Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.06.2016 în toate secţiunile
-
Masina e venita. Am deja planificata o buna parte din rodaj in weekend-ul de Rusalii prin Brasov, Sibiu. Configuratia este HL 1.4TSI ACT manuala, culoare reflex silver, R-line cu pachet technology+ supliment pt faruri adaptive si drl led, pachet iarna, ACC + FA +City emergency brake, climatronic, comp media + rear view, jante 17" dijon + suspensie sport (oblig pt r-line 17, evident nu au 18" din fabrica), privacy glass, pachet lumini si vizibilitate, oglinzi rabatabile, selectare mod condus si trapa. Dotarile mai deosebite le consider pachetul cu ACC, FA plus trapa si kessy. Planurile sunt simple. Ii pun Bilbao sa vad cum arata cu ele, desi am un mic dubiu pt ca la Golf 7 ET-ul si latimea sunt mai permisive. Daca erau 8 cu ET44-45 era perfect (nu vreau distantiere). A si neaparat Eibach Pro Kit. In poze era suspensia cu acele inaltatoare pt transport.3 points
-
2 points
-
Faptul ca nu s-a innegrit trebuie sa-ti dea de gandit, practic uleiul "nu lucreaza".2 points
-
Salut, Eu am luat in Aprilie un VW Golf IV 1,6 FSI (cod motor BAD), fabricat 2003 astfel: 1. Masina o stiu din 2012 cand a intrat in tara adusa cadou de varul meu pt sotia lui, masina avea doar 120000 Km si avea toate actele pe un sg proprietar (femeie nascuta in 1944 care o cumparase de noua in 2003). Avea istoric partial de service si o serie de probleme care au necesitat investitii medii pt remedierea lor. 2. La venirea in Romania masina necesitat schimb complet de frane (discuri, placute, furtunase ) - avea discurile ovalizate si ruginite in asa hal incat aveau gaurele de rugina in profunzime si toti au recomandat schimbarea discurilor complet. Din declaratiile proprietarului masina nu mai fuisese miscata de pe loc peste 1 an de zile timp - noi banuim ca de peste 2 ani la ce gauri facuse rugina in discuri. 3. Masina a mai primit cadou un set de amortizoare si un schimb de kit de distributie si un schimb complet de fluide (masina statuse considerabil nefolosita) 3. Masina a trecut toate testele ITP fara probleme dupa remediere frane si schimb amortizoare 5. In continuare masina a avut aceeasi soarta: a fost folosita doar vara, sotia varului excluzand ideea de a conduce iarna. Ca atare au mai ruginit ceva componente... Pot spune ca am avut noroc sa primesc masina cu o mare parte din probleme deja rezolvate (taxa de poluare platita, frane, amortizoare, kit distributie, bujii, toate fluidele, stergatoare de parbriz noi, remediate punctele de rugina pe aripi si multe altele) dar chiar si asa tot am mai bagat 3400 RON pana acum in ea! In plus, am fost avertizat ca la benzina cu cifra octanica 95 masina isi aprinde martorul de probleme de motor. - costurile per km sunt ceva mai mari din aceasta cauza, plus ca nu este un sortiment disponibil peste tot (Ex: pe Brancoveanu, din 3 statii Petrom, doar una comercializeaza benzina de 98!) Iar in zilele cand prind ambuteiaje si stau 15-20 min in trafic la un drum de 50 min, imi consuma si 13% in oras cu clima pornita si faza de drum (consumul instantaneu creste la 1,1l/h daca pornesc clima si farurile fata de 0,5-0,6l/h fara ele!). Altfel consumul mediu in oras este de 8-8,5% si de 5,5% pe exterior (Bucuresti Focsani si retur cu OMV 100, fara clima pornita, doar luminile de drum) Iti recomand sa o testezi temeinic din bara in bara si sa dai jos de pe ea roti, scut si sa te uiti cu atentie - la vechimea lor o sa gasesti multe piese ruginite complet care vor trebui schimbate. Plus multe alte elemente (furtune de presiune la frane, pneuri, etc) invechite pentru care va trebui sa te hotarasti daca risti sa mergi cu ele asa sau pui bani sa le schimbi. Daca faci o lista cu ce ai de schimbat o sa vezi ca nu este asa ieftina masina! Poate o sa o gasesti la 2600€ (eu atat am dat pe ea) dar dupa ce o aduci la zi cu toate, o sa coste simtitor mai mult. Chiar si masini intretinute, tot vei descoperi puncte care necesita interventie iar costurile nu sunt asa mici. La mine a fost masina care mi-am dorit-o f tare - motorizarea 1.6 FSI, Golf IV. Nu mi-as fi luat alta masina - am asteptat-o pe asta pana a fost disponibila. Merge intr-un mare fel si ma bucur de ea in fiecare zi! Dar a si costat sa rezolv probleme descoperite si costa destul de multicel fiecare KM datorita benzinei 98-100. Bafta in achizitia masinii tale de vis, si mai gandeste-te inainte de a opta pt FSI (asta daca nu cumva este motorizarea la care tii neaparat).2 points
-
Salutare si bine v-am gasit! :) De cateva zile sunt posesorul unui tractor. E primul meu diesel, pe care nu l-as fi luat daca nu era unul "special". Scurt pe 2: 1.9TDI AFN turbo si duze injectoare de 2.5 intercooler frontal EGR+CAT off soft Completechip faruri xenon interior din piele, Recaro, electric (bancheta rabatabila si ski sac) trimuri lemn climatronic 4 geamuri electrice cotiera B5.5 oglinda mare pasager volan din lemn maxidot jante Flat Five 18" suspensie reglabila rezerva originala Am primit si suspensia originala, roti de iarna pe 16", bord de US + alte maruntisuri. Masina se comporta foarte bine. Desi turbina e cam mare si "face" greu boost, m-am obisnuit deja cu ea in drum spre casa. Ambreiajul pare sa reziste cu stoicism, insa nu stiu nimic despre el (nici n-am intrebat, ce-i drept). De asemenea, dupa mai bine de 500 Km, inca n-am ajuns la jumatatea rezervorului. Aspecte care nu-mi plac: - filtrul sport; nu am ce altceva sa pun in locul lui, asa ca nu-mi ramane decat sa-l inlocuiesc cu unul de calitate. - o mica scurgere de ulei la conducta de racire a turbinei; pe asta o rezolv azi. Luni sunt programat la RAR pentru autentificare, insa am ceva emotii fiindca am fost acolo doar cu masini stock. :) Nu-mi propun alte modificari momentan, vreau doar sa o intretin cat pot de bine dpdv tehnic. Poze, in ordine aleatoare:1 point
-
De acord cu bordul invechit si uratel al leonului... ESP... pe Golf 4 de 1.6... Cu riscul de a fi blamat de multi - consider ca este inutil. Da, poti merge tare si la limita si cu 100cp, dar masina nu te invita la asa ceva. Pe Bora mea cu ALH+ am ESP. L-am pus la lucru, mai mult ca sa vad ce si cum, si sincer, dat fiind puterea fenomenala a motorului, mai mult rau face, taie gazul si aplica selectiv frana, fix cand o accelerare suplimentara ar fi exact ce trebuie, evident pentru un sofer cu oarecare experienta. Asa ca, atunci cand a inceput sa "moara" G200-le, l-am lasat asa, si nu am nici un impuls sa il refac. Trebuie sa conduci cu adevarat inconstient pe drumurile publice o masina de genul asta ca sa ajungi sa "folosesti" esp-ul...1 point
-
intr-un diesel poti sa bagi si apa, se va innegri si aia. faptul ca nu e primul schimb de Ravenol VST, arata ca uleiul a curatat motorul. Daca era primul schimb dupa multe alte uleiuri, atunci sigur s-ar fi innegrit si el.1 point
-
Cea de pe forum arata chair bine, si a fost intretinuta. Merita banii, dar cand nu ai de unde sa mai scoti, nu ai ce sa ii faci. Adevarul este ca si AZD'ul meu este sensibil la benzina. Inainte bagam si eu doar de 100 de la OMV si MOL. Cand bag de 95, imi apare imediat in bord Emission workshop. Cu cea de 100 nu apare nimic, si dispare si eroarea. Dar am observat ca, cu benzina de 100 scade putin consumul, si parca este mai vioaie putin in ture mari. Dar la drum lung, am consum mai bun cu cea de 100. merita sa pui putin in plus pentru benzina mai buna. Eu alimentam anul trecut, cand era aproape 7 ron litrul de 100. Eu dupa ce am segmentat motorul am consumul mediu de 5.8 in exterior, foarte bun pentru o masina de 14 ani. Eu tot de la samsar am cumparat-o cu 3000 de euro, neinmatriculata, acum un an si cateva luni. Si inafara de consumul de ulei nu am avut probleme majore. Doar chesti minore, dar am si schimbat din timp ce era de schimbat. Dar si cu consumul de ulei, mi-a pornit mereu la prima cheie si nu m-a lasat niciodata in drum. Daca reusesti sa iti gasesti si tu unul, am uitat sa iti zic sa cureti clapeta de acceleratie, egr si senzorul MAP. Astea le faci si singur.1 point
-
Buuun...astazi am fost la Vwforum 12+1 day! M-am pus la drum pe la 8 fara 10, pe o ploaie de toata frumusetea. Urasc sa merg pe autostrada pe ploaie din cauza inconstientilor care merg pe banda 2 cu 80 kmh in conditii de vizibilitate redusa. Intre timp am implinit 20.000 km. Toate bune si frumoase mai putin volant...care evident ca face figuri. Per total a fost o zi reusita, am avut ocazia sa admir cateva masini reusite plus ca am avut noroc si de vreme ok. Multumim Vwforum!1 point
-
La mine an de an scade consumul deci probabil pana la 40000km tot se lasă motorul Am și eu sticker în sfârșit, de la întâlnirea aniversara vwforum 13 ani frumoasa organizare și multa lume prezenta deși dimineață a turnat cu găleata. Frumoase mașini, de la cele clasice și pana la the beast Golf 7 R de 300cp, cel alb superb al lui Cezar, parcă se mai anunța unul dar nu l-am văzut. Și eu am spălat mașina pentru eveniment dar nu a remarcat-o nimeni, probabil și pentru ca nu am prins loc decât în capăt. Am fost cu juniorul nu am stat mult și nu am putut sa fiu atent după membri, erau câțiva cu care as fi vrut sa vorbesc. Știe cineva cum rezolv cu "trapa" aia de la consola de lângă frâna (butonul) de mana?1 point
-
1 point
-
Majoritatea golfurilor 4 aduse de samsari sunt cel putin dubioase, si cu istoric incert. Ideal este sa iei una din tara cu istoric verificabil - preferabil de la un pasionat - chiar daca e mai scumpa decat asa zisul "pret al pietii". Este de exemplu un mk4 1.6 fain de pe la brasov, de vanzare aici pe forum. Sau sa o gasesti tu pe la vreun particular in germania - si sa aranjezi cu un samsar doar sa se duca dupa ea.1 point
-
Eu zic sa nu te limitezi doar pe langa judetul tau.Asa ai mai multe sanse sa gasesti ceva bun, cu un pret bun.Nu pierzi mai mult de 100 de ron pe drum, oriunde ai pleca.In zona Cluj, Arad sunt mai ieftine. Si da, exista si fara ESP. Pe mine m-a salvat de cateva ori ESP'ul, iarna, cand era drumul acoperit cu poliei.Acum nu as mai lua fara masina fara ESP. Eu am 1.6 16V cod motor AZD.Din cate am mai citit, AZD si BCB ar fi cele mai fiabile, daca sunt intretinute bine, cu piese de calitate. Eu am adus-o anul trecut din Germania, iar taxa de mediu a fost 150 de euro.Euro 4 a iesit. Sunt masini vechi, mai cedeaza un senzor, un furtun, un switch, un rulment.Nu e nimic ingrijorator, iar important este ca piesele de calitate nu sunt scumpe deloc.Motorul este foarte aerisit si usor de inteles.Eu cu putina documentare am schimbat multe chestii, singur si repede. Cea mai mare problema la motoarele astea este consumul ridicat de ulei.Asta nu prea ai cum sa verifici pe loc, doar dupa ce faci ceva km buni. A mea cand am cumparat-o consuma cam 1 litru la 2000 km, fara sa scoata pic de fum.Acum o luna a ajuns sa consume 1l la 50 de km, cu fum, miros si tot tacamul.Dar cu 3.000 ron am rezolvat tot motorul cu cele mai de calitate piese. Iti sugerez cand mergi sa mai vezi vreo masina, sa iei cu tine pe cineva cu o diagnoza, sa ii faca un test complet.Si zic sa cauti una cu cat mai multe dotari.Neaparat ESP, computer de bord, climatronic, restul iti mai pui tu dupa.Poti sa te uiti si dupa Bora,Seat Leon daca iti place. Dupa ce o cumperi iti sugerezi sa schimbi : bujii, baterie, distributie completa, filtre, ulei, ulei cutie de viteza, lichid de frana, placute. Atat imi vine in minte momentan, daca mai ai intrebari, nu ezita sa ma intrebi.1 point
-
Se invarte axa (axele) greu ,forteaza intinzatorul curelei de distributie,se foarfeca prezonul care tine intinzatorul,sare distributia,....supape,pistoane....1 point
-
Salut Revin cu noutati... Comparatie: amandoua piesele au acelasi diametru, 370mm. Unde am facut sagetile rosii a trebuit sa maresc gaurile spre stanga, pentru ca sa potriveaca pe A6. Gaurile trebuie deplasate 3mm, daca nu nu trec suruburile pe langa. Partea care dirijeaza aerul spre disc e din plastic. Inainte Dupa1 point
-
Prima e legata de voltaj scazut la acumulator..intermitent.A doua-bec haion.1 point
-
Ma gandesc ca la 20.000 Km...motorul trebuie sa fie "lasat" de tot...altfel cat naiba ii ia unui motor sa se lase de tot ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mai eftin si bun decat acest ulei http://www.swdrheinol.com/en/wp-content/uploads/2016/02/E-act.PDS-Primus-VS-0W40.pdf nu cred ca exista. Nu e pentru PD dar e ok pentru multe alte motorizari. 0w40 mid-sapps cu pour pont -54 flash pont 235grade si costa 25 roni Litru. Made in Germany pe malul Rinului. Eu am renunta la a mai folosii Rheinol din cauza ca nu l-am mai gasit.. dar cat l-am folosit , Primus DXM 5w40, nu i-am gasit vreun repros. Am vazut acum un alt site care il comercializeaza. Iar daca se vrea un HD accesibil cu vascozitate redusa si extrem de aditivat http://www.ravenolromania.ro/produse/ravenol-super-performance-truck-sae-5w-30/ Legat de faptul ca BMW a renuntat la Castrol in favoarea Shell e probabil o questiune mai mult de marketing decat de calitate.1 point
-
Salut Anul acesta prin februarie sau martie. dupa ce am luat masina de la spalatorie am gasit si eu celebrul arc sub scaunul soferului. Am incercat toate reglajele scaunului si n-am sesizat nici o modificare asa ca, la fel ca majoritatea celor de aici, l-am pus in portbagaj. Astazi am citit tot topicul si am realizat ca trebuie sa-l pun la loc ca sa previn uzura prematura a mecanismului de ridicat/coborat scaunul, mai ales ca cel putin o data pe saptamana scaunul este ridicat sau coborat. Astazi, cu toate ca afara erau 37°C, m-am apucat sa demontez scaunul ca sa pun arcul la loc. Pentru demontarea scaunului am studiat pozele de aici. Am dus scaunul in casa si am inceput sa-l demontez. Am dat jos plasticul, am scos maneta de reglaj de inaltime (Torx T20), am scos roata pentru reglajul spatarului. Am demontat mecanismul de reglaj pe inaltime care este prins in 3 suruburi. Am demontat spatarul care este prins in 4 suruburi, cate 2 pe fiecare parte (Bit M8). Pentru a avea acces la locul unde trebuie sa bag arcul am scos cele doua bolturi care au cate o siguranta la capat. In timpul operatiunilor de demontare a picat si nitul forfecat. In timpul operatiunii am facut si niste poze, pentru ca cele pe care le-am gasit in acest topic nu se vedeau prea bine. Am luat arcul, l-am pus pe aragaz si am rasucit capatul mai lung cu 90° pana a iesit ca in imaginea de mai jos Am bagat mai intai urechea arcului in gaura in care a fost nitul dupa care am bagat arcul la locul lui. Pentru a reusi sa bag arcul la loc am cracanat putin tabla cat sa incapa spirala arcului pe acolo. In felul asta am lasat urechea arcului asa cum a fost pentru a fi sigur ca nu scapa de acolo daca o mai indrept. Dupa ce am montat scaunul la loc se simte ca urca mult mai usor. Cel putin cu mine, care am 90 de kg, urca aproape la fel de usor ca si cum n-ar fi nimeni pe scaun. Cat timp n-am avut arcul trebuia sa trag cu mai multa forta ca sa urce.1 point
-
Castrolul se inegreste si daca sta in bidon cateva luni nefolosit(daca a fost desfacut bidonul). Mie cel mai important mi se pare sa isi pastreze elasticitatea.-3 points
-
Terminati cu prostiile, Ravenol are putere mare de curatare, eu la al 4 lea schimb la 10k. uleiul nu este pacura cum era la Castrol, e inchis la culoare dar nu negru.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00