Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.06.2016 în toate secţiunile

  1. Adevarat ce spui Andrei, masina asta este in pricipiu una ieftina, cu pret de plecare pe la 16k euro. Dotarile astea sunt scumpe iar eventualele reparatii sunt de-a dreptul impovaratoare daca stai sa te gandesti. Cred ca se forteaza mult cu dotarile astea ce apartin mai degraba clasei premium.
    2 points
  2. Din acelasi motiv pentru care cumpara Cross Golf, Cross Polo sau altele asemenea. E o chestiune psihologica, un fals sentiment de siguranta. Chiar urmaream o emisiune pe Discovery Science si conform unui studiu principalul motiv pentru care americanii cumpara Trucks-urile ( aka suvurile alea enorme si inutile rwd) este ca ofera un (fals) sentiment de siguranta. Iar pe locul 2 ce sa vezi, era upgradeul de statutul social. Intr-un oras mic cum e Mioveniul cunosc n femei, tinere mamici care nu ar putea sa isi duca plodul la gradinita/scoala intr o corsa. Plm....cum sa faca ele asta cand celelalte mamici vin cu suvuri ?. Ca sa nu mai vorbesc ca orice scoala si gradinita e la max 1km de orice bloc sau casa. Daca te uiti in trafic in Buc vei vedea ca majoritatea suvurilor sunt conduse de femei. Motivele de achizitie sunt infinite dar asta e alta discutie. Exista cerere? Daca da atunci se va vinde de minune.
    2 points
  3. Stii ca nu exista asa ceva, da? Chestie de gust cu aratatul mai bine decat Tiguanul. Totusi, la interior cu siguranta nu arata mai bine.
    2 points
  4. Pentru ca pierzi repede lichidul,eu iti dau o sugestie care altfel nu as recomanda-o pentru ca motorul sigur nu va fi incintat de gazele calde de pe egr: blocheaza conductele ce alimenteaza racitorul cu niste cleme, ca sa te asiguri ca nu trece lichidul prin el. Pentru egr nu cred sa fie periculos, pentru ca daca iesi pe autostrada si o tii la 3000 de ture nu va mai fi recirculare si nu se va infierbinta tare. Ideal ar fi sa faci asta dupa o regenerare sau cu cenusa putina in filtru ca daca ar interveni nevoia de regenerare s-ar schimba treaba, eu zic ca merita efortul, pentru ca scoti din circuit unul din cei 2 mari suspecti pentru acest tip de defect la VAG. Daca faci semn pe vasul de expansiune la rece si faci 100 de km cu circuitul de racitor blocat si la intoarcere lasi sa ajunga apa la temperatura ambianta si vezi ca e la acelasi nivel e clar racitorul, daca e nivelul mai jos e garnitura de chiulasa. Eu as paria pe prima varianta, citeste pe aici, pe toate motorizarile common rail si vezi cite probleme sunt legate de egr si racitor si la km mult mai putini.Eu am un prieten cu polo care in 5 ani si 30000 km a ajuns la al treilea EGR , masina a fost luata de noua, egr a fost schimbat pe culanta, apoi garantie. Pe chiulasa sau garnitura sunt mai rare, dar sigur asta e statistica si poti fi tu o exceptie de la regula.
    1 point
  5. Poti incerca cu ceva subtire si ascutit sa il scoti...daca nu merge trebuie sa dai ansamblul jos..nu e complicat..ai de dat jos 4 suruburi...2 la suportul de bricheta si cate unu la ansamblul de la schimbator..ca sa le vezi trebuie sa dai jos bucata dupa schimbator..nu stiu exact cum sa explic..iti dai seama ce trebuie desfacut cand te uiti acolo
    1 point
  6. Da, doar pe fata... Momentan . Ca sa fiu sincer, asta a si fost motivul principal. Restul sunt... Bonus! . Costul... Măricel, dar mult sub un kit AM cu performante echivalente. Oricum, am si vrut totul nou si de aici si prețul... M-am adaptat "colegilor" din trafic încă de la ultimul upgrade de frâne. Masina neagră = pânza roșie a toreadorului in traficul din Bucuresti .
    1 point
  7. !7kg pe roata ( banuiesc ca doar pe puntea fata) e enorm. Deci..wow. Dar acum vine intrebarea...care e pretul platit pentru "cura" asta de slabit? Ai grija cu franele astea prin Bucuresti ca...s-ar putea sa te opresti prea repede pentru alti colegi de trafic ocupati cu..waze/whatsapp/facebook/samd....
    1 point
  8. Zilele trecute am dus tractorul la revizie pentru schimb ulei cutie DSG.Masina a ajuns la 59200KM. Am mers la Midocar Vitan.Mi-au facut un deviz de 2100ron in care erau incluse: Schimb ulei motor +filtru, filtre aer+polen, schimb ulei+filtru cutie DSG. Dupa vreo 2 ore primesc un telefon cum ca la verificarea trenului de rulare s-a constatat ca buscile bascule inferioare/posteriore stanga dreapta sunt intrun grad foarte avansat de uszura si trebuie neaparat inlocuite! Mi se comunica un deviz de doar 3400RON!!! Mentionez ca la revizia anterioara mi s-a adus la cunostiinta cum ca aceleasi bucse ar fi deteriorate si ar trebui inlocuite. Le-am zis ca nu le inlocuiesc pt ca masina circula oricum putin. Daca tot mi-au scris pe factura ca trebuie inlocuite si a specificat telefonic ca sunt FOARTE uzate (eu nu aud/simt nimic cand sunt in miscare!) am zis ca totusi ar fi cazul sa iau masuri si sa vad exact ce este acolo si cat ar costa sa le inlocuiesc. Am mers azi la un mecanic si am ridicat masina. Stupoare totala..Toate bucsiel sunt intr-o perfecta stare.Nu exista niciun joc pe nicaieri ,am tras de roti am bagat ranga si am torsionat peste tot. Niciun joc! In conseciinta Midocar Vitan sunt niste HOTI ordinari pusi pe japca. Naiba stie daca au schimbat uleiul la DSG pentru ca masina merge perfect asa ca nu am de unde sti ce au facut ei acolo pentru cei 2000ron incasati (mi-au facut discount domnilor) Cred ca daca s-ar putea verifica la sange activitatea si onestitatea astora care fac pe dealerii s-ar descoperi aceleasi mizerii ca din domeniu sanatatii.Lipsa elementara de repsect fata de clientii carora le-au vandut masini.
    1 point
  9. Eu zic sa nu te iei dupa povesti de marketing de genul 70% mai multa lumina, etc. Nu se justifica diferenta de pret. Eu am de 2 ani (cam 60 mii km) 2 becuri standard si sunt foarte multumit. Comandate de la Emag: http://www.emag.ro/bec-auto-xenon-pentru-far-osram-d1s-35w-1-buc-66140-01c/pd/DX3LLBBBM/
    1 point
  10. Nu apare Golf 8 anul acesta ci doar un facelift pentru improspatarea look-ului. Va avea faruri led si stopuri noi (optional) in genul celor de pe Passat B8. De asemenea optional un nou system multimedia si cockpit virtual precum la B8. Posibil si alte mici modificari/optionale. A si un spoiler fata nou usor redesenat. Posibil sa introduca si noile motoare TDI/TSI de 1.5l, asta daca nu vor sa le pastreze pentru Golf 8, care este programat pentru lansare prin 2018.
    1 point
  11. Cu parere de rau va anunt ca masina are acum alt stapan Sper sa o intretina la fel cum am intretinut-o eu, am iubit extrem de mult aceasta masinuta si mi se rupe sufletul sa stiu ca nu mai e a mea...
    1 point
  12. Multumesc ! Urmatoarea pe lista este o consola 2din pentru interior + navigatie. Nu ma las pana nu reusesc
    1 point
  13. Se pot, dar asta implica astuparea lor cu chit, adus la nivel si, ulterior, revopsirea integrala a elementului ...
    1 point
  14. Posibil sa fi fost alterat inainte sa va apucati voi de treaba, de aceea e bine facuta o diagnoza inainte sa stii cum stai. Treaba cu checksum e un pic mai complicata deoarece tu nu stii inca care zona nu e ok. Din experienta iti spun ca nu tot eeprom este protejat cu checksum, depinde care zona este la tine. Daca ai pana la zona criptata atunci poti foarte usor sa copiezi zona respectiva, de la un bord identic sau similar. Daca e in zona criptata e mai greu deoarece trebuie decriptata tot blockul ala de date apoi verificat checksum si criptat la loc. La modelele mai vechi fabricate de VDO, chekcsum este de fapt adunarea tuturor valorilor intr-un block mai mare de date, iar rezultatul trebuie sa dea FF(checksum pe 8 byte's fara carry). La modelele mai noi or fi schimbat si algoritmul de aceea nu ma pot pronunta. Cand ai fisierul ataseaza-l si ne uitam peste el.
    1 point
  15. Va salut...Am reusit zilele astea sa scoatem scaunele, mocheta si restul elementelor din plastic ( fara bord )..Bineinteles nu am scapat de rugina..dar tinand cont ca e din 87 arata destul de bine podeaua..inafara de podul pedalier unde o sa fie de inlocuit. Mai jos am atasat cateva poze.
    1 point
  16. Salutare. Nu am mai scris de mult, intre timp am gasit un passat de America si am luat cam tot ce se putea :trapa completa cu plafon -interior complet din piele crem cu memorie -oglinda electrocroma -oglinzi rabatabile -sistem apelare urgenta -parasolare cu butoane pentru deschiderea usilor de garaj -bara highline cu lampi USA, bara fata de America -portbagaj de America -perdeluta luneta -airbaguri cortina -proiectoare ETC,,, Intre timp am mai luat si un modul de cornering lights si am comandat suspensia pe aer individuala, in august vine si montajul. Am terminat cu montajul volanului cu comenzi,scaunele cu memorie,am montat airbagurile cortina mai trebuie doar instalatia electrica. Zilele astea trebuie sa fac cablajul pentru incalzirea din bancheta. Apropo,daca stie careva codul la rama pentru butoanele de incalzire din cotiera pe culoarea crem il rog sa mi-l lase fiindca nu il gasesc decat pe negru
    1 point
  17. Si eu le-am schimbat pe garantie anul trecut. Acum au inceput sa se matuiasca din nou...primele incep cele mici care sunt dintr-un plastic de slaba calitate. Cele mici se schimba cu geam cu tot. Nu exista solutie pt refacerea lor.
    1 point
  18. Sal., Vezi ca tu trebuie sa cauți cap de planetara cu codul 3C0 498 099 (099 X - RECONDIȚIONAT - piesa veche la schimb) numai ca trebuie ca înaintea comenzii să-ți verifici codul de piesa de pe planetara . Codul respectiv scris de mine mai sus este pentru planetarele ce au codurile : 3C0 407 271 T schimbat cu 271 KB - STÂNGA 3C0 407 272 AK - DREAPTA Verifica ce cod au planetarele de pe mașina și în baza lor (dacă au codurile scrise de mine mai sus) comanzi pe producător SKF codul cu 099 în coada . O zi buna .
    1 point
  19. Eu le-am schimbat pe garantie, dar cu insistente.
    1 point
  20. la 130 de cai se comporta excelent vezi profilul meu 125 si 979kg. si am mers cu 140de cai si 950kg..pe lupo. dar trebuie niste schimbari aditionale, totusi. mai bine pui alt motor. e plin UK de lupo cu 1.8T si de 4-500 de cai.sau daca vrei sa pastrezi TDi , vezi aici
    1 point
  21. Skoda Fabia 2002. Recent a aparut ca defectiune, intrerupere la inchiderea deschiderea geamului stanga sofer. Am scos blocul cu butoane comenzi cele 4 geamuri, cu ajutorul unei surubelnite mai late se scoate f. usor. Desfacand cele 3 suruburi in stea , am extras blocul si cu un T 7 am desfacut cele 7 surubele, am indepartat usor clemele laterale, ajungand la placuta caplaj imprimat, dam de o bucata caucic [ cred siliconat ] care are prinse pastilele carbonate.Am curatat cu spirt pastilele, cele uzate au fost usor deslipite si inlocuite cu pastile de la o telecomanda TV aproape nefolosita, prin lipire cu Moment gel. Am curatat si cablajul , s-a trecut la reansamblare, apoi proba la masina . Functioneaza ca noua. Anexez cateva poze pentru a se intelege mai bine . Spor la treaba si drumurii bune.
    1 point
  22. Nu e o regula. Motorul scutura la ralanti si in caz de egr murdar care nu inchide la timp.
    1 point
  23. Salut Am vazut ca nu exista un topic dedicate noului Leon ST, rog un moderator sa-l stearga daca exista si mi-a scapat mie. Sa postam aici pareri, prime impresii, bolile (inerente) ale tineretii, ce imi place si ce nu , consum etc.Asta cei putini posesori ca sunt deocamdata, sunt convins ca se va vinde destul de OK in 2015 mai ales si in acest sfarsit de 2014. Cred ca merita un topic dedicat, chiar daca in prezent sunt putine masini din acest model, eu am vazut in Bucuresti pana acum doar 4 in trafic in ultimele 2-3 luni (incluzand subsemnatul) :) Cu siguranta sunt mai multe, dar nu atat de multe incat sa le observe zilnic ca pe o Octavia 3, Golf 7 etc. Nu o sa incep prin a prezenta masina, stie toata lumea ca este un Golf Variant cu interior mai saracacios dpdv calitate plastice, dar mai frumos sensibil la exterior (la exterior) si spatiu ceva mai mic in portbagaj ca varul sau cu W. O sa incep prin a face o scurta prezentare a ce imi place si ce nu imi place (1.4 TSI ACT 6 trepte manuala, echipare FR) Imi place pana acum : - motorul, motorul si iar motorul (cuplu f bun pentru un benzinar, da senzatia de diesel, trage excelent in cuplu maxim din zona lui 1500 rpm chiar mai jos pana spre 3500-4000 rpm , in orice treapta si orice turatie ai rezerva la pedala pentru 95% din situatii, cobinat cu masa destul de redusa, incepi sa intelegi cum de Seat spune ca prinde 0-100km/h sub 8sec, pentru un "break" cred ca e printer cele mai "sprintene") - consum datorita start&stop si ACT nu cu mult peste un diesel (desi diferenta de pret pentru ACT e mare, nu ai oricum optiune fara ACT decat la 125 CP) - masina sta bine spre foarte bine pe sosea la viteze mai mari si in curbe (nu i-am dat peste 130 pana acum cei drept, e destul de complicat in Romania) - bordul si sistemul multimedia minimalist si bine gandim (fata de bordul de la noul Astra ai senzatia ce inginerii Seat au uitat cel putin 2/3 din butoane dar e tot ce ai nevoie :) Ce nu imi place pana acum: - la schimbarea din tr 1 in tr 2 are o usoara scuturare cand intra a 2-a, diminuata putin daca calc putin mai lung ambreiajul (inca nu m-am lamurit daca "asa face toate cum spun meseriasii", nu m-am obisnuit eu cu masina perfect (am doar vreo cateva sute de km) sau poate chiar are cutia ceva) - chestie nu foarte importanta - comanda vocala destul de imprecisa , mai rateaza ce ii spui si comuta/executa comanda cam lent (de exemplu ii ceri sa schimbe de pe Media card pe Radio si dureaza vreo 3-4 secunde).Nu am mai avut masini cu comanda vocala , nu am grad de comparatie daca e mai prost ca alte implementari sau toate sunt "aproximative" - chestie nu foarte importanta - nu pot naviga din tastele volan prin agenda telefon, doar din butonul unitatii multimedia sau touch-screen, din volan poti derula doar intre ultimele telefoane date si primite nu si prin agenda. Era foarte util sa poti schimba si sa derulezi pana la contacul dorit din volan, nu iti mai distragea asa mult privirea de la trafic - la portbgaj nu-mi place in mod deosbit idea cu podeaua dubla, cand e in partea de jos montata, ca sa ai un volum mai apropiat de un "wagon", raman niste ghidaje de plastic care sunt cam inestetice si iau din spatial de incarcare vreo 2-3cm pe fiecare latura si de asemenea manerele pentru sacose sunt foarte mici, amplasate foarte in spate, practic inutilizabile (cele de le Octavia mari, duble, rabatbile si in partea din fata sunt la ani lumina distanta dpdv functionalitate) - nu-mi place ca rabatarea oglinzilor nu se face la inchiderea masinii, ci mai trebuie tinut apasat 3-4 secunde pe telecomanda sa inceapa inchiderea (probabil se poate seta sa inceapa la 1 sec de apasarea sau chiar automat la inchiderea masinii, cred ca e chestier de configurare) - in marsarier se inclina oglinda pasager trepta (ca sa nu lovesti bordura) si doar dupa ce pui comutatorul manual pe oglinda dreapta si apoi dai cu spatele, ar fi fost mult mai util daca se inclinau amandoua la marsarier si fara sa mai umbli manual la acel buton Astept parerile altor posesori, intrebari daca cineva are in plan sa cumpere asa ceva, poate cineva ma poate ajuta cu o parere (rezolvare) a micilor probleme semnalate etc.
    1 point
  24. Imi cer scuze daca nu m-am exprimat corect. Lupe pun oricum, stiu ca acea caciula din far are doar rolul de a nu ii orbi pe ceilalti dar voiam sa stiu daca scap fara a cumpara alt kit xenon din moment ce am deja pe masina unul. Sau pot cumpara doar 2 becuri H1 xenon si sa folosesc balasturile actuale ? Multumesc!
    1 point
  25. bateria asta e problema nu este electromotorul
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!