Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.06.2016 în toate secţiunile

  1. Am montat si eleronul primit de la colegul Roger. Mie imi place foarte mult cum arata cu el
    2 points
  2. Aici voi posta, prin amabilitatea colegilor francezi (care au pus poze numai pe forum, ca sa nu le vada decat membrii) montaje/demontaje la POLO 6N2. edited by BogMW
    1 point
  3. Am intrat pe topic sa caut poze cu reglabila. Intra la vanzare. La fel si jantele. Imi iau jante oem 17 + suspensie stock oem. Devine daily driver, nu o mai chiniui. Mi-am luat altceva pentru show
    1 point
  4. Doar pentru că... nu am postat de ceva vreme
    1 point
  5. Salut. Citeste informatiile de pe AFM, sunt foarte clare. Se prelungeste perioada de inscriere pentru Rabla PLUS ( Hibride si Electrice), pentru Rabla, s-au facut inscrierile, mai este perioada de rezolvare a contestatiilor. Crezi ca ministerul are o problema ca nu s-au inscris dealerii ? Pentru anumiti dealeri se va face vanzarea auto prin importator, dar acesta este un subiect ce nu are relevanta la acest moment. Concluzia, pentru dealerii ce sunt propusi pentru validare, exista posibilitatea ca in termen de 1-2 sapt, sa poata introduce in sistem datele pentru livrare.
    1 point
  6. Doi golani la un pahar de vorba , @georgeMKO sa nu te superi ca te-am facut golan
    1 point
  7. Au inceput sa soseasca jucariile Astazi am apucat sa pun bolturile iar vineri ar trebui sa ajunga si scaunul iar suspensia si franele pe saptamana viitoare
    1 point
  8. Mare grija cu masina ca navigatia aia face cu ochiul la "baietii buni" (casco sau garaj).Drumuri bune si multi kilometrii fara probleme.
    1 point
  9. Am bifat la: - 1,4 MPI 85 cp - benzina, pentru ca sunt fan GPL si la TSI nu renteaza sa pui GPL. - cutie de viteze DSG7 - 85% folosesc masina in Bucuresti unde inti expira buletinul in traficul aglomerat. - echipare Trendline - asa am gasit-o fiind limitat de buget si m-a interesat mai mult culoarea si DSG-ul. - 5 usi - pentru suntem 4. - SH - pentru ca trebuia sa schimb masina si nu mi-am permis una noua pana acum. - din Olanda - pentru ca acolo am gasit-o. Inainte de aceasta masina am folosit o Fabia 2 1.2 HTP, GPL pe care a folosit-o 5 ani, 140k km, 60% pe oras si de care am fost foarte multumit. Am ales aceasta varianta pentru ca merg cam 30k km pe an, mai mult in oras si sunt de parere ca dieselul nu este deloc pentru oras. Pentru concedii si deplasari mai lungi am alta masina diesel. Masina am luat-o la 76k km reali, verificata inainte de a o cumpara, cu service numai la reprezentanta, cu 4400 euro, din pacate lovita in spate si cu piesele care trebuiau inlocuite. Reparatia m-a costat 500 de euro si a iesit impecabil. A fost asa ieftina pentru ca a fost comandata de noua fara aer conditionat si masina provine din Belgia. Mi-a convenit oarecum sa o iau asa pentru ca vreau sa-i adaug dotari in plus, in timp. Pana acum mi-am pus CC, BC, senzori parcare spate OPC, geamuri electrice spate şi urmeaza climatronic, senzor ploaie/lumini, proiectoare, senzori parcare fata/spate OPC, cotiera, xenon, jante pentru cauciucuri de vara pe 16 Rivazza si poate sa-i pun bara fata de R-Line. Nu sunt fan tuning dar pentru ca a fost slab dotata vreau sa-i dau alt aspect si sa-i mai ridic nivelul de confort.
    1 point
  10. Salut. Am ales motorizarea 1.2 TDi 75 CP tinand cont de faptul ca 99% din timp masina va fi utilizata de sotie. Ruleaza cca. 16-17k km /an 50-50 urban/extraurban. Cei 75 CP sunt arhisuficienti pentru stilul ei de condus.Masina este fabricata 06.2012, a avut la achizitie 61.000 km...si cel mai important, este culoarea rosu :). Am ales(de fapt asta am gasit) nivelul de echipare HL, dar fara prea multe dotari...are climatonic, ESP, volan imbracat in piele+schimbator, BC, navi RNS315, 4 geamuri el, oglinzi el, cotiera, lumini ambientale, senzor presiune pneuri, jante aliaj 15", proiectoare ceata si alte maruntisuri. Strictul necesar, zic eu, la care as mai fi adugat PDC spate (ar fi fost ok tinand cont de RNS 315), senzori ploaie si lumini si scaune incalzite. Nu are comenzi pe volan si nici pilot automat, lucruri care le vad inutile. Pilotul automat este ok doar cu DSG si daca circuli foarte mult pe autostrada, nu-i cazul in Ro. Masina am achizitionat-o sh din Belgia acum aprox. 2 luni de zile, pretul ei fiind de 6950 E + TVA, pret in care a fost inclus transportul si toate celelalte comisioane bancare. Este mult , putin , nici nu mai conteaza. Au fost multe voci care spuneau ca la banii astia luam x,y,z...dar noi am vrut POLO !
    1 point
  11. Salut. Am ajuns pe forum din dorinta de a afla cat mai multe informatii despre polo 6r si de a cunoaste si schimba pareri cu ceilalti posesori ai acestui model. Pe 25 iunie de ziua mea mi-am facut un cadou si am lansat o comanda la Noul Polo 6r Comfortline, 1.2 tsi 90 cp, cutie de viteze manuala in 5 trepte, 4 usi ( pretul pentru configurarea din fabrica fiind de 13.296 ). Dupa ce am pus urmatoarele dotari: computer de bord "plus", cotiera centrala cu spatiu de depozitare, cruise control, setare sub scaunele din fata, volan multifunctional in 3 spite si maneta de frana si schimbator de viteze in piele, culoare alb ( pure white uni ), pretul a ajuns la 14.061. Cu programul rabla si discount-ul oferit de dealer de 2%, a ajuns la 13.500. Am ales modelu pentru dimensiunile mai reduse si design-ul interior multifunctional si de calitate, iar motorizarea pentru un consum mai redus care totusi ofera si niste caluti putere pentru deplasarile la distanta. Prima data dealerul mi-a spus ca soseste la sfarsitul lui August, dupa aia in prima sapt a lui Septembrie, ca mai apoi sa spuna ca in a 2-a saptamana din Septembrie. Sper sa nu mai mareasca termenul de livrare pentru ca deja nu mai am rabdare. De aproape 1 saptamana citesc forumul sa ma pun in tema cu tot ce trebuie sa stiu despre masina, si vreau sa am si pe ce pune in aplicatie :))
    1 point
  12. am ales polo 1200 cc tsi 90 hp HL,de culoare maronie. am ales masina asta pentru ca nu am avut incotro,am facut comanda de un passat variant b7 1800cc tsi 160 hp dar intre timp m-am razgadit,iar passatul era deja in vama cand m-am hotarat ca nu o mai vreau, deci era imposibil sa mai iau inapoi avansul de 4000 de euro.asa ca am ajuns la o intelegere cu dealerul si cu sefii lui,sa iau alta masina, ca sa nu pierd avansul.si am ales polo.sper sa fie o alegere buna. masina nu are nimic in plus decat dotarile standard HL.
    1 point
  13. Storm, la treaba mai de sus m-ai panicat si pe mine putin. Eu tocmai mi-am pus Sachs Performance si am trepidatiile. Mai sus daca nu ma insel mi-ai spus ca in timp se vor mai reduce ca intesitate, dar acum vad ca spui ca este din vina volantei. Pana la mine in cazul meu ai idee la ce ar trebui sa ma astept? Ori se vor reduce, ori trebuie sa ma duc sa imi dea volant jos si sa mi-o puna iar? Mentionez ca placa de presiune si discul de ambreiaj sunt Sachs Performance iar volant am cumparat-o noua. Aceasta din urma era de la un ambreiaj normal de ALH de 228 mm.
    1 point
  14. Pfuu..cum sa fie pe curea sau lant ? Normal, e pe benzina ! P.S. :)) :))
    -1 points
  15. Merci! La ora la care ajung eu acasa nu o sa mai fie lumina, dar ii fac poze in weekend. Sambata e programata la montaj folie, asa ca o sa fie neagra toata :)
    -1 points
  16. Sunt curios de crezi ca o curea poate rezista mai bine decat un lant. Daca nu s-a umblat la cauza de baza (care o fi aceea) rezultatul va fi tot ala dar in loc sa auzi zgomote de avertizare te vei trezi direct cu cureaua sarita de pe pozitie.
    -1 points
  17. Ca fost proprietar de Octavia 3 (11 luni am tinut o), pot spune ca suspensia spate mi s a parut veriga slaba a masinii. Ulterior, am detinut octaia 2 rs 2008 combi, care cu jante pe 18 era peste Octavia 3 (nu era zgomotoasa, nu simteai ce simteai in O3, desi masina era sport). Dupa cele 2, nu am avut ce face si mi am luat O2 facelift 1.8 tsi cu pdg... asta mi a pus capac,...nu am mai rezistat si am revenit la o firma mai slab cotata, dar care este mai aproape de gusturile mele referitoare la suspensii. La O3 am bifat optiunea luminilor ambientale in spate, dar acestea se aprindeau pe rand, cand pe stanga, cand pe dreapta, iar dupa o lovitura gen capac sub scaunul unde nu functiona isi reveneau miraculous, deci nu le recomand. Daca s ar intampla sa imi achizitionez o masina noua, skoda nu s ar afla pe lista masinilor care ar face obiectul. Sper sa nu va impacientati, dar firma asta a fost o dezamagire pt mine, poate datorita asteptarilor prea mari de la o masina de duzina
    -1 points
  18. Oglinzile heliomate sunt mai scumpe si nu stiu sa existe ca optiune pe golf, pe octavia era in optiunea de oglinzi rabatabile (doar pt partea soferului) si era vreo 250eur optiunea deci pe vw ar trebuie sa fie si mai mult.
    -1 points
  19. Perioada de inscriere a producatorilor cred ca se prelungeste inca o saptamana (pana pe 17). Asa a fost si anul trecut. In acest moment doar 13 producatori s-au inscris oficial. Nu cred ca apucam sa ridicam masinile luna aceasta
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!