Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.06.2016 în toate secţiunile

  1. Am pus butoanele de blocare si pe spate! Inainte Dupa
    4 points
  2. Multumesc tuturor pentru aprecieri si cuvintele de lauda. @lambda_dryver sigur ne vedem duminica !!! @F l o r i n Eu am comandat masina la Midocar Otopeni si din cate am inteles Cezar a comandat-o la PBV1 deci din pacate nu au fost vecine ... @ToniM Cred ca voi ramane la 17" de vara . Zgaltaie rinichii si asa iar Bucuresti nu este un oras de 17"+ dupa parerea mea. Intradevar daca nu aveam suspensia sport poate ma bagam la un 18" dar asa din pacate nu . Pe iarna o sa bag 16" Assetto Garra de la Sparco + Michelin sau ceva, am avut Fulda si nu prea m-au convins ramanand intepenit cu fosta de cateva ori... DCC+ACC pot spune ca e super !!! mai ales unde locuiesc pentru ca il pot folosi mai des mergand legal, nefiind o persoana teribilista, vitezomana, etc. Faptul ca franeaza singura ma cam sperie putin dar voi trece peste in cateva saptamani sigur . @codz Sincer cele 2 functii nu prea am apucat sa le folosesc si sper sa nu trebuiasca sa le folosesc niciodata, pastrand distanta destul de mare intre masini dar am observat la stop daca vin cu viteza marita imi punea ea acolo umpic de frana . @DDoc Pentru el am luat R-line. @Razvan RXR Intr-adevar, mai ales partea din spate e ceva aparte, in poze nu se vede bine dar in realitate e cu totul special !!! La final atasez si o poza nocturna cu a mea si a prietenei mele + o poza cu, culoarea parbrizului incalzit cu reflectia uv care se pare ca tot gri se face . Poze mai profi voi face cel mai probabil maine cand o sa am bateriile incarcate la aparat. Seara buna !
    2 points
  3. Doi golani la un pahar de vorba , @georgeMKO sa nu te superi ca te-am facut golan
    1 point
  4. asa este: p.s.i.p.a.n e in contestatii pana luni pe 13 si in ce priveste programul de electrice, doar acolo s-a prelungit sesiunea de inscriere pana pe 17, dar ele merg independent unul de celalalt
    1 point
  5. La preturi de 11.300 euro sau 12.000 ai pretentia sa iei passat cu pana in 100.000 km ? De aia cumpara lumea ca se arunca la bani putini si apoi cat bagi in ele de nu-ti mai trebuie , stiu un caz de pe acest forum chiar ... A luat masina la bani putini , cand a inceput sa bage ,EGR / DPF / Distributie etc s-a dus socoteala ... !!! Bineinteles , ca personajul a vrut-o cat mai full , cu led-uri , trapa , DSG etc ... Si a luat-o tare !!! Apropo , am doar o parere personala , asta dupa ce am vazut N masini aduse din FRANTA , cu motoare , cutii , injectoare , pompe de apa etc , , eu personal masina de Franta in viata nu am sa cumpar !
    1 point
  6. De exceptie configurata. Multi km fara peobleme si cu zambetul pe buze. Cu ce anvelope a venit? Pacat de motorul diesel daca nu il explotezi cu multi km extraurban. Atentie la regenerarile dpf daca faci drumuri scurte si in oras.
    1 point
  7. Asa pare, insa nici dealerii nu sunt siguri. Eu primesc un raspuns maine. Haos tipic romanesc. S-a intarziat enorm acest program si tot mai e ceva de facut, cumva de prelungit.
    1 point
  8. oferte la masini cu km putini http://olx.ro/oferta/volkswagen-passat-b6-ID4RbAG.html http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b6-ID7GeSiJ.html?requestFromAd=1&track[message_sent]=1&id_at=3373705 wvwzzz3czcp036862 CA-579-DQ (1).pdf
    1 point
  9. Eu raman la parerea (mea) ca prelungirea este doar pentru Rabla Plus (masini electrice, Ordinul 955). Daca pana ieri era ceva degringolada pe site-ul AFM, astazi lucrurile par mai simple si la locul lor. Cel putin acestea sunt semnalele de pe site.
    1 point
  10. este mai greu sa gasesti doar discul de ambreiaj, deobicei se da intreg kituul de ambreiaj, In schimb iti sugerez sa ceri o oferta de pret la vanzatorii de piese de pe pieseauto.ro , inclusiv okazii au chesti asta si multe alte site-uri auto, ei te pot ajuta. Le psui exact ceea ce te intereseaza si primesti multiple oferte, astfel poti compara si preturile.
    1 point
  11. Da, se exfoliaza materialul. urme de zgarieturi sunt doar la cuzinetul bielei rupte. Se exfoliaza materialul pana nu se mai face deloc pelicula de ulei, incepe sa frece puternic cuzinetul, incalzire, gripare biele, rupere In etka apare schimbat codul cuzinetului superior, dupa 08/2012. Posibil sa stie de problema...
    1 point
  12. @The_Ego Eu am avut shark fin la scirocco, doar cu un RCD 510 amarat, fara BT fara nimic
    1 point
  13. trebuie schimbata codarea pe BCM - nu imi aduc aminte acum daca la tine, cu BCM - ai bitul aferent, in acest sens - si ai doua variante - la deschidere usa sau flash - old/new - cauta un pic prin long coding pe BCM.
    1 point
  14. salut, din cate stiu (daca nu stiu bine imi cer scuze) e o optiune in vcds unde poti selecta activare CH manual cu flash din maneta...sau automat la scoaterea cheii din contact...
    1 point
  15. Am mai imbatranit un picut... In rest...dam banii...nu ca merita...nu ca aduce ceva...pentru ca "pitici" Si sa nu uit, sa nu va apucati fara un varf de 6 tip torx - daca zic bine, o steluta acolo cu mai multe capete, cel de 6 si-a facut treaba Ah, si lateralele pentru usi au fost lasate la vopsit, saptamana aceasta sau cealalta poate imi fac timp sa le montez, vedem cand apucam ^^
    1 point
  16. Am facut ieri un test drive cu R, si m-am gandit sa va impartasesc si voua niste impresii. Eu unul am ramas cu "mixed feelings", comparand inevitabil cu GTI-ul meu. Asadar, ce mi-a placut: m-a impresionat foarte mult confortul, avea jante de 19" si totusi parea mai confortabila decat GTI-ul meu (ambele cu DCC); nu stiu care ar putea fi explicatia, poate are niste bucse mai groase care preiau si izoleaza mai bine socurile? Poate si greutatea conteaza. Oricum, pentru o masina cu 300cp si jante de 19", mie unul mi s-a parut cat se poate de everyday friendly, eu n-as avea nicio problema sa ma impac cu un R. 4motion - ai aderenta oricand, oricum; eu am prins ud si am incercat niste plecari inclusiv cu 2 roti pe asfalt cu nisip si 2 pe asfalt ud, pur si simplu pleaca fara sa rupa vreun pic aderenta, ca din pusca, asta imi lipseste de fapt cel mai mult mie - cu 230cp/350Nm si FWD rupi aderenta foarte usor. ruliu foarte mic; directia pare mai directa si mai incisiva, dar cred ca asta se datoreaza suspensiei si eventual rotilor. evacuarea ceva mai suparata decat la GTI, desi s-ar fi putut mai mult :P. cai, multi cai pentru o compacta; se simte diferenta fata de GTI, dar asta in special in a doua parte a plajei de turatii; insa totusi daca n-as sti cat e pe hartie, n-as zice ca diferenta e de 70cp/30Nm. Ce nu mi-a placut: lag, la ture mici are simtitor mai mult lag decat GTI-ul; dar pe de alta parte (daca ai) te ajuta enorm DSG-ul in privinta asta. franele (aceleasi cu cele de pe Golf PP) sunt ridicol de mici pentru masina asta, atat ca aspect - cel putin sub jantele de 19" - cat si pentru "hard work", nu fac fata nici la o sesiune de Adancata, sa zicem (I should know ). Puteau sa puna si ei macar niste etrieri monobloc si niste discuri mai mari; ma rog, exista solutii a/m, dar cred ca sta cel mai prost la capitolul asta fata de concurenta. am incercat niste accelerari mai puternice in curba / rond in treapta a 2-a si ma asteptam la macar o intentie de a scoate fundul spre exterior, dar nu, pur si simplu pastreaza trasa pana cand fata incepe sa alunece, hmmm... La mine la accelerari in curba diferentialul strange pur si simplu trasa, ma asteptam sa vad macar acelasi lucru si aici, asta m-a desumflat putin. pierde nitel din garda la sol, nu stiu iarna cat de usor te descurci pe ulitele stradutele si bulevardele noastre deszapezite ca la carte NOT! portbagajul cu 40-50l mai mic decat la GTI - 4motion, deh. soundaktor-ul ala e pur si simplu ridicol... si la GTI e naspa pe Spor, dar la R pe Race au exagerat de-a dreptul. Macar aici exista solutii simple. Overall o masina foarte reusita dupa parerea mea, superioara GTI-ului in special prin prisma tinutei de drum si directiei, dar eu mi-as fi dorit mai mult de la 4motion. In schimb e acum la un pret foarte bun - exista niste actiuni care nu apar pe site sau in configurator, nu inteleg exact de ce - si se apropie de pretul GTI-ului la momentul in care am comandat-o eu pe a mea. Asa ca... cine e in business pentru un hot-hatch, faceti o vizita la un dealer, now is the time.
    1 point
  17. Crezi? O sa arate si mai bine cu arcuri sport. Am fost ieri la test. Ma asteptam sa fie mai rau pe spate, ca sa am motiv sa pun si amortizoare noi. Acum, cred ca o sa pun doar arcurile si la anul pe vremea asta sa schimb si amortizoarele. Oh well. Am facut si geometria. Puntea spate e perfect "dreapta", n-a fost necesara repozitionarea, doar un mic reglaj pe dreapta fata. Tutto bene.
    1 point
  18. Am vazut in postul de mai sus, am uitat uleiul de Haldex: - G060175A2 - ulei pentru cuplaj 4x4 - ~228Lei
    1 point
  19. Pentru Passat, cutie NFV, construit pana in 28.10.2013: - G052171A2 - ulei transmisie 1L - ~ 189Lei - G052145S2 - ulei ax spate 1L - ~158Lei
    1 point
  20. Am făcut vineri resoftarea la Revo Oradea la mașina mea (Skoda Superb 2 MY2012, 2.0 TDI CR, DSG 170CP) și după resoftare, pe dyno, mi-a arătat 213,7CP și 456NM. Așa se și simte pe drum... :-) Ce ziceți, e OK?
    1 point
  21. Exista o posibilitate. Dai un semn la surub/piulita si apoi o strangi la semn.
    1 point
  22. deobicei pentru o piesa defecta nu merita schimbata toata cutia , si normal ca mecanici recomanda schimbat tot pentru ca le este mult mai comod si au motiv sa ceara banu , noroc in schimb ca la T4 nu cade nici pinionul nici sincronul majoritatea problemelor se trag de la griparea tachetului selector in furca iar de acolo in loc sa culiseze pur si simplu se roade de inelul selector , singurul caz mai graz e atunci cand se sparge este ca , cade direct pe pinion rezultan ciobirea vreunui dinte pe mine la T4 m-a lasat cutia la 450mii km prima data a 5 a apoi 1 si 2 , la orice mecanic am fost toti au recomandat schimarea cutie , data jos desfacuta si reparata acasa m-au costat 38ron bucata la tachetul selector iar din dezmembrari 100ron ansamblul de a 5 a ca fapt divers toate cutiile de pe 2.4 sunt cu 34 de dinti pe a 5 a deci nu difera raportul final iar cele de pe sincro sunt cu 33 de dinti deci usor mai scurte am si eu o intrebare daca stie cineva vreo cutie de 2.5 la dezmembrari la preturi omenesti
    -1 points
  23. Depinde de nuanta pe care o alegi...Cred ca o sa arate chicios, dar.... fieacare are dreptul sa-sa "cocalareasca" masina cum vrea...
    -1 points
  24. Eu de noi le-am pus leduri verzi. E mult mai plăcută lumina fata de cea albă. Costurile sunt nesemnificative. Totul e sa cauți leduri cu unghi de focalizare mic și cât mai puternice. E mai mult de muncă să le schimbi pe toate, dar nu se compară. Sigur, poți să schimbi doar ledurile, se desfac ușor, n-o să iei alte repere care oricum au preț enorm pentru niște plastice mărunte.
    -1 points
  25. Un dealer mi-a spus că perioada de înscriere a dealerilor s-a prelungit (Dacia, Dealeri VW etc nu s-au înscris). Deci mai durează până începe Rabla... spre sfârșitul lunii iunie, după 20.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!