ajungi. Masina 15 imi place cel mai mult.Pare intretinuta, dotari bune, anvelope vara/iarna.De motor nu stiu ce sa zic, nu cunosc nimic.Acum nu te gandi ca daca bagi benzina de 95 nu mai trage motorul.O sa se aprinda probabil check engine in bord, dar nu afecteaza prea mult mersul motorului.Bag si eu de 95 de la benzinarii mai no name asa, cand sunt nevoit, dar nu e problema.Partea cu piesele, nu cunosc.Asta din Suceava daca vrei sa mergi sa o vezi, mergem impreuna.Vezi cum merge si a mea sa faci o comparatie. Masina 3 ,4 ,5, 8 par sa merite, dar ai de investit in inmatriculare si sa ii faci schimburile.1 point
-
1. Arcuri sport, stopuri fumurii led, cred ca a fost la un " mosnegut" de vreo 20 si ceva de ani, in rest pretul este bun. 2. Are avantajul ca e inmatriculata, si ca are schimbat ambreiajul, consumabile, bucse, distributie.Dar sa iti arate facturile pentru toate daca vrea sa il crezi, si sa vezi si ce piese a bagat. 3. Imi place, pare curata, ingrijita, km sigur nu sunt reali, sunt cam dubli, dar arata bine.Dotari bune. 4. La fel ca 3. Cam atarna materialul la usi.Frumoase jantele. 5.Chiar pare intretinuta, + pe pentru ca este inmatriculata, are schimbate una alta. 6. Asta zici ca ai vazut-o. In Italia nu prea fac aia revizii la timp sau reparatii de calitate, pentru ca e scumpa manopera si mecanicii sunt cam praf.Plus ca au drumuri cam rele prin orase/sate. 7.Nu i-a scos nici un numar rosu, clar nu a circulat deloc cu ea, deci nu a investit in ea nici 1 leu.Vad ca nici alte masini nu are la vanzare sa zici ca e samsar si din asta traieste.Le aduce si le vinde direct.Pare ca ar avea multe de investit in ea, cel putin partea mecanica, pare pregatita sa para buna pentru vanzare si nu merge cu ea sa nu se strice. 8.Este dotata si pare intretinuta. 9.Plansa aia de bord este cam obosita, nu ar fi o problema, se rezolva ieftin, dar iti faci o idee despre proprietar.Pare genul, las-o ba ca merge si asa. 10.Arata bine, dar la banii astia nu are ESP, scaune incalizite 11.Deja inmatriculata, omul zice ca a schimbat tot ce tine de articulatii si distributia.Deci ai scapa de o cheltuiala.Dar tot asa, sa iti arate facturi.Eu unul pastrez orice factura, cat de mica. 12.Pare o masina corecta, dotari bune, bani putini, pare curatica, necirculata pe la noi, daca asta cauti. 13.Pare o masina muncita, trebuie sa vezi ce se ascunde sub husele alea de pe scaune si volan. Presurile alea de tabla imi da impresia de proprietar neglijent, fost propietar de dacie. Pare sa fi schimbat ceva pe la masina, dar cred ca a schimbat in ultimul moment, cand era prea de tot. 14. Pretul e bun pentru ce ofera.Special Edition am si eu. Dotari bune, mai e de lucrat la plastilcele din interior, pare cam neglijata, o sa trebuiasca sa schimbi cam tot ce ti-am recomandat eu mai sus, ca sa fie bine. 15.Pare masina de pasionat, nu se arunce prea multi sa faca upgrade'uri la elementele masinii, atat timp cat cele din fabrica arata si isi fac treaba bine.Mai cere poze si din interior si mai multe detalii.Pretul este bun pentru o masina gata inmatriculata. Astea sunt parerile mele, asa fugitiv, ochiometric.Acum trage tu concluziile.Eu zic ca la bugetul tau, sa cauti una inmatriculata recent, sa mai aibe si ea schimbate la ea o distributie, un ambreiaj o placuta, o bucsa.Si fara factura poti sa nici sa nu le iei in cosiderare.Asa scapi de timp pierdut pe la RAR, umblatura, bani pentru taxe, pentru alte investitii mai scumpe,Sau una neinmatriculata la noi, necirculata pe drumurile noastre dar sa fie maxim 2500 de euro si sa te apuci sa ii faci tu revizia calumea.1 point
-
Am fost si la intalnirea aniversara a forumului, vreau sa multumesc pe aceasta cale colegilor care au votat masina la concursul cu like uri. In weekend am trecut de 40.000 km. Acum vreo 2 satpamani am cumparat becuri H7 Philips Extreme Vision +130% pentru faza scurta si MTec H15 pentru faza lunga si DRL pe care le-am si montat dar nu prea am mers noaptea cu ea. In ciuda faptului ca fiecare drum cu masina este ca o mica vacanta km se aduca destul de uneventful.1 point
-
Felicitari pentru modul in care ai transformat masina! Ai adus-o pe linia de plutire, si ce e mai important este faptul ca ai lucrat tu la ea, nimic nu se compara cu satisfactia de face tu ceva la masina ta si sa iasa si ceva frumos.Eu zic sa nu te opresti aici, sa mai schimbi si cate ceva pe la exterior, si mici upgrade'uri la interior. In rest multi km fara probleme, spor si insipiratie la modificat!1 point
-
1 point
-
Sa stii ca ti-am citit tot topicul Stii foarte bine care e parerea mea despre balena, mai ales ca ti-o violez de vreo saptamana Vreau sa o vad stage 2 pe perne! Te provoc1 point
-
Pai a mea este tot sfarsit de 2001, dar in acte scrie 2002.Si am dat taxa fix 600 ron, asta depinde mult de noxele care iti ies la RAR.Cand mergi la RAR, te sfatuiesc sa bagi benzina de cu cifra octanica de 100. Si mergi cativa km buni cu ea mai turata, sa se incalzeasca bine catalizatoarele.Si cat stai la rand acolo, stai tot cu motorul pornit.Sa iasa bine noxele. SI sa iti pui ESP dupa, cred ca e o operatiune mult prea complexa si costisitoare.Si neapartat AC, fie el climatronic sau clasic, cu rotite.Scaune electrice e chiar simplu.Iti iei doar scaunele, butoanele si instalatia electrica.Eu am si iarna chiar sunt utile.Pana deszapezesc masina si las cateva minute sa urce uleiul, gasesc scaunele calde. Legat de consumul de ulei, 1l la 5000 de km e relativ ok,nu e tragedie, sa nu fie mai mare, pentru ca in timp o sa se agraveze.Oricum nu prea ai cum sa iti dai seama de asta cand o cumperi, e loterie. Daca iti iei un AZD, iti trimit link'ul cu DIY cum se curata toate, cu poze cu tot ce trebuie. Eu circul 90% doar in exterior cu ea, si nu schimb mai jos de 3000 de ture si am consum mediu de 6 in exterior.O tin mereu cam in 3000 de ture, nu prea trec de 100 km\h, doar in depasiri ce mai depasesc.Acolo se simte cel mai bine motorul. In oras nu prea circul, si cand o fac o fac in orasul Botosani, unde nu prea e aglomerat, nu se sta bara la bara, si nu depasesc 9% consum. Am mai stat o perioada in Constanta, dar nu in sezon, si acolo tot asa, in extra sezon, lejer traficul.Depinde mult de oras si cat de aglomerat este. In locul tau as face tot posibilul si as lua masina asta, super intretinuta, la un super pret, 3500 de euro, poate mai lasa putin: Sau asta, vrea 3000 de euro, fix:1 point
-
Din pacate masina asta a primit cel bun tratament "soferistic" pe care eu il pot oferi: un rodaj ca la carte, o utilizare cat se poate de normala, un tratament demn de un bibelou si jumatate. Dusterul din familie a vazut lucruri muuuuuult mai nasoale si ce sa vezi...e totul in regula acolo.1 point
-
1 point
-
Buuun...astazi am fost la Vwforum 12+1 day! M-am pus la drum pe la 8 fara 10, pe o ploaie de toata frumusetea. Urasc sa merg pe autostrada pe ploaie din cauza inconstientilor care merg pe banda 2 cu 80 kmh in conditii de vizibilitate redusa. Intre timp am implinit 20.000 km. Toate bune si frumoase mai putin volant...care evident ca face figuri. Per total a fost o zi reusita, am avut ocazia sa admir cateva masini reusite plus ca am avut noroc si de vreme ok. Multumim Vwforum!1 point
-
Faptul ca nu s-a innegrit trebuie sa-ti dea de gandit, practic uleiul "nu lucreaza".1 point
-
1 point
-
Daca urmaresti unul stock ar fi mai ok cele dupa 2006. Au fost multe upgrade-uri facute de fabrica. Conducte, furtunase, lucruri marunte dar importante. Daca iei unul mai vechi va trebui sa le faci tu. P.S. indiferent de anul de productie, recomand o modificare buna care opreste recircularea vaporilor de ulei care in timp colmateaza admisia: PCV fix se numeste. Gasesti la BSH, Forge sau REVO1 point
-
Eu am avut un Audi A4 2.0 TFSI. Desi este pozitionat longitudinal in loc de transversal, ca la GTl, motorul este similar. "Tacanitul" acela pe care il auzi este normal, dar trebuie sa fie mult mai subtil. Din ce stiu eu, provine de de la pompa de inalte de benzina care apasa pe un tachet care este actionat de o cama de pe axa de admisie. Motoarele acestea, mai ales cele din primii ani de productie au prostul obicei sa sparga tachetul respectiv, dupa o vreme, defectand totodata axa cu came si pistonul pompei de benzina. Nu stiu daca am exprimat OK in cuvinte. Daca vrei, poti sa mergi la un service si sa ceri sa desfaca pompa de inalte. Daca o vezi scoasa, o sa fie mai clar. Daca defectiunea este intr-adevar aceasta, costurile sunt destul de mari. Implica inlocuirea axei, dat jos chiulasa, inlocuit mecanismul pompei sau pompa cu totul. Pe de alta parte, daca toate astea sunt defectate si oricum le inlocuiesti, poti sa pui axe de S3 si o pompa cu presiune mai mare de la APR sau Loba. Sunt multe variante de upgrade.1 point
-
Nu stiu de ce, dar mi se pare ca arata mult mai bine cu bandouri. Si eu am trecut prin etapa asta, cu bari fara bandouri, dar mi-am dat seama ca ii sta mai bine cu. Interesanta ideea ta de a pune jante pe 20''.1 point
-
Sa mai scriu si eu cate ceva.Ma apropii de 210.000 de km.Masina a cerut in timpul asta doar un switch de frana, benzina si bineinteles ulei. Switch'ul l-am cumparat pe original, a fost cam 90 de ron la Unix si l-am schimbat singur.Acum am inteles ca ei ar avea preturi mai mari fata de altii.Ma chinui de jumate de an sa ii fac segmentare, dar tot intervine cate ceva.Ma gandesc sa ii bag un ulei mai gros, adica ceva W-50.Caut unul sa respecte norma VW.Sunt in dubii daca sa ii pun arcuri sport sau nu, din 2 motive: 1. Nu sunt hotarat daca sa renunt la confort, si 2. Nu stiu daca sa mai investesc in ceva pana nu fac segmentarea.M-am chinuit o gramada sa dau jos cuiul de remorcare, marca Westfalia, dar nu am cheia si nu am nici o sansa sa il deblochez.Mai pun si niste poze facute intre timp.1 point
-
bogdanpiatra, ştiu, scris cu y doi de b si k îmi cer scuze aşa ştiu eu că e mai bine. Dacă îţi spune unu' ignoră-l, dacă iţi spun doi, gândeşte-te, daca îţi spun mai multi, crede şi nu cerceta, oricum n-ai înţelege. Înţeleg că tu eşti băiat finuţ, nu asculţi manele, eşti un om matur cu pregatire şi cu gusturi rafinate. Înţelege şi tu că aici nu te încadrezi, aici suntem doar ăştia care purtăm uniforme, suntem imaturi, nu ştim ce e aia design. Încearcă şi tu să te exprimi corect când mai postezi, măcar spune-ne că urmeaza poze cu artă de mare valoare care noi ignoranţii nu avem cum să o înţelegem ca noi nu facem pagini web pentru clienţi şi mai rafinaţi. Văd cum te chinuie talentele şi sincer dăcă aş da doi bani m-ar durea sufletul şi mi s-ar face tare milă... dar... chiar mă lasă rece. Ce nu mă lasă rece e faptul că ai tupeul te justifici în infinita-ţi creativitate prin jigniri şi afirmaţii aberante. Stai liniştit, nu te invidiază nimeni, dar da, sunt ofticat cum iti place să spui, că ţi-ai bătut joc de o maşină frumoasă. Înţeleg că îţi doreşti să moară dujmanii de ciudă când îţi vede bolidu' mutilat dar aici... ai slabe şanse spre deloc să se întâmple asta... Eleronu' ăla de care eşti aşa de mândru nu-l înţelege nimeni dar l-am fi acceptat toţi dacă l-ai fi prezentat ca atare, dar batman-ul din tine a ţinut să explice că e făcut profesional cu beculeţe fără număr care e dă valoare şi asta il face de neînlocuit. De când am văzut ultimele poze nu mai spun "ca nuca-n perete" spun "ca siglele orijinale pe maşina lu' designăru' ". Cu puţin noroc ppate găseşti neşte sigle originale "W12" şi dacă tot e originala de ce nu 4motion? înlocuieşte "GOLF" cu "PHAETON" că e mai frumos. Căpăcelele OEM de pe monstrul de sub capotă cu crom sau alte metale preţioase nu le înţeleg şi nu le-am înţeles niciodată, pe 1.4 - le tău se potrivesc ca GTI-ul din grilaj. Ai pe haion "GTI style" cam aşa: "GTIstyle" putea să scrie orice sub GTI, crom să fie! Chiciul e chici că e făcut de un român, un rrom (a se citi ţigan) sau un orice altă naţie, dacă din maşina ta răsună doar Bach si Beethoven nu o face mai puţin chicoasă. Ai dat exemplu' bun! maşinile cu bandourile şi prelungirile barelor nevopsite, ai perfectă dreptate proşti ăia de nemţi habar n-au cum stă treaba la maşinile astea tunate, trebuie vopsite! în minim 2 culori preferabil necomplementare! Prelungirile tale, pragururile şi eleronul sunt OEM deci sunt perfecte, doar că... NU! Ţi cârligul pe maşină ca să te lovească în spate bucureştenii ăia de nu ştiu conduce? 80% din "şoferii" mioritici din provincie n-ar face faţă nici jumate de oră în traficul din bucureşti pentru că n-au văzut decât în filme un semafor şi dungile alea de pe drum sunt făcute doar pentru proştii care merg pe o singură bandă. Ai primit în topic un sfat ideal pentru tine: pune-i bull-bar! se integrează perfect! Nu m-am legat de grila neagră pentru că nu ai vopsite bandourile ci pentru că nu văd rostul să o fi vopsit. Nu consider că trebuie să faci bandourile în culoarea maşinii, dar măcar haurite trebuie să fie să moare dujmanu! Bogdamn a fost foarte elgant când ţi-a spus că maşina dă în manelism... deşi au devenit sinonime, maşina da inspira prost gust! Era o vorbă "la ţigan să nu-i spui cioară! Că se supără şi zboară" cam aşa nu-ti place ţie să ţi se spună despre capodopere. Gusturile nu se discută... dar totul are o limită care a fost depaşită din păcate. În ultimul timp mi-am făcut un obicei în a-ţi critica "munca" îmi pare rău ca m-am obosit să mă explic de fiecare dată, ai demonstrat pentru ultima dată că nu avem cum să ne ridicăm la valoarea ta. P.S. Am spus-o şi o mai spun îmi pare sincer rău că ai golf 4, puteai găsi altă maşină de care să-ti baţi joc :(1 point
-
Daca ar exista un topic numit "Asa nu!", as posta masina ta, bobby, acolo. No offence.1 point
-
Pai atunci sigle de ce mai pui? Daca ti le fura vreun bucurestean dasta al dreq? Sau farurile? Daca sare o piatra de la un tir condus de vreun argesean care nu se gandeste ce bolid are in spate? Mai bine taceai la faza cu meseria de designer, stai fara grija, in ziua de azi toti sunt designeri si creatori de moda ; se vede pe masina ta…daca ar face toti haine care sa le placa lor, ar da faliment a doua zi ; nu ma intereseaza absolut deloc de masina ta, e vorba de atitudinea care o ai ; pur si simplu esti din alt film ; incerci sa convingi o comunitate ca e mai ok cum gandesti tu cel ce lucreaza pt ai mai smecheri de peste granita si ca ideile tale sunt geniale, o spui subtil ca suntem putin retarzi si nu cunoastem un talent sau o capodopera atunci cand o vedem ; puteai sa spui ca asa iti place tie, si ca asta este, nu sa ne faci pe noi sa credem ca se asorteaza utilitatea carligului de remorcare si a aparatoarelor de noroi cu siglele de GTI si eleronul tiuning…eu in locul tau as mai pune si o husa pe capota sa fie protejata !1 point
-
Multumim si felicitari ! Da, eu alea le-am pus cu atatia bani, totul oem ; ca idee, pe minte interiorul ala recaro in stare impecabila m-a costat 300 lei cu interiorul meu la schimb ; volanul cu comenzi a fost 100 lei iar pe al meu normal l-am vandut cu 80 lei ; si multe..care nu are rost sa le spun pe topicul tau ; Acum hai sa-ti zic ce nu-mi place mie la masina ta, daca are vreo relevanta pt tine ; in primul rand nu imi plac masinile incarcate ; insertiile cu rosu nu imi plac, supoartele de numar nici atat, eleronul de nicio culoare ; carligul de remorcare strica tot aspectul, si mi-e greu sa cred ca o masina cu kit anniversary care vreo rulota ca sa fie si util ; bandourile trebuiau musai in culoarea caroseriei, jantele ar merge unele mai de efect + niste arcuri sport ;a, si emblemele..personal nu suport stickerele sau emblemele pe masini ; ar arata foarte bine si cu folii pe geamuri 20% spatele 50% fata ; dar important este sa iti placa tie..banii tai, munca ta ; so ca sa fiu carcotas pana la capat, pt ca tot ai bagat multi bani intr-un termen scurt, de ce nu ai plusat la achizitie si nu ti-ai luat din prima GTI / GTD ?1 point
-
Te rog sa nu mi-o iei in nume de rau ; nu scriu acest post sa instig la flame ; dar vreau sa clarificam niste lucruri ; La inceput imi placeai, am fost printre primii care ti-au urat bun venit si nu obisnuiesc sa fac asta ; pareai ca ai idei bune, planuri de viitor frumoase, grija de masina, etc ; dar pe parcurs te-ai contrazis singur ; mi-a placut masina ta pana la " modificarea numarul IV " ; arata super, clean & oem cu modificari de bun gust pana la kit-ul ala si acea chestie de pe lunet.."eleron" ; la fel si insertiile cu rosu ; de acolo, parerea mea -> kitch ; si nu inteleg de ce le-ai pus, pt ca la inceput aveai alte idei ; spuneai ca vei merge pe clean & oem ; nu voi comenta in continuare si la ceasurile cu 300 la ora sau faptul ca ai prins 200 cu 75 cp, cu toate ca este imposibil ; dar cand ai facur afirmatia asta..mi s-a parut foarte deplasata : Sa inteleg ca pe tine te-a costat ~ 300€ masina? Pt ca in modificari nu cred ca ai investit nici macar jumatate din pretul de achizitie al masinii ; exceptand consumabilele ( ulei / filtre / distributie / etc) , poti face in mare, o mica lista cu pretul upgradeurilor? Nu de alta, dar mai sunt si alti colegi interesati de modificari sau vor fi peste ceva timp, si e bine de stiut ; ca de aia suntem pe un forum ; altfel, daca ai dat ~ 2500-3000€ pe masina -> ca tu ai investit ~ 15.000 euro in modificari nu? Nu ma pricep eu prea bine, dar rotile alea pe sh sunt ~ 200€, interiorul ~ 250€, stopurile ~ 100€, ceasurile cu inelele alea si restul chestiilor de pe interior ~ 100€, farurile ~200€, si..kit-ul ala pe care nu l-as lua nici sa ma platesti ( parerea mea doar ), cat sa fie..~ 400€? Dar poate ne lamuresti tu mai exact ; intr-o perioada mi-a placut si mie golf4, si eram pe cale sa iau un Highline 1.6+gpl impecabil, dar am gasit altceva mai ok la pret ; insa daca il luam, dupa ce ajungea la mine arata cam asa :1 point
-
Tipsurile degeaba sunt reglabile, eu tot milltek am si se decaleaza mai spre stanga si mai in jos. Eu am modificat prinderile la evacuare si se apropie cat de cat de ce trebuie. Ar mai trebui 5mm mai ridicata si s-ar integra perfect.-1 points
-
X-cess e folosit si in EU si SUA in foarte multe masini performante de genul Subaru, Mitsubishi, Toyota supra, Nissan skyline masini cu turbine cat o galeata care dezvolta mai mult de 200cp/L si e renumit ca e printre putinele uleiuri care se consuma putin si ofera protectie ok. Cititi reviewuri scrise de oameni care traiesc pentru masini si numai motoare viseaza, le construiesc le imbunatatesc si asa mai departe. Sa ii spui unui proprietar de Subaru ce are 2L boxter cu 300-400 cai+ ca Motulu nu e bun in 1.9 ALH sau 1.2 benzinar .-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00